Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 30. 9h:23' EZ A 74. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 75. játékheted kezdete: febr. 2. A következő fordulódat legkorábbana 75. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
t 74 | támadod a 74. szörnyet |
t 83 | támadod a 83. szörnyet |
t 26 | támadod a 26. szörnyet |
t 33 | támadod a 33. szörnyet |
f 104 | kísérletezel a 104. tárggyal |
f 104 | kísérletezel a 104. tárggyal |
tno 1 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tno 3 1 | növeled a 3. tulajdonságodat |
kno 11 2 | képesség-növelés 11 |
d 44 | eldobod a 44. tárgyat |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [25,-82] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tigroszlán lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a tigroszlán pöttyös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a tigroszlán karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tigroszlán állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 46 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-83] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Úgy gondolod, hogy a közeledő északi aurach nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lény bűzfelhőt lő rád! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az északi aurach jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 367 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
be 528 | bemész az 528. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 171.]
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-85] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy lila brekk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a lila brekk puha hasát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lila brekk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [23,-86] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik.
m 8 | mozogsz északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával alaposan megvágod a drótszőrű pincsi farkát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a drótszőrű pincsi, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 drótszőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 8 | bemész a 8. titkos labirintusba |
lm 3 1 | mozogsz 3 1 |
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra rontasz. Csontszablyával végigmetszed a gyíkember nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyíkember karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyíkember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával végigmetszed a gyíkember bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a gyíkember megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Csontszablyával egy hatalmas csapással felmetszed a gyíkember jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyíkember meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 89. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 25 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért |
MANDIBULAKASZA (127. TÁRGY) Négy csepp ragasztóval négy mandibulapengét egy fémrúdra ragasztva, félelmetes vágófegyvert készíthetsz, a mandibulakaszát. Ez a hosszú, többpengéjű fegyver 3d6+3-as sebzésével masszív fegyver, amelynek használata elegendő képzettséget jelenthet a későbbi jobb vágófegyverek szakszerű forgatásához. Elkészítéséhez a KT 127 parancsot kell kiadnod, 45 pontért. |
SÚLYZÓ (347. TÁRGY) Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát. |
SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni... Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén. A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor. Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik... |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 12 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 161/98 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 26/21 | Pénz: | 75 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 10 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 13 (+1) | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << csontszablya (#64) (160%) << szöges bunkó (#8) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kő (#19) (5 -8.); dárda (#10) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 5 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 29 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 4 | 11. szörnyismeret: | 3 (+2) | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 8 | 14. bányászat: | 9 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 10 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), bronzpengét (#126) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
vadász tatu (#10) (csak egyszer), ormánygőte (#18), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), tintacsiga (#74) (csak egyszer), kaszabolósáska (#83) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
Összsúly: 56.52 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 5 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bot (#4) | 1 | dárda (#10) | |||
5 | drótszőr (#37) | 1 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | |||
8 | tigroszlán fog (#63) | 9 | víz (#27) |