Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 12. 9h:10' EZ A 86. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 87. játékheted kezdete: ápr. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3315 SZÁMLA : XXXX |
fas 24 | felt. ásás 24 pontért |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
kpb | kezd. parancs berakása: |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
kpb | kezd. parancs berakása: |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
kpb | kezd. parancs berakása: |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
ff 182 696 | felt. fegyverváltás: 182 696 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a lila brekk fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a lila brekk jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lila brekk feléd harap, de sikertelenül. A lila brekk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [56,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [56,55] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő nukleáris cickány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 xirnox szivet. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 2 3 | mozogsz délre, keletre, délkeletre |
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. Mosolyogva kidobod a nevetséges élőholt mágus trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tüskés harci gromak trófeát. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [57,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy süvítő rája volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megkarcolod a hegymélyi lidérc jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-16 varázspont.) Vashegyű lándzsával meghorzsolod a hegymélyi lidérc bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [58,57] A sík vidéket bozótos váltja fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Északra fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 2 8 7 | mozogsz keletre, északra, északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a dermesztő lidérc jobb oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a dermesztő lidérc bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [60,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [59,54] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 489 | bemész a 489. épületbe |
v 17 | elmormolod a 17. varázslatot |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 18 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY) A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY) A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY) Egy félelmetes, sötét helyre érkeztél. Hatalmas, csontokból, koponyákból álló kétszárnyú kapu hívogat sejtelmesen. A csontkapu egyik szárnyának obszidián oszlopára egy őssárkány csontváz tekeredik. Megborzongsz jeges leheletétől. A halál fagyos érintése végigfut a testeden, megdermeszti a csontjaidat. A másik oszlopnál egy Halálavatár alakja bontakozik ki a sötétségből. Hófehér csontkezében egy hatalmas kaszát tart, a nyakában egy hosszú vasláncra fűzött Ezüstkoponya lóg. Az elmúlás végtelen sötétje markol beléd. Beleremegsz, ahogy a lelked mélyére hatol. Tucatnyi hóhérbimbót pillantsz meg az oszlopok tövében. Fehér leveleik mérgező párát árasztanak. A rosszullét kerülget a szaguktól. Félelemtől remegve bepillantasz. Sírokat, kriptákat látsz. A csuklyavirágok között szerteszét hevernek sárkány csontvázak, drakolder, Thargodan koponyák és még ki tudja milyen lények ezerféle csontjai. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Itt Leah kegyeltjei az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség teremtményeit megbolygatja... Ha Leah hitét követed, számodra ez az ideális hely. A sírok vagy kripták egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni 5 TVP-ért. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakádra, amit el tudsz képzelni. Drakolichek, lidércek, zombik, csontvázak mászkálnak a sírok között, nem hagyva nyugton egyetlen élő teremtményt sem. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket. |
PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY) Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni! |
Erő: | 15 (16) | Szint: | 16 | Merészség: | 6/1 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 19 (20) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 11 (12) | Védekezés: | 25 (28) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 216/165 | Jellem: | gonosz (26) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 16 (21) | Varázspont: | 115/90 | Pénz: | 106 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 24/1 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | *20/101 (+5%) | ütőfegyverek: | 10/38 | lőfegyverek: | 20/84 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ryuku buzogány (#696) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
100,81 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/90 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 18/5 (+25%) | 3. mászás: | 2/108 |
4. csapdakészítés: | 6/41 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/33 | 6. gyógyítás: | 23/71 |
7. titkosírás: | 4/4 | 8. felderítés: | 4/72 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 1/71 |
10. teológia: | 4/92 (+5%) | 11. taumaturgia: | 9/71 (+18%) | 12. szörnyismeret: | 5/57 |
13. zárnyitás: | 1/4 | 14. vadászat: | 2/71 (+5%) | 15. bányászat: | 12/101 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ) |
elfogod tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
süvítő rája (#113), manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), óriás csontváz (#176), fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel az oltáromnál három trikornis szarvat. |
2.) Beszélgess egy halott lelkével. (teljesítve) |
3.) Kevesek részesülhetnek a kegyben, hogy e feladatot megkapják: pusztíts el egy kőkorszaki szakit. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. szürke kastély (547): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 23, 25, 28, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 14. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 3 TU. szükséges még: 47 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2323 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | bányászcsákány (#434) | 2 | * | orgyilkos tőr (#225) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | |
Vágófegyverek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | |||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 20 | * | tüske (#22) | 18 | ubuk tüske (#131) | ||
1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | tolmokov-koktél (#351) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | bronzpáncél (#90) | 1 | * | gromak páncél (#270) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | sárga erőöv (#276) | |||
Csizmák | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | koponya szimbólum (#139) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
2 | arany karperec (#194) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 36] | ||||||
1 | éjurna (#2368) | [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 58] | ||||||
4 | szent kehely (#257) | [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 23 csepp ugh méreg (#166), fér még: 1] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | + | deus ex machina (#1) | ||
1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 2 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | moa antigrav (#2204) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 4 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | tapasztalatkő (#975) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
3 | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 13 | álompor (#396) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
18 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | |||
9 | csuklyavirág (#133) | 2 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
25 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 3 | grákóbőr (#41) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 1 | jégszív (#282) | 3 | kavadu lebeny (#24) | |||
100 | madártoll (#112) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa rubin (#379) | 5 | mocsári penke (#148) | |||
3 | mutáns csont (#331) | 6 | óndarab (#85) | 4 | ormánygőte csont (#21) | |||
10 | pirkit (#153) | 3 | púderkő (#119) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | remák szív (#264) | 5 | rézdarab (#70) | 6 | rókafarok (#124) | |||
11 | sallank karom (#128) | 6 | smirglilevél (#29) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
6 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | 6 | szulfagor agyar (#677) | |||
6 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | + | Tiume batyuja (#660) | 2 | trikornis szarv (#198) | ||
1 | tükör (#43) | 11 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) | |||
6 | vízionár szem (#102) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 94.23 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 171 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
27 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | drótszőr (#37) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | gromak bőr (#268) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | pirkit (#153) | 10 | tüske (#22) | 4 | ugh méreg (#166) |
55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | |
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|