Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 4. 12h:27' EZ A 259. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 260. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2254 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
ek 116 50 1 | t. energia kisütése: 116 50 1 |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 22 10 | elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot) |
fkt 19 10 | felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot) |
m 3 8 1 | mozogsz délkeletre, északra, északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tetemember bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre rontasz. Oopssz, ez mellément! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku köpeny. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [124,108] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [125,107] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a tetemember testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel megérinted a tetemember rotható húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ezüsttőrrel megérinted a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sullár farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 78 | használod a 78. tárgyat |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a légirozmár farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a légirozmár testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A légirozmár megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
fku | felt. kutatás |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kérődző etra fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [128,105] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Messze hajítod a vacak kis élőholt mágus trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg királynő trófeát. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [129,103] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
kut 20 20 | kutatsz 20 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel megérinted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bal vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
ELMEROMBOLÁS (545. TUDATI KÉPESSÉG) Köztudomású, hogy csak azokat a teremtményeket lehet igazán eredményesen támadni pszi-képességgel, amelyek rendelkeznek az agyhoz hasonló központi idegrendszerrel. Egy puhatestű, masszaszerű lényt például nem nagyon hatja meg ha az agyát akarod bénítani, vagy agyállományát akarod roncsolni, hisz nincsen agya. Sajnos azonban akad egy bökkenő. Mégpedig, hogy amelyik lény rendelkezik aggyal, az képes azt valamilyen szintű védelemmel is felvértezni az elmemanipulációk ellen. Ez a védelem a legtöbb esetben tudattalan, ösztönös, és a legtöbb esetben könnyen kikapcsolható, legyűrhető. De azért akadnak kivételek. Olyan entitások, amelyek erőteljes hártyákkal, burkokkal, falakkal vértezik fel elméjüket, és a védőrétegek sokaságán az ártó pszi-formulákkal szinte lehetetlen áttörni. A tudati erőd falai közt tanácskozással töltött idő meghozta végre az eredményét. Megszületett a megoldás, az elmerombolás képessége. Ez a tudati képesség a kasztroplanáris térben felgyülemlett, irányítatlan, és felhasználatlan tudati energiákat hasznosítja, egyetlen irányított pörölycsapásba sűrítve azt. Az elmerombolást a támadó pszi-képességeiddel egyidejűleg fogod alkalmazni, TU felhasználása nélkül megcsapolva a tudati teret, és hatására a képesség úgy robban keresztül az ellenfeled mentális védelmén, akárha nem is lenne. [Támadó pszi- képességeid ellen, az ellenfél mentődobás-büntetést kap, amely kb a tapasztalati szinted egyötödének felel meg. A képesség aktiválást, vagy TU elköltését nem igényli, automatikusan működni fog minden pszi-támadásod mellett.] |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/2 | Magasság: | 246 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 370 kg |
Ügyesség: | 20 (21) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/2 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 250/199 | Jellem: | jó (72) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (30) | Varázspont: | 156/47 | Pénz: | 38 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 20/2 | Pszi pont: | 71/28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/0 | ökölvívás: | 1/14 | szúrófegyverek: | 5/39 (+32%) |
vágófegyverek: | 1/0 | ütőfegyverek: | *23/100 (+15%) | lőfegyverek: | 22/82 (+28%) |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -12.); kerek kő (#19) max. 1 db (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
130,102 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 59, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/1 | 2. nyomkövetés: | 14/25 (+10%) | 3. mászás: | 5/32 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 9/99 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 1/69 | 6. gyógyítás: | 8/16 |
7. titkosírás: | 4/76 | 8. felderítés: | 7/96 (+63%) | 9. szörnyidomítás: | 3/83 |
10. teológia: | 2/84 (+10%) | 11. taumaturgia: | 13/17 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 1/0 | 14. zene: | 1/0 | 15. szörnyismeret: | 13/36 (+37%) |
16. pszi: | 12/72 (+7%) | 17. zárnyitás: | 3/65 | 18. vadászat: | 1/0 |
19. vitalitás: | 1/0 | 20. bányászat: | 10/37 (+12%) | 21. testépítés: | 1/0 |
22. főzés: | 4/90 (+22%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
nektoraf (#355), kétfejű troll (#163), nómenklatúra (#158), orgoró (#170), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | csontváz lord (#177) | védelem tűz ellen (#38) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! (teljesítve) |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1382 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | méregfog (#1553) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | |
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | * | parittya (#18) | ||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 10 | * | kerek kő (#19) | 7 | sallank nyíl (#129) | ||
22 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | nyu-shuriken (#157) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | rézpáncél (#71) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | ryuku köpeny (#693) | |||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | monstrum vállvédő (#1577) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | * | bakkura csizma (#96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 127] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 21 csepp ugh méreg (#166), fér még: 63] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | + | aranypikkely (#415) | 3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | ||
3 | fáklya (#36) | 2 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
1 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | mérleg (#81) | 1 | moa katalizátor (#386) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | tüskecsapda (#242) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 25 | álompor (#396) | 6 | aurach fog (#657) | |||
3 | borkonyó bibe (#312) | 3 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 28 | drótszőr (#37) | |||
4 | elkarog szőr (#665) | 3 | evaporőr háj (#105) | 1 | fémrúd (#104) | |||
1 | grifftojás (#179) | 2 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
14 | kaktusztüske (#114) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kőszem (#304) | 10 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
43 | madártoll (#112) | 5 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa burát (#384) | 2 | moa üveggömb (#383) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
12 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | rókafarok (#124) | 1 | sámán erszény (#650) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
20 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szuperkötél (#209) | 7 | szvó-ektoplazma (#151) | 25 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | tükör (#43) | 3 | vadász tatu bőr (#15) | 12 | varányszem (#30) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) | 6 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 80.53 kg | Megterheltség: 83% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
22 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 3 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | kerek kő (#19) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | ryuku köpeny (#693) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | tinta (#101) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||
4 | ugh méreg (#166) |
122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|