73. forduló, 75. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 4. 12h:27'
EZ A 259. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
260. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [123,108] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Hatalmas kiáltást hallasz a hátad mögül, rémülten fordulsz meg. Egy sötét alak tornyosul feléd, kezében ostor. "Munkára kutya!" üvölti, majd megsuhogtatja fegyverét. Kapkodva rakosgatod a köveket, már nem is olyan sok kell hozzá, hogy kész legyen az oltár. De alig fejezed be, újabb parancs csattan: "Ásni!". Rohanvást indulsz a közeli dombra, talán néhány óndarab csillapítja gazdád dühét. Verítékben fürödve ébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+70 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku gárdista nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 216.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 211.]

ek 116 50 1 t. energia kisütése: 116 50 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

kt 22 10 elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tüskét. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

fkt 19 10 felt. készítesz a 19. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 3 8 1 mozogsz délkeletre, északra, északkeletre
[124,109] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember támad rád.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tetemember bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsttőrt ellenfeledre rontasz. Oopssz, ez mellément! Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy bronzhegyű nyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc támad rád.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír nyakát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián függő. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted az élőholt quwarg testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ryuku köpeny. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot! Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [124,108] Dombos terepre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy trappoló dinymák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a trappoló dinymák testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a trappoló dinymák farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [125,107] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ezüsttőrrel megdöfködöd a tetemember testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a tetemember bűzlő testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Hohó, valamit találtál! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 ubuk tüske. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember intéz feléd kihívást.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüsttőrrel megérinted a tetemember rotható húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ezüsttőrrel megérinted a tetemember fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [70 pontot használtál fel, van még 126.]

m 2 mozogsz keletre
[126,107] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sullár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sullár farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Belebotlasz valamibe: 1 bőrsisak. Magadhoz veszed. [9 pontot használtál fel, van még 117.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a légirozmár farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ezüsttőrrel több döféssel felnyársalod a légirozmár testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a légirozmár jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A légirozmár megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 101.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[127,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kérődző etra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kérődző etra fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,105] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg királynő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg királynő testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Messze hajítod a vacak kis élőholt mágus trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg királynő trófeát. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 71 életpontot! Találsz egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy Fairlight templomot. Északnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 83.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Lánc nem tartja meg, kerítés, gát nem állja útját,
Egy hadsereg sem lassíthatja, fákat dönt le, ha akarja.
[5 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[128,104] Továbbra is síkságon vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy púdersziklát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,103] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[18 pontot használtál fel, van még 60.]

kut 20 20 kutatsz 20 pontért
Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 40.]

m 1 mozogsz északkeletre
[130,102] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tetemember. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tetemember testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra ugrasz. Ezüsttőrrel megérinted a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bal vállát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[9 pontot használtál fel, van még 31.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 28.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 28.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 25.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 25.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Egy kaját bezabál a kőszáli disznó. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 25 pontod maradt, ebből a következő körre 25 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 240 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMEROMBOLÁS (545. TUDATI KÉPESSÉG)
Köztudomású, hogy csak azokat a teremtményeket lehet igazán eredményesen támadni pszi-képességgel, amelyek rendelkeznek az agyhoz hasonló központi idegrendszerrel. Egy puhatestű, masszaszerű lényt például nem nagyon hatja meg ha az agyát akarod bénítani, vagy agyállományát akarod roncsolni, hisz nincsen agya. Sajnos azonban akad egy bökkenő. Mégpedig, hogy amelyik lény rendelkezik aggyal, az képes azt valamilyen szintű védelemmel is felvértezni az elmemanipulációk ellen. Ez a védelem a legtöbb esetben tudattalan, ösztönös, és a legtöbb esetben könnyen kikapcsolható, legyűrhető. De azért akadnak kivételek. Olyan entitások, amelyek erőteljes hártyákkal, burkokkal, falakkal vértezik fel elméjüket, és a védőrétegek sokaságán az ártó pszi-formulákkal szinte lehetetlen áttörni. A tudati erőd falai közt tanácskozással töltött idő meghozta végre az eredményét. Megszületett a megoldás, az elmerombolás képessége. Ez a tudati képesség a kasztroplanáris térben felgyülemlett, irányítatlan, és felhasználatlan tudati energiákat hasznosítja, egyetlen irányított pörölycsapásba sűrítve azt. Az elmerombolást a támadó pszi-képességeiddel egyidejűleg fogod alkalmazni, TU felhasználása nélkül megcsapolva a tudati teret, és hatására a képesség úgy robban keresztül az ellenfeled mentális védelmén, akárha nem is lenne. [Támadó pszi- képességeid ellen, az ellenfél mentődobás-büntetést kap, amely kb a tapasztalati szinted egyötödének felel meg. A képesség aktiválást, vagy TU elköltését nem igényli, automatikusan működni fog minden pszi-támadásod mellett.]

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 74. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 16 Merészség: 5/2 Magasság: 246 cm
IQ: 23 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 250/199 Jellem: jó (72) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (30) Varázspont: 156/47 Pénz: 38 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 20/2 Pszi pont: 71/28
Eddig összesen 587 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 842 TP-t kaptál. Jelenleg 167 667 TP-d van. A következő szinthez még 12 333 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg királynő, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 5/39 (+32%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: *23/100 (+15%) lőfegyverek: 22/82 (+28%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -12.); kerek kő (#19) max. 1 db (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,102 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 59, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/1 2. nyomkövetés: 14/25 (+10%) 3. mászás: 5/32 (+7%)
4. csapdakészítés: 9/99 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/69 6. gyógyítás: 8/16
7. titkosírás: 4/76 8. felderítés: 7/96 (+63%) 9. szörnyidomítás: 3/83
10. teológia: 2/84 (+10%) 11. taumaturgia: 13/17 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 13/36 (+37%)
16. pszi: 12/72 (+7%) 17. zárnyitás: 3/65 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 10/37 (+12%) 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 4/90 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
nektoraf (#355), kétfejű troll (#163), nómenklatúra (#158), orgoró (#170), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> csontváz lord (#177) védelem tűz ellen (#38) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! (teljesítve)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1382 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
4 bronzhegyű nyíl (#94) 10 * kerek kő (#19) 7 sallank nyíl (#129)
22 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 2 nyu-shuriken (#157)
Páncélok
1 * rézpáncél (#71)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 ryuku köpeny (#693)
Vállvédők
1 * monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
2 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 obszidián függő (#195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 13 csepp spiritusz (#170), fér még: 127]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 21 csepp ugh méreg (#166), fér még: 63]
2 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 9]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Eszközök, használati tárgyak
4 + aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
3 fáklya (#36) 2 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
1 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mérleg (#81) 1 moa katalizátor (#386)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 25 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
3 borkonyó bibe (#312) 3 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 28 drótszőr (#37)
4 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
1 grifftojás (#179) 2 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135)
14 kaktusztüske (#114) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
1 kőszem (#304) 10 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
43 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 2 moa üveggömb (#383)
3 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
12 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 2 purifikátor háj (#269)
2 rókafarok (#124) 1 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29)
20 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szuperkötél (#209) 7 szvó-ektoplazma (#151) 25 tigroszlán fog (#63)
2 tükör (#43) 3 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 3 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 80.53 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 kaja (#2)
1 mocsári penke (#148) 3 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 2 kerek kő (#19)
2 obszidián függő (#195) 1 ryuku köpeny (#693) 1 sullár hólyag (#168)
2 szvó-ektoplazma (#151) 4 tinta (#101) 6 ubuk tüske (#131)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127 128 129 130 131
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
(123,108) ryuku gárdista (#360)
(124,108) oltár, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(124,109) tetemember (#123), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, élőholt quwarg (#202), ryuku légiós (#361)
(125,107) tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), 37. jellempróba, oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(126,107) sullárok (#101), grok-képződmény (#149), 46. jellempróba, légirozmár (#94)
(127,106) kérődző etra (#368), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár
(128,104) patak, 47. jellempróba, oltár
(128,105) quwarg királynő (#153), phua-kúp (#372), Sheran oltár, 22. jellempróba
(129,103) mínosz-kúp (#178), oltár, Chara-din monolitja (#534)
(130,102) művészi porolit (#720), tetememberek (#123)

Üzenet küldése a karakternek