Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 7. 9h:50' EZ A 199. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 200. játékheted kezdete: dec. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet |
id 7168 40 |
le 254 | leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
kf 1787 1171 | kézbeveszed/felveszed az 1787. tárgyat az 1171. tárggyal |
d 87 1 | eldobod a 87. tárgyat (1 darabot) |
d 225 1 | eldobod a 225. tárgyat (1 darabot) |
d 187 1 | eldobod a 187. tárgyat (1 darabot) |
d 131 25 | eldobod a 131. tárgyat (25 darabot) |
d 56 56 | eldobod az 56. tárgyat (56 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
90 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával megütöd a halálhozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a halálhozó jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1070 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 55, gyógyulás: 7, összesen: -48 ÉP}
be 758 | bemész a 758. épületbe |
m 2 2 5 | mozogsz keletre, keletre, délnyugatra |
Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 68 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
249 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [101,82] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 8.} Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
249 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [100,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét.
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku légiós. {támadása: 24.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 14, gyógyulás: 10, összesen: -4 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 13, összesen: +10 ÉP}
be 758 | bemész a 758. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [99,84] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
(Továbbmész...) [99,85] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. {egyik sebzési módja: 3x 1d8+2.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trikornis testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigvágod a trikornis fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a trikornis bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 656 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
214 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 18, gyógyulás: 7, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [98,87] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a százfogú testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 8 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért |
OLIMPIAI RÉZMEDÁL (1787. TÁRGY) Ritkán készítenek nemes ékszert rézből. Ez most mégis abból van, értéke mégsem csekély, hiszen csak az Alanori Olimpián lehet megszerezni, mégpedig dobogóra jutással. A dicsőségen kívül más kedvező tulajdonsága is van, viselője erejét és ügyességét eggyel növeli, életerejét pedig 5-tel, ráadásul úgy, hogy nem veszi el a helyet más ékszerektől. |
A SZIRÉN KÖPENYE (820. TÁRGY) Ez az átlátszó, halványkék színben úszó, bokáig érő köpeny nem csupán a kinézete miatt vált a szirének kedvenc ruhadarabjává. A méltóságteljesség és szépségérzet mellett, ami viselőjét övezi, a következő előnyökkel jár magadra ölteni: +5 védettséget, +2 teológiát (de csak ha már legalább 1), +2 intelligenciát ad. Ezenkívül lesz +2% esélyed, hogy egy ritka tárgyat találj egy szörnyben. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 17 (21) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 27 (30) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 20 (23) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 15 (16) | Életpont: | 257/207 | Jellem: | gonosz (30) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (29) | Varázspont: | 367/5 | Pénz: | 482 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 7/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 20 | dobófegyverek: | 16 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 6 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 7 | 11. taumaturgia: | 17 (+1) | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 7 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 2 |
16. pszi: | 1 | 17. vadászat: | 5 | 18. bányászat: | 2 |
19. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában . |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
51 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 3 | kaja (#2) | |||
56 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 3 | spiritusz (#170) | |||
25 | ubuk tüske (#131) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | szirén köpenye (#820) | 1 | trikornis szarv (#198) |