Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. okt. 4. 9h:58' EZ A 807. JÁTÉKHETED, 737. FORDULÓD 808. játékheted kezdete: okt. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
bb 258 17 | beraksz a bankba a 258. tárgyat (17 darabot) |
kb 280 2 | kiveszel a bankból a 280. tárgyat (2 darabot) |
v 22 258 | elmormolod a 22. varázslatot |
im 2 | imádkozol |
v 208 1 | elmormolod a 208. varázslatot |
tno 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A groxmati átokmanó egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Nyelvével az arcodra sújtva, a groxmati átokmanó komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A groxmati átokmanó az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A groxmati átokmanó nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 603, gyógyulás: 119, összesen: -484 ÉP}
(Továbbmész...) [281,49] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bársony gyilkos. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bársony gyilkos bársony páncélját. (11 támadással 1512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+303 életerő). Transzformálsz! (+151 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bársony gyilkos testét. (7 támadással 1042 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Transzformálsz! (+104 varázspont.) Földelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a bársony gyilkos fegyverével. (2 támadástól 557 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +112 ÉP.) A bársony gyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18349 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2865, sebződés: 557, gyógyulás: 632, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [281,48] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy bumshir óriásmacska közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy természet haragja varázslat. 20 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bumshir óriásmacska fejét. (10 támadással 1221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). Transzformálsz! (+122 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-80 varázspont.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska testét. (4 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+48 varázspont.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A bumshir óriásmacska karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő (ld. enc.). 18991 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2888, sebződés: 197, gyógyulás: 485, összesen: +288 ÉP}
im 2 | imádkozol |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 405 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvándor ködös testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor testét. (10 támadással 1381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+277 életerő). Transzformálsz! (+138 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor nyakát. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A kísértetvándor fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18444 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2319, sebződés: 321, gyógyulás: 393, összesen: +72 ÉP}
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 167 73 | elmormolod a 221. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
m 7 5 2 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kyorg álomherceg jobb oldalát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kyorg álomherceg díszes köpenyét. (10 támadással 1375 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kyorg álomherceg testét. (6 támadással 896 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) A kyorg álomherceg feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: negatív csapás varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21978 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2530, sebződés: 242, gyógyulás: 8, összesen: -234 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (90 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troglodita harcos jobb karját. (10 támadással 1370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+275 életerő). Transzformálsz! (+118 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a troglodita harcos bal vállát. (6 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a troglodita harcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel csak érinted a troglodita harcos testét. (1 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a troglodita harcos sárgás bőrét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A troglodita harcos farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A troglodita harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19515 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2380, sebződés: 664, gyógyulás: 533, összesen: -131 ÉP}
(Továbbmész...) [279,48] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bosszúálló. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [280,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kísértetvándor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 414 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kísértetvándor testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kísértetvándor testét. (8 támadással 1093 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) A kísértetvándor védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 61 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod a kísértetvándor kopott ruháját. (3 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (9 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a kísértetvándor kopott ruháját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A kísértetvándor fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18444 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2613, sebződés: 579, gyógyulás: 514, összesen: -65 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 230 48 | elmormolod a 198. varázslatot |
[230,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy elemi pulzátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor fejét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elemi pulzátor testét. (7 támadással 950 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 9775 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1761, sebződés: 0, gyógyulás: 233, összesen: +233 ÉP}
m 6 6 4 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délre |
Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sziklaelementál testét. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaelementál testét. (10 támadással 783 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sziklaelementál testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) A sziklaelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sziklaelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1900, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zseléféreg testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (112 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zseléféreg kocsonyás testét. (10 támadással 1327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+266 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a zseléféreg kocsonyás testét. (6 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A zseléféreg átharapja a bal válladat! (1 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A zseléféreg farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször eltalálod a zseléféreg tekergő farkát. (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a zseléféreg tekergő farkát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a zseléféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A zseléféreg farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (185,60)-> 125 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP], egy aranylánc és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vörös zselét. 13290 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2528, sebződés: 714, gyógyulás: 557, összesen: -157 ÉP}
(Továbbmész...) [228,48] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy púpos zsokarg közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg bamba pofáját. (4 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a púpos zsokarg bal karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 áldott kő. 7652 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1274, sebződés: 0, gyógyulás: 138, összesen: +138 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az esthari vérszopó nyakát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az esthari vérszopó vörös bundáját. (10 támadással 1354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+271 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (24 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Karmaival az esthari vérszopó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az esthari vérszopó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az esthari vérszopó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12283 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2066, sebződés: 0, gyógyulás: 295, összesen: +295 ÉP}
(Továbbmész...) [228,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy krathan csontváz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 408 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a krathan csontváz jobb oldalát. (10 támadással 1350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a krathan csontváz jobb karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12635 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2011, sebződés: 22, gyógyulás: 165, összesen: +143 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (8 támadással 1055 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a korinthai amőba jobb oldalát. (1 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 9399 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1850, sebződés: 110, gyógyulás: 44, összesen: -66 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 409 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel eltalálod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod a csontváz hadúr jobb oldalát. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5394 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 694, sebződés: 98, gyógyulás: 70, összesen: -28 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb bal hátsó lábát. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a chaktra vadászeb fejét. (8 támadással 1082 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (74 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a chaktra vadászeb száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11544 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1906, sebződés: 72, gyógyulás: 271, összesen: +199 ÉP}
(Továbbmész...) [226,48] A síkságot sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy testzabáló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a testzabáló bal karját. (10 támadással 1335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+268 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a testzabáló kígyózó farkát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi eredménye! A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. A testzabáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
11940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 95, gyógyulás: 288, összesen: +193 ÉP}
p 195 30 | használod a 195. pszi képességet |
ef 40 506 | energia fejlesztése 40 |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 167 73 | elmormolod a 221. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | imádkozol |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (110 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zseléféreg testét. (10 támadással 1327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a zseléféreg testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) A zseléféreg átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A zseléféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a zseléféreg tekergő farkát. (4 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a zseléféreg testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Vér kezd ömleni a jobb combodból a zseléféreg harapása nyomán. (1 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) A zseléféreg farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A zseléféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (185,60)-> 125 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy gyöngymangó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranylánc és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vörös zselét. 13290 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2517, sebződés: 714, gyógyulás: 398, összesen: -316 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (79 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Baalgarmon szolgája jobb oldalát. (11 támadással 1466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+294 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Baalgarmon szolgája bal lábát. (4 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Karmaival a Baalgarmon szolgája megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Baalgarmon szolgája feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
13204 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2191, sebződés: 79, gyógyulás: 419, összesen: +340 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (97 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a testzabáló testét. (11 támadással 1494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a testzabáló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A testzabáló fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
11940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1661, sebződés: 125, gyógyulás: 121, összesen: -4 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
GROXMATI ÁTOKMANÓ (566. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén, egy félig áttetsző alakra bukkansz, aki minden bizonnyal magába roskadva üldögél egy fa ágán, egy groxmati átokmanóval találkoztál. A kyorg kutatók hozták létre, teste tömény mágikus esszencia, élettelen lelke pedig parancsadói halálával örök bolyongásra ítéltetett. Az első sikeres kísérletek után a groxmati tudósok átokmanók teljes arzenálját hozták létre. Bár eleinte közönséges szolgálatra idomították őket, a vészterhes időkben új célt találtak életüknek: a harcmezőre irányították csapatokba tömörült példányaikat. Ebben az időben ragadt rájuk ez az elképesztő név, melyet minden bizonnyal a kétségbeesett ellenség ihlete alkotott, a groxmati átokmanók ugyanis csak látszólag békések. Miután sikerült kellően elbizonytalanítani a másik felet, félelmetes víziókollekciót borítanak az elképedt ellenfélre, és ennyi többnyire elég is... Vágófegyverrel sebezhetetlenek. |
BÁRSONY GYILKOS (546. SZÖRNY) A bársony gyilkos az éj leple alatt tevékenykedő furcsa lény. A merev arcélekkel megáldott pofájából hosszú, fényesre csiszolt agyarak merednek előre, mindez a kyorgokkal való hasonlatosságra utal. Előkelő ruhája, mely a trollokéra emlékeztető testének minden pontját eltakarja a kíváncsi tekintetek elől egyesek szerint egy bíbor védőaura, melyen az ártó varázslatok többnyire ártalmatlanul enyésznek el. És hogy mitől véd még: ha vágófegyverrel próbálkozol sebet ejteni ellenfeleden, megtudod. |
DRAMOAN KŐ (967. TÁRGY) Ritka, csak a magasabb fennsíkok legtisztább vizű tavainak mélyén fellelhető drágakő a dramoan kő. A hiedelmek szerint több ilyen kő található néhány speciális fenevad bélrendszerében is, de a valóság az, hogy csupán egy szerencsés kalandozó összes holmijával és hullájával együtt kerülhetett oda. Minden hatásnak ellenáll. Még senki nem hallott olyanról, hogy ezt az ezüstfényben csillogó, gömbölyű kőzetet bárkinek sikerült volna elpusztítania. |
KYORG ÁLOMHERCEG (550. SZÖRNY) Sokáig káprázik a szemed, amikor ezzel a díszes, csillogó öltözékű jelenéssel találkozol. Mesébe illő - még a sötétben is egyenletesen fénylő - ruhája tömzsi testet takar, markáns arcvonásaira pedig előremeredő agyarai vetnek komor árnyékot. A hüllőpofája mélyén izzó zöld szem tiszteletet parancsoló. Az álomhercegek fontos pozíciót töltöttek be a kyorg kasztrendszerben, miközben föld alatti laboratóriumaikban a mentális és az asztro-mágia formuláit tanulmányozták. A vámpirizációra immúnisak, szúrófegyverrel szinte sebezhetetlenek, a nem mágikus fegyverek nem fognak rajtuk. Sajnos ennél több információt még az alanori könyvtár az ősi birodalmakról tárolt jegyzeteiben sem találni róluk. |
TROGLODITA HARCOS (556. SZÖRNY) A trogloditák barbár közösségét vezető varázstudó sámánok se mennének semmire jól képzett testőrök nélkül. A troglodita harcosok egyszerre alkalmazzák kiváló vágófegyver szakértelmüket, valamint vaskos farkuk rettegett ütéseit a közelharc során. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, megérted, hogyan maradhattak életben a kyorgok uralma alatt töltött kegyetlen évszázadok alatt. Vágófegyverrel harcolni ellenük reménytelen vállalkozás. |
Erő: | 117 (156) | Szint: | 53 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 108 (130) | Támadás: | 87 (92) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 110 (129) | Védekezés: | 141 (151) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 44/49 év |
Egészség: | 98 (120) | Életpont: | 825/577 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 113 (132) | Varázspont: | 4454/543 | Pénz: | 38506 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 42/0 | Pszi pont: | 872/10 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 58/62 (+10%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/18 |
dobófegyverek: | 43/75 (+2%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 345 győzelmeid: 389 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 70/94 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 189/6 (+27%) | 3. mászás: | 40/81 |
4. csapdakészítés: | 58/36 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 15/10 | 6. gyógyítás: | 110/2 |
7. titkosírás: | 33/38 | 8. felderítés: | 39/25 | 9. szörnyidomítás: | 15/17 |
10. teológia: | 385/98 (+136%) | 11. taumaturgia: | 110/47 (+11%) | 12. versengés: | 22/29 (+10%) |
13. harcművészetek: | 58/38 | 14. szkanderozás: | 38/43 | 15. zene: | 10/14 |
16. szörnyismeret: | 44/79 | 17. pszi: | 59/8 (+8%) | 18. zárnyitás: | 3/17 |
19. vadászat: | 9/84 | 20. vitalitás: | 7/26 | 21. bányászat: | 47/93 (+3%) |
22. úszás: | 23/29 | 23. csapatmunka: | 5/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 233 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) | kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) |
az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) | méregsemlegesítés (#14) |
vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: éhes |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 5) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 72 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 379 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2884. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | manakristály (#500) | 20 | nehezék (#258) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
373 | arany (#50) | 2 | aranylánc (#191) | 1 | dramoan kő (#967) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kerek kő (#19) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | madártoll (#112) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 2 | vörös zselé (#862) |