Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 16. 13h:02' EZ A 1226. JÁTÉKHETED, 736. FORDULÓD 1227. játékheted kezdete: szept. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 16 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
p 195 40 | használod a 195. pszi képességet |
hu 816 817 819 | hulladék: 816 817 819 |
hu 820 | hulladék: 820 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 669 11 | beraksz a bankba a 669. tárgyat (11 darabot) |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
bb 347 11 518 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot) |
vv 261 147 73 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ff 422 951 28 | felt. fegyverváltás: 422 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+171 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 133 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (7 támadással 354 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány testét. (6 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 81 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a zafír sárkány testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled 30 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP], egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (143,61)-> 150 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP] 15 970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 300, gyógyulás: 278, összesen: -22 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr jobb lábát. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Mágusölővel épp hogy megvágod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny megtipor. 80 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ongóliant hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], 7 arany és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. 5 972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1147, sebződés: 223, gyógyulás: 60, összesen: -163 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt bal vállát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {HD:} Mágusölővel végigvágod az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (36 ép-t sebezve). Az orbitális mackósajt nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 490, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc jobb lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 243 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a varkaudar che-pap jobb lábát. (8 támadással 435 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar che-pap nyakát. (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar che-pap bal lábát. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (8 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. A varkaudar che-pap szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1748, sebződés: 195, gyógyulás: 196, összesen: +1 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 850 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +37 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1073, sebződés: 50, gyógyulás: 4, összesen: -46 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 229 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a varkaudar che-pap izmos testét. (8 támadással 436 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar che-pap testét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fényaurád 22 sebzést okoz. Ellenfeled 55 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 187, gyógyulás: 203, összesen: +16 ÉP}
ff 28 951 422 | felt. fegyverváltás: 28 951 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a selyemszárnyas bal oldalát. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírölőt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. {HD:} Vámpírölővel megdöfködöd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (6 támadással 727 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. A mentális roncsolás 49 ép-t sebez. Karmait felemelve, a selyemszárnyas meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A lény huhog! 98 életpontot vesztettél. {HD:} Vámpírölővel megdöfködöd a selyemszárnyas selyempikkelyeit. (6 támadással 652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. {KCC:} Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A selyemszárnyas csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 96 életpontot vesztettél. A selyemszárnyas szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 133 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2663, sebződés: 659, gyógyulás: 370, összesen: -289 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 319 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra támadsz. {HD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (8 támadással 760 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ezeréves lélek testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A fényaura 24 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (57 ép-t sebezve). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) {HD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd az ezeréves lélek testét. (5 támadással 477 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 137 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 142 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-99 életerő). Véres nyál csordul ki az ezeréves lélek száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3054, sebződés: 811, gyógyulás: 93, összesen: -718 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ősi csontvázúr testét. (8 támadással 436 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra ugrasz. {HD:} Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ősi csontvázúr testét. (8 támadással 1019 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősi csontvázúr jobb karját. (6 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A fényaura 29 ép-t sebez. Ellenfeled 53 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ősi csontvázúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az ősi csontvázúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 018 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2660, sebződés: 321, gyógyulás: 337, összesen: +16 ÉP}
v 181 184 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[184,61] Épületek tűnnek fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Elenios hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 21 aranyat.
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és 4 pirkit. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP], egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 csuklyavirág [csuklyavirág ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bumshir óriásmacska fejét. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bumshir óriásmacska testét. (8 támadással 813 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 36 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmait felemelve, a bumshir óriásmacska meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-51 varázspont.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször eltalálod a bumshir óriásmacska nyakát. (6 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 145 életpontot sebeztél. Fényaurád 3 sebzést okoz. A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. Karmaival a bumshir óriásmacska megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a bumshir óriásmacska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2904, sebződés: 183, gyógyulás: 396, összesen: +213 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dűneszellem testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűneszellem testét. (9 támadással 989 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűneszellem homoktestét. (5 támadással 353 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Ellenfeled 58 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A dűneszellem leken néhány pofont. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 150 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor megcsapod a dűneszellem testét. (6 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a dűneszellem jobb oldalát. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 55 sebzést okoz. A dűneszellem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél.
A dűneszellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 dramoan kő [dramoan kő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. 19 173 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3160, sebződés: 1028, gyógyulás: 502, összesen: -526 ÉP}
Gyorsan felraksz egy oldás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg testét. (7 támadással 792 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az élőholt pöffeteg testét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 6 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. Az élőholt pöffeteg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élőholt pöffeteg nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt pöffeteg gömböctestét. (9 támadással 948 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod az élőholt pöffeteg bal oldalát. (4 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 28 sebzést okoz. Az élőholt pöffeteg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Nyelvét az élőholt pöffeteg feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 375 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3101, sebződés: 0, gyógyulás: 485, összesen: +485 ÉP}
ef 66 539 | energia fejlesztése 66 |
kb 347 1 518 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
szk 542 | keresed az 542. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
CRU TEKERCS (779. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "CRU". [Ez a tárgy nem adható át.] |
Erő: | 83 (105) | Szint: | 51 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (102) | Támadás: | 98 (104) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (91) | Védekezés: | 197 (207) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 50/58 év |
Egészség: | 73 (111) | Életpont: | 2082/2324 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 64 |
Szerencse: | 79 (110) | Varázspont: | 3560/2722 | Pénz: | 67649 arany | Kép. pont: | 107 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 713/258 | Halhatatlanság: | 21 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | *39/100 (+1%) | szúrófegyverek: | 35/94 (+3%) |
vágófegyverek: | 25/51 (+9%) | ütőfegyverek: | 38/94 (+7%) | lőfegyverek: | 17/67 |
dobófegyverek: | 43/74 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
261,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/33 | 2. nyomkövetés: | 130/85 (+10%) | 3. mászás: | 14/41 |
4. csapdakészítés: | 47/73 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 39/19 |
7. titkosírás: | 9/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 130/49 (+50%) | 11. taumaturgia: | 120/54 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 12/17 |
13. versengés: | 29/72 | 14. harcművészetek: | 37/9 | 15. zene: | 54/57 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 96/1 (+22%) | 17. pszi: | 57/62 (+6%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 20/40 | 20. vitalitás: | 7/40 | 21. bányászat: | 34/3 (+2%) |
22. testépítés: | 93/73 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 38/22 (+11%) |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 23 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) |
11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933), templomos lovag (#587) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8775,10) | áldomás (#6) (9841,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) |
Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Mekkora tréfa lenne öt albinó küklopsz kihívása és legyőzése, csak úgy bámulnának azzal az egy bamba szemükkel! (számláló: 0) |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 150 (limit: 1215), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 15595. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 5 | sáfránypor (#211) | 2 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szirén köpenye (#820) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2759 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | cru tekercs (#779) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | éjkő (#2369) | |||
69 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | pirkit (#153) |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|