Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 23. 10h:02' EZ A 955. JÁTÉKHETED, 736. FORDULÓD 956. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy tompítás varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a troglodita harcos testét. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (58 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troglodita harcos napbarnított lábát. (10 támadással 1398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a troglodita harcos bal lábát. (3 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 7 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a troglodita harcos minden csapását hárítanod. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Több csapást kapsz a troglodita harcos farkától. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2834, sebződés: 187, gyógyulás: 169, összesen: -18 ÉP}
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 70 247 | elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot |
vv 53 78 63 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot |
vv 57 188 220 | elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
* 3. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 5. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
p 195 55 | használod a 195. pszi képességet |
kb 1525 1 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot) |
h 1525 7549 7550 | használod az 1525. tárgyat |
in 2227 7549 | leírod a 2227. kalandozónak a 7549. szörnyet |
in 2227 7550 | leírod a 2227. kalandozónak a 7550. szörnyet |
in 2428 7549 | leírod a 2428. kalandozónak a 7549. szörnyet |
in 2428 7550 | leírod a 2428. kalandozónak a 7550. szörnyet |
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
hh 1534 1660 | használod az 1534. tárgyat az 1660. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (7 támadással 476 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 631 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 246 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 523 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 505 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy manifeszt.nyúlvány. 5 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 505, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a jegesmedve testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a jegesmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 jegesmedve bundát. [jegesmedve bunda ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 229 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 184 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 72 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (51 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 3 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (183,31)-> 150 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1519, sebződés: 221, gyógyulás: 146, összesen: -75 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
292 | 293 | 294 | |
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. 182 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (8 támadással 615 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. (5 támadással 690 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb vállát. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 204 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány melléd csap a farkával! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 80 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1846, sebződés: 12, gyógyulás: 139, összesen: +127 ÉP}
ff 1282 1328 28 | felt. fegyverváltás: 1282 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a vörös rakolits testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 772 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 818 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 342 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír jobb első lábát. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (8 támadással 631 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Teriád lándzsával jól megszúrod az áldott okerón testét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 206 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 081 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1144, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal oldalát. (3 támadással 228 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 033 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr testét. (8 támadással 660 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Meglengetve a teriád lándzsát a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Teriád lándzsával tökéletesen perforálod az ében hadúr bal oldalát. (5 támadással 757 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az ében hadúr testét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 58 sebzést okoz. Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 975 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 59, gyógyulás: 59, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar böllér bal karját. (7 támadással 1026 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (6 támadással 593 életpontot sebezve.) A fényaura 19 ép-t sebez. A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. A varkaudar böllér mancsával oldalba lök. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! {HD:} Teriád lándzsával megkarcolod a varkaudar böllér jobb vállát. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a varkaudar böllér testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Fényaurád 16 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 60 sebzést okoz. A varkaudar böllér mancsával oldalba lök. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a varkaudar böllér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 13 319 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2006, sebződés: 398, gyógyulás: 80, összesen: -318 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb karját. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 nyílvessző. 1 589 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
ff 28 1328 1282 | felt. fegyverváltás: 28 1328 1282 |
m 8 | mozogsz északra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 318 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kyorg álomherceg fegyvertfogó karját. (8 támadással 621 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (46 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kyorg álomherceg díszes köpenyét. (9 támadással 1302 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kyorg álomherceg nyakát. (6 támadással 607 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 106 életpontot sebeztél. Fényaurád 9 sebzést okoz. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A kyorg álomherceg fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 164 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megpöccinted a kyorg álomherceg fejét. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a kyorg álomherceg testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 12 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 59 sebzést okoz. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A kyorg álomherceg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kyorg övcsat. 19 980 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2699, sebződés: 249, gyógyulás: 12, összesen: -237 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy védelem tűz ellen varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszönt csatapartnered. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trakuun lidérc ködös alakját. (8 támadással 654 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trakuun lidérc jobb lábát. (8 támadással 1544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+309 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a trakuun lidérc testét. (6 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 46 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Vitalitásod védelmet nyújt. (Önanalízis: +2% vitalitás.) A trakuun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kyorg lepel. 26 250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2753, sebződés: 387, gyógyulás: 477, összesen: +90 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 530 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősi csontvázúr testét. Kritikus ütés! (8 támadással 760 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősi csontvázúr masszív csontját. (10 támadással 1541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+309 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ősi csontvázúr bal lábát. (5 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (54 ép-t sebezve). Az ősi csontvázúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 018 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2685, sebződés: 274, gyógyulás: 469, összesen: +195 ÉP}
ef 66 559 | energia fejlesztése 66 |
szk 556 | keresed az 556. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 265 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy istenítélet varázslatot, majd rád küldi. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércherceg jobb karját. (8 támadással 669 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy varázskő. Ezért megfizetsz, rém! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércherceg fejét. (8 támadással 1191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a lidércherceg fejét. (6 támadással 614 életpontot sebezve.) Ellenfeled 33 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a lidércherceg nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 451 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Öregedtél 4 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércherceg testét. (9 támadással 1267 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a lidércherceg testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 51 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 416 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) A lidércherceg fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 474 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Öregedtél 5 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 27 481 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3686, sebződés: 1684, gyógyulás: 347, összesen: -1337 ÉP}
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
QUWARG KIRSTÁLYMÁGUS (7549. SZÖRNY) A kristálymágusok formázzák a sziklarágók által termelt, kristályszerű anyagot. Egy kristálymágus egyedül gyenge mágiahasználó, aki még egy fadarabot se képes formázni. Mágikus tudása, fizikai ereje, termete a közelében sincs egy szertartásmesternek. Azonban amikor több tíz, vagy több száz működik együtt, akkor félelmetes dolgokra képesek. A kristályvadászoknál fizikailag gyengébbek, a savköpetük sem olyan ers, de eme hátrányokat mágiájukkal pótolják, így amikor körbevesz téged egy csapat kristálymágus, azt sem tudod melyik irányból érkezik a következő pusztító varázslat. |
ROMBOLÓ FÉREG (7550. SZÖRNY) A föld mélyén való hatékony mozgáshoz kétségkívül a leghatékonyabb mód a féregforma. Így aztán a föld síkján nyüzsögnek a nagyobbnál nagyobb férgek, amelyek szüntelenül rágják magukat előre, táplálékot keresve - így keletkezik a legtöbb földalatti járat. A romboló féreg mindent megsemmisít, ami az útjába kerül, megtámadja a még nála nagyobb méretű, ehetőnek tűnő lényeket is. Márpedig ő maga sem egy apró jószág, a mi világunkon háznyi méretű lenne a feje... Hasonlóan a eme sík más lényeihez, fegyverrel nehéz sebet ejteni rajta - főleg ütőfegyverrel -, és a varázslatok sem hatnak rá. |
Erő: | 93 (133) | Szint: | 55 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 76 (111) | Támadás: | 111 (121) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 76 (107) | Védekezés: | 205 (216) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 19/29 év |
Egészség: | 76 (109) | Életpont: | 2711/2520 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 98 |
Szerencse: | 77 (132) | Varázspont: | 4497/1879 | Pénz: | 182881 arany | Kép. pont: | 108 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 1767/729 | Halhatatlanság: | 24 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 49/58 (+1%) | szúrófegyverek: | 37/82 (+3%) |
vágófegyverek: | 26/34 | ütőfegyverek: | 45/70 (+2%) | lőfegyverek: | 23/8 (+1%) |
dobófegyverek: | 49/76 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << teriád lándzsa (#1282) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
293,20 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 8. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 98 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 387 468 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/49 | 2. nyomkövetés: | 94/14 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 25/53 | 5. hajózás: | 17/52 | 6. csapdakészítés: | 60/17 (+10%) |
7. csapdaészlelés: | 30/63 | 8. gyógyítás: | 10/29 | 9. titkosírás: | 3/50 |
10. felderítés: | 30/88 | 11. szörnyidomítás: | 13/25 | 12. teológia: | 217/48 (+21%) |
13. taumaturgia: | 134/74 (+10%) | 14. szerencsejáték: | 16/12 | 15. versengés: | 30/51 |
16. harcművészetek: | 51/8 | 17. szkanderozás: | 1/0 | 18. zene: | 59/80 (+25%) |
19. szörnyismeret: | 186/47 (+44%) | 20. pszi: | 143/36 (+8%) | 21. zárnyitás: | 32/37 |
22. vadászat: | 21/91 | 23. vitalitás: | 12/34 (+14%) | 24. bányászat: | 40/97 |
25. testépítés: | 84/9 | 26. úszás: | 11/7 | 27. főzés: | 61/67 (+11%) |
28. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 101 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 1 | 4. max. életpont: 1 |
5. varázslat sebzés: 2 | 6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 1 |
11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (7904,10) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) | óriáserő (#53) |
láth. észlelése (#78) | erőpajzs II (#63) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem 2 (#188) |
hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) |
fényaura (#211) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) | önanalízis III (#303) |
Techiulan aurája (#261) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +24 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! (teljesítve) |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 163, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 346 (limit: 1400), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 39502. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
12 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | spiritusz (#170) | 3 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 63 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1663 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
10 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kyorg lepel (#770) | 1 | kyorg övcsat (#1456) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | rakolits por (#669) | 3 | sáfránypor (#211) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) |
292 | 293 | 294 | |
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|