735. forduló, 737. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 6. 9h:46'
EZ A 770. JÁTÉKHETED, 736. FORDULÓD
771. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [204,59] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 jégszilánkot (1200 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar szimbólumot (6000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ).
Szunyókálsz, amikor a táborodat tazunkarókákon lovagló rőtmanók rohanják meg, szám szerint nyolcan! Bár a dolog reménytelennek tűnik, felveszed a harcot.
A 8 rőtmanóból 7 talált el (12 támadástól 162 életpontot vesztesz). A tazunkarókák megharapdálnak! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz). Minden elfeketedik... Aztán újra megvilágosodik, ahogy kinyitod a szemedet. Felébredtél! Pokolba a rémálommal, és minden rőtmanóval. Ideje tábort bontani. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 mocsári penkét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1898 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+310 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 954.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 952.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 952.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 950.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 948.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 946.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 946.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 944.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 944.]
Fürgén varázsolsz! [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 942.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 942.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 942.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 942.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 941.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +10 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 935.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 933.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 931.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 929.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 927.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 157% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 927.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 478 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 30) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 917.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 917.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 915.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 905.]

p 74 232 6 használod a 74. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 6 vasérc molekuláit, előállítottál 6 ilkin ércet. [-60 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 900.]

p 195 30 használod a 195. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 28 Tudatpontot. [-560 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 885.]

h 1409 használod az 1409. tárgyat
Úgy véled, rád fér egy kisebb csoda. Magadra kensz egy adag esélynövelőt. Úgy érzed, most valóban a szerencse fia lettél! (A forduló végéig: +84 szerencse, +16 mentődobás tárgyaidnak, immunitás a szopókő hatására.) [3 pontot használtál fel, van még 882.]

kno 11 5 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 882.]

bb 1128 1181 166 beraksz a bankba az 1128. tárgyat (1181 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 18 jégszilánkot. Beraksz a bank széfjébe 2 Thargodan csontot. Beraksz a bank széfjébe 48 ugh mérget. [0 pontot használtál fel, van még 882.]

kre 232 1128 5 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (5 darabot)
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 5 jégszilánkot. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 880.]

v 1 999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 875.]

tno 5 6 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 875.]

ef 40 energia fejlesztése 40
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-40 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [400 pontot használtál fel, van még 475.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 arany és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 94) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal vállát. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 93) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP], egy rákpajzs [rákpajzs ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ubuk dobónyíl. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó. 1748 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 67) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal lábát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1591 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 50) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász támad rád.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász jobb karját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1529 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 66) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar hadúr intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 465 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 465, sebződés: 18, gyógyulás: 8, összesen: -10 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. A következő kincseket találtad: egy bronzpáncél [bronzpáncél ládikóba-> (185,60)-> 32 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 3 arany, egy mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy bumeráng. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! (Önanalízis: +4% felderítés.) [45 pontot használtál fel, van még 430.]

v 198 238 10 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(204,59) aranyfecske (#283), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270)

[238,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Egy kisebb energiakitörés, ami a melletted lévő kupacból tör az ég felé, majdnem a földre taszít. Egy ro'galhal kísértet készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 492 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet testét. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a ro'galhal kísértet bal oldalát. (9 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ro'galhal kísértet ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11618 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 32) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1804, sebződés: 68, gyógyulás: 251, összesen: +183 ÉP}

Még egy utolsó pillantást vetsz az imént legyőzött szörny hullájára, majd tovább indulsz. Megbotlasz valamiben. Nocsak, egy épen maradt ládikát löktél fel figyelmetlenségeddel. A következő kincseket találtad: egy lótuszvirág. Egy kristálynyálka készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 381 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kristálynyálka testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával megdöfködöd a kristálynyálka masszatestét. (9 támadással 889 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (12 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 342 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a kristálynyálka testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 49 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Biethlan lándzsával megdöfködöd a kristálynyálka testét. (9 támadással 893 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 154 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a kristálynyálka testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-54 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-78 életerő). A kristálynyálka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 ezüstlevél. 20762 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 20) össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3672, sebződés: 844, gyógyulás: 12, összesen: -832 ÉP}

Egyszer csak újabb nesz üti meg a füled. Rémülten pördülsz meg. Pár lépésre egy újabb szörny áll. Egy ködmágus védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus bal oldalát. (6 támadással 108 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával megdöfködöd a ködmágus átlátszó alakját. (9 támadással 446 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 523 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a ködmágus bal lábát. (6 támadással 134 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Biethlan lándzsával többször eltalálod a ködmágus jobb lábát. (9 támadással 432 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 624 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a ködmágus fekete csuháját. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20214 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 34) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2462, sebződés: 398, gyógyulás: 12, összesen: -386 ÉP}

Éppen folytatnád a kutatást, amikor egy újabb szörny toppan eléd. Legalább három fejjel magasabbnak és veszélyesebbnek néz ki az eddigieknél. Egy élőholt drakolder intéz feléd kihívást. (ld. enc.) Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. (Önanalízis: +8% felderítés.)
Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Találsz egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+1061 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-33 életerő). Találsz néhány eldobott tárgyat: 255 kerek kő. Elrakod őket.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+4% tau] [120 pontot használtál fel, van még 310.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[237,10] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. (Önanalízis: +1% mászás.) Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb csápját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy sötét gnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő).

(Továbbmész...) [236,10] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő).

(Továbbmész...) [235,10] Fák, mindenütt csak fák.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [52 pontot használtál fel, van még 258.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[234,10] Az erdőt síkság váltja fel.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [233,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tud Ákos formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.)

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-37 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [52 pontot használtál fel, van még 206.]

be 106 bemész a 106. titkos labirintusba
Rövid keresgélés után egy nagyobb kőtömb mögött rábukkansz a barlang bejáratára. Előtted egy titanit ötvözetből készült kapu tornyosul, boltíves keretben. Hiába kopogtatsz az ajtó közepén lógó sárkányfejekkel, semmi sem történik. Rövid keresgélés után a kaputól jobbra rábukkansz a sziklába vájt különös jelekre. Az ismeretlen szöveg alatt apró mélyedést találsz, mely, mint egy kulcslyuk, tátong előtted. Néhány pillanatnyi töprengés után remek ötleted támad: előhúzod az ékkövet a hátizsákodból, melyet Kratifix Esthar Kulcsának nevezett, majd a nyílásba dugod. A titanitkapu hangos nyikorgás kíséretében kitárul. Esthar Kulcsát újra a hátizsákodba rejtve szemléled a mélységbe vezető boltíves alagutat. A járatban sötétség van. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Vonakodva sétálsz be a hatalmas átjárón, míg egy T elágazáshoz nem érsz. A továbbvezető utak már kevésbé szélesek. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 18 29 1 mozogsz 18 29 1
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
Egy nagyobb csarnokban vagy. Valószínűleg több irányba is vezettek innen utak tovább, amiket a terem több pontján beomlott falak maguk alá temettek. [16. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Rövid séta után egy kisebb terembe érkezel. Gyomorfelkavaró áporodottság árad a falakból. Jó volna egy kis friss levegő! [17. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Díszes, felcicomázott terembe érkeztél. Ez valószínűleg egy hálószoba lehetett a régmúltban, erre utal az is, hogy egy baldachinos ágy maradványait találod a terem közepén. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Rövid séta után egy kisebb terembe érkezel. Gyomorfelkavaró áporodottság árad a falakból. Jó volna egy kis friss levegő! [17. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő).
Egy nagyobb csarnokban vagy. Valószínűleg több irányba is vezettek innen utak tovább, amiket a terem több pontján beomlott falak maguk alá temettek. [16. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 46 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Lerombolt kis szobába érkezel. A fal szinte mindenhol beomlott, törmelékkel borítva el a kockakövekkel kirakott padlózatot. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy drag'kór féregűző van előtted! Fegyvere egy drag'kór bökő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 475 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór féregűző testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór féregűző izmos alkarját. (9 támadással 877 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a drag'kór féregűző hegyes orrát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A drag'kór féregűző megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11228 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 9) össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 67, gyógyulás: 213, összesen: +146 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Nem lepődsz meg, hogy egy drag'kór kolosszus lakik itt. Fegyvere egy drag'kór bökő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 477 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus jobb karját. (6 támadással 213 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drag'kór kolosszus testét. (9 támadással 864 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (74 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a drag'kór kolosszus bal lábát. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) A drag'kór kolosszus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Biethlan lándzsával megbököd a drag'kór kolosszus vastag combját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 383 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a drag'kór kolosszus jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Egy alattomos támadással a drag'kór kolosszus mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 82) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2597, sebződés: 275, gyógyulás: 279, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drag'kór kolosszus. Fegyvere egy drag'kór bökő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 516 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drag'kór kolosszus testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a drag'kór kolosszus vastag combját. (9 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a drag'kór kolosszus jobb oldalát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) A drag'kór kolosszus gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 42) össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2082, sebződés: 0, gyógyulás: 254, összesen: +254 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Töretlenül haladsz előre a hosszú és széles folyosón. [28. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-2617 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Az út hirtelen véget ér, egy fal zárja le. Rövid tétovázás után felfedezed a felfelé vezető lépcsőfokokat. Óvatosan fellépdelsz rajtuk, hogy egy még a korábbinál is baljósabb folyosóra juthass. [1. SZINT 29. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
A folyosó végén egy lefelé vezető lépcsőre bukkansz, óvatos mozdulatokkal lebotorkálsz rajta. [2. SZINT 1. PONT -> 1. SZINT 29. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
[70 pontot használtál fel, van még 131.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [5 pontot használtál fel, van még 126.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[232,11] A dombság átmegy hegységbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.)

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő).

(Továbbmész...) [231,12] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő).

(Továbbmész...) [230,13] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). [32 pontot használtál fel, van még 94.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[229,14] A terep változik: ismét síkságon vagy. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bosszantó apróság. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság egyik lábát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszantó apróság fejét. (9 támadással 868 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-23 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-17 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Biethlan lándzsával többször eltalálod a bosszantó apróság bal csápját. (6 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (73 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 169 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-17 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 8) össz: 1%} Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2374, sebződés: 309, gyógyulás: 364, összesen: +55 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [228,14] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy drakolder csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Tud Ákos előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Találsz egy gyilkos csalánt.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 44.]

zip 534 nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

vv 79 167 73 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+200 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 39.]
Fürgén varázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 34.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új csillezsályalevél. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [25 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: energia fejlesztése 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-10 szerencse). Elmúlt a csodakenőcs hatása. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 25, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 781 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT DRAKOLDER (628. SZÖRNY)
Talán nem nélkülöznek minden alapot a triklem drakolderek vadságáról és elképesztő kinézetéről szóló legendák, erre az előtted álló szörny az "élő" példa. Bár ezt a szuperintelligens drakoldert a múlt ködébe vesző ősi háborúk során sikerült legyőzni, mégis benne lakozik minden olyan gyilkos tulajdonság, ami a drakoldereket drakolderré, Ghalla legeslegfélelmetesebb lényévé teszi. Kyorg mágusok hadának kellett egyszerre a szörny legyőzésére fókuszálnia, és összes energiájukat felemésztő varázslat létrehozásába kezdenie, hogy ez a lény mostanság az élőholt nemlét unalomba fulladó hétköznapjait élhesse. Hiszen milyen is lenne egy olyan szörny élete, aki teljességgel legyőzhetetlen, és kihívója is talán ezerévente egy, ha akad. Ha netán erre vállalkoznál, nem árt, ha a legfényesebb ősi páncélzatod öltöd fel a nagy alkalomra, valamint több deus ex machinát is rejtesz hátizsákodba. Ja, és még egy csekély apróság: jó, ha isteni hatalom birtokosa vagy, enélkül ugyanis nagyon halványak az esélyeid (persze úgy se sok). Talán mondanom sem kell, az élőholt drakoldert csak akkor fogod megtámadni, ha kiadod az FT 628 parancsot, ha másért nem, halált okozó pillantása, vagy szintszívó képessége miatt.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 736. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 53 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 83 (102) Támadás: 84 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 83 (107) Védekezés: 149 Menekülés: 30 % Életkor: 50/56 év
Egészség: 82 (104) Életpont: 1431/1113 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 90 (118) Varázspont: 4589/102 Pénz: 33153 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 41/1 Pszi pont: 942/53 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 59
Eddig összesen 9103 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 116222 TP-t kaptál. Jelenleg 41678465 TP-d van. A következő szinthez még 10321535 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 733. fordulódban 78538 arany került a bankszámládra. 78930 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 54/47 (+7%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/16 (+3%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/29 2. nyomkövetés: 185/8 (+20%) 3. mászás: 37/31 (+1%)
4. csapdakészítés: 10/14 5. csapdaészlelés: 21/1 (+24%) 6. gyógyítás: 354/92 (+30%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 38/59 (+12%) 9. szörnyidomítás: 5/44
10. teológia: 170/25 (+70%) 11. taumaturgia: 283/28 (+525%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/7 14. zene: 16/10 15. szörnyismeret: 24/43
16. pszi: 84/26 (+12%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 5/6 20. bányászat: 56/25 (+6%) 21. úszás: 15/51
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 212
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 200 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)
vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 295 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 657 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 esélynövelő (#1409) 12 isteni könnycsepp (#260) 14 jégszilánk (#1128)
1 manakristály (#500) 2 Thargodan csont (#1181) 1 tükör (#43)
48 ugh méreg (#166) 2 varázskő (#305) 5 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
359 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 4 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüstlevél (#759) 1 fűszertartó (#210) 1 ilkin érc (#232)
3 kaja (#2) 252 kerek kő (#19) 1 lótuszvirág (#447)
1 mocsári penke (#148) 1 spiritusz (#170) 7 szögletes kő (#17)
1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(228,14) drakolder csatamező (#966), Sheran oltár, 47. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(229,14) 29. jellempróba, bosszantó apróságok (#452)
(232,11) Tharr oltár, érclelőhely
(233,10) a 106. labirintus bejárata, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), 38. jellempróba, 255. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, drag'kór féregűző (#520), drag'kór kolosszus (#522)
(234,10) 255. jellempróba, oltár, 45. jellempróba
(237,10) márványtorony (#175), 22. jellempróba, Fairlight oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)

Üzenet küldése a karakternek