Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. jan. 5. 11h:42' EZ A 832. JÁTÉKHETED, 734. FORDULÓD 833. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 84 261 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 957 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gyóntatás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
* 2. KP: v 185 0 0 | elmormolod a 185. varázslatot |
* 3. KP: vv 4 23 297 | elmormolod a 4. varázslatot a 23. varázslatot a 297. varázslatot |
* 4. KP: vv 209 301 303 | elmormolod a 209. varázslatot a 301. varázslatot a 303. varázslatot |
* 5. KP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 881 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (448,19)-> 6 arany, -2 ÉP] 4 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 881, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 914 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (448,19)-> 8 arany, -2 ÉP] 3 495 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 914, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 106 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (30 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten testét. (8 támadással 1005 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (59 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A kisebb quwarg isten még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (448,19)-> 60 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (450,19)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (447,18)-> 14 arany, -2 ÉP]. 32 882 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1170, sebződés: 141, gyógyulás: 260, összesen: +119 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 968 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 968, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 6. KP: hh 1133 2306 1253 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: hh 1271 447 0 | használod az 1271. tárgyat a 447. tárgyat |
* 8. KP: hh 1398 292 0 | használod az 1398. tárgyat a 292. tárgyat |
* 9. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 138 295 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 295. varázslatot |
vv 287 53 243 | elmormolod a 287. varázslatot az 53. varázslatot a 243. varázslatot |
vv 443 26 24 | elmormolod a 443. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
vv 57 127 209 | elmormolod az 57. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 165 188 210 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 210. varázslatot |
vv 120 363 72 | elmormolod a 120. varázslatot a 363. varázslatot a 72. varázslatot |
vv 8 303 185 | elmormolod a 8. varázslatot a 303. varázslatot a 185. varázslatot |
vv 4 23 297 | elmormolod a 4. varázslatot a 23. varázslatot a 297. varázslatot |
v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 9999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
445 | 446 | 447 | |
4 | |
|
|
5 | |
|
|
6 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 941 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a ryuku lovas testét. (11 támadással 1571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+244 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (50 sebzést okozott.) Nem vagy felkészülve a 4 ryuku lovas gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (8 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-1 erő forduló végéig). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 286 életpontot vesztettél. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku lovas testét. (9 támadással 1268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+317 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (38 sebzést okozott.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-1 erő forduló végéig). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 286 életpontot vesztettél. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod a ryuku lovas testét. (9 támadással 1273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+318 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (50 sebzést okozott az ellenfélnek.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-1 erő forduló végéig). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A 2 ryuku lovas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ryuku kopja [ryuku kopja ládikóba-> (447,18)-> 70 arany, -2 ÉP]. 64 767 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5191, sebződés: 838, gyógyulás: 944, összesen: +106 ÉP}
v 96 449 20 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 745 8 | bemész a 745. épületbe |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 914 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Ellenfeled nagy erővel hozzád vág néhány ryuku harci dárdát. A becsapódástól 516 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku sorkatona testét. (12 támadással 2635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+654 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (57 sebzést okozott.) Pengéjét vadul forgatva, a 10 ryuku sorkatona újra meg újra lecsap. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, a 10 ryuku sorkatona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A 10 ryuku sorkatona pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku sorkatona bal vállát. (12 támadással 2446 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (43 sebzést okozott.) Sajnos nem sikerült a 6 ryuku sorkatona minden csapását hárítanod. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A 6 ryuku sorkatona nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot.
{HD:} Pusztító lándzsával megdöfködöd a ryuku sorkatona testét. (4 támadással 918 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (32 sebzést okozott.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A 2 ryuku sorkatona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Nem sikerült a 2 ryuku sorkatona ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A 2 ryuku sorkatona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (450,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (450,19)-> 48 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (448,19)-> 8 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (450,19)-> 30 arany, -2 ÉP], 21 arany és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (448,19)-> 40 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ryuku vállvédő és 1 ryuku védőkenőcs. Szereztél 4 katonai kötszert. 101 231 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 7045, sebződés: 639, gyógyulás: 756, összesen: +117 ÉP}
(Továbbmész...) [446,3] Még mindig füves síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy shintar pásztor. { villám alapú varázslat nem hat rá.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 989 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 326 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a shintar pásztor apró testét. (11 támadással 1563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+347 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (36 sebzést okozott.) A shintar pásztor kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 505 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +101 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a shintar pásztor fejét. Kritikus ütés! (11 támadással 1628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+404 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) Nem sikerült a shintar pásztor ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 476 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4267, sebződés: 1307, gyógyulás: 960, összesen: -347 ÉP}
(Továbbmész...) [446,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fekete albatrosz közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) {mágikus sebezhetőség: 60%.} {max. életpontja: 3292-3991.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete albatrosz jobb lábát. (9 támadással 1277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+319 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (59 sebzést okozott.) A fekete albatrosz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. Többször megcsíp a fekete albatrosz. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete albatrosz égett pikkelyeit. (9 támadással 1253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (34 sebzést okozott az ellenfélnek.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Szerencsére egyetlen tárgyad sem semmisült meg. Belecsipked a fekete albatrosz a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a fekete albatrosz testét. (4 támadással 546 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fekete albatrosz többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Tárgyaid ezúttal megúszták! Többször megcsíp a fekete albatrosz. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A fekete albatrosz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 5 madártollat. 46 283 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3770, sebződés: 158, gyógyulás: 486, összesen: +328 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 401 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a pusztító lándzsát ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kajmánevő gargantua testét. (12 támadással 2041 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (48 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kajmánevő gargantua, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A kajmánevő gargantua nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 339 életpontot vesztettél. {HD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kajmánevő gargantua testét. (12 támadással 2094 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+523 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (49 sebzést okozott.) A kajmánevő gargantua fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 232 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 329 életpontot vesztettél. {HD:} Pusztító lándzsával megbököd a kajmánevő gargantua testét. (1 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (52 sebzést okozott az ellenfélnek.) A kajmánevő gargantua fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A kajmánevő gargantua ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 382 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 kajmánhúst. 63 503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4852, sebződés: 2158, gyógyulás: 841, összesen: -1317 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
m 3 4 2 | mozogsz délkeletre, délre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A mentális tükör elnyeli a varázslatot. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 102 életpontot vesztettél. (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy nagyobb pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 778 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {HD:} Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku lovas fejét. (12 támadással 2720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+681 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) Nem vagy felkészülve az 5 ryuku lovas gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (10 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-1 erő forduló végéig). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 144 életpontot vesztettél. {HD:} Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku lovas nyakát. (11 támadással 2349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+587 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (55 sebzést okozott.) Bár ügyesen védekezel, a 3 ryuku lovas sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (6 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-1 erő forduló végéig). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 288 életpontot vesztettél. A 3 ryuku lovas most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ryuku karvédő és 1 ryuku kopja [ryuku kopja ládikóba-> (447,18)-> 70 arany, -2 ÉP]. 64 767 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5267, sebződés: 1503, gyógyulás: 1318, összesen: -185 ÉP}
(Továbbmész...) [447,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő bámulatos zombi nem jelenthet komoly veszélyt. {mágikus sebezhetőség: 60%.} {max. életpontja: 2813-3812.} Itt csata lesz.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 550 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bámulatos zombi rotható húsát. Kritikus ütés! (10 támadással 420 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a bámulatos zombi rotható húsát. (11 támadással 936 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) A bámulatos zombi karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 220 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor megcsapod a bámulatos zombi rotható húsát. (9 támadással 766 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (48 sebzést okozott az ellenfélnek.) A bámulatos zombi karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. Pár pillanat múlva a szörny bűzét elűzi az illatós mákrózsaszál. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel épp hogy eltalálod a bámulatos zombi rotható húsát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) Félrehajolsz, de a bámulatos zombi karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Rosszullét fog el. Gyorsan beleszippantasz az illatos rózsába, hogy ne kábulj el a bűztől. A bámulatos zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 140 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2890, sebződés: 477, gyógyulás: 100, összesen: -377 ÉP}
(Továbbmész...) [448,4] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
A szörny tintát bocsát ki magából. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal felnyársalod a kacagó szépia testét. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) A kacagó szépia csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (448,19)-> 8 arany, -2 ÉP] 948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 2, gyógyulás: 46, összesen: +44 ÉP}
m 5 5 8 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [446,6] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [446,5] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
szk 7022 7025 7027 | keresed a 7022. szörnyet a 7025. szörnyet a 7027. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: v 84 330 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 954 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szőrös azuka testét. Kritikus ütés! (10 támadással 690 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös azuka bal hátsó lábát. (9 támadással 1289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+322 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (45 sebzést okozott.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyengén megütöd a szőrös azuka fejét. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (35 sebzést okozott.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 1 csepp spirituszt, szereztél 1 azuka vesét. 28 088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3151, sebződés: 136, gyógyulás: 396, összesen: +260 ÉP}
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 969 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 10 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronopók testét. Kritikus ütés! (10 támadással 710 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kronopók jobb vállát. (11 támadással 1584 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronopók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a kronopók nyálkás testét. (3 támadással 413 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (48 sebzést okozott.) A kronopók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kronopók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Csáprágójával a kronopók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Véres nyál csordul ki a kronopók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 póklábat. [pókláb ládikóba-> (448,19)-> 4 arany, -2 ÉP] 36 455 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3765, sebződés: 53, gyógyulás: 17, összesen: -36 ÉP}
* 7. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 8. BP: v 84 261 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 898 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronopók nyálkás testét. Kritikus ütés! (10 támadással 710 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronopók bal oldalát. (11 támadással 1587 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (33 sebzést okozott az ellenfélnek.) A kronopók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Miután megvédett, a kristály teljesen elfeketedik, ezzel jelezve, hogy kimerült az energiája, nem tud tovább védeni téged. El is dobod az immár haszontalanná vált holmit. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a kronopók bal vállát. (5 támadással 687 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (30 sebzést okozott.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a kronopók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronopók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 póklábat. [pókláb ládikóba-> (448,19)-> 4 arany, -2 ÉP] 36 455 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3945, sebződés: 58, gyógyulás: 18, összesen: -40 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
HALÁLTÁNC Gyakran előfordul, ha egy szörnnyel megküzdesz, hogy a fenevad megpróbál elmenekülni, amikor a győzelem már a Tiéd lenne, megfosztva a dicsőségtől. A kí nagymesterei azonban ismerik a Haláltáncot. Ez a félelmetesen látványos koerográfiájú harcmodor lehetetlenné teszi, hogy egy buta szörny elmeneküljön a harcból: vagy elpusztul, vagy ha túl erős, a harcművész dönthet úgy, hogy visszavonul. Ha sikeresen alkalmazod a Haláltáncot, egy szörnnyel való harc két kör helyett akár öt körig is tarthat. A Haláltánc sikeres alkalmazására kezdetben 20% esélyed van, minden további harcművész szint +20% esélyt jelent (de legfeljebb 80%). [Gratulálunk, elérted a harcművészet csúcsát: a továbbiakban újabb kí-képességeket nem fogsz automatikusan kapni, legfeljebb eldugott helyen élő, nagyhatalmú mesterektől sajátíthatsz el új technikákat.] |
RIZSFÖLD (1363. TEREPTÁRGY) A ryukuk anyaországában, a földutak mellett kisebb-nagyobb rizsföldek húzódnak. Ezeken a vízzel bőven elárasztott területen egy apró szemű növényt termelnek, mely a ryukuk életének mindennapos eledelévé vált. Ha bemerészkedsz a rizsföldre, és leszüretelsz ott pár növényt, te is hozzájuthatsz némi rizshez. A rizs tárolására és gyűjtésére valamilyen tálra lesz szükséged. Egy adagnyi rizs leszüretelése 2 TVP-nyi időbe kerül, a KT 1364 parancsot add ki hozzá. |
FEKETE ALBATROSZ (915. SZÖRNY) A szigetvilágban élő számtalan egzotikus madárfaj közül mind méreteivel, mind fenséges pompájával kiemelkedik a fekete albatrosz. Mivel ez a gyönyörű, obszidián-tollazatú lény csak a Világégést követő években jelent meg a Fájdalom Tengerén, az itt élő, babonás népek úgy hiszik, az égből aláhulló korom festette feketére a közönséges óriásalbatroszokat. A mindent átható gonoszság, és ez a szenny fertőzte meg, és tette vérengző, veszedelmes ragadozóvá őket. A hiedelemnek valószínűleg semmi köze a valósághoz, ám ha a távcsöved látkörében feltűnik néhány fekete albatrosz, azért jobb, ha fedezéket keresel, és előkészíted a fegyvereidet! Ez a hárommázsás, békésen vitorlázgató szörnyeteg, hirtelen zuhanórepülésbe váltva, rád is éppúgy lecsaphat, mint a partvidék vagy a tenger állataira. A támadásait általában velőtrázó rikoltással indítja, amit csak edzett fül tud elviselni, a csőre pedig kemény, mint a titanit. Még a legvastagabb páncélt is képes átlyukasztani. Az albatroszok a ryuku regékben idomítható állatokként tűnnek fel, a hadiflották rendszerint kísértették magukat e madarakkal, mert az általuk kijelölt úton haladva a hajók rekordsebességre voltak képesek. Hogy ebből mennyi igaz, az majd kiderül, ha netán te magad is képes leszel elfogni egyet közülük. |
Erő: | 142 (183) | Szint: | 64 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 81 (136) | Támadás: | 145 (155) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 78 (120) | Védekezés: | 188 (200) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 49/1189 év |
Egészség: | 78 (128) | Életpont: | 3163/3349 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 91 (154) | Varázspont: | 5431/404 | Pénz: | 351 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 96/43 | Pszi pont: | 1775/204 | Halhatatlanság: | 39 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 28/67 | ökölvívás: | 44/69 (+6%) | szúrófegyverek: | 71/50 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 54/36 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csatabárd (#555) << pusztító lándzsa (#1805) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -44.); mérg.mihlan.dobótőr (#600) (45 -57.); ében dobónyíl (#849) (58 -); jégpasztilla (#1566) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
446,5 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 490 |
Kedvenc táborhely: 490,111 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 4. hónapban. |
Legfeljebb 135 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp pusztító lándzsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/3 | Max életkor 1781 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 319 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 115/26 | 2. nyomkövetés: | 133/56 (+12%) | 3. mászás: | 48/78 |
4. hajózás: | 17/68 | 5. csapdakészítés: | 83/44 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 63/66 |
7. gyógyítás: | 59/59 | 8. titkosírás: | 8/42 | 9. felderítés: | 56/89 |
10. szörnyidomítás: | 22/85 | 11. teológia: | 353/99 (+45%) | 12. taumaturgia: | 258/86 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 7/79 | 14. versengés: | 31/68 | 15. harcművészetek: | 39/37 (+84%) |
16. zene: | 107/4 | 17. szörnyismeret: | 57/96 | 18. pszi: | 149/62 (+48%) |
19. zárnyitás: | 55/41 | 20. vadászat: | 115/74 (+24%) | 21. vitalitás: | 12/90 |
22. bányászat: | 61/93 (+4%) | 23. testépítés: | 119/80 (+162%) | 24. úszás: | 63/80 (+6%) |
25. főzés: | 35/47 (+11%) | 26. ősteológia: | 1/9 | 27. őstaumaturgia: | 1/8 |
28. csapatmunka: | 6/10 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 88 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 4 | 3. védekezés: 3 | 4. max. életpont: 3 |
6. regeneráció: 10(11) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 10 |
14. plusz tp: 7 | 15. rezisztencia: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 10 | 17. mágiaerő: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 600 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), árvalányhajat (#1909) (max. 999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 1 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 9999 darabot, csak egyszer), Éjvadász karmát (#847) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 261 TVP-ért. |
vásárolsz tarantulakarmot (#887) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 200 darabot ), Éjvadász karmát (#847) (max. 30 darabot ), rémplazmát (#616) (max. 10 darabot ), xirnox szivet (#213) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 48, max: 50) |
zombi mágus (#389), vérkeszeg (#407), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), rothadó borzalom (#633), fényhozó (#602), tleikan ölőművész (#535), kreiton átokmester (#537), fertőzött dr.lárva (#630), trix harcos (#7089), élőholt drakolder (#628), quwarg ölész (#855), trikornis herceg (#261), Notermanthi báró (#323), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), smaragdvámpír (#605), inváziós ellenfelek (#9089), xenomorfok (#9091), őscápa (#719), ősöreg Zinthurg (#724), gh'raiton ölész (#412), rd'alv lélektipró (#413), kr'uagon pusztító (#414), vg'axtol torzító (#416), Éjvadász (#502), árnytündér messiás (#730), ítélethozó (#731), halál csatlósa (#732), negatív elementál (#734), nt'lagod csámcsogó (#735), dr'thanox vérivó (#736), bn'oxrad szaggató (#737), zg'umrad facsaró (#738), nekromanta kóborló (#596), kereszteslovag (#729), sötétségszellem (#733), sötét kaszás (#591), Ekhnagorhu (#291), kronotapír (#286), tleikan főbíra (#512), kyorg őrgólem (#567), éjfattyak (#9096), sötét ölész (#314), széleshátú bahrot (#7013), Virotac (#7099), kronoelementál (#287), sikolyféreg (#7256), Iniac (#7103) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (144,4,3) | áldomás (#6) (9988,0) | vámpirizáció (#1) (9991,0) |
vízlélegzés (#185) | jellemrejtés (#23) | pszi-ernyő III (#297) | önanalízis III (#303) |
Techiulan aurája (#261) | szürkeáll. aktiv (#71) | óriáserő (#53) | harci induló (#443) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) | a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) | Morgan rúnája (#363) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), ryuku átokvarázs (#280), fehérál.roncsolása (#248) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
halálvarázslat (#124) | >> | greén örvény (#443) | halálvarázslat (#124) | >> | zafír drakón (#320) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | halálos érintés (#271) | >> | lidérctűz (#457) | |
halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | halálos érintés (#271) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
armageddon (#218) | >> | mágiamorfáló (#7623) | armageddon (#218) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kereszteslovag (#729) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | halál csatlósa (#732) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ítélethozó (#731) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | árnytündér messiás (#730) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | sötétségszellem (#733) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | negatív elementál (#734) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálos morf (#7618) | |
halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | éjfattyak végzete (#260) | >> | dr'thanox vérivó (#736) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | bn'oxrad szaggató (#737) | éjfattyak végzete (#260) | >> | nt'lagod csámcsogó (#735) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ősöreg vérfarkas (#7046) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | ősvámpír (#7056) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | gnorrathi vérfarkas (#7047) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | vámpír őrszem (#7057) | |
armageddon (#218) | >> | Virotac (#7099) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | császári gárdista (#7112) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Iniac (#7103) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg ölész (#855) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | |
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg széltáncos (#540) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +65 kg teher) státusz: OK |
bumshir óriásmacska (#492) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-10 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Az életet jelentő áldott okerónok, semmisíts meg ötöt ezekből a szent kérődzőkből, ne mentsék meg senkinek az irháját áldásukkal! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már a plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. hoarián falu (726): többek közt 1322. tárgyat kell leadnod. nemesi palota (728): 144. labirintus (446,19). kikötő (729): többek közt 1370. tárgyat kell leadnod. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): kész. nemesi ház (772): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 137, 138, 139, 140, 141, 144, 148, 163, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 11, 12, 13, 15, 16, 20, 22, 24, 26, 27, 28, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 50, 51, 52. |
Kész: 4, 7, 8, 10, 23, 40, 44. |
HŐSTETTEID | ||
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 920, az összesen kapott pontszám: 120526. | ||
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. | ||
A második Végzet Vermében 23 szintet teljesítettél. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 373. Szerzett pont: 15383. Beállított erő: 1 Összpont: 49222 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 138 295, vv 287 53 243, vv 443 26 24, vv 57 127 209, vv 165 188 210, vv 120 363 72, vv 8 303 185, vv 4 23 297, v 6 9999, v 1 9999. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) OK |
a hit ereje II (537) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) OK |
gyógyítómester (544) OK |
elmerombolás (545) OK |
tudati védelem (546) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) OK |
isteni ítélet (551) OK |
elmemester (552) OK |
totemmester (553) OK |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) OK |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 163 TU. |
tudatáthelyezés (559) OK |
tudatunk hatalma (560) OK |
kincsvadászat (561) OK |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3849 TU szükséges.) |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 150 | álompor (#396) | 5 | fejsze (#1240) | $350 | gyöngymangó ($135) | 250 | kaktusztüske (#114) | 183 | mihlanil (#539) | 2 | olló (#335) | 250 | quwarg tojás (#360) | $250 | sárkánypikkely ($292) | 360 | tükör (#43) | 1 | tűzsárkány ital (#1400) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
111 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | halcsont (#390) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | mocsári penke (#148) | 29 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | vámpírfog (#1221) | 1 | védőkristály (#2240) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | azuka vese (#1462) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
25 | kaja (#2) | 1 | kajmánhús (#1457) | 4 | katonai kötszer (#1508) | |||
4 | madártoll (#112) | 3 | quwarg tojás (#360) | 1 | ryuku karvédő (#687) | |||
1 | ryuku vállvédő (#1323) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 12 | víz (#27) |
445 | 446 | 447 | 448 | 449 | |
1 | |
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|