732. forduló, 734. forduló, Vidám Szalmaszál összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 11. 9h:12'
EZ A 954. JÁTÉKHETED, 733. FORDULÓD
955. játékheted kezdete: okt. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2071
SZÁMLA : XXXX

VIDÁM SZALMASZÁL KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [293,20] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. Varázserőd regenerálódik. (+794 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+534 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+3 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy troglodita harcos nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. (Önanalízis: +29% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 774. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 774.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

vv 71 88 377 elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 772.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 770.]

vv 26 182 224 elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 766.]

vv 112 157 19 elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Szupersebesen mormolsz. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 764.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 762.]

vv 69 70 247 elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 247. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 760.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 759.]
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 757.]

vv 53 78 63 elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 63. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+16 sebzés támadásonként.) [-19 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Fürgén varázsolsz! [-2 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 751.]

vv 57 188 220 elmormolod az 57. varázslatot a 188. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 751.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 747.]

vv 165 178 209 elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 745.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 743.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 741.]

hh 841 1133 1253 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 740.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 719. Kapsz 4 VP-t.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +255 max. életerő, +255 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 713. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1524 1546 0 használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod az angyali fétist. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 712.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 710.]

vv 184 28 303 elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 708.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+20 erő). [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Szupersebesen mormolsz. [-25 pszi pont.] (Önanalízis: +1% pszi.) Erőd TF-elődött. [7 pontot használtál fel, van még 699. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: kb 504 1 518 kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

* 4. KP: h 1602 27 50 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 43 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 43 amnioszt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 696.]

* 5. KP: ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 686. Kapsz 2 VP-t.]

bb 669 11 beraksz a bankba a 669. tárgyat (11 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 rakolits port. [0 pontot használtál fel, van még 686.]

p 195 55 használod a 195. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 53 Tudatpontot. [-1060 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 671. Kapsz 3 VP-t.]

vv 261 147 299 elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [-195 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 669.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 669.]
Fürgén varázsolsz! Elmerülsz egy rövid időre agyad legmélyebb bugyraiban, hogy számba vehesd a közeljövőben végrehajtandó teendőidet. (+20 TVP.) A meditáció végeztével frissen, energiával telve térsz magadhoz. [-100 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 689.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +11% főzés.) 3 696 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 688.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A dobolás jót tesz, felpaprikázza a hangulatodat. (+1 sebzés.) (Önanalízis: +25% zene.) [20 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 4 VP-t.]

hh 1534 1660 használod az 1534. tárgyat az 1660. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester potrohát. (7 támadással 481 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg parafenomén!

A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 415 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 667 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg szabotőr!

Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 1 649 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 74 aranyat. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 627. Kapsz 8 VP-t.]
Itt az ideje, a hópelyhes kupa használatának. Feltöltöd isteni könnycseppel, aztán már csak kuksizod, mi történik. Összébbhúzod a köpenyt magadon, mivel tudod, mi következik: a megnyíló átjárókapun kisebb hóvihar érkezik. Nem kell sokat várni, hogy valami élő is érkezzen odaátról. Egy harcrakész jégdémon sodort utadba a szerencséd!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a jégdémon bal karját. (8 támadással 826 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel megcsapod a jégdémon jobb lábát. (1 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod a jégdémon testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A jégdémon feléd sújt csáprágóival, de mellé! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-71 életerő). A jégdémon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 476 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1216, sebződés: 118, gyógyulás: 70, összesen: -48 ÉP}

Időközben az átjáró becsukódott, a hóvihar ereje is csökkenőben. Elégedetten csomagolod el a hópelyhes kupát. [21 pontot használtál fel, van még 606. Kapsz 4 VP-t.]

v 84 329 elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy zafír sárkányt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 197 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 84 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány fejét. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (52 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány testét. (4 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 28 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl, egy fűszertartó és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1515, sebződés: 144, gyógyulás: 143, összesen: -1 ÉP}

[-67 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 596. Kapsz 2 VP-t.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

292 293 294
19
20
21
(293,20) quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), quwarg szabotőr (#301), jégdémon (#652), zafír sárkány (#329)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy Arénagödröt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 30 aranyat. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 586. Kapsz 2 VP-t.]

v 84 329 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy zafír sárkányt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 193 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (8 támadással 612 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (53 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled 48 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 76 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1709, sebződés: 225, gyógyulás: 142, összesen: -83 ÉP}

[-67 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 576. Kapsz 2 VP-t.]

ff 1282 1328 28 felt. fegyverváltás: 1282 1328 28
Felt. fegyverváltás: << teriád lándzsa << moa ravatalozó << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 88 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar böllér.

A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (7 támadással 1018 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+204 életerő). {HD:} Din cséphadarójával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar böllér testét. (6 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (37 ép-t sebezve). Mancsával a varkaudar böllér megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar böllér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 13 319 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1878, sebződés: 172, gyógyulás: 362, összesen: +190 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy kronotapír.

Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 333 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronotapír tekergő ormányát. (2 támadással 155 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 126 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy kronoelementál.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronoelementál bal karját. (8 támadással 630 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Meglengetve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronoelementál jobb karját. (2 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kronoelementál gigantikus testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (51 ép-t sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronoelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 5 409 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1078, sebződés: 117, gyógyulás: 88, összesen: -29 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy kronoelementál.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronoelementál bal oldalát. (8 támadással 630 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a kronoelementál jobb lábát. (2 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a kronoelementál fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A fényaura 4 ép-t sebez. A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). A kronoelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronoelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 4 csepp sáfrányport. 5 409 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1037, sebződés: 110, gyógyulás: 84, összesen: -26 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy magnetikus praglonc.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc plazmáját. (8 támadással 486 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a magnetikus praglonc plazmáját. (2 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A mentális roncsolás 54 ép-t sebez. A magnetikus praglonc csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 6 859 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 900, sebződés: 2, gyógyulás: 75, összesen: +73 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar katona.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona csillogó páncélját. (8 támadással 624 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar katona testét. (4 támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a varkaudar katona jobb karját. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fényaurád 25 sebzést okoz. Ellenfeled 44 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a varkaudar katona vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 6 577 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1377, sebződés: 45, gyógyulás: 145, összesen: +100 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar katona.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona fejét. (8 támadással 618 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar katona bal lábát. (4 támadással 587 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 25 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 6 577 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 49, gyógyulás: 146, összesen: +97 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 474. Kapsz 17 VP-t.]

ff 28 1328 1282 felt. fegyverváltás: 28 1328 1282
Felt. fegyverváltás: << ököl << moa ravatalozó << teriád lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 474.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[293,20] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy troglodita harcos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy tompítás varázslat! Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (52 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a troglodita harcos testét. (10 támadással 1400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a troglodita harcos jobb vállát. (6 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a troglodita harcos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Feléd sújt a troglodita harcos a farkával, de elhibázta! Ököllel néhányszor súrolod a troglodita harcos napbarnított lábát. (2 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a troglodita harcos jobb oldalát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. A troglodita harcos fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A troglodita harcos farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3183, sebződés: 180, gyógyulás: 154, összesen: -26 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy kísértetvándor.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 336 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 80 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvándor testét. (8 támadással 660 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor ködös testét. (9 támadással 1313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a kísértetvándor bal első lábát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A kísértetvándor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2473, sebződés: 173, gyógyulás: 148, összesen: -25 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy ében árnylidérc.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 530 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében árnylidérc nyakát. Kritikus ütés! (8 támadással 760 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében árnylidérc bal lábát. (10 támadással 1511 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted az ében árnylidérc jobb oldalát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 200 életpontot sebeztél. A fényaura 32 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 28 sebzést okoz. Az ében árnylidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 356 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3160, sebződés: 304, gyógyulás: 135, összesen: -169 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 18 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 340 (limit: 1340), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38902.
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy gránátkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délre egy borkonyó cserje van. Nyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy krómkaktusz van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
[9 pontot használtál fel, van még 465. Kapsz 1 VP-t.]

ef 66 559 energia fejlesztése 66
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-66 TU.] [462 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 92 VP-t.]

szk 556 keresed az 556. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy troglodita harcost. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -7. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 3. BP: bb 504 1 518 beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 4. BP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 5. BP: kb 1554 1 518 kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 6. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -7.]

* 7. BP: bb 1554 1 518 beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még -7.]
(Önanalízis: +10% csapdakészítés.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-255 max. életerő). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 16, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a tüskés gigaféreg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben -7 pontod maradt, ebből a következő körre -7 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 773 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vidám Szalmaszál, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. Tharr plébánosa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 733. fordulód.

Erő: 93 (133) Szint: 55 Merészség: 20/5 Magasság: 174 cm
IQ: 76 (111) Támadás: 111 (121) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 76 (107) Védekezés: 205 (216) Menekülés: 17 % Életkor: 19/20 év
Egészség: 76 (109) Életpont: 2708/3951 Jellem: semleges Tul. pont: 98
Szerencse: 77 (132) Varázspont: 4497/161 Pénz: 176157 arany Kép. pont: 108
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 1767/834 Halhatatlanság: 24 % EFejl: 30
Eddig összesen 9631 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 119 515 TP-t kaptál. Jelenleg 70 806 395 TP-d van. A következő szinthez még 9 193 605 TP szükséges. Trófeáid: élőholt teriád, triklem drakolder, ryuku ősszellem. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 398. fordulódban 6495 arany került a bankszámládra. 16042 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 14 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 16/57 ökölvívás: 49/44 (+2%) szúrófegyverek: 37/66 (+6%)
vágófegyverek: 26/34 ütőfegyverek: 45/59 (+3%) lőfegyverek: 23/7
dobófegyverek: 49/69 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << teriád lándzsa (#1282) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
293,20 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426
Kedvenc táborhely: 260,63
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 8. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Földanya gyümölcse 20/6 Pszi katalizátor 50/50
Max életkor 98 év Átcsoportosítási és instabil keret: 387 468 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 60/49 2. nyomkövetés: 94/14 3. lopás: 1/0
4. mászás: 25/53 5. hajózás: 17/52 6. csapdakészítés: 59/87 (+10%)
7. csapdaészlelés: 30/63 8. gyógyítás: 10/17 9. titkosírás: 3/50
10. felderítés: 30/88 11. szörnyidomítás: 13/25 12. teológia: 216/59 (+21%)
13. taumaturgia: 134/38 (+13%) 14. szerencsejáték: 16/0 15. versengés: 30/31
16. harcművészetek: 51/8 17. szkanderozás: 1/0 18. zene: 58/93 (+25%)
19. szörnyismeret: 184/97 (+29%) 20. pszi: 143/10 (+7%) 21. zárnyitás: 32/37
22. vadászat: 21/79 23. vitalitás: 12/20 24. bányászat: 40/97
25. testépítés: 84/9 26. úszás: 11/7 27. főzés: 61/34 (+11%)
28. csapatmunka: 10/38

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 86
1. sebzés bónusz: 1 2. támadás bónusz: 5 3. védekezés: 1 4. max. életpont: 1
5. varázslat sebzés: 2 6. regeneráció: 1(2) 9. gyors fejlődés: 5 10. vp regeneráció: 1
11. kincskeresés: 2 12. halhatatlanság: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP) speciális védelem (#292, 50 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) árnyak segítsége (#270, 24 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) gyilkos ösztönök (#298, 50 PP)
pszi meditáció (#299, 100 PP) önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) elmehártya (#301, 30 PP)
agybénítás III (#302, 25 PP) önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) tudatháló (#304, 35 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) Pörhemór köre (#205) (116,5,4) vámpirizáció (#1) (7936,10) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) papi aura (#377) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
tűzmágia (#157) kí koncentráció (#69) elme dominanciája (#247) óriáserő (#53)
láth. észlelése (#78) erőpajzs II (#63) a lélek védelme (#57) esszenciavédelem 2 (#188)
hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59)
fényaura (#211) varázsszem (#184) csupasz izom (#28) önanalízis III (#303)
Techiulan aurája (#261) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
40. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> Thargodan mágus (#318)
tűzgolyó (#155) >> kronotapír (#286) fehérál.roncsolása (#248) >> pszionikus entitás (#553)
tűzgolyó (#155) >> Alkotó (#578) tűzgolyó (#155) >> Teremtő (#579)
tűzgolyó (#155) >> varkaudar pusztító (#7134) tűzgolyó (#155) >> dranadáni kőtörő (#604)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> mutáns kopó (#582) ongóliant tombolás (#146) >> varkaudar pusztító (#7134)
ongóliant tombolás (#146) >> káoszdémon (#547) elektromos pajzs (#51) >> tengeri parduan (#565)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) védelem tűz ellen (#38) >> pirogólem (#514)
védelem tűz ellen (#38) >> tűzrája (#531) pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487)
tompítás (#40) >> óriásmassza (#840) elektromos pajzs (#51) >> kronotapír (#286)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) ongóliant tombolás (#146) >> bámulatos zombi (#896)
fehér glóbusz (#47) >> Friedurgonoma (#7009) tompítás (#40) >> ősöreg góliát (#313)
ongóliant tombolás (#146) >> varkaudar che-pap (#704)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +24 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! (teljesítve)
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre!
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 163, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52.
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 340 (limit: 1340), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38902.
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75.

MAKRÓID (jelenleg 4 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 70 247, vv 53 78 63, vv 57 188 220, vv 165 178 209, hh 841 1133 1253, hh 1524 1546, vv 184 28 303.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 297 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 808 TU szükséges.)
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
158 esszenciakristály (#350) 1483 nothar bogyó (#923) 1007 azúrharmat (#1161)
10 kamikáze fejfedő (#1592) 924 álompor (#396) 5 feneketlen bugyor (#570)
4 aenouth ködkürt (#1554) 9 törpe bakancs (#475) 4 tűzúr csizmája (#533)
3 krapixlon fürdőruha (#454) 6 lidérckorona (#531) 62 Eldereth szilánk (#512)
$300 tűzbimbó ($623) 2 olló (#335) 10 alakformáló főzet (#1644)
4798 őskristály-szilánk (#1525) 1 fejsze (#1240) 61 kreiton agy (#1142)
1 lélekharang (#1607) 5 hollókrist. prizma (#1268) 2500 tinta (#101)
2 karomkesztyű (#1771) 1 pókkarmok (#886) 1916 isteni könnycsepp (#260)
25 dramoan talizmán (#968) 1 bányászlámpa (#1687) 5 moa kémlelő (#1333)
9 súlyzó (#347) 3 mentát korona (#1559) 43 éjkulcs (#1777)
508 ork csodaszer (#1228) 23 kristály kulcs (#1818) $154 íjászkence ($1225)
171 tleikan életkő (#1143) 1 aranytermő ládikó (#504) 2 Ramirez feszítővasa (#1261)
2030 purifikátor háj (#269) 269 mágusok itala (#1610) 3 ősmágus fülbevalója (#608)
530 quwarg igazgyöngy (#912) 677 lélekesszencia (#619) 6 Trákin csákánya (#367)
5 őselemek köpenye (#560) 10 sziránusz szigony (#1937) 4 mászó-karperec (#392)
12 titanit kulcs (#1811) 81 tűzsárkány ital (#1400) 64 manakristály (#500)
49 titkos teleportkő (#1387) 19 tűztagadó (#1979) 11 kreommat varázsital (#926)
11 galócapálinka (#1474) 16 ében manakő (#2047) 278 angolna szálka (#1465)
1300 Thargodan esszencia (#328) 24 esthari gyöngykulcs (#1710) 346 dinó szaru (#1385)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 7 isteni könnycsepp (#260) 12 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
1 sallank karom (#128) 3 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305) 53 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1636 arany (#50) 43 amniosz (#203) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 12 sáfránypor (#211) 2 spiritusz (#170)
1 vámpírfog (#1221) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

292 293 294
19
20
21
(293,20) quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248), quwarg szabotőr (#301), jégdémon (#652), zafír sárkány (#329), troglodita harcos (#556), kísértetvándor (#568), ében árnylidérc (#622), 47. jellempróba, oltár, Chara-din monolitja (#534)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.10.11 09:05 Változások a számládon! 19 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek