Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 12. 9h:28' EZ A 824. JÁTÉKHETED, 732. FORDULÓD 825. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1952 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 319. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 188. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 243. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 178. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 996. tárggyal a 466. tárgyat |
* 9. KP: | használod a 892. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
vv 319 316 316 | elmormolod a 319. varázslatot a 316. varázslatot a 316. varázslatot |
a 1848 3920 1 | átadod az 1848. tárgyat a 3920. kalandozónak (1 darabot) |
a 248 2596 5 | átadod a 248. tárgyat a 2596. kalandozónak (5 darabot) |
aa 533 150 531 | átadod az 533. tárgyat a 150. tárgyat az 531. tárgyat |
kb 998 1 | kiveszel a bankból a 998. tárgyat (1 darabot) |
bb 1347 363 1558 | beraksz a bankba az 1347. tárgyat (363 darabot) |
bb 2 75 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (75 darabot) |
ek 116 70 133 | t. energia kisütése: 116 70 133 |
ftv 310 40 | felt. tám/véd. varázslat a 310. varázslatot a 40. szörnyet |
ftv 318 48 | felt. tám/véd. varázslat a 318. varázslatot a 48. szörnyet |
kf 822 1196 1147 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat az 1196. tárggyal az 1147. tárgyat |
kb 1181 1 | kiveszel a bankból az 1181. tárgyat (1 darabot) |
vv 19 147 287 | elmormolod a 19. varázslatot a 147. varázslatot a 287. varázslatot |
hh 522 522 504 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 504. tárgyat |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél.
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
m 1 6 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 1 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 10 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (10 támadással 777 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (102 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Megmarkolva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rohansz. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány óriási karmát. (4 támadással 551 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], 9 arany és egy vas dobónyíl. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+140 varázspont.) 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1329, sebződés: 150, gyógyulás: 136, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [380,15] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy márvány sárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 6 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 95 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány testét. (10 támadással 798 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (90 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Megmarkolva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rohansz. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány bal szárnyát. (3 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+140 varázspont). 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1245, sebződés: 258, gyógyulás: 117, összesen: -141 ÉP}
(Továbbmész...) [379,15] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy albinó küklopsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az albinó küklopsz testét. (7 támadással 535 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az albinó küklopsz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. Jól harcoltál! (+140 varázspont.) 8173 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+140 varázspont.) 9690 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón testét. (10 támadással 583 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával jól megszúrod a márvány drakón csontos pofáját. (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A márvány drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A márvány drakón melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] Varázserőd töltődik (+140 varázspont). 11621 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 2, gyógyulás: 39, összesen: +37 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg testét. (9 támadással 710 életpontot sebezve.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP], egy arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Varázserőd töltődik (+2 varázspont). 13673 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 6, gyógyulás: 12, összesen: +6 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda pikkelyes testét. (3 támadással 231 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3643 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
h 1268 771 | használod az 1268. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őstűz. 5 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 10 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvándor bal vállát. (9 támadással 353 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kísértetvándor testét. (11 támadással 2014 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+403 életerő). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kísértetvándor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32385 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2372, sebződés: 290, gyógyulás: 472, összesen: +182 ÉP}
v 198 327 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[327,9] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek.
le 527 | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
kf 998 475 972 | kézbeveszed/felveszed a 998. tárgyat a 475. tárggyal a 972. tárgyat |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
be 141 | bemész a 141. titkos labirintusba |
lm 4 26 29 | mozogsz 4 26 29 |
v 1 9999 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
lm 16 26 26 | mozogsz 16 26 26 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy isteni átok varázslatot. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3245 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 958 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az at'htlab rém testét. (10 támadással 1175 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az at'htlab rém testét. (12 támadással 3211 életpontot sebezve.) Az at'htlab rém többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-15 védettség). Az at'htlab rém néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az at'htlab rém többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az at'htlab rém többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Urgol lángdárdájával többször eltalálod az at'htlab rém testét. (5 támadással 1395 életpontot sebezve.) Az at'htlab rém néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-15 védettség). Az at'htlab rém csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-15 védettség). Karmával néhányszor az at'htlab rém megcsapja a fejedet. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 at'htlab esszencia. 105900 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9026, sebződés: 1338, gyógyulás: 99, összesen: -1239 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy isteni átok varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 10 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dr'thanox vérivó testét. (10 támadással 1184 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (213 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Megmarkolva az Urgol lángdárdáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod a dr'thanox vérivó testét. (8 támadással 2123 életpontot sebezve.) A dr'thanox vérivó néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Belecsipked a dr'thanox vérivó a jobb karodba és a nyakadba. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Többször megcsíp a dr'thanox vérivó. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 dr'thanox esszencia. 72266 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6552, sebződés: 247, gyógyulás: 28, összesen: -219 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled elnyelés varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. 885 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az at'htlab rém testét. (10 támadással 1188 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod az at'htlab rém testét. (12 támadással 3214 életpontot sebezve.) Az at'htlab rém csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-15 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-15 védettség). Az at'htlab rém néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Urgol lángdárdájával megdöfködöd az at'htlab rém testét. (6 támadással 1604 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az at'htlab rém megcsapja a fejedet. (4 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-15 védettség). Az at'htlab rém többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Karmával néhányszor az at'htlab rém megcsapja a fejedet. (4 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-15 védettség). Az at'htlab rém csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 at'htlab esszencia. 105900 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9251, sebződés: 1503, gyógyulás: 147, összesen: -1356 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy éjfattyak végzete varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az og'hlobn mészáros testét. (10 támadással 1174 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod az og'hlobn mészáros testét. (11 támadással 2970 életpontot sebezve.) Ellenfeled armageddon varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 746 életpontot vesztettél. Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Urgol lángdárdájával többször eltalálod az og'hlobn mészáros testét. (7 támadással 1873 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 og'lhobn esszencia. 111099 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9262, sebződés: 746, gyógyulás: 20, összesen: -726 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elnyelés mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy isteni átok. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy éjfattyak végzete varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3245 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 10 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az at'htlab rém testét. (10 támadással 1187 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Marokra fogva az Urgol lángdárdáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az at'htlab rém testét. (12 támadással 3252 életpontot sebezve.) Az at'htlab rém néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-15 védettség). Karmával néhányszor az at'htlab rém megcsapja a fejedet. (4 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az at'htlab rém többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-15 védettség). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Urgol lángdárdájával jól megszurkálod az at'htlab rém bal oldalát. (5 támadással 1373 életpontot sebezve.) Az at'htlab rém csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-15 védettség). Karmával néhányszor az at'htlab rém megcsapja a fejedet. (4 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Karmával néhányszor az at'htlab rém megcsapja a fejedet. (4 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-15 védettség). Az at'htlab rém csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.)
Az at'htlab rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 at'htlab esszencia. 105900 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9057, sebződés: 825, gyógyulás: 188, összesen: -637 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3245 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 10 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ud'mroag tépő testét. (10 támadással 1178 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (533 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Marokra fogva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod az ud'mroag tépő testét. (11 támadással 3004 életpontot sebezve.) Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (8 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (7 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (6 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-1 erő forduló végéig). Urgol lángdárdájával megdöfködöd az ud'mroag tépő testét. (6 támadással 1628 életpontot sebezve.) Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (8 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Az ud'mroag tépő többször végigkarmolja a derekadat. (7 támadástól 215 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Az ud'mroag tépő néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (6 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-1 erő forduló végéig). Az ud'mroag tépő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 ud'mroag esszencia. 100941 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9055, sebződés: 1806, gyógyulás: 276, összesen: -1530 ÉP}
kf 994 1301 | kézbeveszed/felveszed a 994. tárgyat az 1301. tárggyal |
lm 26 26 26 | mozogsz 26 26 26 |
kf 475 972 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 972. tárggyal |
ef 20 505 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | beraksz a bankba a 957. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 168. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 9 212 |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal |
* 10. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 14 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
VARÁZSPAJZS (288. VARÁZSLAT) Annak idején eltűnt egy tapasztalt csatamágus Sir Rasolphius seregéből, miközben a csapat a Sötét Föld leghátsó zugait próbálta feltérképezni. Fadionnak hívták. Róla azóta sem hallott senki sem, de most kiderülhetett végre, mi is történt vele. Fadion valahogy az éjfattyak létsíkjára keveredett, és itt lelte halálát. Szerencsére (a te szerencsédre, és nem az övére) utolsó mágikus energiáival lelkét képes volt egy szellembuborékba zárni. Ennek köszönheted, hogy most megtanulhattad különös hagyatékát, a varázspajzs varázslatot. Talán segíthet az éjfattyak elleni harcban a használata. A varázspajzsot a V 288 paranccsal mondhatod el, 55 VP-ért. A most szerzett alapismereteid szerint csak egyetlen komponens van, amit fel kell használnod a varázslat létrehozásához: ez pedig egy at'htlab esszencia. A mágia inaktívan lapulni fog addig, míg egy szörnnyel vívott harcban sebző varázslatot nem mondanak rád. Ha ez a varázslat 100-nál többet sebezne rajtad, a sebzésből 666-ot a varázspajzs fel fog fogni. Ezután a testedet imígyen védő varázslat elenyészik. Sajnos a varázspajzs kalandozók ellen hatástalan. |
Erő: | 99 (110) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 104 (125) | Támadás: | 88 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 98 (116) | Védekezés: | 137 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 187/566 év |
Egészség: | 107 (120) | Életpont: | 2883/2935 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 108 (128) | Varázspont: | 6771/6054 | Pénz: | 12420 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 1004/1093 | Halhatatlanság: | 41 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/58 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 68/62 (+7%) |
vágófegyverek: | 41/2 | ütőfegyverek: | 44/71 | lőfegyverek: | 26/32 |
dobófegyverek: | 60/4 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: Urgol lángdárdája (#1191) (140%) << Daramoula pálcája (#950) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -23.); vas dobónyíl (#189) (24 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -45.); vas dobónyíl (#189) (46 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/83 | 2. nyomkövetés: | 289/19 (+24%) | 3. mászás: | 55/96 (+4%) |
4. hajózás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 34/13 | 6. csapdaészlelés: | 32/95 (+524%) |
7. gyógyítás: | 106/50 | 8. titkosírás: | 8/33 | 9. felderítés: | 34/49 |
10. szörnyidomítás: | 17/22 | 11. teológia: | 266/95 (+97%) | 12. taumaturgia: | 198/55 (+55%) |
13. szerencsejáték: | 9/13 | 14. versengés: | 25/85 | 15. zene: | 33/1 |
16. szörnyismeret: | 141/49 (-178%) | 17. pszi: | 71/73 (+3%) | 18. zárnyitás: | 45/95 (+300%) |
19. vadászat: | 17/28 (-200%) | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 50/93 (+5%) |
22. úszás: | 16/82 | 23. főzés: | 12/43 | 24. ősteológia: | 41/81 (+35%) |
25. őstaumaturgia: | 1/23 (+23%) | 26. csapatmunka: | 6/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 328 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 4(5) | 7. tulajdonságpont: 1 |
9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10(12) | 11. kincskeresés: 10 | 12. halhatatlanság: 3 |
14. plusz tp: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 7 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) rakshallion hálóval (#940), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), purifikátor császár (#393), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), aranyfecske (#283), Raia angyala (#333), fokozott burjánzás (#715), élőholt drakolder (#628), teriád varázsló (#798) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
elf (#2), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
fizikai pajzs II (#327, 75 VP) | felsőbb relikvia (#328, 500 VP, 50 TVP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | ősi hurrikán (#312, 150 VP) |
rezisztencia (#313, 70 VP) | őselemi védelem (#314, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
nekrofun teremtése (#321, 250 VP, 10 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | káoszportál (#323, 150 VP) |
fekete energia (#325, 200 VP) | relikvia kreálása (#329, 500 VP, 50 TVP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) |
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 390 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | állatvédelem (#192) | isteni bölcsesség (#319) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | esszenciavédelem (#165) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) | mágikus ütés (#147) |
ősi harcmodor (#287) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), életpajzs (#142), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | fekélyes hernyó (#489) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | armageddon (#218) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | armageddon (#218) | >> | fényhozó (#602) | |
armageddon (#218) | >> | tl'urlang vadász (#610) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | P. Vlagyimir (#570) | Asylux csapdája (#233) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | rothadó borzalom (#633) | armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar őslich (#402) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | Asylux csapdája (#233) | >> | 38. szintű lényekre | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
armageddon (#218) | >> | árnygólem (#586) | bo'adhun csapás (#266) | >> | eldüeni vándor (#601) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | isteni átok (#307) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kísértetvándor (#568) | istenítélet (#284) | >> | ítélethozó (#731) | |
istenítélet (#284) | >> | 54. szintű lényekre | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
isteni átok (#307) | >> | 48. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | |
istenítélet (#284) | >> | Tobias Ak'radal (#613) | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fizikai pajzs (#318) | >> | 48. szintű lényekre | fürgülés (#92) | >> | Zt'tuzzarxn (#743) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt drakolder (#628) | életpajzs (#142) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
elnyelés (#236) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | |
életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
tompítás (#40) | >> | lidérctűz (#457) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál! |
2.) Más kontinenseken keress magadnak további kihívásokat. Imádkozz, amint partra szálltál egy Ghallától távoli szigeten! |
3.) A moa technika téged is le kell nyűgözzön. Készíts az ősi alkatrészekből távcsövet először nekem, majd magadnak is! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XV. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 189. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 998 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | borkonyó bibe (#312) | 3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | hoarián ujjkarika (#1347) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 78 | kaja (#2) | 1 | lidérckorona (#531) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
5 | szent jogar (#150) | 1 | szférikus pulzáns (#1848) | 1 | topáz erényöv (#731) | |||
2 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tűzúr csizmája (#533) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | yetifog (#863) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
367 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 3 | at'htlab esszencia (#1198) | |||
1 | dr'thanox esszencia (#1187) | 1 | ezüsttölgy karkötő (#998) | 1 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | og'lhobn esszencia (#1202) | 1 | ud'mroag esszencia (#1201) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |