Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 27. 12h:07' EZ A 822. JÁTÉKHETED, 731. FORDULÓD 823. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1952 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy isteni átok varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 110 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 68 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (9 támadással 785 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (101 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Meglengetve az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány jobb első lábát. (4 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 44 arany, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+67 varázspont). 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; 1966% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1381, sebződés: 305, gyógyulás: 140, összesen: -165 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 319. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 188. varázslatot a 86. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 220. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 243. varázslatot a 78. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 178. varázslatot a 168. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 996. tárggyal a 466. tárgyat |
* 9. KP: | használod a 892. tárgyat |
vv 19 147 | elmormolod a 19. varázslatot a 147. varázslatot |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
tno 2 5 | növeled a 2. tulajdonságodat |
kno 12 36 | képesség-növelés 12 |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a küklopsz testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lótuszvirágot. Kiváló munka volt (+179 varázspont). 6472 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [381,42] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Mozgást észlelsz oldalról. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy smaragd sárkány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy isteni átok varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal vállát. (9 támadással 617 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (86 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Megmarkolva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragd sárkány bal első lábát. (5 támadással 673 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 3 vas dobónyíl, 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+179 varázspont). 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1316, sebződés: 132, gyógyulás: 163, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [380,43] Sűrű erdőbe érkeztél. Felfedeztél egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gordon Marlo előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy smaragd sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról isteni átok varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Megmarkolva az Urgol lángdárdáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány óriási karmát. (10 támadással 1291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+259 életerő). A smaragd sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 fűszertartó, 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+179 varázspont). 28887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 123, gyógyulás: 285, összesen: +162 ÉP}
be 720 | bemész a 720. épületbe |
h 1406 | használod az 1406. tárgyat |
le 1193 527 | leveszed/lerakod az 1193. tárgyat az 527. tárgyat |
kf 531 533 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal |
kf 727 913 462 | kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat a 913. tárggyal a 462. tárgyat |
kf 1347 | kézbeveszed/felveszed az 1347. tárgyat |
vtn 329 | varázslat tanulás: a 329. varázslatot |
vtn 325 | varázslat tanulás: a 325. varázslatot |
vtn 323 | varázslat tanulás: a 323. varázslatot |
vtn 314 | varázslat tanulás: a 314. varázslatot |
vtn 312 | varázslat tanulás: a 312. varázslatot |
vtn 321 | varázslat tanulás: a 321. varázslatot |
vtn 361 | varázslat tanulás: a 361. varázslatot |
vtn 313 | varázslat tanulás: a 313. varázslatot |
vtn 311 | varázslat tanulás: a 311. varázslatot |
vtn 365 | varázslat tanulás: a 365. varázslatot |
vtn 322 | varázslat tanulás: a 322. varázslatot |
vtn 310 | varázslat tanulás: a 310. varázslatot |
vtn 320 | varázslat tanulás: a 320. varázslatot |
le 913 1347 727 | leveszed/lerakod a 913. tárgyat az 1347. tárgyat a 727. tárgyat |
kf 1301 527 466 | kézbeveszed/felveszed az 1301. tárgyat az 527. tárggyal a 466. tárgyat |
kf 836 994 608 | kézbeveszed/felveszed a 836. tárgyat a 994. tárggyal a 608. tárgyat |
h 1268 758 | használod az 1268. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a pusztító lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával többször eltalálod az elmeszonda láthatatlan testét. (3 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Az elmeszonda csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elmeszonda fejét. (6 támadással 804 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Pusztító lándzsával megdöföd az elmeszonda testét. (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Az elmeszonda csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-112 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Kiváló munka volt (+28 varázspont). 20684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 193, gyógyulás: 293, összesen: +100 ÉP}
v 198 381 15 | elmormolod a 198. varázslatot |
[381,15] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A távolból robbanások hangját hallod.
be 718 | bemész a 718. épületbe |
pszi fejlesztés II (#295) 500 aranyért, | önanalízis (#296) 1000 aranyért, | pszi-ernyő III (#297) 1500 aranyért. |
vtn 295 | varázslat tanulás: a 295. varázslatot |
vtn 296 | varázslat tanulás: a 296. varázslatot |
vtn 297 | varázslat tanulás: a 297. varázslatot |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 8 | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éjfattyak végzete varázslat. 3245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gh'raiton ölész testét. (9 támadással 681 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával jól megszurkálod a gh'raiton ölész testét. (5 támadással 952 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A gh'raiton ölész karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 gh'raiton származékot. Varázserőd töltődik (+173 varázspont). 40324 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4878, sebződés: 200, gyógyulás: 58, összesen: -142 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 112 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány nyakát. (9 támadással 603 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Vad csatakiáltással, felemelve az Urgol lángdárdáját a másikra ugrasz. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány bal első lábát. (7 támadással 881 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP] és 4 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+61 varázspont.) 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 314, gyógyulás: 199, összesen: -115 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 117 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 590 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (102 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Meglengetve az Urgol lángdárdáját a másikra ugrasz. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány bal első lábát. (6 támadással 764 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (312,11)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (312,11)-> 125 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1354, sebződés: 253, gyógyulás: 176, összesen: -77 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy isteni átok varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 119 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 68 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal szárnyát. (9 támadással 598 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (98 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Megmarkolva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 22 arany, 4 vas dobónyíl, egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (312,11)-> 60 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 298, gyógyulás: 170, összesen: -128 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal vállát. (9 támadással 600 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (95 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány testét. (6 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 96 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1388, sebződés: 227, gyógyulás: 176, összesen: -51 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy isteni átok varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 36 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gömbvillám varázslatot. 71 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 599 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Marokra fogva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod a zafír sárkány bal első lábát. (6 támadással 745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+150 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1380, sebződés: 191, gyógyulás: 175, összesen: -16 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy isteni átok. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. 3245 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vg'axtol torzító rezgő auráját. (9 támadással 672 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Megmarkolva az Urgol lángdárdáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával megdöfködöd a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (4 támadással 716 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-1 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-1 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 dlathog kőzet. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. 38799 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4633, sebződés: 269, gyógyulás: 71, összesen: -198 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy isteni átok varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 114 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb szárnyát. (9 támadással 590 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (101 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 767 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] Jutalmad nem marad el (+2 varázspont). 28887 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-17 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 248, gyógyulás: 180, összesen: -68 ÉP}
szk 328 329 330 | keresed a 328. szörnyet a 329. szörnyet a 330. szörnyet |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | beraksz a bankba a 957. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 168. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 9 212 |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal |
* 10. BP: | visszadátumozás kérelem |
ŐSTAUMATURGIA Mindeddig a varázslói varázslatokhoz egyfajta szűrőn keresztül fértél hozzá. Ez a szűrő védett meg attól, hogy a túlzott varázsenergia felhasználás kiégesse az agyadat - azonban ugyanez a korlát akadályozta meg, hogy a képességeidet teljes mértékben kiaknázhasd. Most, hogy elérted a 250-es taumaturgiát, végre lehetőséged nyílik, hogy igazi varázslóvá válj! Elsajátíthatod az őstaumaturgia varázslatokat, amely segítségével kaput tudsz nyitni a Mágia Létsíkjára, és így a varázsenergiát eredeti, szelídetlen formájában tudod megformálni. Persze ez azt jelenti, hogy az őstaumaturgia varázslatok manaigénye is lényegesen magasabb. Az őstaumaturgia fejlődését semmilyen KT képesség, varázslat vagy faji módosító nem befolyásolja, és nem tudatturbózható. Az őstaumaturgiára rakhatsz KNO-t, de csak korlátozott mértékben. Minden 10 szakértelemszint után, amennyivel a taumaturgiád meghaladja a 250-et, 1 KNO-t rakhatsz az őstaumaturgiára. Pl. 300-as taumaturgiánál 5 KNO-t költhetsz rá. Az őstaumaturgia varázslatokat ugyanott sajátíthatod el, ahol az őstaumaturgia képességet megkaptad, a VTN paranccsal. A varázslatok nem pénzbe, hanem taumaturgia képzettség pontokba kerülnek. Csak a 250 feletti szakértelem pontjaidat használhatod fel tanulásra. Minden varázslat megtanulása taumaturgia szinthez kötött. Pl. lesznek varázslatok, amelyek elsajátításához akár 400-as taumaturgia kell. Az ősi támadó varázslatokat a normál támadó varázslat mellett használhatod, tehát először elmondasz egy őstaumaturgia támadó varázslatot, és utána egy normál támadó varázslatot. Beállításuk a szokásos parancsokkal történik. Innentől kezdve egy lényre (lénycsoportra, szintre) két FTV-d lehet kiadva, egy ősi és egy normál varázslat. A támadó varázslatok hatását tárgyak nem módosítják, és a teológia, taumaturgia varázslatok többsége (védő varázslatok, agytaposás) nem hat rájuk. Persze lehetnek kivételek, ezeket megemlítjük az adott tárgy, varázslat enciklopédiájában. Az FNO képességek hatnak rájuk. Az ősi varázslatok ellen a mentődobást lényegesen nehezebb megdobni, még akkor is, ha a varázslatot alacsony szinten ismered. |
RELIKVIA KREÁLÁSA (329. ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) A Relikvia kreálása varázslat segítségével megidézhetsz ideig-óráig egy tárgyat a Mágia Létsíkjáról. Persze ahhoz, hogy ezt megtehesd, nem csupán megfelelő varázshatalomra van szükséged, hanem egy erős mágikus varázstárgyra is, amelybe a varázslat erejét fókuszálhatod. Ilyen például Gyorsröptű Kabol gyűrűje, melyen elkísérletezgetve rájöhetsz a relikviakészítés fortélyaira. Bármilyen tárgyat is idézel meg a Relikvia kreálása varázslattal, a mágia létrehozásához egy dramoan talizmán energiájára, 50 TVP-re és 500 VP-re szükséged lesz. |
FEKETE ENERGIA (325. TÁMADÓ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) A leghatalmasabb mágusok irtóztató erejű pusztító mágiát képesek megidézni. A fekete energia szintenként 2D10 sebzést okoz (maximális hatásfoka 160D10, azaz 160-1600 közötti sebzés), amelyet sikeres mentődobás felez. Ha azonban ellenfeled elrontja a mentődobását, védettsége is csökken feleannyival, mint ahányas az őstaumaturgia szakértelmed (de maximum 40-nel). A varázslat elmondása 200 VP-be kerül, és anyagi komponensként egy ősmatériát igényel. |
KÁOSZPORTÁL (323. ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Egy igazi mágus nem alacsonyítja le magát odáig, hogy kúszik-mászik. Sőt, gyalogolni sem túl sokat fog... Egyszerűen csak oda teleportál, ahová kedve tartja. A káoszportál egy gomolygó kapu, amellyel egy közeli másznivalóba léphetsz át, legyen az mély kút vagy egy tükörtorony. Ehhez a V 323 {másznivaló} parancsot add ki, 150 VP-ért, és 5-tel kevesebb TVP-ért, mint amennyibe az adott másznivaló kikutatása kerülne. Ekkor beteleportálsz egy ilyen másznivalóba. Megjegyzések: a varázslat használatához nem szükséges mászás szakértelem vagy eszköz. A varázslatot körönként csak egyszer használhatod, de mindig sikerrel fog járni, attól függetlenül, hogy az adott másznivaló milyen távolságra van. A káoszportál használata nem befolyásolja azt, hogy az adott körben milyen környékbeli másznivalókat látogattál meg, vagy fogsz meglátogatni. |
ŐSELEMI VÉDELEM (314. VÉDEKEZŐ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Ha ezt a varázslatot elmondod, egy vibráló energiapajzs keletkezik körülötted, amelynek köszönhetően az elemi támadó varázslatok (jég, tűz, sav, villám) fele sebzést okoznak, beleértve az ősi varázslatokat is. A varázslat 50 VP-be kerül. |
ŐSI HURRIKÁN (312. TÁMADÓ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) A Levegő Elemi síkjáról megidézett irtózatos erejű, koncentrált hurrikán bármit képes darabokra szaggatni. Az ősi hurrikán varázslat szintenként 1-20 sebzést okoz, de ezt a sikeres mentődobás felezi. Maximumát 70-es szakértelem szintnél éri el. A varázslat elmondása 150 varázspontba kerül, anyagi komponense egy ősmatéria. |
NEKROFUN TEREMTÉSE (321. ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) A nekrofun különös életforma, amely a Mágia Síkján őshonos. Ahányszor valaki megidéz egy varázslatot, van egy pirinyó esély, hogy a megnyitott mágikus csatornákon keresztül nekrofun magok kerüljenek Ghallára - és hogy ezek megfogannak, és növénnyé sarjadnak, szintén nem túl gyakori. Mégis, mint láthattad, az elmúlt évezredek során jó néhányszor megtörtént ez. Most azonban az őstaumaturgia megismerésével sokkal nagyobb hatalmat kaptál. Ha akarsz, egyszerűen megidézhetsz egy nekrofunt, amely azonnal gyökeret ver és élni kezd. Ehhez a V 321 parancsot kell kiadnod, 250 VP-ért és 10 TVP-ért. Csak olyan mezőn idézhetsz nekrofunt, amellyel szomszédos mezőn még nincs másik nekrofun. A varázslat anyagi komponense egy ősmatéria. |
ÁLTALÁNOS KOMPONENS (361. ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Már a régi mágusok is rájöttek, hogy nagyon kényelmetlen dolog mindenféle kacatot magukkal cipelniük, hogy varázsolni tudjanak. Minél nagyobb varázslóvá vált valaki, annál több komponensre volt szüksége a képességei kihasználásához. Végül Ago, a fösvény, az őstaumaturgia nagymestere, kidolgozott egy módszert, amellyel ugyan a komponensek fajtáinak számát nem, de a felhasznált mennyiségüket csökkenteni tudta. Ha ezt a varázslatot használod, minden 3 őstaumaturgia szakértelem után 1% esélyed van, hogy a teológia és a taumaturgia varázslataidhoz szükséges anyagi komponensek nem használódnak el az alkalmazásuk során. A varázslat a maximális hatásfokát 50%-nál éri el. Hatása a következő táborozásod elejéig tart, a V 361 paranccsal aktivizálhatod 12 TVP-ért, 200 VP-ért, a komponense 2 ősmatéria. |
REZISZTENCIA (313. VÉDEKEZŐ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Ha ezt a védekező varázslatot felhúzod, őstaumaturgia szintenként kapsz 1% esélyt, hogy a csatában ellenfeled rád lőtt támadó varázslata kudarcot vall, 1/2% esélyt, ha ez ősi varázslat. A maximális ellenállásod 50% (ősi varázslatoknál 25%) lehet így. A varázslat használata 70 VP-be kerül. |
ŐSJÉG (311. TÁMADÓ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Egy közel abszolút nulla fokos hőmérsékletű jégcsóva szinte mindenfajta életformát képes elpusztítani. Beleértve téged is - ezért csak nagyon óvatosan, egy kisebb csóvát mersz megidézni eleinte. Az ősjég varázslat 100 varázspont és egy ősmatéria árán őstaumaturgia szintenként 1-10 sebzést okoz, ami ellen a fehér glóbusz varázslat sem ér semmit. Maximumát 60-as szakértelem szintnél éri el. Hatékonyságát semmilyen, a jégvarázslatokat módosító hatás nem tudja befolyásolni. A sikeres mentődobás a sebzését felezi. |
REDUKCIÓ (365. ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Rettenetesen idegesítő, amikor a különböző, szivatós képességekkel rendelkező szörnyek miatt mindenféle átkok, béklyók, gúzsba kötik hétköznapinak nem nevezhető tulajdonságaidat. Ennek most vége! Ezzel a varázslattal, 80 VP elköltésével, őstaumaturgia szakértelmed/5, szörnyek által rád rakott mínusz hatást tudsz semlegesíteni. Ilyen hatások a minden tulajdonságra, erőre, támadásra és védettségre negatív bónuszt adó módosítók. A varázslat egy fordulóban csak egyszer használható, anyagi komponense nincs, elmondása 5 TVP-nyi időt vesz igénybe. |
SZINGULÁRIS VÉDELEM (322. VÉDEKEZŐ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) Ha a csata során felhúzod ezt a védekező varázslatot, teljes védelmet fogsz élvezni az instabil szingularitástól. Elmondása 50 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
ŐSTŰZ (310. TÁMADÓ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) A tűz elemi létsíkjáról közvetlenül megidézett őstűz ellen még a védelem a tűztől varázslat sem jelent védelmet. A varázslat 50 varázspont árán őstaumaturgia szintenként 1-5 sebzést okoz. Maximumát 50-es szakértelem szintnél éri el. Ezt semmilyen tárgyból, vagy egyéb forrásból eredő, tűzvarázslatok hatékonyságát módosító hatás nem tudja befolyásolni. A sikeres mentődobás a tűzsebzést felezi. |
ŐSKREÁCIÓ (320. ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT) A legtöbb őstaumaturgia varázslat megidézéséhez szükséged van egy fókuszra, amely segítségedre van abban, hogy közvetlen kapcsolatot teremthess a Mágia Síkjára. Ezt a furcsa, foszlós, kőzetszerű anyagot ősmatériának hívjuk. Az ősmatériát az őskreáció varázslattal idézheted meg, a V 320 {mennyiség} paranccsal, 5 TVP árán. Az idézés matériánként 30 VP-be kerül, de a TVP költség a mennyiségi paramétertől független. |
PSZI FEJLESZTÉS II. (295. PSZI KÉPESSÉG) Az utóbbi időben mentális képességeid annyira erősek lettek, hogy a szokványos elmetréningek szinte alig fejlesztenek rajta. Itt az ideje hát, hogy kidolgozd a saját elmegyakorlatodat, melynek segítségével a P 295 parancs hatására, 100 pszi pontért és 100 TVP-ért kövezetesen 20%-ot fejlődik a képességed. Sajnos ennek az új gyakorlatnak korlátja is van, bizonyos határ felett már ez sem növeli az elméd hatalmát. |
ÖNANALÍZIS (296. PSZI KÉPESSÉG) Mint az elme képzett használójának, neked is feltűnt, hogy bizonyos Közös Tudatok képesek a kasztroplanáris térben folyamatosan analizálni mágikus aurájukat, így tájékoztatva tagjaikat a potenciáljuk legkisebb növekedéséről is. Te is próbálkoztál ezzel, azonban szomorúan kellett rájönnöd arra, hogy a pszi és a mágia olyan, mint az olaj és a víz, nem keverhető egymással. Ezek után az Önismeretnek nevezett tudati képességet kezdted el tanulmányozni, ami lehetővé teszi a saját képességeid elemezését, azonban ez a folyamat lassú és hosszadalmas, naponta csak egyszer jut rá időd, általában a táborozás ideje alatt. Hamarosan rájössz azonban, hogy ha a pszi-ernyőhöz hasonló mentális hálóval veszel körül magad, annak rezgéseit, mint az ernyő használatában képes mentalista pillanatok alatt képes vagy értelmezni. Az Önanalízis pszi képességet a P 296 paranccsal 15 pszi pontért és 5 TVP-ért rakhatod fel az egész fordulódra (plusz a következő táborozásodra). Hatására azonnal értesítést kapsz a nem fegyveres képzettségeid fejlődéséről, a mágikus ismereteket és a pszit kivéve. |
PSZI-ERNYŐ III. (297. PSZI KÉPESSÉG) Rengetegszer próbáltad már továbbfejleszteni a legalapvetőbb pszi képességet, a Pszi-ernyőt, mindeddig azonban sikertelenül. Nem adtad fel a reményt, hiszen biztosan tudtad, hogy a szörnyeknek még számos képességét lehet érzékelni a rájuk bocsátott gyenge pszi hálót tanulmányozva. Az elképzelésed végre megvalósult, bár ez nem meglepő, hiszen mára már olyan fejlettek a mentális képességeid, amit régen el sem tudtál volna képzelni. A Pszi-ernyő III.-at a P 297 paranccsal aktivizálhatod az egész fordulóra (plusz a következő táborozásodra), 20 pszi pontért és 5 TVP-ért. Pszi szakértelem*1% eséllyel (max. 90%) megtudhatod vele a szörnyek szintjét, vagy megismerheted mágikus adottságait. Hogy pontosan mit vagy képes felfedezni vele, azt próbáld ki magad! A varázslat emellett még alap Pszi-ernyőként is működik. |
Erő: | 99 (132) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 104 (125) | Támadás: | 72 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 98 (116) | Védekezés: | 193 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 187/565 év |
Egészség: | 105 (118) | Életpont: | 2662/2118 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 108 (133) | Varázspont: | 6771/6604 | Pénz: | 16052 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 30/20 | Pszi pont: | 1004/796 | Halhatatlanság: | 41 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/58 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 68/55 (+7%) |
vágófegyverek: | 41/2 | ütőfegyverek: | 44/71 | lőfegyverek: | 26/32 |
dobófegyverek: | *59/100 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Urgol lángdárdája (#1191) (140%) << Daramoula pálcája (#950) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -23.); vas dobónyíl (#189) (24 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -45.); vas dobónyíl (#189) (46 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/83 | 2. nyomkövetés: | 288/95 (+24%) | 3. mászás: | 55/92 |
4. hajózás: | 1/0 | 5. csapdakészítés: | 34/13 | 6. csapdaészlelés: | 27/71 |
7. gyógyítás: | 106/50 | 8. titkosírás: | 8/33 | 9. felderítés: | 34/49 |
10. szörnyidomítás: | 17/22 | 11. teológia: | 265/98 (-35%) | 12. taumaturgia: | 198/0 (-15769%) |
13. szerencsejáték: | 9/13 | 14. versengés: | 25/85 | 15. zene: | 33/1 |
16. szörnyismeret: | 143/27 (+37%) | 17. pszi: | 71/70 (+24%) | 18. zárnyitás: | 42/95 |
19. vadászat: | 19/28 | 20. vitalitás: | 7/53 | 21. bányászat: | 50/88 (+3%) |
22. úszás: | 16/82 | 23. főzés: | 12/43 | 24. ősteológia: | 41/46 (+25%) |
25. őstaumaturgia: | 1/0 (+100%) | 26. csapatmunka: | 6/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 327 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 4(5) | 7. tulajdonságpont: 1 |
9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10(12) | 11. kincskeresés: 10 | 12. halhatatlanság: 3 |
14. plusz tp: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 7 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) rakshallion hálóval (#940), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), purifikátor császár (#393), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), aranyfecske (#283), Raia angyala (#333), fokozott burjánzás (#715), élőholt drakolder (#628), teriád varázsló (#798) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
elf (#2), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
fizikai pajzs II (#327, 75 VP) | felsőbb relikvia (#328, 500 VP, 50 TVP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | ősi hurrikán (#312, 150 VP) |
rezisztencia (#313, 70 VP) | őselemi védelem (#314, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
nekrofun teremtése (#321, 250 VP, 10 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | káoszportál (#323, 150 VP) |
fekete energia (#325, 200 VP) | relikvia kreálása (#329, 500 VP, 50 TVP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) |
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 390 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (167,27,4) |
állatvédelem (#192) | isteni bölcsesség (#319) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | esszenciavédelem (#165) | mentális pajzs (#72) | esszenciavédelem 2 (#188) |
csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), életpajzs (#142), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | fekélyes hernyó (#489) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | armageddon (#218) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | armageddon (#218) | >> | fényhozó (#602) | |
armageddon (#218) | >> | tl'urlang vadász (#610) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | P. Vlagyimir (#570) | Asylux csapdája (#233) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | rothadó borzalom (#633) | armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar őslich (#402) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | Asylux csapdája (#233) | >> | 38. szintű lényekre | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
armageddon (#218) | >> | árnygólem (#586) | bo'adhun csapás (#266) | >> | eldüeni vándor (#601) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | 15. szintű lényekre | isteni átok (#307) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kísértetvándor (#568) | istenítélet (#284) | >> | ítélethozó (#731) | |
istenítélet (#284) | >> | 54. szintű lényekre | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
isteni átok (#307) | >> | 48. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | |
istenítélet (#284) | >> | Tobias Ak'radal (#613) | isteni átok (#307) | >> | 40. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Zt'tuzzarxn (#743) | védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
életpajzs (#142) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | elnyelés (#236) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | tompítás (#40) | >> | lidérctűz (#457) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál! |
2.) Más kontinenseken keress magadnak további kihívásokat. Imádkozz, amint partra szálltál egy Ghallától távoli szigeten! |
3.) A moa technika téged is le kell nyűgözzön. Készíts az ősi alkatrészekből távcsövet először nekem, majd magadnak is! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XV. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 189. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) kőbőr (299) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. Az új képesség készen van, de még 10 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1182 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 1 | gyémánt fétisrúd (#758) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 2 | tl'urlang fiola (#788) | |||
2 | varázskő (#305) | 3 | víz (#27) | 1 | agyértágító (#1406) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | dlathog kőzet (#829) | 2 | fűszertartó (#210) | |||
1 | gh'raiton származék (#789) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | lótuszvirág (#447) | |||
2 | szent jogar (#150) | 7 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vg'axtol származék (#793) |