72. forduló, 74. forduló, Ezüstfarkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. dec. 9. 9h:05'
EZ A 768. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
769. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5957
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTFARKAS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,95] koordinátán.
A táborozás 5. napján találkozol Little Green Snake-kel. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy nefil-rin medált, egy örökkéval. éjkövét, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy Thargodan légiós trófea és egy Sötétség Hercege trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 sullár hólyagot (21 arany).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+2 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 1158. hetének nyerőszámai: 26, 2, 27. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 6 mozogsz nyugatra
[109,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával meghorzsolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz jobb első lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Észreveszel egy királyi őrsáncot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [8 pontot használtál fel, van még 235.]

go 41 gonoszkodsz: 41
Elkapod a kölyköt, és mosolyogva átnyújtod a lihegő trollnak. Az valami köszönésfélét mormol, majd megragadja a kölyök grabancát. Hátat fordítasz, és befogod a füled, hogy minél kevésbé halld, amint a troll alaposan elveri a sipítozó gyereket. Vajon képzelted csak a csontok recsegését? (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 225.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[108,94] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Látsz egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nektoraf. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 sallank nyíl. Nem találtad el. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf jobb vállát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [107,93] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 sallank nyíl. Becsapódva, megdöfi a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut bal első lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 195 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Olyan hirtelen tör rád az éhség, hogy ijedten a hasadhoz kapod a kezed. Aztán megnyugodsz, egy rutinos kalandozó még a legszokatlanabb helyzetekben is tudja, hol találhat élelmet: kezeiddel feltúrod a folyosó puha talaját, majd egy elszáradt trollfa-gumót emelsz ki a földből. Körmeiddel lekaparod a külső réteget, majd a nedvdús belső részt rágcsálni kezded. Gyomrod lassan újra megnyugszik. Pár lépés után meghallod a legcsodálatosabb énekhangot, amellyel egész életed során találkoztál. Teljesen elbódulsz a szerelemről, hősiességről és hazafiasságról szóló melódiától. Kábultan indulsz a hangforrás irányába, és csak akkor térsz magadhoz, amikor észreveszed, hogy visszaérkeztél a kiindulási pontra. 195 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [106,92] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Sűrű szárnycsattogtatással egy uzbány távolodik. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Utad során felfedezed egy fekete, hosszú hajú, barna szemű mutáns férfi táborát. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre világosabb az átlagosnál. Dornodon felszentelt papja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy velociraptor trófea és egy tüskés harci gromak trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Hátasa egy idomított sullár. Tisztán érzed auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [54 pontot használtál fel, van még 166.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[105,91] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [104,90] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 5 életpontot vesztettél. Brod buzogányával megütöd az emberevő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az emberevő karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 6 életpontot vesztettél. Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ.

(Továbbmész...) [103,89] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 134.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[102,88] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan a másikra ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

egy fekete csuha alá rejtőző lénnyel. Egy pillanatra rettegés tölti el a szíved. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben!
Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig.
Odébbállsz.
Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [102,87] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,86] Továbbra is síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 110.]

fkt 203 2 1 felt. készítesz a 203. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 amnioszt. [8 pontot használtál fel, van még 102.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 3. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. Ez jól esett! (+14 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy karmos tankány.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-678 TP] Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 67.]

* 4. BP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
Sajnos nincs varázspontod. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

* 5. BP: ef 2 502 0 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 23 fejleszted az 1. tulajdonságodat 23 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 28.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 9, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +8 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélők Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmező arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erős lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhető, hogy a gyomrából időnként felbüfögött förtelmes bűz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

ÁLCÁZÁS (13. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Ezt a képességet a táborozásnál használhatod jól. Táborozáskor egy kisebb bokorrá, fává alakulsz, így gyakorlatilag láthatatlanná válsz mindenki számára - a két forduló között nem fog megtalálni senki. (Még tárgyakat átadni sem tudnak neked.) Ehhez az AV 13 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Nem kell feltétlenül az utolsó parancsnak lennie, a végrehajtás úgyis csak táborozáskor történik. Ha álcázva vagy, a két kör között egy nagyon picivel több életerőt fogsz visszanyerni. Nem használható egyszerre a Teljes Transzformáció képességgel.

KARAKTERLAP

Ezüstfarkas, egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 19 (22) Szint: 14 Merészség: 7/3 Magasság: 177 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 Életpont: 208/84 Jellem: jó (72) Tul. pont: 2
Szerencse: 14 Varázspont: 169/8 Pénz: 181 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/1 Pszi pont: 7/5
Eddig összesen 228 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 832 TP-t kaptál. Jelenleg 48 807 TP-d van. A következő szinthez még 26 193 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, nukleáris cickány, karmos tankány. A 66. fordulódban 5383 arany került a bankszámládra. 5490 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/3 ütőfegyverek: 14/93 (+18%) lőfegyverek: 7/94 (+12%)
dobófegyverek: 4/30

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,86 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/86 (+22%) 2. nyomkövetés: 2/34 3. mászás: 1/49
4. csapdakészítés: 8/75 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 9/54
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/12 (+7%) 9. szörnyidomítás: 2/0
10. teológia: 4/79 (+3%) 11. taumaturgia: 16/14 (+9%) 12. versengés: 5/44 (+27%)
13. zene: 4/51 (+44%) 14. szörnyismeret: 3/0 15. pszi: 1/66
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 11/99 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1000 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 kaja (#2)
1 sallank nyíl (#129) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 amniosz (#203) 4 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
(102,86) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Raia oltár, karmos tankány (#137)
(102,87) Raia oltár
(102,88) Sheran oltár, arató csattanat (#144), egy kobudera férfi
(103,89) Raia oltár, vaskohó (#155)
(104,90) vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, emberevő (#119)
(105,91) tüskés harci gromak (#156)
(106,92) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 28. jellempróba, uzbányok (#102), egy mutáns férfi
(107,93) törpemammut (#115), Chara-din monolitja (#534)
(108,94) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba, nektoraf (#355)
(109,95) szürke rinocérosz (#346), királyi őrsánc (#1140), régészeti lelőhely (#1208), 41. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A talákozói fórumon megbeszéltek eredményeképpen a következő változások léptek érvénybe:
1. Az óriás phua-kúpban ezentúl két kincs esik: egy gyakori és egy ritka. A ritka kincsek kicsit jobbak lettek, és nagyobb lett a moa antirad esélye.
2. A Trinigan rúnáját (453), távolbalátást (374) és a ryuku tájolót (1224) lehet egy MAKróban többször is használni, különböző paraméterekkel.
3. Az élelemszerzés (E) parancs mostantól a vadászat mellett a nyomkövetést is fejleszti.
4. Változott kicsit a csapdakészítés fejlődése. Területtől függően több fejlődés jár a fordulóvégi csapdaállításért és a szörnyelfogásért. Ez a kiégett Földeken kb. dupla fejlődést jelent a körvégi csapdáknál, és kb. 1,5-szereset a szörnyelfogásnál.
5. A Nem Játékos Karakterektől (NJK) történő lopás 700-as szakértelem felett alapból csak 1%-kal fejleszti csapdaészlelést, és 1200-as szakértelem felett alapból csak 1%-kal fejleszti a lopást. sziklozug raguval természetesen ennek a dupláját fejlődnek.
6. A Kaldor varázspora (1272) ellen ezentúl véd a speciális védelem (292) védekező varázslat.
7. Az olimpiai IQ versenyben ezentúl kérhetik magasabb sorszámú szörnyek és tárgyak ismeretét is (kb. addig, ahol a halálkúpok információ kezdődnek). Nem kérnek viszont olyan ismerhetetlen szörnyeket, mint pl. a joker.
* - A dűneelf vegyesboltok kereskedői nagy mennyiségű acéltűt szereztek be. Vajon mire számítanak a kapzsi boltosok?
* - Ezentúl a nem kötelező paraméterű varázslatoknál (áldomások, vámpirizáció, méregsemlegesítés) a karakterlapon kiíródik, hogy milyen paraméterrel vannak felrakva. Így látni lehet, hogy a méregsemlegesítés megújítandóként van-e fenn, vagy az áldomás/vámpirizáció még meddig fog megújulni.
* - A ryuku kalózkendőnek nem kell KF-elve lennie ahhoz, hogy helyettesítse a szextánst. Így, ha egy szörny kiKFeli véletlenül, akkor sem megy tönkre a forduló az elrontott teleportok miatt.

Üzenet küldése a karakternek