72. forduló, 74. forduló, Bálványfaragó Yodd összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. dec. 13. 9h:57'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5097
ingyenf: 2

BÁLVÁNYFARAGÓ YODD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,65] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 210.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

* 3. KP: h 234 15 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [15 pontot használtál fel, van még 190.]

f 83 kísérletezel a 83. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy sallank nyilat. (ld. enc.) 21 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 180.]

f 83 kísérletezel a 83. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Eltelik egy óra... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz nyu-shurikent. (ld. enc.) 90 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

ff 2083 9 182 felt. fegyverváltás: 2083 9 182
Felt. fegyverváltás: << bronzkard << bunkósbot << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy halálmadár. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 4 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálmadár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálmadár bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 163.]

m 1 mozogsz északkeletre
[49,64] Még mindig az erdőben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy mérges pók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Dray-val. Sheran híve. Egy mászókarmot, egy szöges páncélt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea, egy piromenyét trófea és egy proteinfecske trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 154.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy karmazsin huhogó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 7 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 mozogsz északkeletre
[50,63] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaszabolósáska. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal alaposan megvágod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Bronzkarddal alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [23 pontot használtál fel, van még 124.]

m 3 mozogsz délkeletre
[51,64] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bo-skorpió. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a bo-skorpió testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 6 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 115.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy démontetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 108.]

m 3 mozogsz délkeletre
[52,65] Szűnni nem akar a zöld síkság. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. Elenios híve. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy rőtmanó kacagányt és egy szem szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy halálmadár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Eroan Elren. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[9 pontot használtál fel, van még 99.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 92.]

m 2 mozogsz keletre
[53,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy surranó kígyó lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal alaposan megvágod a surranó kígyó pikkelyes testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A surranó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy móricserjét. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [9 pontot használtál fel, van még 83.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy púpos burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 76.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 46.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 16.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

le 18 leveszed/lerakod a 18. tárgyat
Elrakod a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

kt 23 23 elkészíted a 23. tárgyat (23 darabot)
Sajnos csak 22 mérgezett tüske készítéséhez van elegendő alapanyagod. Sajnos csak 16 mérgezett tüske készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 16 mérgezett tüskét. Egészséged TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 0.]

fkt 94 8 felt. készítesz a 94. tárgyat (8 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 13 0 0 TVP elővétele: 13 pontért
Nincs TVP-d, amit felszabadíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

BO-SKORPIÓ (54. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett, mérges csípésű bogár nem igazi skorpió. Nevét onnét kapta, hogy a skorpióhoz hasonlóan, farkának előresújtásával támad, és ez a csípés mérgező. Ollói viszont nincsenek, csak hatalmas csáprágói. Mérgét az alkimisták szerint ugyan ki lehet nyerni, de a koncentrátum veszít ilyenkor az erejéből.

KARAKTERLAP

Bálványfaragó Yodd, egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. Ez a 73. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 14 Merészség: 5/4 Magasság: 180 cm
IQ: 22 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 18 Életpont: 198/198 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 119/3 Pénz: 448 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 374 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 680 TP-t kaptál. Jelenleg 69 117 TP-d van. A következő szinthez még 5 883 TP szükséges. Trófeáid: dombi yeti, rőtmanó berzerker, ryuku gárdista. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 17 vágófegyverek: 2 (+1)
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
53,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 198 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 18 (+1) 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 7 5. gyógyítás: 11 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. szörnyidomítás: 3 9. teológia: 2
10. taumaturgia: 8 11. versengés: 1 12. zene: 4
13. szörnyismeret: 5 14. zárnyitás: 1 15. vadászat: 7
16. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 8 darabot, csak egyszer)
mászol max. 46 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Hozz egy grifftojást.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 33, 37, 41.

Összsúly: 78.33 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 gyenge méreg (#26) 16 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 huhogó bibe (#332) 22 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 16 mérgezett tüske (#23)
1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

47 48 49 50 51 52 53 54
62
63
64
65
66
(48,65) halálmadár (#351)
(49,64) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), mérges pókok (#20), Dray (3837. kalandozó), karmazsin huhogó (#185)
(50,63) kaszabolósáska (#83), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), százfogú (#53)
(51,64) bo-skorpió (#54), démontetű (#15)
(52,65) evaporőr (#69), Eroan Elren (2933. kalandozó), alpesi tehén (#91)
(53,65) surranó kígyó (#30), a 22. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Tharr oltár, púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek