72. forduló, 74. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 30. 9h:12'
EZ A 80. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
81. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [56,88] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 surranó kígyó bőrt (17 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 207.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 202.]

v 7 45 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 199.]

v 7 33 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 196.]

v 7 70 1 elmormolod a 7. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 1 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 193.]

v 7 70 1 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 1 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 190.]

v 7 70 1 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 1 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+5% teo] [3 pontot használtál fel, van még 187.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[56,87] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.

Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [56,86] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigvagdosod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 22, gyógyulás: 4, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [56,85] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a sünmedve bal oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigmetszed a sünmedve bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [42 pontot használtál fel, van még 145.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 137.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+12 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 117.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[56,84] A bozótost dombság váltja fel. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvagdosod a trappoló dinymák farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a trappoló dinymák fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy Raia oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [56,83] Amerre csak a szem ellát, dombok. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [56,82] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó fejét. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a rőtmanó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a rőtmanó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rőtmanó karma a fejed mellett suhan el! A rőtmanó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 87.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! [8 pontot használtál fel, van még 79.]

m 8 1 mozogsz északra, északkeletre
[56,81] Amerre csak a szem ellát, dombok. Észreveszel egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy épületet. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy északi aurach közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az északi aurach nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,80] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült hegyi rák közeledik. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a hegyi rák testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a hegyi rák bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A hegyi rák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rákpáncélt. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet a sziklák között. Döbbenetes, hogy itt, a hóhatár fölött még élnek emberek! Közelebbről szemügyre véve látod, hogy egy egyszerű, szürke épület, mindenfajta díszítés nélkül. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (545. épület.)
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 59.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 51.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [9 pontot használtál fel, van még 42.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[58,79] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 32.]

szk 69 keresed a 69. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy evaporőrt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 31.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat 1 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 76 TVP-t kell elköltened.] [1 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a garokk. Egy kaját fal föl a sörényes ubuk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 20 (21) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 87/87 év
Egészség: 13 Életpont: 154/75 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 9
Szerencse: 24 Varázspont: 96/5 Pénz: 1537 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 4/0
Eddig összesen 235 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 541 TP-t kaptál. Jelenleg 23761 TP-d van. A következő szinthez még 1239 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, sóhajtó dorony, északi aurach. A 42. fordulódban 12 arany került a bankszámládra. 16 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: 16/44 (+28%) ütőfegyverek: 1/78
lőfegyverek: 13/95 (+24%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/79 2. nyomkövetés: 8/40 (+24%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 5/63 5. csapdakészítés: 7/71 (+5%) 6. csapdaészlelés: 1/9
7. gyógyítás: 16/84 (+20%) 8. titkosírás: 1/60 9. felderítés: 6/38
10. szörnyidomítás: 7/34 11. teológia: 7/45 (+30%) 12. szörnyismeret: 6/28 (+18%)
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 4/33 15. bányászat: 4/69 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást.

Összsúly: 55.55 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 lapockacsont (#33)
3 rézdarab (#70) 6 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 3 csillezsályalevél (#1253)
1 óndarab (#85) 1 rákpáncél (#97) 1 rőtmanó kacagány (#714)
5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(56,81) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), érclelőhely, északi aurach (#350)
(56,82) oltár, vaskohó (#155), rőtmanó (#55)
(56,83) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), oltár
(56,84) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 37. jellempróba
(56,85) 21. jellempróba, Raia oltár, sünmedve (#33)
(56,86) 31. jellempróba, oltár, ragyás burástya (#111)
(56,87) oltár, phua-kúp (#372)
(57,80) kolostor (#545), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), hegyi rák (#61)
(58,79) olvasztókemence (#86), 40. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek