72. forduló, 74. forduló, Gnoshoshallanillis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 2. 9h:21'
EZ A 623. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
624. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2994
SZÁMLA : XXXX

UNDERTAKER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,14] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 202.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

ef 1 energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 44 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 192.]
[A parancs tárolásra került.]

f 131 kísérletezel a 131. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ubuk dobónyílat. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 180.]

fkt 138 3 1 felt. készítesz a 138. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

flh 1 138 felt. lőfegyver haszn. 1 a 138. tárggyal
Ok, FLH 1 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ek 396 13 t. energia kisütése: 396 13
KT vezetőd nem engedi, hogy az EK parancsot használd, amíg nem fejlesztettél legalább 84 TU-t az aktuális képességbe. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

le 6 leveszed/lerakod a 6. tárgyat
Elrakod a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[74,15] Kisebb hegyek emelkednek itt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy emberevő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az emberevő bal vállát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 8 életpontot vesztettél. Ököllel többször eltalálod az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [73,16] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat.

(Továbbmész...) [72,17] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy vérszomjas csüldő. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Felfedeztél egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [68 pontot használtál fel, van még 112.]

m 4 mozogsz délre
[72,18] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy tesh alligátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a tesh alligátor lapos fejét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-1 életpont.) A tesh alligátor fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 102.]

be 36 bemész a 36. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 2 10 11 mozogsz 2 10 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 13 14 11 mozogsz 13 14 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 12 11 10 mozogsz 12 11 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 2 3 2 mozogsz 2 3 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[72,17] A terep változik: ismét síkságon vagy. Találsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,16] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gyilkos tetű. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.

(Továbbmész...) [71,15] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [30 pontot használtál fel, van még 72.]

be 547 bemész az 547. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

m 3 mozogsz délkeletre
[72,16] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy fabontó szójer. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 62.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 61.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 31 fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UBUK DOBÓNYÍL (138. TÁRGY)
Már hosszú ideje töprengesz egy használható dobónyíl kifejlesztésén. A sünmedve tüske ugyan elég nehéz lenne hozzá, de nem lehet elég pontosan célozni vele. Az ubuk tüske elég vastag és hosszúkás, de nem elég nehéz. Kézenfekvő a megoldás... Az ubuk tüskén átszúrsz egy sünmedve tüskét, és egy rövid botot erősítesz a végére, hogy legyen az egésznek markolata. Egyensúlyozásként az egész végére egy madártollat illesztesz. Mindez persze precíz, figyelmes munkát követel: a KT 138 parancsot kell kiadnod, 10 pontért, bozótos vagy erdős terepen (hogy találj nyelet). A munka azonban nem hiábavaló: eredménye egy kiváló minőségű dobónyíl, amely sokkal ritkábban megy tönkre, mint például egy durva fadárda. Sebzése d8+6.

TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

KARAKTERLAP

Undertaker, egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 11 Merészség: 10/10 Magasság: 258 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 156/42 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 Varázspont: 43/3 Pénz: 402 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 7/2 EFejl: 1
Eddig összesen 215 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 78 TP-t kaptál. Jelenleg 17183 TP-d van. A következő szinthez még 7817 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, bíbor szulfagor, szeppent rákfatty. A 57. fordulódban 458 arany került a bankszámládra. 561 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 3
dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 12 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 4 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 27 8. taumaturgia: 2 9. harcművészetek: 11
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 2 12. zárnyitás: 10
13. vadászat: 13 14. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Bazalt (#5858)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

Összsúly: 62.88 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 3 madártoll (#112) 3 sünmedve tüske (#14)
3 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 óndarab (#85) 3 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(71,15) 37. jellempróba
(72,16) gyilkos tetű (#116), phua-kúp (#372), fabontó szójer (#71)
(72,17) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), Elenios oltár
(72,18) tesh alligátor (#353)
(74,15) világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek