Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 16. 9h:03' EZ A 76. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD 77. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1794 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 15. varázslatot |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 10 1 | képesség-növelés 10 |
fog 59 220 | elfogod az 59. szörnyet a 220. tárggyal |
ek 116 30 5 | t. energia kisütése: 116 30 5 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a Jerome kitines ollóját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Jerome bal első lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a Jerome testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a Jerome összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a Jerome fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a Jerome testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a Jerome végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [110,-30] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy templomot. Északra nézve látsz egy mély szakadékot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén bal vállát. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [111,-31] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
h 135 | használod a 135. tárgyat |
m 1 4 4 | mozogsz északkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [112,-31] Alacsonyabb hegyek közé értél. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy bibircsók-óriás! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (5 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás bal karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a bibircsók-óriás jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [112,-30] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a szeppent rákfatty bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
kt 43 2 | elkészíted a 43. tárgyat (2 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi yeti bal lábát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a dombi yeti jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges trikornis trófeát, és kiszedsz egy dombi yeti trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
kt 205 1 | elkészíted a 205. tárgyat (1 darabot) |
f 43 | kísérletezel a 43. tárggyal |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 12 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 12 pontért |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
JEROME (956. SZÖRNY) Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat. |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
Erő: | 20 (21) | Szint: | 13 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/37 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 178/68 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 | Varázspont: | 86/3 | Pénz: | 520 arany | Kép. pont: | 0 |
Vérpont: | 12/1 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 16/42 (+20%) | vágófegyverek: | 1/0 |
ütőfegyverek: | 5/84 | lőfegyverek: | 13/51 (+16%) | dobófegyverek: | 2/20 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); mérgezett tüske (#23) (6 .); bronzhegyű nyíl (#94) (7 -8.); ubuk tüske (#131) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/29 | 2. nyomkövetés: | 9/53 (+21%) | 3. mászás: | 3/31 |
4. csapdakészítés: | 3/53 | 5. csapdaészlelés: | 1/71 | 6. gyógyítás: | 21/60 (+40%) |
7. titkosírás: | 1/20 | 8. felderítés: | 1/11 | 9. teológia: | 8/89 (+20%) |
10. taumaturgia: | 6/51 (+120%) | 11. szörnyismeret: | 3/34 (+18%) | 12. zárnyitás: | 6/57 |
13. vadászat: | 9/51 | 14. bányászat: | 2/93 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 30 darabot ) |
elfogod pókvadászt (#59) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
fabontó szójer (#71) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
Összsúly: 46.72 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | tüske (#22) | 7 | ubuk tüske (#131) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 7 | kaja (#2) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | vasérc (#152) |