TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2009. nov. 17. 12h:08'
EZ A 196. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
197. játékheted kezdete: nov. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX
|
KATE LOTTE KALANDJAI
27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüsttőrt (19 arany kikiáltási áron), 5 pirkitet (29 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ezüsttőr (eladási ár: 24 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
A táborozás 8. napján találkozol egy vörös, tüsi hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Tisztán érzed auráját: ő is gonosz. Szükséged van egy kis testmozgásra - fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Ellenfeled hosszú íjjal beléd ereszt néhány lövedéket. Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bogyógránát. Több lövedéked átfúrja a mutáns testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 sallank nyíl. Több lövedéke átfúrja a jobb lábadat. (3 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} {Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 5 pirkit (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Givangel adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 Jerome köpenyét. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 nyomkereső talizmánt, 1 grifftoll kesztyűt, 1 csontamulettet. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 smaragd védőgyűrűt.
Az egyik napon találkozol egy kék egyenruhás, tintacsigán lovagló kobudera férfival. Ruháját egy zöld korona jelvény ékesíti, rajta Yaurr felirattal. Mosolyogva szólít meg.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2009. nov. 24., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a nov. 28-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-25 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+113 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+3 pszi pont.) A lottó 839. hetének nyerőszámai: 30, 9, 27. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a vark. pecsétgyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 259.]
* 2. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 254.]
tno 5 4 |
növeled az 5. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 254.]
fvh 25 |
felt. varázslat haszn. 25 |
Harci varázslataidat használni fogod minden 25. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 254.]
hh 313 313 313 |
használod a 313. tárgyat a 313. tárgyat a 313. tárgyat |
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +90 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 253.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +28 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 252.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 252.]
le 254 |
leveszed/lerakod a 254. tárgyat |
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 252.]
kf 1527 711 1578 |
kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat a 711. tárggyal az 1578. tárgyat |
Felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 252.]
A nyakadba akasztod a csontamulettet. [0 pontot használtál fel, van még 252.]
Felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 252.]
kf 1733 223 |
kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat a 223. tárggyal |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 252.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 252.]
[74,59] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [9 pontot használtál fel, van még 243.]
be 698 4 |
bemész a 698. épületbe |
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a ütőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 ütőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 100 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 193.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[73,58] Még mindig a városban vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 184.]
ve 7168 |
megveszed a 7168. tárgyat |
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 184.]
m 7 2 2 |
mozogsz északnyugatra, keletre, keletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[91,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 73 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a százfogú bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [92,86] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Mallon botjával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 72 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Felfedeztél egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Felfedeztél egy templomot. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Odüsszeusz hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kettéharapod a sajtot. Egész finom. De az egyik fele nagyobb lett, mint a másik. Nem baj, leharapsz belőle. Most meg a másik a nagyobb... És lassan elfogy a sajt. Jót röhögsz a kis rókákon, akik búsan mennek tovább. (+2 gonoszság.)
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [93,86] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy földsárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a földsárkány testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a földsárkány testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a földsárkány testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 128.]
m 2 1 1 |
mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
[94,86] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy goldugar. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a goldugar csáprágóját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A goldugar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [95,85] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
Észreveszel egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [96,84] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [42 pontot használtál fel, van még 86.]
m 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre |
[97,83] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 aranyló ugarhéjat. Elhagyod a furcsa képződményt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [98,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült ryuku légiós. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával párszor keményen megütöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 408 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz néhány eldobott tárgyat: 8 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 52.]
kf 430 |
kézbeveszed/felveszed a 430. tárgyat |
Elrakod a bumerángot, majd előkészíted a bogyógránátot. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
fvh 1 |
felt. varázslat haszn. 1 |
Harci varázslataidat használni fogod minden 1. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 52.]
v 1 999 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 47.]
v 24 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 42.]
h 1 50 |
használod az 1. tárgyat |
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 42.]
kf 249 |
kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
Elrakod a bogyógránátot, majd előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 42.]
fvh 10 |
felt. varázslat haszn. 10 |
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 42.]
* 1. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 42.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 39.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 9 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért |
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 8, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY)
A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
KARAKTERLAP
Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 73. fordulód.
Erő: |
17 (20) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
163 cm |
IQ: |
27 (30) |
Támadás: |
21 |
Agresszió: |
10 |
Testsúly: |
64 kg |
Ügyesség: |
20 (22) |
Védekezés: |
30 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
38/39 év |
Egészség: |
15 (16) |
Életpont: |
251/205 |
Jellem: |
gonosz (26) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
22 (31) |
Varázspont: |
361/44 |
Pénz: |
458 arany |
Kép. pont: |
4 |
|
|
Pszi pont: |
7/1 |
|
|
|
|
Eddig összesen 411 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2041 TP-t kaptál. Jelenleg 156169 TP-d van. A következő szinthez még 23831 TP szükséges. Trófeáid:
Mély Grum,
bávatag golombár,
Lord Kovács József. A 55. fordulódban 1160 arany került a bankszámládra. 1368 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
20 (+1) |
dobófegyverek: |
16 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4 |
2. nyomkövetés: |
15 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
4 |
5. csapdakészítés: |
6 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
6 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. teológia: |
7 |
11. taumaturgia: |
16 |
12. szerencsejáték: |
1 |
13. versengés: |
7 |
14. zene: |
1 |
15. szörnyismeret: |
2 |
16. pszi: |
1 |
17. vadászat: |
5 (+3) |
18. bányászat: |
2 |
19. csapatmunka: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
tolvajszem (#2, 8 VP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
oldás (#372) |
>> |
gigaféreg lárva (#7037) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában . |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(91,86) vérszomjas csüldő (#114), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), százfogú (#53)
(92,86) manaelementál (#290), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 31. jellempróba
(93,86) mély szakadék (#154), Fairlight oltár, földsárkány (#359)
(94,86) világítótorony (#156), goldugarok (#65)
(95,85) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba
(96,84) Leah rúnaköve, patak, oltár, tetemember (#123)
(97,83) grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), oltár
(98,82) ryuku légiós (#361), Sheran rúnaköve, Leah oltár
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2009. nov. 28-án, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Szamuráj bemutató, nyolcszemélyes csocsóverseny! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés! Emellett a vadonatúj HKK kiegészítő, a Végzetúr is először itt lesz kapható, 8-fős mini villámversenyeken indulhatsz és nyerhetsz! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted az TF olimpiai fordulódat is. Az TF olimpiára való jelentkezés határideje 2009. nov. 24. kedd. Várunk szeretettel nov. 28-án! A Beholder Kft. munkatársai.
2009.11.13 09:08 Változások a számládon! 50 zseton átutalása a(z) 7286. számlára!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.