Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 5. 9h:09' EZ A 1224. JÁTÉKHETED, 729. FORDULÓD 1225. játékheted kezdete: szept. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
bb 965 11 | beraksz a bankba a 965. tárgyat (11 darabot) |
hu 370 | hulladék: 370 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
bb 347 11 518 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot) |
vv 261 147 73 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
ff 422 951 28 | felt. fegyverváltás: 422 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal oldalát. (7 támadással 358 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 0, gyógyulás: 55, összesen: +55 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 361 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. {HD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az ében halálhajcsár jobb karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Ellenfeled 37 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 675, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronotapír pörsenéses hátát. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod a kronotapír farkát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád 14 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (44 ép-t sebezve). A kronotapír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kronotapír nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A kronotapír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 33, gyógyulás: 46, összesen: +13 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hadúr bal oldalát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {HD:} Mágusölővel végigvagdosod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (53 ép-t sebezve). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 67 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 52 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, 14 arany és egy vas dobónyíl. 5 972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1257, sebződés: 199, gyógyulás: 78, összesen: -121 ÉP}
ff 28 951 422 | felt. fegyverváltás: 28 951 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kyorg őrgólem testét. (8 támadással 300 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {HD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem nyakát. (8 támadással 721 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a kyorg őrgólem bal karját. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled 30 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kyorg őrgólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) {HD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem bal lábát. (8 támadással 682 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a kyorg őrgólem testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 53 sebzést okoz. A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 352 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2368, sebződés: 582, gyógyulás: 507, összesen: -75 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslatot dob rád a másik. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a trakuun lidérc jobb karját. (7 támadással 377 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod a trakuun lidérc jobb oldalát. (7 támadással 788 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a trakuun lidérc ködös alakját. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (55 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trakuun lidérc ködös alakját. (8 támadással 847 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a trakuun lidérc jobb karját. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A fényaura 8 ép-t sebez. A mentális roncsolás 37 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a trakuun lidérc minden csapását hárítanod. (2 támadástól 404 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Szerencsére nem öregszel. A trakuun lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 trakuun napkorong. 26 250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3197, sebződés: 919, gyógyulás: 556, összesen: -363 ÉP}
Gyorsan felraksz egy oldás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt pöffeteg testét. (8 támadással 905 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az élőholt pöffeteg testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád 11 sebzést okoz. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. Az élőholt pöffeteg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Nyelvét az élőholt pöffeteg feléd löki, de eredménytelenül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg testét. (7 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg rücskös bőrét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. Az élőholt pöffeteg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Nyelvét az élőholt pöffeteg feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 375 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3019, sebződés: 0, gyógyulás: 483, összesen: +483 ÉP}
v 181 184 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[184,61] Lakott területre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Elenios híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 11 aranyat.
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb vállát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 fekete gyöngy. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 495 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 315 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a raskhiir szellem testét. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a raskhiir szellem testét. (7 támadással 1014 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a raskhiir szellem izmos felkarját. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. A fényaura 6 ép-t sebez. A mentális roncsolás 55 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (3 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a raskhiir szellem izmos felkarját. (2 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a raskhiir szellem véres combját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +51 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2870, sebződés: 647, gyógyulás: 420, összesen: -227 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 319 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {HD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (8 támadással 777 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) A fényaura 28 ép-t sebez. Ellenfeled 44 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 523 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 139 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 27 ép-t sebez. Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-94 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 582 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3057, sebződés: 515, gyógyulás: 91, összesen: -424 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich bal lábát. (7 támadással 376 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (9 támadással 994 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+199 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a varkaudar őslich testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 61 sebzést okoz. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-74 varázspont.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich rothadó testét. (8 támadással 867 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 62 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3663, sebződés: 200, gyógyulás: 566, összesen: +366 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérszomjas karvaly szürke hátát. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (100 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {HD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas karvaly tollas nyakát. (7 támadással 856 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (5 támadással 361 életpontot sebezve.) Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 32 sebzést okoz. A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 53 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 98 életpontot vesztettél. {HD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a vérszomjas karvaly szürke hátát. (4 támadással 499 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 133 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a vérszomjas karvaly jobb lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A vérszomjas karvaly belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A lény huhog! 101 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 madártollat. 16 411 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3248, sebződés: 1087, gyógyulás: 153, összesen: -934 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar őslich jobb lábát. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (9 támadással 1014 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a varkaudar őslich testét. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (27 ép-t sebezve). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-89 varázspont.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (9 támadással 970 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A fényaura 30 ép-t sebez. Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-97 varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3758, sebződés: 237, gyógyulás: 600, összesen: +363 ÉP}
kt 765 772 778 | elkészíted a 765. tárgyat (772 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: kiszáradás varázslatot lő rád. 350 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trakuun lidérc bal vállát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trakuun lidérc ködös alakját. (9 támadással 1007 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+202 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a trakuun lidérc nyakát. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). A trakuun lidérc megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ellenfeled regenerálódik! A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor megcsapod a trakuun lidérc világító testét. (5 támadással 565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a trakuun lidérc ködös alakját. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Semmi eredménye! . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 399 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +1 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 raskhiir bozaka. 26 250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3120, sebződés: 895, gyógyulás: 537, összesen: -358 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar őslich rothadó testét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a varkaudar őslich jobb lábát. (7 támadással 872 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a varkaudar őslich testét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fényaurád működik (40 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar őslich csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-63 varázspont.) {HD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a varkaudar őslich rothadó testét. (7 támadással 876 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 137 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy negatív csapás. 234 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.)
Véres nyál csordul ki a varkaudar őslich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 670 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3915, sebződés: 435, gyógyulás: 546, összesen: +111 ÉP}
ef 66 537 | energia fejlesztése 66 |
kb 347 1 518 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
szk 542 | keresed az 542. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
VARÁZSLÓMESTER II. (536. TUDATI KÉPESSÉG) Eleinte csak azt fedeztétek fel, hogy a tudati erőd hatalma közvetett hatással van a pszi képességek erejére, azaz nehezebb ellenállni azoknak. Ez nem egy eget rengető titok, mindenki tudja, hogy a pszi és a tudati energia édes testvérek. Az már meghökkentőbb, hogy a mentális varázslatokra is hatással van az erőd, és az meg egyenesen hihetetlen, hogy minden varázslatra hasonlóan hat! Semmi másra nincs szükség, csak egy szemvillanásnyi extra tudati koncentrációra, és a megidézett varázslatod úgy hatol át az ellenfeled varázsvédelmén, mint kés a vajon. Talán kár is lenne kutatni, hogy miért van így. Egyszerűen csak fogadd el ezt a tényt, és használd kedvedre legbecsesebb rúnáidat! Így már sosem fogsz bennük csalódni! [Mostantól a támadó varázsló varázslataid ellen az ellenfél extra mentődobás-büntetést kap. A büntetés a szintedtől függ, annak nagyjából egy ötöde. A képesség automatikus, parancs kiadását, energia kisütést, aktiválást nem igényel.] |
ARANY SÁRKÁNYSISAK (1037. TÁRGY) Az arany sárkánysisak nevét a sisak két oldalára festett szimbólumról kapta, amely egy körben tekergőző aranysárkányt ábrázol. Minden alakváltó álma válhat valóra, ha egy ilyen fejfedőt hordhat a fején, hiszen amellett, hogy a fülét, orrát, kobakját megvédi a Ghallán oly gyakorta ellenséges szándékkal közeledő szörnyek támadásaitól, a benne rejlő varázserő a regenerálódást is segíti: a sisak fordulónként egyszer egy teljes gyógyítás varázslatra képes, ehhez a H 1037 parancsot kell kiadnod. A további, viseléskor fellépő tulajdonságok pedig: a téged támadó varázslatok sebzése 33%-kal csökken (ez az őselemek köpenyének hatásával nem adódik össze), max. ÉP-d 70-nel, védettséged 11-gyel, tulajdonságaid 2-vel nőnek. A tárgy nem átadható. |
Erő: | 82 (104) | Szint: | 51 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (102) | Támadás: | 98 (104) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (91) | Védekezés: | 197 (207) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 50/62 év |
Egészség: | 73 (111) | Életpont: | 2075/2190 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 64 |
Szerencse: | 78 (109) | Varázspont: | 3554/2785 | Pénz: | 57124 arany | Kép. pont: | 107 |
Tudatpont: | 66/9 | Pszi pont: | 713/1103 | Halhatatlanság: | 21 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 39/83 (+1%) | szúrófegyverek: | 35/77 |
vágófegyverek: | *24/102 (+5%) | ütőfegyverek: | 38/58 (+7%) | lőfegyverek: | 17/52 (+6%) |
dobófegyverek: | 43/47 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
261,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/33 | 2. nyomkövetés: | 130/15 (+20%) | 3. mászás: | 14/41 |
4. csapdakészítés: | 47/3 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 39/19 |
7. titkosírás: | 9/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 127/33 (+42%) | 11. taumaturgia: | 119/56 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 12/17 |
13. versengés: | 29/62 | 14. harcművészetek: | 37/9 | 15. zene: | 52/82 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 94/13 (+22%) | 17. pszi: | 57/36 (+3%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 20/40 | 20. vitalitás: | 7/14 (+14%) | 21. bányászat: | 33/88 (+4%) |
22. testépítés: | 93/73 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 37/45 (+11%) |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 80 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933), templomos lovag (#587) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8850,10) | áldomás (#6) (9858,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) |
Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Mekkora tréfa lenne öt albinó küklopsz kihívása és legyőzése, csak úgy bámulnának azzal az egy bamba szemükkel! (számláló: 0) |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 123 (limit: 1160), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12885. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3623 | arany (#50) | 1 | bev tekercs (#778) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | jácint díszkő (#753) | 38 | kaja (#2) | |||
1 | káosztiara (#765) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nagymesteri pálca (#772) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vascarai csizma (#370) | 1 | ytterium kőzet (#965) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany sárkánysisak (#1037) | 1 | fehér immunitáskő (#1361) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | raskhiir bozaka (#768) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trakuun napkorong (#769) | |||
25 | víz (#27) |
259 | 260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
63 | |
|
|
|
64 | |
|
|
|