728. forduló, 730. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. máj. 5. 9h:52'
EZ A 761. JÁTÉKHETED, 729. FORDULÓD
762. játékheted kezdete: máj. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


30 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [233,12] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) örökkévaló holdkőjét (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tűzbimbót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1519 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+309 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A lottó 915. hetének nyerőszámai: 27, 4, 19. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 791.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 789.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 783.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 783.]
Fürgén varázsolsz! [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 781.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 781.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 780.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +10 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 774.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 772.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 768.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 319% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 758.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 758.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 756.]
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 746.]

ef 35 512 energia fejlesztése 35
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-23 TU.] [161 pontot használtál fel, van még 585.]
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+1035 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 545.]

p 195 30 használod a 195. pszi képességet
Csak 26 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 26 Tudatpontot. [-520 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 530.]

ef 30 512 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 348.]

been 5843 belépés engedélyezése: az 5843. kalandozót
Elfogadod az új tagot, Joachim Peiper t ! Tudata ujjongva csatlakozik a K.T.-hez, jócskán megerősítve azt. (+1 MXTU.) Miután a mentális kapcsolat tökéletesen stabilizálódott, tájékoztatod az újoncot a Közös Tudattal kapcsolatos tudnivalókról. [20 pontot használtál fel, van még 328.]

kien 5125 kilépés engedélyezése: az 5125. kalandozónak
Engedélyezed K.T.-d egy tagja számára a kilépést. (-1 MXTU.) [0 pontot használtál fel, van még 328.]

a 1128 5271 5 átadod az 1128. tárgyat az 5271. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 jégszilánkot Lulu King részére. [5 pontot használtál fel, van még 323.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 321.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[232,13] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak.

Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [óndarab ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-36 életerő). Teleeszed magad. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [231,14] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. (Önanalízis: +1% mászás.) Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 618 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [230,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. (Önanalízis: +3% mászás.) Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy aurapollátor!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az aurapollátor nyakát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1474 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 17) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy szubreális vámpír!

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 214 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 362 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír karma a fejed mellett suhan el! A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1785 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 46) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy Mnebolath!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 798 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 6 gyógykenőcsöt. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt!

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). [114 pontot használtál fel, van még 207.]

m 7 5 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[229,14] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy bosszantó apróság nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 853 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság karját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszantó apróság jobb vállát. (9 támadással 884 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 190 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a bosszantó apróság testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (82 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a bal karodat. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-17 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 esthari rubin. 16848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 41) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2275, sebződés: 215, gyógyulás: 8, összesen: -207 ÉP}

Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy chaktra vadászeb. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 873 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb fejét. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 400 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a chaktra vadászeb bal első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11104 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 49) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2231, sebződés: 239, gyógyulás: 8, összesen: -231 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő).

(Továbbmész...) [228,15] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő sérült verg elmeszaggató mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 867 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával megkarcolod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 351 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) A verg elmeszaggató csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A verg elmeszaggató csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A verg elmeszaggató csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 18) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1588, sebződés: 94, gyógyulás: 8, összesen: -86 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [227,16] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 166.]

v 198 270 59 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(228,15) verg elmeszaggató (#430)
(229,14) bosszantó apróságok (#452), 29. jellempróba, chaktra vadászeb (#459)
(230,15) kristálypalota (#401), Fairlight oltár, 36. jellempróba, aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), Mnebolath (#237)
(231,14) márványtorony (#175), Tharr oltár, kőkorszaki szaki (#109), sötét gnóm (#132)
(232,13) Tharr oltár, érclelőhely
(233,12) aranyfecske (#283)

[270,59] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik.

Felfedeztél egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Csókot lehelsz a nálad lévő dramoan talizmánra, majd nekiindulsz. Biztató, hogy nem süppedsz a talajba az első lépésednél. Hát nem semmi pusztulást végeztek itt az ősi háborúk. Szinte semmi nem maradt épen. Egy tűzgolyó repül el a füled mellett. Egy hajszálon múlt, hogy nem estél áldozatul a konzerválódott ősi mágia ilyetén elszabadulásának. Egy gothag döglidérc intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 429 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc jobb oldalát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc jobb lábát. (9 támadással 879 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a gothag döglidérc fejét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 0) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1879, sebződés: 46, gyógyulás: 8, összesen: -38 ÉP}

Még egy utolsó pillantást vetsz az imént legyőzött szörny hullájára, majd tovább indulsz. Megállsz egy kalandozó holtteste felett. Gyanús, hogy ez nincs itt az ősi idők óta. Talán csak egy hozzád hasonló kincsre áhítozó szerencsétlen. Aztán tekinteted a hátizsákjára téved. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 7 arany. Egy ködmágus védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 612 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ködmágus jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával többször eltalálod a ködmágus testét. (9 támadással 432 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 538 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a ködmágus bal karját. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 57) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1912, sebződés: 204, gyógyulás: 8, összesen: -196 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. (Önanalízis: +8% felderítés.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy őstenyészet vigyorog kajánul.
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+987 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [120 pontot használtál fel, van még 46.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[270,60] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tükörtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chardonnay orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összefutsz Kőaggyal. Azt veszed észre, hogy egy szép Ma'yia furulyája van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Ő Sneki férje! Sheran személyes tanácsadója. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy jegygyűrűt, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval.smaragdját, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Wrigh trófea, egy Oyatame Tzutuki trófea és egy szárnyas gömböc trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [270,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy vérszomjas karvaly. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 868 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (106 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas karvaly testét. (9 támadással 856 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 374 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megdöfködöd a vérszomjas karvaly fejét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 218 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 50 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 78 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával kicsit megbökdösöd a vérszomjas karvaly testét. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 474 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a vérszomjas karvaly nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 79 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] 17890 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3228, sebződés: 1151, gyógyulás: 8, összesen: -1143 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő).

(Továbbmész...) [269,62] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi rúnatornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Bohmer Kair egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Elenios lényének egy nagyobb része. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy kabutót, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy Teremtő koronáját, egy vámpírkesztyűt, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy Urgol káoszpajzsát tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve De'Cugel. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 22.]

m 3 mozogsz délkeletre
[270,63] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy drakolder csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Bodobács előtt.

Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, égszínkék szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Leah első számú avatárja. Egy agori szegecscsizmát, egy árnyszőttest, egy balkezes gyűrűt, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy gárdista övcsatot, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy vámpírvértet, egy varkaudar szimbólumot, egy yiang köpenyt, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Kudral trófea és egy mutáns hegyitroll trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Odébbállsz.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő). Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [8 pontot használtál fel, van még 14.]
Feltámadsz! (+996 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 14.]
[0 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: energia fejlesztése 40
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-10 szerencse). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 14, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 781 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG HOLDKÖVE (1830. TÁRGY)
Már azt hitted, hogy az Örökkévalóság Ametisztje nem fog továbbfejlődni. De most mégis! Mindössze több időre volt szüksége, de az evolúció korántsem ért véget. Ez a holdkő varázslatos! És a képességei elkápráztatnak.
Speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +100 max. ÉP-t, +100 max. VP-t, +4-t minden tulajdonságodra, +9 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +5 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 729. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 82 (101) Támadás: 78 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 83 (107) Védekezés: 149 Menekülés: 30 % Életkor: 50/53 év
Egészség: 82 (104) Életpont: 1399/978 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 84 (112) Varázspont: 4431/3238 Pénz: 50459 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 41/0 Pszi pont: 929/0 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 179
Eddig összesen 8999 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 73102 TP-t kaptál. Jelenleg 39132938 TP-d van. A következő szinthez még 1867062 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 687. fordulódban 128584 arany került a bankszámládra. 155586 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 54/13 (+4%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/8 (+3%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/74 2. nyomkövetés: 183/13 (+25%) 3. mászás: 36/59 (+4%)
4. csapdakészítés: 10/3 5. csapdaészlelés: 20/77 6. gyógyítás: 349/52 (+60%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 38/10 (+8%) 9. szörnyidomítás: 5/44
10. teológia: 166/98 (+29%) 11. taumaturgia: 275/99 (+25%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/2 14. zene: 16/10 15. szörnyismeret: 24/39
16. pszi: 83/80 (+3%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 4/80 20. bányászat: 55/98 (+3%) 21. úszás: 15/51
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 171
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 185 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 776 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bumeráng (#249) 1 kaja (#2) 6 ramit kő (#226)
2 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
103 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 esthari rubin (#748)
6 gyógykenőcs (#313) 1 kőszem (#304) 1 remák szív (#264)
1 tűzbimbó (#623)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(269,62) ősi rúnatorony (#852), művészi porolit (#720), oltár, 31. jellempróba, De'Cugel (2043. kalandozó)
(270,59) gothag döglidérc (#429), ködmágus (#597), drakolder csatamező (#966), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(270,60) tükörtorony (#885), oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Kőagy (3359. kalandozó)
(270,61) Elenios oltár, 255. jellempróba, 32. jellempróba, vérszomjas karvalyok (#555)
(270,63) drakolder csatamező (#966), Dornodon oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720), egy kobudera férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kristályrendből slotot nem foglaló ékszer lett.
* - A szivárványszív mentődobásait és értékét jelentősen növeltük, hogy nehezebben lehessen elpusztítani. (Az isbai jósda szerint további szivárványszíves hír is várható a közeljövőben.)
* - Az Árnypenge kapott 100 max. ÉP-t. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.
* - A tátika főzet hátárnya változott. -1 max. ÉP helyett -150 max. ÉP-t ad, de csak a forduló végéig. Totemből nem használható.
* - Fadabama hasítója: Ha ezzel harcolsz, az ellenfél méregimmunitása nem érvényesül. A 25 támadás és védekezés bónusza 30-ra nőtt. Kapott 100 max. ÉP-t. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.
* - A Vércsapoló, Agyzúzó és Árnypenge fegyverszakértelem korlátja 35-re csökkent.
* - Quttaqrua pörölyének támadás bónusza 10-ről 20-ra nőtt. Akinek KF-elve volt, az rakja le, és KF-elje vissza.

Üzenet küldése a karakternek