727. forduló, 729. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. ápr. 5. 10h:01'
EZ A 756. JÁTÉKHETED, 728. FORDULÓD
757. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [253,31] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+97 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1629 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+310 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A lottó 914. hetének nyerőszámai: 29, 3, 11. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 26 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy bosszantó apróság nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 387 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság jobb csápját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a bosszantó apróság testét. (9 támadással 907 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 190 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a bosszantó apróság bal vállát. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-54 varázspont.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-12 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Biethlan lándzsával jól megszurkálod a bosszantó apróság fejét. (3 támadással 286 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a bosszantó apróság bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig).
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17691 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; (rnd: 3) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2208, sebződés: 414, gyógyulás: 8, összesen: -406 ÉP}

(Önanalízis: +25% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 761.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 761.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 759.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 759.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 757.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 755.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 753.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 753.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 753.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 753.]
Beizzik a turbómágia. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 751.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 751.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 751.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 751.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 750.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +10 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 744.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 742.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 740.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 738.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 738.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 319% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 738.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 835 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 728.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 728.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 726.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 716.]

ef 30 512 energia fejlesztése 30
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 506.]
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+836 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) [40 pontot használtál fel, van még 466.]

v 198 233 10 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(253,31) bosszantó apróságok (#452), aranyfecske (#283)

[233,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Felfedeztél egy pézsmatököt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tud Ákos vigyorog kajánul. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-43 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] [32 pontot használtál fel, van még 434.]

kre 226 1221 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 vámpírfogat. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 432.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a cápabőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+37 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) [40 pontot használtál fel, van még 392.]

be 106 bemész a 106. titkos labirintusba
Rövid keresgélés után egy nagyobb kőtömb mögött rábukkansz a barlang bejáratára. Előtted egy titanit ötvözetből készült kapu tornyosul, boltíves keretben. Hiába kopogtatsz az ajtó közepén lógó sárkányfejekkel, semmi sem történik. Rövid keresgélés után a kaputól jobbra rábukkansz a sziklába vájt különös jelekre. Az ismeretlen szöveg alatt apró mélyedést találsz, mely, mint egy kulcslyuk, tátong előtted. Néhány pillanatnyi töprengés után remek ötleted támad: előhúzod az ékkövet a hátizsákodból, melyet Kratifix Esthar Kulcsának nevezett, majd a nyílásba dugod. A titanitkapu hangos nyikorgás kíséretében kitárul. Esthar Kulcsát újra a hátizsákodba rejtve szemléled a mélységbe vezető boltíves alagutat. Odabent sötét van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-21 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Vonakodva sétálsz be a hatalmas átjárón, míg egy T elágazáshoz nem érsz. A továbbvezető utak már kevésbé szélesek. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

lm 32 25 29 mozogsz 32 25 29
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
Hamarosan egy T elágazásba érkezel. A falakat fényes pókháló borítja. [5. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Az utak elágaznak. Könnyen tájékozódsz Kratifix térképe alapján. [7. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Egy díszes szobába érkezel. A terem közepén álló rozoga asztal áll, a hely minden bizonnyal egykoron tanácskozások színhelyéül szolgált. [32. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [27. PONTON.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Egy újabb szoba! A sziklába vájt terem sarkaiban nehezen felfedezhető őrposztokat alakítottak ki, valószínűleg a rakshalliont védő harcosok bújtak el ezeken a rejtekhelyeken. [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. (Önanalízis: +6% felderítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Hirtelen egy púpos zsokargot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 838 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg jobb karját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával többször eltalálod a púpos zsokarg jobb lábát. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 440 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (12 életpontot sebezve.) Mancsával a púpos zsokarg megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 85) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1719, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy drag'kór sámánúr. Fegyvere egy drag'kór bökő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 776 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drag'kór sámánúr testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a drag'kór sámánúr fejét. (9 támadással 840 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (87 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 427 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a drag'kór sámánúr kiugró pofacsontját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A drag'kór sámánúr feléd döf, de csak ijesztésképp. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12665 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 54) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2390, sebződés: 51, gyógyulás: 8, összesen: -43 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drag'kór bökőt [drag'kór bökő ládikóba-> (183,31)-> 20 arany, -2 ÉP]. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy kisebb szoba bukkan fel előtted. A falakat és a mennyezetet körben, kifeszített fátyol fedi, így olyan érzést kelt, mintha még mindig lakna itt valaki az ősi időkből. [25. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szent jogar, 50 arany és 1 halgar kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Egy újabb szoba! A sziklába vájt terem sarkaiban nehezen felfedezhető őrposztokat alakítottak ki, valószínűleg a rakshalliont védő harcosok bújtak el ezeken a rejtekhelyeken. [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Egy hatalmas csarnokba érkezel. A mennyezet látótávolságon kívül helyezkedik el, eltűnve a homályban. Hetedik érzéked veszélyt jelez: mintha néhány vérszívó tekintet figyelne odafentről. [27. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
A folyosó hirtelen véget ér. Lépteid zaja felzavar néhány denevért a sarokból. [15. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [16. PONTON vagy.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
[27 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 4 19 20 mozogsz 4 19 20
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 42 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Unalmas ütemben halad a járat előre a lábad alatt. Te ásítozva követed. [10. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 59 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő).
A félhomályos folyosó egyenesen vezet tovább [12. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Úgy néz ki ez zsákutca! A térképet elővéve megbizonyosodsz erről. [14. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [22. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Unalmas ütemben halad a járat előre a lábad alatt. Te ásítozva követed. [10. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
A félhomályos folyosó egyenesen vezet tovább [12. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
Úgy néz ki ez zsákutca! A térképet elővéve megbizonyosodsz erről. [14. PONT.] Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [22. PONTRA.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
[45 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 21 22 23 mozogsz 21 22 23
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Unalmas ütemben halad a járat előre a lábad alatt. Te ásítozva követed. [10. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
A félhomályos folyosó egyenesen vezet tovább [12. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
Úgy néz ki ez zsákutca! A térképet elővéve megbizonyosodsz erről. [14. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [22. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Jeges fuvallat csapja meg arcod, amikor belépsz a következő terembe. [23. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
[27 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 25 24 26 mozogsz 25 24 26
Jókora terembe érkeztél. A mennyezetre pillantva (melyet amúgy nem is látni, olyan magasan van) sárgásan villogó, téged figyelő szempárokat fedezel fel. [22. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő).
Hamarosan egy T elágazásba érkezel. A falakat fényes pókháló borítja. [5. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
Az utak elágaznak. Könnyen tájékozódsz Kratifix térképe alapján. [7. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő).
Óvatosan haladsz előre a végeláthatatlan folyosón. [9. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 57 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
A térképen is jelölt néhány falba vájt bemélyedés tűnik fel a szemed előtt. Talán őrhelyeknek használták réges-régen, mindenesetre nagyon jó rejtekhelyet jelentene, ha valaki meg szeretne lepni téged. [11. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő).
Kivehetetlen jeleket fedezel fel a folyosó egyik falán. Akár valami veszélyre is figyelmeztethet?! [13. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 57 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
A folyosó hirtelen véget ér. Lépteid zaja felzavar néhány denevért a sarokból. [15. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [16. PONTON vagy.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Jókora terembe érkeztél. A mennyezetre pillantva (melyet amúgy nem is látni, olyan magasan van) sárgásan villogó, téged figyelő szempárokat fedezel fel. [22. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Jeges fuvallat csapja meg arcod, amikor belépsz a következő terembe. [23. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Átléped a küszöböt, amely egy csodálatos épségben maradt szobába vezet. A falak egyszínű fehérre lettek festve, a terem túlsó végében egy asztal áll, körülötte székekkel. Levonod a következtetést: minden bizonnyal a rakshallion testőrségének étkezőhelye lehetett annak idején. [24. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Jeges fuvallat csapja meg arcod, amikor belépsz a következő terembe. [23. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
Jókora terembe érkeztél. A mennyezetre pillantva (melyet amúgy nem is látni, olyan magasan van) sárgásan villogó, téged figyelő szempárokat fedezel fel. [22. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Hamarosan egy T elágazásba érkezel. A falakat fényes pókháló borítja. [5. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Az utak elágaznak. Könnyen tájékozódsz Kratifix térképe alapján. [7. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Óvatosan haladsz előre a végeláthatatlan folyosón. [9. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő).
A térképen is jelölt néhány falba vájt bemélyedés tűnik fel a szemed előtt. Talán őrhelyeknek használták réges-régen, mindenesetre nagyon jó rejtekhelyet jelentene, ha valaki meg szeretne lepni téged. [11. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Kivehetetlen jeleket fedezel fel a folyosó egyik falán. Akár valami veszélyre is figyelmeztethet?! [13. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
A folyosó hirtelen véget ér. Lépteid zaja felzavar néhány denevért a sarokból. [15. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [16. PONTON.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
[81 pontot használtál fel, van még 207.]

lm 27 18 5 mozogsz 27 18 5
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Hamarosan egy T elágazásba érkezel. A falakat fényes pókháló borítja. [5. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Az utak elágaznak. Könnyen tájékozódsz Kratifix térképe alapján. [7. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Óvatosan haladsz előre a végeláthatatlan folyosón. [9. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
A térképen is jelölt néhány falba vájt bemélyedés tűnik fel a szemed előtt. Talán őrhelyeknek használták réges-régen, mindenesetre nagyon jó rejtekhelyet jelentene, ha valaki meg szeretne lepni téged. [11. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Kivehetetlen jeleket fedezel fel a folyosó egyik falán. Akár valami veszélyre is figyelmeztethet?! [13. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
A folyosó hirtelen véget ér. Lépteid zaja felzavar néhány denevért a sarokból. [15. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [16. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Rövid séta után egy kisebb terembe érkezel. Gyomorfelkavaró áporodottság árad a falakból. Jó volna egy kis friss levegő! [17. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Díszes, felcicomázott terembe érkeztél. Ez valószínűleg egy hálószoba lehetett a régmúltban, erre utal az is, hogy egy baldachinos ágy maradványait találod a terem közepén. [18. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Rövid séta után egy kisebb terembe érkezel. Gyomorfelkavaró áporodottság árad a falakból. Jó volna egy kis friss levegő! [17. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
Egy nagyobb csarnokban vagy. Valószínűleg több irányba is vezettek innen utak tovább, amiket a terem több pontján beomlott falak maguk alá temettek. [16. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő).
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Hamarosan egy T elágazásba érkezel. A falakat fényes pókháló borítja. [5. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
[50 pontot használtál fel, van még 157.]

lm 8 12 16 mozogsz 8 12 16
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Unalmas ütemben halad a járat előre a lábad alatt. Te ásítozva követed. [10. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
A félhomályos folyosó egyenesen vezet tovább [12. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő).
Unalmas ütemben halad a járat előre a lábad alatt. Te ásítozva követed. [10. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
Egy nagyobb csarnokban vagy. Valószínűleg több irányba is vezettek innen utak tovább, amiket a terem több pontján beomlott falak maguk alá temettek. [16. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
[49 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 19 24 27 mozogsz 19 24 27
Peckesen lépdelsz előre a kihalt folyosón. [2. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Egy elágazásba érkeztél. A továbbvezető utak végei a sötétségbe vesznek. [4. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Haladsz előre a folyosó repedezett padlóján, minden lépésedre külön ügyelve. [6. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő).
Egy elágazás! A járatok olyan szélesek, hogy akár egy nagyobb testű lény is könnyedén közlekedhetne bennük. [8. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Unalmas ütemben halad a járat előre a lábad alatt. Te ásítozva követed. [10. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
A félhomályos folyosó egyenesen vezet tovább [12. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
Úgy néz ki ez zsákutca! A térképet elővéve megbizonyosodsz erről. [14. PONT.] Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 22. PONTRA. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő).
Jeges fuvallat csapja meg arcod, amikor belépsz a következő terembe. [23. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Átléped a küszöböt, amely egy csodálatos épségben maradt szobába vezet. A falak egyszínű fehérre lettek festve, a terem túlsó végében egy asztal áll, körülötte székekkel. Levonod a következtetést: minden bizonnyal a rakshallion testőrségének étkezőhelye lehetett annak idején. [24. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Jeges fuvallat csapja meg arcod, amikor belépsz a következő terembe. [23. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Jókora terembe érkeztél. A mennyezetre pillantva (melyet amúgy nem is látni, olyan magasan van) sárgásan villogó, téged figyelő szempárokat fedezel fel. [22. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Unatkozva haladsz előre. Lépéseid hangos koppanásai betöltik a folyosó áporodott levegőjét. [3. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Hamarosan egy T elágazásba érkezel. A falakat fényes pókháló borítja. [5. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
Az utak elágaznak. Könnyen tájékozódsz Kratifix térképe alapján. [7. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő).
Óvatosan haladsz előre a végeláthatatlan folyosón. [9. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
A térképen is jelölt néhány falba vájt bemélyedés tűnik fel a szemed előtt. Talán őrhelyeknek használták réges-régen, mindenesetre nagyon jó rejtekhelyet jelentene, ha valaki meg szeretne lepni téged. [11. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
Kivehetetlen jeleket fedezel fel a folyosó egyik falán. Akár valami veszélyre is figyelmeztethet?! [13. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
A folyosó hirtelen véget ér. Lépteid zaja felzavar néhány denevért a sarokból. [15. PONT.] Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [16. PONTRA.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
[64 pontot használtál fel, van még 44.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] [5 pontot használtál fel, van még 39.]

kf 832 kézbeveszed/felveszed a 832. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a cápabőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[233,11] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő).

(Továbbmész...) [233,12] Még mindig dombos terepen vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őshonos sziklozug. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 835 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az őshonos sziklozug testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (9 támadással 592 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 490 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megkarcolod az őshonos sziklozug békés pofikáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Az őshonos sziklozug fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) Az őshonos sziklozug farkával a kezedre csap. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Véres nyál csordul ki az őshonos sziklozug száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9623 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; (rnd: 72) össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2131, sebződés: 232, gyógyulás: 8, összesen: -224 ÉP}

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (112 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: az ősi szellem az. Harcolni akar. - Nem ér annyit ez a próba, hogy itt hagyjam a fogam - fut át a gondolat fejedben, majd megszületését tett követi, hátat fordítasz ellenfelednek, és futásnak eredsz visszafelé a folyosón. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt. (Önanalízis: +4% versengés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +1% bányászat.) Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [34 pontot használtál fel, van még 5.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 430 40 elkészíted a 430. tárgyat (40 darabot)
Sajnos nincs nálad acéltű, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy bogyógránátot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: energia fejlesztése 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-10 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 4, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 780 pontot. A következő körben tehát 780 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 728. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 82 (101) Támadás: 78 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 83 (107) Védekezés: 149 Menekülés: 30 % Életkor: 50/53 év
Egészség: 82 (104) Életpont: 1398/198 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 84 (112) Varázspont: 4431/2912 Pénz: 50356 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 41/1 Pszi pont: 929/266 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 179
Eddig összesen 8989 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 47707 TP-t kaptál. Jelenleg 39059836 TP-d van. A következő szinthez még 1940164 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 687. fordulódban 128584 arany került a bankszámládra. 154943 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 54/9 (+2%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/5 (+1%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/74 2. nyomkövetés: 182/88 3. mászás: 36/55
4. csapdakészítés: 10/3 5. csapdaészlelés: 20/77 (+42%) 6. gyógyítás: 348/92 (+60%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 38/2 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/44
10. teológia: 166/69 (+55%) 11. taumaturgia: 275/74 (+21%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/2 (+4%) 14. zene: 16/10 15. szörnyismeret: 24/39 (+25%)
16. pszi: 83/77 (+5%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 4/80 20. bányászat: 55/95 (+9%) 21. úszás: 15/51
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 166
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 136 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 946 TU szükséges.)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amul kulcs (#565) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 deus ex machina (#1)
1 jégszilánk (#1128) 3 kerek kő (#19) 6 ramit kő (#226)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
241 arany (#50) 1 halgar kulcs (#877) 1 ilkin érc (#232)
1 kaja (#2) 1 sólyomcsőr (#1223) 1 szent jogar (#150)
6 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,10) a 106. labirintus bejárata, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), 38. jellempróba, 255. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, púpos zsokarg (#451), drag'kór sámánúr (#521)
(233,11) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, oltár, érclelőhely
(233,12) őshonos sziklozug (#447), 38. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Zsolt, szeretnénk sok boldogságot kívánni névnapod alkalmából. További kellemes kalandozást a TF-en! <<A TF Stábja>>

Üzenet küldése a karakternek