Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. febr. 28. 9h:49' EZ A 775. JÁTÉKHETED, 722. FORDULÓD 776. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
kf 610 | kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1098 1096 1096 | használod az 1098. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 248 1096 1096 | használod a 248. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (10 támadással 1343 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (6 támadással 882 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Nyelvével a ml'othag szürcsölő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször eltalálod a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (9 támadással 1227 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (72 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő nyelve úgy sújt le jobb válladra, mintha az ítélet Korbácsa lenne. (1 támadástól 208 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 4083, sebződés: 370, gyógyulás: 83, összesen: -287 ÉP}
ve 138 50 | megveszed a 138. tárgyat 50 |
ve 189 100 | megveszed a 189. tárgyat 100 |
kf 138 189 1658 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat a 189. tárggyal az 1658. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ml'othag szürcsölő bal oldalát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (8 támadással 1494 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (6 támadással 866 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a ml'othag szürcsölő testét. (10 támadással 1353 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a ml'othag szürcsölő jobb oldalát. (6 támadással 890 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21544 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4867, sebződés: 322, gyógyulás: 73, összesen: -249 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [346,74] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy ml'othag szürcsölő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ml'othag szürcsölő jobb oldalát. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (73 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ml'othag szürcsölő testét. (11 támadással 1487 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Nyelvével a ml'othag szürcsölő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (8 támadással 1100 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 896 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Nyelvével a ml'othag szürcsölő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhányszor súrolod a ml'othag szürcsölő jobb oldalát. (3 támadással 407 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a ml'othag szürcsölő testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő nyelve halálos szorítással tekeredik a nyakadra. (1 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.)
A ml'othag szürcsölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21544 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4762, sebződés: 533, gyógyulás: 116, összesen: -417 ÉP}
(Továbbmész...) [346,75] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ében halálhajcsár. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-27 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 835 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+168 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megütöd az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő súlyzó felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], 2 ezüstshuriken, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc és 3 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 13393 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1339, sebződés: 209, gyógyulás: 216, összesen: +7 ÉP}
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 323 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány testét. (6 támadással 799 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1517, sebződés: 95, gyógyulás: 195, összesen: +100 ÉP}
(Továbbmész...) [344,76] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy ml'othag szürcsölő. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a ml'othag szürcsölő testét. (10 támadással 1352 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (75 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel párszor keményen megütöd a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 1071 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Nyelvével az arcodra sújtva, a ml'othag szürcsölő komoly fájdalmat okoz. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3575, sebződés: 345, gyógyulás: 77, összesen: -268 ÉP}
(Továbbmész...) [343,77] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy gh'raiton ölész nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (10 támadással 1350 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a jobb oldaladon. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1941, sebződés: 413, gyógyulás: 87, összesen: -326 ÉP}
im 2 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 294 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 294, gyógyulás: 8, összesen: -286 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 2 2 | imádkozol |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy negatív csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 261 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször eltalálod a kr'uagon pusztító testét. (8 támadással 1112 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1863, sebződés: 555, gyógyulás: 67, összesen: -488 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[343,77] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő zafír sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 73 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 36 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány farkát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány testét. (4 támadással 755 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+37 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a zafír sárkány farkát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1503, sebződés: 158, gyógyulás: 185, összesen: +27 ÉP}
* 1. BP: | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány fejét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod támad. (10 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1492, sebződés: 183, gyógyulás: 202, összesen: +19 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány nyakát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (14 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány farkát. (6 támadással 811 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a zafír sárkány bal szárnyát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmait felemelve, a zafír sárkány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1566, sebződés: 157, gyógyulás: 204, összesen: +47 ÉP}
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító rezgő auráját. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító bal oldalát. (10 támadással 1364 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító rezgő auráját. (8 támadással 1055 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (6 támadással 848 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig).
{Csatastatisztika; sebzés: 3952, sebződés: 617, gyógyulás: 129, összesen: -488 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[342,76] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy márvány sárkány közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány testét. (6 támadással 777 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a márvány sárkány farkát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 216, gyógyulás: 204, összesen: -12 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány fejét. (6 támadással 769 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a márvány sárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A márvány sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A márvány sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+200 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 287, gyógyulás: 209, összesen: -78 ÉP}
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 22 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
Erő: | 114 (150) | Szint: | 52 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 107 (129) | Támadás: | 84 (89) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 109 (132) | Védekezés: | 138 (148) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 44/54 év |
Egészség: | 97 (119) | Életpont: | 752/395 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 111 (133) | Varázspont: | 4339/327 | Pénz: | 57946 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 42/5 | Pszi pont: | 841/251 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 57/48 (+8%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/18 |
dobófegyverek: | 43/14 (+2%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 327 győzelmeid: 381 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 69/50 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 186/52 (+5%) | 3. mászás: | 40/49 |
4. csapdakészítés: | 57/34 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/10 | 6. gyógyítás: | 108/76 |
7. titkosírás: | 33/26 | 8. felderítés: | 39/49 | 9. szörnyidomítás: | 15/17 |
10. teológia: | 371/39 (+115%) | 11. taumaturgia: | 109/3 (+7%) | 12. versengés: | 20/85 |
13. harcművészetek: | 57/38 | 14. szkanderozás: | 38/12 (+1%) | 15. zene: | 10/3 |
16. szörnyismeret: | 44/54 | 17. pszi: | 57/30 (+30%) | 18. zárnyitás: | 3/17 |
19. vadászat: | 9/73 | 20. vitalitás: | 6/96 (+6%) | 21. bányászat: | 47/7 (+16%) |
22. úszás: | 23/16 | 23. csapatmunka: | 5/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 167 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | kí koncentráció (#69) |
nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) |
a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tíz sziklaelementál legyőzése Tharr hívéhez illő feladat. (számláló: 0) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 101 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 279 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3434. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
281 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 13 | gyöngymangó (#135) | |||
7 | kaja (#2) | 11 | kerek kő (#19) | 2 | láthatatlan köpeny (#441) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 2 | nyers zafír (#752) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 2 | Baghar fétise (#1098) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
5 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 3 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galachmit (#310) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 13 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szent jogar (#150) | 50 | ubuk dobónyíl (#138) | 76 | vas dobónyíl (#189) |