Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 7. 15h:02' EZ A 210. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 211. játékheted kezdete: márc. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #3760 SZÁMLA : XXXX |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 3 | elmormolod a 3. varázslatot |
v 21 5 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Méregtagadóval megvágod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 51 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán (ld. enc.). 940 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az északi aurach jobb hátsó lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval végigvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,19] Még mindig dombos terepen vagy.
(Továbbmész...) [105,19] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a tetemember testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a tetemember rotható húsát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregtagadóval felnyitod a tetemember jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,18] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ragyás burástya került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Eláraszt a sav. (22 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya jobb vállát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a ragyás burástya bal csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [108,17] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner ork bérgyilász trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő quwarg harcos trófeát. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony jobb vállát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 684 | bemész a 684. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
szk 145 | keresed a 145. szörnyet |
h 243 | használod a 243. tárgyat |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY) Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható. |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet). |
Erő: | 28 (29) | Szint: | 15 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 123 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 26 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/3 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 237/194 | Jellem: | jó (132) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (26) | Varázspont: | 228/105 | Pénz: | 1331 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 16/0 | Pszi pont: | 74/7 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 18 | ütőfegyverek: | 1 |
lőfegyverek: | 17 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 16 | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 10 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 1 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 11 | 11. taumaturgia: | 8 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 3 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 12 |
16. pszi: | 9 | 17. vadászat: | 4 | 18. bányászat: | 8 (+1) |
19. főzés: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 99 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy varkaudar lándzsát, és törd össze oltáromnál. |
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 58.45 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 7 | kerek kő (#19) | |||
13 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bronzkulcs (#76) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 14 | kaja (#2) | 17 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | vasérc (#152) |