71. forduló, 73. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 4. 10h:38'
EZ A 1144. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD
1145. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.)

t 104 1 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 6 4 6 mozogsz nyugatra, délre, nyugatra
[93,10] A terep továbbra is ritka erdő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a trikornis testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a trikornis testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,11] A terep továbbra is ritka erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Fist Fighter előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis bal hátsó lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a trikornis testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,11] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálmadár. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálmadár testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a halálmadár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 8 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 Morgan kristálya (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 212.]

m 6 mozogsz nyugatra
[91,11] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Észreveszel egy grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy megsebzett ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 202.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy púpos burástya!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Valami golyószerű a testedbe csusszant! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy ragyás burástya. (ld. enc.)

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Nincs időd félrehajolni. A páncélod is tropára ment. (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 197.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[90,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebzett alpesi tehén közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [89,11] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 177.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy süvítő rája.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a süvítő rája, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sóhajtó dorony támad meg.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy ezüsttollú nyilat. Érdekes! (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kaffogó hebrencs!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy ork sámán!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 grifftojást. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb proteinfecske támad meg.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske tollas testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a proteinfecske nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy alpesi tehén!

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 sáfrányport. Vajon hol szerezhette? (Nincs mibe rakni 2 sáfrányport.) (ld. enc.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy karmos tankány.

Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy karmos tankány támad rád.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+55 életerő.) Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 172.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[88,11] Dombos terepre érkeztél.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [87,12] Amerre csak a szem ellát, dombok. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 152.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy gyilkos tetű

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy szeppent rákfatty!

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy gernim balzsamot. Érdekes! (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy északi aurach!

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach bal első lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az északi aurach jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szeppent rákfatty támad meg.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 4 ezüstdarabot. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy szeppent rákfatty.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a szeppent rákfatty végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy kőevő támad rád.

Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőevő testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kőevő kőtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőevő vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy mélységi grittang.

Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy trappoló dinymák. (ld. enc.)

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Rád ömlik az egész! Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Találsz nála 4 gyógykenőcsöt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gyilkos tetű!

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű jobb oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű belecsíp a derekadba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy gyilkos tetű.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy rókafarkat. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 147.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan.

[40 pontot használtál fel, van még 107.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [50 pontot használtál fel, van még 57.]

gyk 13 40 gyakorolsz a 13. tárggyal 40 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 14.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) A méreg feloldódott a szervezetedben. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 213 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGAN KRISTÁLYA (659. TÁRGY)
Ah, a legendás - és átkozott - relikvia! Vagy csak egy ócska másolata? Hát... eléggé igazinak tűnik. Vajon hová igyekezhetett vele a halálmadár? Most már sosem derül ki. Majd csak kitalálsz valamit, mit kezdhetnél vele.

RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY)
A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver.

EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY)
Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

EZÜSTDARAB (326. TÁRGY)
Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni.

KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY)
Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag erdőben található meg (ezért a főzet csak erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni.

ŐSI RÚNA (2520. TÁRGY)
Egy apró fémtöredékre bukkantál, rajta valami vésettel. A fém ismeretlen ötvözet, a vésetet első pillantásra nem tudod értelmezni. Talán, ha több időt szánnál rá, úgy 10 TVP-nyit, akkor rájöhetsz mit jelent a véset. Ehhez add ki a TIM 2520 parancsot!

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 72. fordulód.

Erő: 19 Szint: 14 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 17 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 182/99 Jellem: jó (16) Tul. pont: 4
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 656 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 387 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 785 TP-t kaptál. Jelenleg 60 338 TP-d van. A következő szinthez még 14 662 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, karmos tankány, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 (+1) szúrófegyverek: 8 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0
87,110 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 26
7. felderítés: 5 8. harcművészetek: 14 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 5
13. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 18, az összesen kapott pontszám: 1800. (összesen ölhető: 348 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 szöges bőrpajzs (#66)
1 * tankány karom (#237) 1 varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 méregfog (#1553)
4 * orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18) 6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1)
4 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 4 gernim balzsam (#1894)
4 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 27 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 ősi rúna (#2520)
1 rézkulcs (#75) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
1 sullár hólyag (#168) [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 22 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14]
1 vizestömlő (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 2 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 4 ezüstdarab (#326) 1 grákóbőr (#41)
4 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135) 2 kavadu lebeny (#24)
1 kreiton esszencia (#892) 2 lajhár csont (#236) 22 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 1 Morgan kristálya (#659) 1 móri gyümölcs (#116)
1 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 14 pirkit (#153)
5 rézdarab (#70) 4 rókafarok (#124) 21 sallank karom (#128)
7 smirglilevél (#29) 1 sünmedve tüske (#14) 14 tigroszlán fog (#63)
4 trikornis szarv (#198) 1 tükör (#43) 1 vapár ág (#110)
2 varányszem (#30) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 41.54 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpáncél (#90) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 ezüstdarab (#326) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 4 gernim balzsam (#1894)
4 grifftojás (#179) 4 gyógykenőcs (#313) 10 kaja (#2)
1 kreiton esszencia (#892) 2 madártoll (#112) 1 Morgan kristálya (#659)
1 ősi rúna (#2520) 3 rókafarok (#124) 3 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
9
10
11
12
13
(87,12) 32. jellempróba, gyilkos tetű (#116), szeppent rákfatty (#186), északi aurach (#350), kőevő (#62), mélységi grittang (#103), trappoló dinymák (#118)
(88,11) 43. jellempróba
(89,11) alpesi tehén (#91), Tharr rúnaköve, Tharr oltár, süvítő rája (#113), sóhajtó dorony (#112), kaffogó hebrencs (#88), ork sámán (#345), proteinfecske (#139), karmos tankány (#137)
(90,11) Raia oltár, alpesi tehén (#91)
(91,11) grok-képződmény (#149), ryuku gárdista (#360), púpos burástya (#92), ragyás burástya (#111)
(92,11) Raia oltár, trikornis (#104), halálmadár (#351)
(93,10) trikornisok (#104), Chara-din monolitja (#534)
(93,11) Fairlight rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), trikornisok (#104)

Üzenet küldése a karakternek