Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 1. 15h:06' EZ A 623. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 624. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2994 SZÁMLA : XXXX |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tf 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat |
kf 164 | kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
be 36 | bemész a 36. titkos labirintusba |
lm 2 3 2 | mozogsz 2 3 2 |
lm 10 11 13 | mozogsz 10 11 13 |
lm 14 13 11 | mozogsz 14 13 11 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 4 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kőkéssel megkarcolod a szintszívó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőkéssel kissé megkarcolod a szintszívó fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
lm 10 2 1 | mozogsz 10 2 1 |
ek 396 13 | t. energia kisütése: 396 13 |
ff 127 | felt. fegyverváltás: 127 |
ffk 120 | felt.fv.kozkázata: 120 |
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a félelem-járó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a félelem-járó jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [71,16] Füves síkságra érkeztél. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ez a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs síkság nyugati széle.
(Továbbmész...) [70,15] Dombos terepre érkeztél.
be 547 | bemész az 547. épületbe |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kissé megkarcolod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [72,14] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy karmazsin huhogó. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával megkarcolod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 8 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával megkarcolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a karmazsin huhogó. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [73,14] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával megkarcolod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 7 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával kissé megkarcolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [75,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sörényes ubuk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a sörényes ubuk nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. Mandibulakaszával felnyitod a sörényes ubuk farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 234 30 | használod a 234. tárgyat |
szk 102 | keresed a 102. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 11 | Merészség: | 10/10 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 482 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 17/17 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 156/70 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 43/0 | Pénz: | 402 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 7/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17 | vágófegyverek: | 1 (+1) | ütőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 5 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 27 | 8. taumaturgia: | 2 | 9. harcművészetek: | 11 |
10. zene: | 1 (+1) | 11. szörnyismeret: | 2 | 12. zárnyitás: | 10 |
13. vadászat: | 13 | 14. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
Bazalt (#5858) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
Összsúly: 62.74 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaktusztüske (#114) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | 20 | víz (#27) |