Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. ápr. 28. 9h:06' EZ A 76. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 77. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1403 SZÁMLA : XXXX |
f 231 | kísérletezel a 231. tárggyal |
kf 270 | kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a topránypolip puha testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a topránypolip testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [78,-12] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [79,-12] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy surranó kígyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a surranó kígyó lapos fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A surranó kígyó állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a surranó kígyó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A surranó kígyó feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [81,-11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [82,-11] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy halálmadár lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 1 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálmadár farkát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 12 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a halálmadár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. Messze hajítod a vacak kis Morbid trófeát, és diadalmasan beszerzel egy halálmadár trófeát. 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén bal vállát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén bal hátsó lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [84,-12] Dombos terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [85,-12] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy púpos burástya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 3 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
v 21 3 | elmormolod a 21. varázslatot |
szk 22 | keresed a 22. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY) Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül. |
FURULYA (233. TÁRGY) Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
Erő: | 18 | Szint: | 12 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 184/106 | Jellem: | jó (134) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 50/18 | Pénz: | 476 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/1 | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15/79 (+15%) | szúrófegyverek: | 5/55 (+7%) | vágófegyverek: | 1/0 |
lőfegyverek: | 14/0 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); nyílvessző (#108) (7 .); nyílvessző (#108) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/17 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 11/27 (+32%) | 3. mászás: | 5/37 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 4/45 (+13%) | 5. csapdaészlelés: | 2/9 | 6. gyógyítás: | 16/21 |
7. titkosírás: | 1/70 | 8. felderítés: | 1/87 | 9. teológia: | 3/90 (+20%) |
10. taumaturgia: | 2/93 (+6%) | 11. versengés: | 1/39 | 12. harcművészetek: | 13/0 |
13. zene: | 2/0 | 14. szörnyismeret: | 2/82 | 15. zárnyitás: | 1/35 |
16. vadászat: | 6/3 | 17. bányászat: | 10/24 (+41%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 50 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 42 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Építs számomra újabb oltárt. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
Összsúly: 88.58 kg | Megterheltség: 192% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
31 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 18 | kaja (#2) | |||
7 | kaktusztüske (#114) | 2 | madártoll (#112) | 6 | rézdarab (#70) | |||
1 | surranó kígyó bőr (#47) | 17 | tüske (#22) |