Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. febr. 20. 9h:14' EZ A 939. JÁTÉKHETED, 719. FORDULÓD 940. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2099 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 127. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 88. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 24. varázslatot a 377. varázslatot |
* 10. KP: | használod a 841. tárgyat a 348. tárgyat az 1534. tárgyat |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1314 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 446 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 36 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (186,61)-> 26 arany, -2 ÉP]. 14416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 42, gyógyulás: 2, összesen: -40 ÉP}
kf 960 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat |
vv 57 25 185 | elmormolod az 57. varázslatot a 25. varázslatot a 185. varázslatot |
v 198 284 125 | elmormolod a 198. varázslatot |
[284,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) Miután egy parti bokorban elrejtetted azokat a tárgyakat, melyre a mélyben nem lesz szükséged, besétálsz a hűvös tengervízbe. Egy darabig csak térdig ér, majd hirtelen mélyülni kezd. Nicsak, piciny halak milliónyi vesznek körbe, érdeklődően figyelve az új jövevényt birodalmukban. Karjaid minden egyes mozdulatára arrébb rebbennek, hogy aztán onnan folytassák a bámulást. Vicces látvány. Aztán valami történik, mert mindannyian szétrebbennek a különböző irányokba. Egy vízbeölt ryuku védelmezi a vadászterületét. [védettséged: 97]
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ryuku átokvarázs varázslatot, majd rád küldi. 546 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} Szigonnyal néhány helyen meghorzsolod a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 560, gyógyulás: 46, összesen: -514 ÉP}
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Szigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a villámrája testét. (2 támadással 199 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 46, gyógyulás: 5, összesen: -41 ÉP}
Egy ryuku átokvarázs varázslatot dob rád a másik. 434 életpontot vesztettél. Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. {FM:} Szigonnyal valamennyire megsebezgeted a vízbeölt ryuku jobb karját. (2 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Előrehajolva csap a vízbeölt ryuku, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
2132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 457, gyógyulás: 48, összesen: -409 ÉP}
Egy fullasztás varázslatot dob rád a másik. Elmúlt a vízlélegzés hatása. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. {HD:} Szigonnyal gyengén megszurkálod a hullámelementál testét. (3 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Egy hullámkeltés varázslattal köszönt csatapartnered. 160 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
5040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 160, gyógyulás: 64, összesen: -96 ÉP}
m 8 6 7 | mozogsz északra, nyugatra, északnyugatra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 230 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gygyan krokodil nyakát. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a gygyan krokodil testét. (9 támadással 1742 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+383 életerő). Transzformálsz! (+87 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 352 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A gygyan krokodil összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 dramoan kő. 19190 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2818, sebződés: 352, gyógyulás: 520, összesen: +168 ÉP}
(Továbbmész...) [283,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korallfövenyt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy Szépséges Ma'yia nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 468 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Szépséges Ma'yia delfinbőrét. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {HD:} Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a Szépséges Ma'yia szépséges karját. (9 támadással 1674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+368 életerő). Transzformálsz! (+83 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a Szépséges Ma'yia testét. (7 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Karmával néhányszor a Szépséges Ma'yia megcsapja a fejedet. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). {FM:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a Szépséges Ma'yia testét. (2 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Szépséges Ma'yia nyakát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Szépséges Ma'yia csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 404 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sziréngyűrű (ld. enc.). 31614 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3844, sebződés: 744, gyógyulás: 771, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [282,123] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-21 életpont). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg gigász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 453 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg gigász testét. (7 támadással 397 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg gigász testét. (9 támadással 1457 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+321 életerő). Transzformálsz! (+72 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg gigász bal hátsó lábát. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) A quwarg gigász feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny megtipor. 106 életpontot vesztettél. A quwarg gigász csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. {HD:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg gigász bal hátsó lábát. (3 támadással 497 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a quwarg gigász fejét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A quwarg gigász támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Összetipor lábával. 126 életpontot vesztettél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A quwarg gigász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24854 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3359, sebződés: 884, gyógyulás: 687, összesen: -197 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 234 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 498 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {HD:} Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg b.háborító nyakát. (9 támadással 1657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+365 életerő). Transzformálsz! (+82 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (7 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Több marást ejt rajtad a quwarg b.háborító csáprágójával. (2 támadástól 349 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 297 életpontot vesztettél. {GYD:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító testét. (5 támadással 909 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg b.háborító bal oldalát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg b.háborító többször is megmar! (2 támadástól 390 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 295 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20801 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3947, sebződés: 1331, gyógyulás: 860, összesen: -471 ÉP}
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 422 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 1637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+360 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 622 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+31 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 284 életpontot vesztettél. A quwarg b.háborító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17649 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3198, sebződés: 628, gyógyulás: 570, összesen: -58 ÉP}
v 84 291 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az Ekhnagorhu testét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 232 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szörnyűség, ügyesség és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg agyfürkész csáprágóját. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg agyfürkész jobb lábát. (9 támadással 1729 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+380 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg agyfürkész bal oldalát. (7 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) {FM:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg agyfürkész nyakát. (5 támadással 909 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg agyfürkész testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) A quwarg agyfürkész szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30225 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4183, sebződés: 0, gyógyulás: 749, összesen: +749 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 235 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és egészség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg agyfürkész nyakát. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg agyfürkész testét. (9 támadással 1707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+376 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg agyfürkész testét. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg agyfürkész testét. (4 támadással 808 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a quwarg agyfürkész csáprágóját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Véres nyál csordul ki a quwarg agyfürkész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30026 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4054, sebződés: 0, gyógyulás: 689, összesen: +689 ÉP}
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 475 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó bal karját. (7 támadással 544 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (61 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg lázhozó bal lábát. (8 támadással 1410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg lázhozó csáprágóját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a quwarg lázhozó megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14134 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2518, sebződés: 108, gyógyulás: 73, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [280,121] Itt, újra a sík terepen, megszaporodnak a fák. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-103 életpont). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy quwarg széltáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 446 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg gigász testét. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg gigász jobb oldalát. (9 támadással 1469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg gigász fejét. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Könnyedén félreszökkensz a quwarg gigász csapása elől. Csáprágó csattan csípőd közelében. {KCC:} Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg gigász testét. (9 támadással 1427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg gigász nyakát. (7 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg gigász csapása csak a levegőt találja. Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4689, sebződés: 0, gyógyulás: 140, összesen: +140 ÉP}
(Továbbmész...) [280,120] Még mindig az erdőben vagy. A területet néhol teljesen kopárra rágták a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-139 életpont). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Az utolsó pillanatban pont orra esel. A zaj persze nem segít az elrejtőzésben. A szörny észrevett. Egy quwarg agyfürkész közeledik feléd! Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
v 84 291 | elmormolod a 84. varázslatot |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az Ekhnagorhu fejét. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 548, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 450 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. 316 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hangcsapás varázslatot lő rád. 316 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 316 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg bölcs bal oldalát. (7 támadással 536 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg bölcs testét. (9 támadással 1686 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg bölcs testét. (7 támadással 637 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a quwarg bölcs testét. (9 támadással 1634 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg bölcs jobb hátsó lábát. (7 támadással 630 életpontot sebezve.) A quwarg bölcs feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5573, sebződés: 948, gyógyulás: 4, összesen: -944 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Megjelenik egy lidérc! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 230 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled átok varázslatot lő rád. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy átok varázslatot. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő II. 376 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg harcmágus bal első lábát. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcmágus testét. (9 támadással 1596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg harcmágus nyakát. (7 támadással 613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 930 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +186 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 58 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 64 ép-t sebzett.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán II varázslat. 303 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő II varázslatot lő rád. 362 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2953, sebződés: 2093, gyógyulás: 434, összesen: -1659 ÉP}
(Továbbmész...) [280,118] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-124 életpont). Észreveszel egy quwargok által elpusztított drakolder csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Zaknafein vigyorog kajánul. Találsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított lélegző tátikát. Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított árvalányhaj tőt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy quwarg harcmágus közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Megjelenik egy lidérc! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy átok varázslatot, majd rád küldi. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Távolról savhurrikán II varázslatot lő rád a másik. 300 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán II varázslattal köszönt csatapartnered. 304 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcmágus bal első lábát. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg harcmágus jobb első lábát. (9 támadással 1655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcmágus testét. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg harcmágus. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 1185 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +237 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 62 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 66 ép-t sebzett.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3057, sebződés: 2026, gyógyulás: 494, összesen: -1532 ÉP}
(Továbbmész...) [279,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-135 életpont). Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított lélegző tátikát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított árvalányhaj tőt. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy quwarg b.háborító. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 454 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 548 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító jobb első lábát. (9 támadással 1644 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg b.háborító. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 1151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +231 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 297 életpontot vesztettél. {FM:} Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg b.háborító fejét. (9 támadással 1621 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +232 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 280 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5364, sebződés: 2888, gyógyulás: 943, összesen: -1945 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 291 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az Ekhnagorhu lángoló testét. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 pirkitet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 540, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 452 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a quwarg b.háborító fejét. (7 támadással 539 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító fejét. (9 támadással 1646 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 1162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +233 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 278 életpontot vesztettél. {FM:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 1650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a quwarg b.háborító testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +232 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 294 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5420, sebződés: 2892, gyógyulás: 955, összesen: -1937 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 231 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy hangcsapás varázslatot dob rád a másik. 316 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled hangcsapás varázslatot lő rád. 316 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. 316 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 948, gyógyulás: 4, összesen: -944 ÉP}
im 2 6 | imádkozol |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Oopssz, ez mellément! Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg széltáncos. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 1386 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +278 ÉP.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A quwarg széltáncos csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1399 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +280 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 2901, gyógyulás: 562, összesen: -2339 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 225 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Ez mellément. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Megjelenik egy lidérc! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi hurrikán varázslatot. 393 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 360 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcmágus nyakát. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {HD:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcmágus jobb első lábát. (9 támadással 1594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcmágus bal vállát. (7 támadással 632 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A quwarg harcmágus csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1496 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +300 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 51 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 64 ép-t sebzett.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 53 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 386 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2746, sebződés: 2867, gyógyulás: 546, összesen: -2321 ÉP}
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a quwarg lázhozó jobb karját. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (306 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg lázhozó testét. (9 támadással 1285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 462 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +93 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg lázhozó testét. (6 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {HD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 436 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2486, sebződés: 1204, gyógyulás: 433, összesen: -771 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 233 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Nem találtad el. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Ezt a támadást elhibáztad! Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (158 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg lázhozó testét. (9 támadással 1284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a quwarg lázhozó testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 450 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg lázhozó jobb oldalát. (8 támadással 1127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg lázhozó jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg lázhozó. (2 támadástól 452 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2592, sebződés: 1060, gyógyulás: 459, összesen: -601 ÉP}
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ftv 284 472 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 472. szörnyet |
ftv 284 568 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot az 568. szörnyet |
ftv 284 489 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 489. szörnyet |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 603 | keresed a 603. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 220. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
SZIRÉNGYŰRŰ (948. TÁRGY) Szépséges Ma'yiának, a wayazamund szirének legszebbikének a gyűrűje. Nem sok olyan halandó létezik, aki akár egyetlenegy pillantást is vethetett a smaragdkövekből kirakott, csillogó gyűrűre. Na de akkor mit keres most nálad az enciklopédiája? A sziréngyűrű amellett, hogy szépsége egyedülálló, csakúgy mint hajdanvolt gazdájának, nem hétköznapi, mágia kovácsolta tulajdonságokkal is bír: aki az ujjára húzza, +30 max. VP-t, +30 max. ÉP-t és +5 teológiát is kap. Ezenkívül a mentális varázslatokra +5 mentődobást kap, ellenfelei pedig -10-zel dobják a mentális mentődobásaikat. Mivel a sziréngyűrűt volt gazdájához igen erős kötelék fűzi, nem engedi akárkinek, hogy viselje: csak Elenios híveinek, azok közül is csak annak, aki már elérte a 30. szintet. |
QUWARG AGYFÜRKÉSZ (745. SZÖRNY) Már-már emelnéd a lábad, hogy odébb rúgd ezt az aprócska rovarlényt, mikor ráeszmélsz, hogy nem egy közönséges parafenoménnel van dolgod. Bár külsőre valóban nagyon hasonlít hozzá, a különbséget menten érezni fogod, mikor mentális támadásaival lecsap a védtelenre csupaszított elmédre! Ha valahogyan mégis sikerült elmenekülnöd, nyilván hamar rájössz, hogy milyen módszerekkel gyűjtötték a quwargok a felhalmozott információt. Mivel a lény teste törékeny, és sérülékeny, bármilyen fegyverrel egyformán sebezhető. Különösen a hatalmas szemek mögött lüktető, dinnye méretű agy! |
QUWARG BÖLCS (7131. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók állítása szerint a quwarg bölcsnek nevezett rovarlények megjelenése tökéletes bizonysága a második quwarg invázió közeledtének. A kémek által összegyűjtött információkat a bölcsek rendszerezik, őskristály szilánkokba zárják, majd így juttatják el az őshazájukban rejtőző gigantikus bolykomplexumokba. Ezek a lények nem jeleskednek a közelharcban, hiszen csáprágóik csökevényesek, és sem gyorsaságuk, sem ügyességük nem segíti őket. Ami mégis félelmetes ellenfelekké teszik a bölcseket, az a minden képzeletet felülmúló mentális erejük. Ha magad is pszi-használó vagy, talán védekezhetsz a támadásai ellen, egyébként nem sok esélyed marad. |
QUWARG HARCMÁGUS (851. SZÖRNY) Sosem hitted volna, hogy mágikus képességekkel bíró quwarggal hoz össze a sors, no de nem ez lesz az első sokkoló meglepetés a ryuku kontinensen. Mintha itt minden állat, minden szörny még ravaszabb, még erősebb lenne... A quwarg harcmágusok rovar-gondolkodása tökéletesen idegen a humánokétól, ezért sosem fogod megérteni, miért pusztítanak, vagy miért hagynak életben esetenként. Mindenesetre, ezt a példányt nem fogod csak úgy eltaposni... |
Erő: | 104 (137) | Szint: | 56 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 102 (108) | Támadás: | 87 (92) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 103 (106) | Védekezés: | 173 (183) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/32 év |
Egészség: | 103 (113) | Életpont: | 2330/1824 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 105 (130) | Varázspont: | 5193/48 | Pénz: | 10920 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/7 | Pszi pont: | 609/385 | Halhatatlanság: | 23 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/85 (+12%) | ökölvívás: | 39/64 | szúrófegyverek: | 61/89 (+8%) |
vágófegyverek: | 33/62 | ütőfegyverek: | 21/18 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 47/33 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); hajító csillag (#939) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/71 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 210/18 (+23%) | 3. mászás: | 44/76 |
4. csapdakészítés: | 45/39 | 5. csapdaészlelés: | 29/0 | 6. gyógyítás: | 159/96 (+46%) |
7. titkosírás: | 4/45 | 8. felderítés: | 48/21 (+3%) | 9. szörnyidomítás: | 17/98 |
10. teológia: | 310/86 (+61%) | 11. taumaturgia: | 203/30 (+52%) | 12. szerencsejáték: | 6/71 |
13. versengés: | 20/75 | 14. harcművészetek: | 36/30 | 15. szkanderozás: | 36/76 |
16. zene: | 28/48 | 17. szörnyismeret: | 76/9 | 18. pszi: | 47/94 (+11%) |
19. zárnyitás: | 5/79 | 20. vadászat: | 13/39 | 21. vitalitás: | 8/19 |
22. bányászat: | 50/66 (+1%) | 23. úszás: | 29/77 (+22%) | 24. főzés: | 13/93 (+10%) |
25. ősteológia: | 13/96 (+105%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 530 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 5 |
9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 9999 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 9999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), vadász tatu (#10) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), Ekhnagorhu (#291), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +65 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | Pörhemór köre (#205) (116,2,4) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | az elme hatalma (#123) |
papi aura (#377) | hadiszerencse III (#59) | a lélek védelme (#57) | átok (#294) |
méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | puha ütés (#60) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dögbűzös liliom (#455) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | izomernyesztés (#33) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
izomernyesztés (#33) | >> | rothadó borzalom (#633) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | istenítélet (#284) | >> | kyorg álomherceg (#550) | |
kiszáradás (#268) | >> | kyorg őrgólem (#567) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
istenítélet (#284) | >> | hártyás dermesztő (#585) | háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | |
tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | |
istenítélet (#284) | >> | ősi matéria (#600) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
halálos érintés (#271) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | háló (#186) | >> | troll (#5) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 6, pontszámod: 81. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 vadász, 8 nagymester, 17 parafenomén, 15 rohamosztagos, 13 ősmágus. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 29 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1934. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31 | csillagbot (#929) | 13 | hajító csillag (#939) | 1 | halcsont (#390) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
31 | pézsmatökmag (#934) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
206 | arany (#50) | 6 | azúrharmat (#1161) | 1 | dramoan kő (#967) | |||
8 | pirkit (#153) | 1 | raaba-gumó (#936) | 1 | ryuku kalózkendő (#1157) | |||
1 | sziréngyűrű (#948) |