Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 9. 9h:24' EZ A 933. JÁTÉKHETED, 718. FORDULÓD 934. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2099 SZÁMLA : XXXX |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy őstűz varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 147 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 363 életpontot vesztettél. Hosszú íjjal lő Rád ellenfeled. Feléd repül 8 vashegyű nyíl. Megpróbálod félreütni, de elügyetlenkeded. Alaposan megsorozza a testedet. (8 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Tűzelementálja rád támad. 43 életpontot sebződsz. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a troll testét. (9 támadással 1504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+301 életerő). (bőre védelmezi.) {FM:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a troll testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). (bőre védelmezi.) Véres csatabárddal a troll néhányszor súrolja a bal oldaladat. (11 támadástól 1740 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +348 ÉP.) Tűzelementálja rád támad. 64 életpontot sebződsz. Fagyott kalapáccsal a troll párszor súrolva eltalálja a bal lábadat. (8 támadástól 676 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +136 ÉP.) Tűzelementálja rád támad. 34 életpontot sebződsz. Váratlanul egy szellempárduc bukkan elő az oldalán, hogy aztán rád rontson! (34 ép-t sebzett rajtad.) A fényaura 10 ép-t sebez rajtad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 2223, sebződés: 3414, gyógyulás: 978, összesen: -2436 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 127. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 88. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat a 348. tárgyat |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcos testét. (2 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg parafenomén jobb vállát. (2 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}
* 10. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 24. varázslatot a 377. varázslatot |
kf 960 | kézbeveszed/felveszed a 960. tárgyat |
vv 57 25 25 | elmormolod az 57. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
tno 3 4 | növeled a 3. tulajdonságodat |
kno 11 4 | képesség-növelés 11 |
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
hh 841 348 1534 | használod a 841. tárgyat a 348. tárgyat az 1534. tárgyat |
ftv 271 533 | felt. tám/véd. varázslat a 271. varázslatot az 533. szörnyet |
hh 892 305 522 | használod a 892. tárgyat a 305. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 719 883 | használod az 522. tárgyat a 719. tárgyat a 883. tárgyat |
v 21 200 | elmormolod a 21. varázslatot |
kt 1161 3 | elkészíted az 1161. tárgyat (3 darabot) |
vv 109 309 263 | elmormolod a 109. varázslatot a 309. varázslatot a 263. varázslatot |
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 464 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszönt csatapartnered. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a dűneszellem testét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a dűneszellem testét. (9 támadással 1681 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+370 életerő). Transzformálsz! (+168 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a dűneszellem testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 66 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 dramoan kő. 24253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2813, sebződés: 429, gyógyulás: 420, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [283,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korallfövenyt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy korallfövenyt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dűneszellem. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 455 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a dűneszellem homoktestét. (7 támadással 581 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a dűneszellem homoktestét. (9 támadással 1786 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+393 életerő). Transzformálsz! (+178 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a dűneszellem bal vállát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A dűneszellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2916, sebződés: 443, gyógyulás: 444, összesen: +1 ÉP}
v 198 272 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[272,71] A tengerpartot dombság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Leon Silver I. előtt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy hóhérbimbót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy pézsmatök van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 10 15 5 | mozogsz 10 15 5 |
ftv 186 5 | felt. tám/véd. varázslat a 186. varázslatot az 5. fajúakat |
t 627 1 | támadod a 627. szörnyet |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
vv 109 25 25 | elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a purifikátor császár testét. (3 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megbököd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 0, gyógyulás: 111, összesen: +111 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel felnyársalod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
772 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 12, gyógyulás: 51, összesen: +39 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 6, gyógyulás: 51, összesen: +45 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 2092 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a fényhozó testét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a fényhozó délceg alakját. (8 támadással 757 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a fényhozó bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A fényhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 éjkristály. 24784 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3181, sebződés: 218, gyógyulás: 37, összesen: -181 ÉP}
(Továbbmész...) [270,70] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő árnygólem nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 441 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (34 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor megpöccinted az árnygólem bal vállát. (7 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Az árnygólem leken néhány pofont. (2 támadástól 475 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted az árnygólem bal lábát. (8 támadással 1049 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Az árnygólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 447 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2432, sebződés: 956, gyógyulás: 626, összesen: -330 ÉP}
(Továbbmész...) [269,69] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy fényhozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 2092 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fényhozó délceg alakját. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a fényhozó testét. (8 támadással 778 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megbököd a fényhozó bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A fényhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 éjkristály. 24784 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3195, sebződés: 225, gyógyulás: 38, összesen: -187 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 0, gyógyulás: 82, összesen: +82 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1804 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a tl'urlang vadász markáns izmait. (9 támadással 866 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a tl'urlang vadász jobb karját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 402 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tl'urlang vadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27934 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2716, sebződés: 520, gyógyulás: 85, összesen: -435 ÉP}
(Továbbmész...) [268,67] Síkság, továbbra is csak síkság. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy raaba-fát. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Jól kivehetőek a távolban. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy fényhozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2092 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fényhozó testét. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a fényhozó délceg alakját. (8 támadással 801 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a fényhozó jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A fényhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 éjkristály. 24784 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3219, sebződés: 220, gyógyulás: 37, összesen: -183 ÉP}
(Továbbmész...) [268,66] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy fertőzött ent. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 273 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a gnomori rémszolga bal vállát. (9 támadással 1745 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+384 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a gnomori rémszolga bal lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2679, sebződés: 130, gyógyulás: 432, összesen: +302 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a purifikátor császár bal oldalát. (3 támadással 419 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a purifikátor császár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 0, gyógyulás: 109, összesen: +109 ÉP}
m 81 | mozogsz |
im 2 5 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 460 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás fejét. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (56 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a sötét kaszás fekete csuháját. (9 támadással 1707 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a sötét kaszás testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 297 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő dizen kulcs. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24079 tapasztalati pontot, és 2 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2830, sebződés: 377, gyógyulás: 64, összesen: -313 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 279 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga jobb lábát. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (9 támadással 1705 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+376 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a gnomori rémszolga véreres karját. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2746, sebződés: 246, gyógyulás: 469, összesen: +223 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 449 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a sötét kaszás bal oldalát. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (58 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a sötét kaszás fekete csuháját. (9 támadással 1729 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a sötét kaszás bal lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő őskristály-szilánk. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24079 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2836, sebződés: 356, gyógyulás: 59, összesen: -297 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 449 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a tlopedmuk testét. (7 támadással 573 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {KCC:} Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a tlopedmuk testét. (8 támadással 1470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+324 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a tlopedmuk testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Megnyirbálja a tlopedmuk ollója a bal karodat. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Véres nyál csordul ki a tlopedmuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20507 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2587, sebződés: 364, gyógyulás: 411, összesen: +47 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 281 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga jobb vállát. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Elszántan ellenfeledre támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+377 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a gnomori rémszolga fejét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 jen tekercs [jen tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 22845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2661, sebződés: 191, gyógyulás: 438, összesen: +247 ÉP}
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
ef 15 503 | energia fejlesztése 15 |
szk 587 | keresed az 587. szörnyet |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
ftv 284 602 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 602. szörnyet |
ftv 284 631 | felt. tám/véd. varázslat a 284. varázslatot a 631. szörnyet |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 220. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. |
Erő: | 110 (143) | Szint: | 56 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 102 (108) | Támadás: | 87 (92) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 109 (112) | Védekezés: | 176 (186) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/32 év |
Egészség: | 99 (109) | Életpont: | 2329/2689 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 107 (132) | Varázspont: | 5187/682 | Pénz: | 9150 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/5 | Pszi pont: | 609/320 | Halhatatlanság: | 23 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/73 | ökölvívás: | 39/64 (+2%) | szúrófegyverek: | 61/81 (+9%) |
vágófegyverek: | 33/62 (+300%) | ütőfegyverek: | 21/18 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 47/26 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); hajító csillag (#939) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 3 győzelmeid: 6 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/38 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 209/95 (+4%) | 3. mászás: | 44/76 (+1%) |
4. csapdakészítés: | 45/39 | 5. csapdaészlelés: | 29/0 | 6. gyógyítás: | 159/50 |
7. titkosírás: | 4/45 | 8. felderítés: | 48/18 (+6%) | 9. szörnyidomítás: | 17/98 |
10. teológia: | 310/25 (+68%) | 11. taumaturgia: | 202/78 (+441%) | 12. szerencsejáték: | 6/71 |
13. versengés: | 20/75 | 14. harcművészetek: | 36/30 | 15. szkanderozás: | 36/76 |
16. zene: | 28/48 | 17. szörnyismeret: | 76/9 | 18. pszi: | 47/83 (+6%) |
19. zárnyitás: | 5/79 (+9%) | 20. vadászat: | 13/39 | 21. vitalitás: | 8/19 |
22. bányászat: | 50/65 (+1%) | 23. úszás: | 29/55 | 24. főzés: | 13/83 (+10%) |
25. ősteológia: | 12/91 (+15%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 520 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 5 |
9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 9999 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 9999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), vadász tatu (#10) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), Ekhnagorhu (#291), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +65 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,2,4) |
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) |
erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) |
az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | istenítélet (#284) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
puha ütés (#60) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | izomernyesztés (#33) | >> | dögbűzös liliom (#455) | |
puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan házőrző (#507) | izomernyesztés (#33) | >> | tleikan behemót (#511) | |
istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | izomernyesztés (#33) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
istenítélet (#284) | >> | káoszszellem (#472) | halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg álomherceg (#550) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | istenítélet (#284) | >> | hártyás dermesztő (#585) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | ősi matéria (#600) | |
halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | halálos érintés (#271) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
háló (#186) | >> | troll (#5) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 vadász, 8 nagymester, 17 parafenomén, 15 rohamosztagos, 13 ősmágus. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 28 TU szükséges.) tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2484. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dizen kulcs (#472) | |||
1 | drakolder kulcs (#524) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | hajító csillag (#939) | |||
1 | Harcosok Könyve (#719) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ősi esszencia (#883) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 9 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
187 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 6 | azúrharmat (#1161) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 1 | ében toboz (#578) | 3 | éjkristály (#958) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 185 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 4 | spiritusz (#170) | 4 | víz (#27) |