Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. dec. 21. 9h:31' EZ A 766. JÁTÉKHETED, 716. FORDULÓD 767. játékheted kezdete: dec. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
cir | vándorcirkusz látogatása |
hu 150 14 441 | hulladék: 150 14 441 |
v 22 138 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a zseléféreg testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (101 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zseléféreg kocsonyás testét. (8 támadással 1476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+296 életerő). Transzformálsz! (+147 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zseléféreg tekergő farkát. (6 támadással 866 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+86 varázspont.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A zseléféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A zseléféreg hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a zseléféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (184,32)-> 50 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], 16 arany, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (184,32)-> 80 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vörös zselét. 13922 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2655, sebződés: 373, gyógyulás: 532, összesen: +159 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a mennydörgő titán talpát. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mennydörgő titán bütykös lábujját. (10 támadással 1729 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+346 életerő). Transzformálsz! (+172 varázspont.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a mennydörgő titán talpát. (6 támadással 560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) A mennydörgő titán öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. A mennydörgő titán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19635 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3004, sebződés: 30, gyógyulás: 363, összesen: +333 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy gothag döglidérc. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gothag döglidérc testét. (10 támadással 1361 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a gothag döglidérc rothadó alakját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 12741 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2095, sebződés: 62, gyógyulás: 17, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy esthari vérszopó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 ezüstshuriken. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az esthari vérszopó jobb első lábát. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az esthari vérszopó testét. (10 támadással 1325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+132 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod az esthari vérszopó bal első lábát. (2 támadással 282 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (77 életpontot sebezve.) Az esthari vérszopó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az esthari vérszopó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12868 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2285, sebződés: 30, gyógyulás: 52, összesen: +22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos zsokarg fejét. (5 támadással 672 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+67 varázspont.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a púpos zsokarg bamba pofáját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1366, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (10 támadással 1325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14169 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2098, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót testét. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (4 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tleikan behemót termetes combját. (10 támadással 1051 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor megcsapod a tleikan behemót termetes combját. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) A tleikan behemót behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a tleikan behemót testét. (3 támadással 329 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a tleikan behemót jobb oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A tleikan behemót megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14710 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2558, sebződés: 238, gyógyulás: 121, összesen: -117 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pengekarú nitmák nyakát. (9 támadással 1195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a pengekarú nitmák fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A pengekarú nitmák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 79, gyógyulás: 119, összesen: +40 ÉP}
(Továbbmész...) [245,46] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy sebesült animált korall. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [244,47] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tarajos mandrag került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a tarajos mandrag torát. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tarajos mandrag torát. (10 támadással 1062 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a tarajos mandrag testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A tarajos mandrag feléd sújt csáprágóival, de mellé! A tarajos mandrag csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő súlyzó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Véres nyál csordul ki a tarajos mandrag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12217 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1850, sebződés: 64, gyógyulás: 76, összesen: +12 ÉP}
im 2 2 | imádkozol |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja az őshonos sziklozug békés pofikáját. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őshonos sziklozug bal első lábát. (9 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod az őshonos sziklozug fejét. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Az őshonos sziklozug beleharap a kezedbe. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Az őshonos sziklozug farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Az őshonos sziklozug összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9981 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1652, sebződés: 153, gyógyulás: 82, összesen: -71 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a titokzatos kroa örvénylő testét. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a titokzatos kroa bal oldalát. (10 támadással 1322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a titokzatos kroa testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) A titokzatos kroa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A titokzatos kroa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12744 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2070, sebződés: 0, gyógyulás: 122, összesen: +122 ÉP}
kb 258 2 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (2 darabot) |
v 22 258 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
v 221 | elmormolod a 221. varázslatot |
v 167 | elmormolod a 167. varázslatot |
im 0 2 | imádkozol |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 ezüstshuriken. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a homogén artikula bal első lábát. (10 támadással 873 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a homogén artikula bal vállát. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) A homogén artikula megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 70 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 12397 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1430, sebződés: 108, gyógyulás: 18, összesen: -90 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a chaktra vadászeb bal első lábát. (8 támadással 1077 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a chaktra vadászeb vicsorgó pofáját. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (7 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb karma a fejed mellett suhan el! A chaktra vadászeb megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A chaktra vadászeb még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 esthari rubin (ld. enc.). 12094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1704, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 408 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz jobb lábát. (8 támadással 1471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2115, sebződés: 103, gyógyulás: 31, összesen: -72 ÉP}
Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm jobb karját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [245,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy chaktra vadászeb. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 173 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a chaktra vadászeb jobb hátsó lábát. (9 támadással 1223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a chaktra vadászeb jobb első lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb karmai majdnem eltalálnak! A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1822, sebződés: 28, gyógyulás: 78, összesen: +50 ÉP}
(Továbbmész...) [245,50] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bosszantó apróság. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság egyik lábát. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (10 támadással 1361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a bosszantó apróság karját. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-13 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18350 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2048, sebződés: 81, gyógyulás: 40, összesen: -41 ÉP}
m 3 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak bal első lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (9 támadással 720 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A vastagbőrű mutak megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A vastagbőrű mutak agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (9 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) A vastagbőrű mutak patája súrolja a combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 88 életpontot vesztettél. A vastagbőrű mutak sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A vastagbőrű mutak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13417 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1828, sebződés: 112, gyógyulás: 68, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[245,51] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy drakolder csatamezőt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bosszantó apróság. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a bosszantó apróság egyik lábát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bosszantó apróság egyik lábát. (11 támadással 1449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a bosszantó apróság farkát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A bosszantó apróság karma a fejed mellett suhan el! Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18350 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2043, sebződés: 81, gyógyulás: 125, összesen: +44 ÉP}
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Találsz egy tűzbokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dred Hornwill egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Mikor felbukkan előtted Kratifix nádfedeles kunyhója, felötlik benned a vén tudós ajánlata. Megvonod a vállad, és tovább bandukolsz. (24. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 9, délre 9 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő testzabáló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a testzabáló testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a testzabáló fejét. (9 támadással 1196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a testzabáló bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A testzabáló állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12509 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1754, sebződés: 95, gyógyulás: 158, összesen: +63 ÉP}
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 | elmormolod a 22. varázslatot |
* 1. BP: | imádkozol |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a veszett gorilla testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a veszett gorilla testét. (10 támadással 1296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a veszett gorilla testét. (2 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) A veszett gorilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A veszett gorilla állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a veszett gorilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12420 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2101, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla bal karját. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (20 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a veszett gorilla testét. (10 támadással 1291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a veszett gorilla fejét. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Mancsával a veszett gorilla megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A veszett gorilla megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a veszett gorilla száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12420 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2027, sebződés: 26, gyógyulás: 16, összesen: -10 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a testzabáló bal oldalát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (97 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a testzabáló testét. (9 támadással 1192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a testzabáló testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A testzabáló feléd harap, de sikertelenül. A testzabáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12509 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1767, sebződés: 97, gyógyulás: 87, összesen: -10 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 4 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a testzabáló pikkelytestét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (81 életpontot vesztettél.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 81, gyógyulás: 8, összesen: -73 ÉP}
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
ESTHARI RUBIN (748. TÁRGY) Az Esthar császárság ékszerészei és aranyművesei messze földön híresek voltak - nem csoda, hiszen rengeteg megrendelést kaptak a varázstárgyakat készítő mágusoktól és papoktól. Ez a borostyánba foglalt rubinkő is egy ilyen megrendelésre készülhetett, de sosem ruházták fel mágiával. |
Erő: | 113 (149) | Szint: | 52 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 107 (129) | Támadás: | 84 (89) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 108 (131) | Védekezés: | 136 (146) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 43/63 év |
Egészség: | 97 (119) | Életpont: | 756/356 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 111 (133) | Varázspont: | 4222/1068 | Pénz: | 56323 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 42/5 | Pszi pont: | 816/397 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | *56/100 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 42/94 (+3%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 305 győzelmeid: 375 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 67/90 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 185/61 (+57%) | 3. mászás: | 40/32 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 56/98 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/10 | 6. gyógyítás: | 108/76 |
7. titkosírás: | 33/26 | 8. felderítés: | 39/35 | 9. szörnyidomítás: | 15/17 |
10. teológia: | 365/39 (+133%) | 11. taumaturgia: | 108/27 (+11%) | 12. versengés: | 20/56 |
13. harcművészetek: | 56/38 | 14. szkanderozás: | 37/80 (+1%) | 15. zene: | 9/92 |
16. szörnyismeret: | 44/54 | 17. pszi: | 56/57 (+6%) | 18. zárnyitás: | 3/17 |
19. vadászat: | 9/62 | 20. vitalitás: | 6/84 | 21. bányászat: | 46/72 (+4%) |
22. úszás: | 23/16 | 23. csapatmunka: | 5/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 135 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
papi aura (#377) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két nyers zafírt! |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 41 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 339 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3434. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | ezüstshuriken (#327) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | tyrex csont (#280) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
204 | arany (#50) | 1 | artikula bélhólyag (#927) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | esthari rubin (#748) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | madártoll (#112) | |||
15 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | spiritusz (#170) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 5 | szögletes kő (#17) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | vörös zselé (#862) |