713. forduló, 715. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 13. 16h:02'
EZ A 740. JÁTÉKHETED, 714. FORDULÓD
741. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [251,55] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 1. pontnál.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a hegyi szamár (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ork sört (ld. enc.). Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1872 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+151 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A lottó 898. hetének nyerőszámai: 5, 22, 24. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 844.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 842.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 842.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 840.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 838.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 836.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 836.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 834.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 834.]
Szupersebesen mormolsz. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 832.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 832.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 832.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 832.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 831.]
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 825.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 823.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 821.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 819.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 817.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 231% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 817.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 817.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [0 pontot használtál fel, van még 817.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 815.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 805.]

ef 30 503 energia fejlesztése 30
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-23 TU.] [161 pontot használtál fel, van még 644.]

lm 1 13 2 mozogsz 1 13 2
Találsz egy lefelé vezető lépcsőt. Minden lépésedre figyelve nekiindulsz, és hamarosan az egy szinttel lejjebb lévő teremben találod magad. [2. SZINT 1. PONT -> 1. SZINT 2. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy fémesen csillogó mithril ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Nyitva van! Viszonylag jól karbantartott folyosón haladsz előre. A falak csupaszok, a padló törmelékes. [21. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Az élesen elkanyarodó járatban minden apró zaj felerősödik. Vagy nem is visszhang kelti ezeket a hangokat? [20. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Teljesen leizzadsz, mire átjutsz a beomlott részeken. [19. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
A szűk folyosó töretlenül halad előre, te pedig követed. [18. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Elhaladsz egy ősi szobor mellett, melynek végtagjai hiányoznak. Egy harcost ábrázol, minden bizonnyal a rakshallionok testőrségének egy tagját. [17. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
Követed a sziklába vájt éles kanyarokat. [16. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Lassan haladsz előre a kelet-nyugat irányú folyosón, miközben az orrodig alig látsz a gyér fényben. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 44 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-26 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Belépsz a térképen is feltüntetett félhomályos csarnokba. A levegőben megpörkölt hús szaga terjeng. [14. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. [már elforgattad] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Kellemetlen csalódás ér: a láda üres. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Egy egészen nagy terem bontakozik ki előtted. Falait megkopott képek díszítik, egyikük egy áldozati ceremóniát ábrázol a rakshallionok uralkodásának idejéből. A padlón itt-ott található ép részek a régmúlt gazdagon díszített csarnokára utalnak. [13. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy smaragd tenyészet! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 633 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd tenyészet testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragd tenyészet rezegő levelét. (9 támadással 881 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 380 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a smaragd tenyészet testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) A smaragd tenyészet csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A smaragd tenyészet csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragd tenyészet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13526 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2316, sebződés: 21, gyógyulás: 8, összesen: -13 ÉP}

Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. (Önanalízis: +6% felderítés.) Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő dizen kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 drakolder kulcs és 1 kyorgölő kés (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, piros szemű, körszakállas kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Leah első számú avatárja. Egy csodálatos nyakláncot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy kyorg övcsatot, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy szirén köpenyét, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot és egy tradicionális övet visel. Fegyverzetét egy árnygólem trófea, egy ezeréves lélek trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. 10 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-13 életerő).
Belépsz a térképen is feltüntetett félhomályos csarnokba. A levegőben megpörkölt hús szaga terjeng. [14. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. [már elforgattad] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Lassan haladsz előre a kelet-nyugat irányú folyosón, miközben az orrodig alig látsz a gyér fényben. [15. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Követed a sziklába vájt éles kanyarokat. [16. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Elhaladsz egy ősi szobor mellett, melynek végtagjai hiányoznak. Egy harcost ábrázol, minden bizonnyal a rakshallionok testőrségének egy tagját. [17. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-26 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
A szűk folyosó töretlenül halad előre, te pedig követed. [18. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Teljesen leizzadsz, mire átjutsz a beomlott részeken. [19. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Az élesen elkanyarodó járatban minden apró zaj felerősödik. Vagy nem is visszhang kelti ezeket a hangokat? [20. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Viszonylag jól karbantartott folyosón haladsz előre. A falak csupaszok, a padló törmelékes. [21. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Egy nagyobb terembe érkeztél, melynek közepén egy csigalépcső vezet az emeletre. Óvatosan elkezdesz felfelé mászni, míg az egy szinttel feljebb lévő hasonlóan barátságtalan folyosóra nem érsz. [1. SZINT 2. PONT -> 2. SZINT 1. PONT] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
[67 pontot használtál fel, van még 577.]

lm 3 24 mozogsz 3 24
Gazdagon díszített folyosón haladsz keresztül. A falakra festett rajzok ősi csatajeleneteket ábrázolnak. [2. SZINT - 2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bíbor tenyészet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 644 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor tenyészet testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (9 támadással 874 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 404 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a bíbor tenyészet testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Csápjaival a bíbor tenyészet lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A bíbor tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A bíbor tenyészet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12907 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2327, sebződés: 64, gyógyulás: 8, összesen: -56 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy smaragd tenyészet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 651 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd tenyészet jobb oldalát. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a smaragd tenyészet testét. (9 támadással 857 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a smaragd tenyészet testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csápjaival a smaragd tenyészet lecsap a bal karodra. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragd tenyészet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13526 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1884, sebződés: 75, gyógyulás: 8, összesen: -67 ÉP}

egy bíbor tenyészetet veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 684 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bíbor tenyészet testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bíbor tenyészet bíbor nyúlványát. (9 támadással 854 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 344 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a bíbor tenyészet rezegő levelét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A bíbor tenyészet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A bíbor tenyészet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12907 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2243, sebződés: 80, gyógyulás: 8, összesen: -72 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-26 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+66 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
Az egyik sarokban egy lefelé vezető járatra bukkansz. Óvatos léptekkel indulsz el rajta, és a kanyargó lépcsőfokokat követve hamar az alsóbb szintre érsz. Egy díszes terem bontakozik ki előtted. A falakat gyenge fény világítja meg, de nem tudod megállapítani a sugarak forrását. Délre, egy négy méteres, teljesen ép boltíven keresztül egy másik szobába lehet jutni. [2. SZINT 3. PONT -> 1. SZINT 22. PONT] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
Egy boltíves terembe kerültél, ami a térképen is jelölt két díszes csarnokot köti össze. [23. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy smaragd tenyészet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 608 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd tenyészet egyik csápját. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a smaragd tenyészet nyúlványát. (9 támadással 819 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 159 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a smaragd tenyészet testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A smaragd tenyészet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13526 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1974, sebződés: 117, gyógyulás: 8, összesen: -109 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Lenyűgözve, földbe gyökerező lábbal állsz a cicomás csarnok bejáratában. A kupolás mennyezetről világító fénysugarak bíbor fénybe vonják a széles, arany díszítésű falakat. Az esthar papok gazdagságának képe lebeg a szemed előtt. [24. PONT.] egy őstenyészet lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 642 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őstenyészet méretes levelét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod az őstenyészet testét. (9 támadással 832 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 411 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megkarcolod az őstenyészet időtlen nyúlványát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Csápjaival az őstenyészet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az őstenyészet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14752 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2284, sebződés: 72, gyógyulás: 8, összesen: -64 ÉP}

Felcsillan a szemed, amikor az egyik sarokban megpillantasz egy drágakövet. Erről beszélt Kratifix! Ez lesz Esthar Kulcsa, bár hogy hogyan nyithatja ez ki a kincseskamrát, azt még nem tudhatod. Mindenesetre a drágakövet a hátizsákod mélyére rejted. Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder kulcs nyitja a ládát. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Megnézed, hogy mi a zsákmány: 400 arany, 1 fiatalság itala, 1 áldott kő, 1 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és 1 natharion talizmán (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-26 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
[37 pontot használtál fel, van még 530.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] [5 pontot használtál fel, van még 525.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[250,55] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Gyors léptekkel a kísérteties ködbe burkolózó szellemkastély felé tartasz. A bejáratnál egy áttetsző alak fogad, barátságosan rád mosolyog, majd int, hogy bemehetsz. Engedelmeskedve a rémségek sátrába lépsz. Az első pillanatokban semmit sem látsz, olyan sötét van. Pár pillanat múlva szemed alkalmazkodik a megváltozott körülményekhez, és ki tudod venni az előtted húzódó folyosó homályos formáit. Tapogatózó léptekkel indulsz előre, de alig teszel pár lépést, egy rémséges alak ugrik nyakadba, karmai a nyakad után kutatnak. Félelmed megsokszorozza erőd, teljes pánikban lerázod magadról a szörnyet, majd visszarohansz a folyosón. Távoztodban még egyszer visszanézel a kastély épületére, de arra gondolva, vajon mi várhatott rád a próbák végeztével, csak elkeseredsz. (Önanalízis: +4% versengés.)
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+763 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [249,55] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [248,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kék orchideacserjét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő). [96 pontot használtál fel, van még 429.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[247,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy vastagbőrű mutak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 393 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a vastagbőrű mutak testét. (9 támadással 760 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 107 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel többször eltalálod a vastagbőrű mutak nyakát. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 87 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával megbököd a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 229 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a vastagbőrű mutak bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (3 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 94 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14228 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2271, sebződés: 414, gyógyulás: 8, összesen: -406 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-36 életerő).

(Továbbmész...) [246,55] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő).

(Továbbmész...) [245,55] Még mindig füves síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 405.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[244,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gothag döglidérc került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 309 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc jobb lábát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc testét. (9 támadással 836 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 97 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megdöfködöd a gothag döglidérc jobb vállát. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13511 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1845, sebződés: 47, gyógyulás: 8, összesen: -39 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [243,55] A sík vidéket bozótos váltja fel.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő).

(Továbbmész...) [242,55] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+765 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [64 pontot használtál fel, van még 341.]

m 6 mozogsz nyugatra
[241,55] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 333.]

v 198 251 55 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(241,55) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(242,55) Tharr oltár, 32. jellempróba
(244,55) Raia oltár, 25. jellempróba, gothag döglidércek (#429)
(245,55) 27. jellempróba, Fairlight oltár
(246,55) 24. jellempróba, Dornodon oltár
(247,55) vastagbőrű mutak (#442), 48. jellempróba, Raia oltár
(248,55) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), 31. jellempróba
(249,55) 42. jellempróba, Tharr oltár
(250,55) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 23. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, érclelőhely

[251,55] A fák eltünedeznek, ahogy egy kisebb hegy lábához érsz. Nosza, másszuk meg! Egy kolostor romjaira bukkansz. Sok-sok évszázad eltelhetett már azóta, hogy itt esthar papok laktak, ma már csak a buja növényzet az úr. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Longnower formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.)

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-43 életerő). Találsz néhány eldobott tárgyat: 123 mákrózsa virág. Elrakod őket.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] [18 pontot használtál fel, van még 315.]

* 1. BP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [30 pontot használtál fel, van még 282.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 272.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 646 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 646, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 262.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 36 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 18 gyöngymangót találsz. [3 pontot használtál fel, van még 259.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 259.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 259.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 259.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 257.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 252.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 174 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 3 7 fejleszted a 3. tulajdonságodat 7 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 167 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-41 életerő). [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 11, 6.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY)
A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle.

ORK SÖR (1701. TÁRGY)
Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel:
- Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele.
- No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü!
[A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg.

KYORGÖLŐ KÉS (868. TÁRGY)
A kyorgölő kés tökéletes szúrófegyver, melyet akár a bal kezedben is forgathatsz. A sötétben a hegyes penge halványkék derengéssel világít, ami arra persze kevés, hogy fáklya helyett használd, viszont könnyen rálelhetsz, ha esetleg kiejtenéd a kezedből. Ez persze csak elméletben lehetséges: a kyorgölő kés annyira ragaszkodik gazdájához, hogy ha másik kalandozónak adnád, elvesztené minden mágikus tulajdonságát. Tehát elajándékozni, vagy eladni nem lehet. Miközben 3D4+4-et sebez ellenfeleden, +5 támadást is ad, ha pedig Ghalla keleti csücskében, a kyorgok volt lakhelyén élő szörnyek ellen használod, kapsz még +8 sebzést.

NATHARION TALIZMÁN (867. TÁRGY)
Az Esthar császárság virágzásának idején rengeteg mágikus tulajdonsággal felruházott ékszert készítettek a vezető rakshallionok parancsára. A háború alatt ezek legtöbbjét biztonságos helyre rejtették, így gyakran előfordul még manapság is, hogy natharion ereklye kerül elő valamelyik kincsőrzésre alkalmas barlang mélyéről. Ez a talizmán is ilyen, mely leginkább egy aranyérmére hasonlít, melynek egyik oldalát különös jelek (rúnák?) díszítik, a másik oldalán pedig egy sárkány képe látható. Ha a natharion talizmánt a nyakadba akasztva viseled, +3 támadást és +3 sebzést kapsz a harc során. A talizmánt nem adhatod át másik karakternek.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 714. fordulód.

Erő: 82 (104) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 82 (101) Támadás: 78 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 81 (105) Védekezés: 139 Menekülés: 30 % Életkor: 49/54 év
Egészség: 82 (103) Életpont: 1385/1148 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (110) Varázspont: 4380/237 Pénz: 45118 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 915/1026 Halhatatlanság: 11 %
Eddig összesen 8870 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 108883 TP-t kaptál. Jelenleg 37968921 TP-d van. A következő szinthez még 3031079 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 687. fordulódban 128584 arany került a bankszámládra. 145942 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 53/62 (+3%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 39/81 (+2%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/85 2. nyomkövetés: 180/32 (+4%) 3. mászás: 36/14
4. csapdakészítés: 9/91 5. csapdaészlelés: 19/69 (-288%) 6. gyógyítás: 339/2 (+60%)
7. titkosírás: 19/86 8. felderítés: 37/27 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/29
10. teológia: 161/36 (+42%) 11. taumaturgia: 269/33 (+26%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 28/69 (+4%) 14. zene: 16/2 15. szörnyismeret: 24/14
16. pszi: 82/25 (+6%) 17. zárnyitás: 3/86 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 4/62 20. bányászat: 55/29 (+7%) 21. úszás: 15/42
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 167
7. tulajdonságpont: 1 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 187 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 283 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dizen kulcs (#472) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
578 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 borkonyó bibe (#312)
2 csalánvirág (#582) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 fiatalság itala (#473)
18 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 1 kyorgölő kés (#868)
130 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 natharion talizmán (#867)
1 vámpírfog (#1221) 3 vasérc (#152) 36 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(251,55) a 105. labirintus bejárata, smaragd tenyészet (#518), egy kobudera férfi, bíbor tenyészet (#517), őstenyészet (#519), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), érclelőhely, aranyfecske (#283)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Bekerültek a játékba az új területhez kapcsolódó isteni küldetések. Ezzel kapcsolatban az isteni küldetések teljes rendszerét újra kellett írni, bár a rendszert leteszteltük, ha mégis visszásságot tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk.

Üzenet küldése a karakternek