710. forduló, 712. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. dec. 6. 9h:42'
EZ A 739. JÁTÉKHETED, 711. FORDULÓD
740. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [254,29] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ).
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+127 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+2199 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+147 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+17 tudatpont.) A lottó 897. hetének nyerőszámai: 23, 15, 1. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 917.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 915.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 915.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 913.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 911.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 909.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 909.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 907.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 907.]
Beizzik a turbómágia. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 905.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 905.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 905.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 905.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 904.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 898.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 896.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 894.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 892.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 890.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 226% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 890.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 654 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 880.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 880.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 878.]
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 868.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 866.]

ef 30 503 energia fejlesztése 30
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 656.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
[255,28] Az erdőt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).

(Továbbmész...) [256,28] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Hirtelen a titokzatos szellemkastély bukkan fel előtted. Lenyűgöz nagysága, valamint ködbe vesző gigantikus mérete. A bejárat előtt egy kísértet áll, unott arca semmilyen érzelmet nem tükröz. Amikor közelebb lépsz, félreáll, hogy beengedjen a rémségek birodalmába. Belépsz. Egy furcsa, kísértetiesen sötét folyosón találod magad. Lassú léptekkel haladsz előre. Talpad alól fényes szemű kis állatok neszét hallod.
- Jaj - kiáltasz fel, amikor az első belemar a bokádba. - Mindenáron át kell jutnom - mondogatod magadban. Akrobatikus mozdulatokkal próbálsz egyszerre előrehaladni és minél több átok szörnyeteget eltaposni. Egy idő után arra eszmélsz, hogy újra egyedül vagy a folyosón, az undormány lények eltűntek. Néhány lépés után váratlanul velőtrázó sikoltást hallasz, ami nem akar megszakadni. Rémülten keresed a menekülés útját, de rájössz, a füledre tapasztott tenyered semmit sem használ. A falhoz lapulsz, és kivárod, amíg véget ér. Éhezni és szomjazni kezdesz! (206 életpontot vesztettél.) A folyosó hirtelen változtat irányt. A forduló túloldalán az ősi szellem vár rád, viselkedéséből ítélve a harc elkerülhetetlen. A szörny túl erősnek tűnik. Nem teszed kockára életed ilyen kilátástalan küzdelemben, inkább elmenekülsz. Rosszkedvűen hagyod ott a szellemkastélyt. (Önanalízis: +4% versengés.)
Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Baalgarmon szolgája. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (76 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Baalgarmon szolgája testét. (9 támadással 874 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A Baalgarmon szolgája karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-14 TVP). A Baalgarmon szolgája a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával megdöfködöd a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (4 támadással 386 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megkarcolod a Baalgarmon szolgája jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Baalgarmon szolgája megcsapja a fejedet. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-12 TVP). Előremozdulva, a Baalgarmon szolgája kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a Baalgarmon szolgája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
14669 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1938, sebződés: 523, gyógyulás: 8, összesen: -515 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+812 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [256,29] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. (Önanalízis: +3% mászás.) Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gránitelementál testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gránitelementál jobb karját. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 383 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megdöföd a gránitelementál fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1970 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi hatás! Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel teljesen átdöföd a szubreális vámpír testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Karmaival a szubreális vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szubreális vámpír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 2061 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy Mnebolath!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 664 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 2502 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 csontpálcát. [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [114 pontot használtál fel, van még 516.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[255,30] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy krathan csontváz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 652 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz jobb oldalát. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a krathan csontváz zörgő csontjait. (9 támadással 859 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 220 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a krathan csontváz testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A krathan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1902, sebződés: 109, gyógyulás: 8, összesen: -101 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő). Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [256,31] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Utad során felfedezel egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [257,32] Továbbra is dombság. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.)

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 460.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[258,33] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [258,34] Továbbra is síkságon vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [257,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy chaktra vadászeb. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 656 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a chaktra vadászeb bal oldalát. (8 támadással 763 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 410 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12824 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2225, sebződés: 296, gyógyulás: 8, összesen: -288 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 436.]

m 4 mozogsz délre
[257,36] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tükörtornyot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy natharion gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 663 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a natharion gólem testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával többször eltalálod a natharion gólem testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 425 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a natharion gólem testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával kicsit megbökdösöd a natharion gólem testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 385 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a natharion gólem sziklakemény testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14146 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2130, sebződés: 175, gyógyulás: 8, összesen: -167 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+893 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy animált korall. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). [48 pontot használtál fel, van még 388.]

v 198 254 29 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(254,29) a 104. labirintus bejárata, aranyfecske (#283)
(255,28) oltár, 255. jellempróba, 47. jellempróba
(255,30) Leah oltár, 23. jellempróba, krathan csontvázak (#432)
(256,28) Baalgarmon szolgái (#439)
(256,29) kristálypalota (#401), oltár, 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), gránitelementál (#205), szubreális vámpír (#223), Mnebolath (#237)
(256,31) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, 47. jellempróba, érclelőhely
(257,32) 36. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, érclelőhely
(257,35) chaktra vadászeb (#459)
(257,36) tükörtorony (#885), 42. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, natharion gólem (#428), animált korall (#445)
(258,34) Raia oltár, 25. jellempróba

[254,29] A bozótost ritka erdő váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Emella a Bombázó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 378.]

be 104 bemész a 104. titkos labirintusba
Rövid keresgélés után egy aszpirinbokor mögött rálelsz a föld alá vezető lépcsőkre. Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-21 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Hosszú idő telik el, ahogy lassan és óvatosan végighaladsz a poros lépcsőfokokon, és újra vízszintes talajt érezhetsz a lábad alatt. A térkép nem hazudott, rögtön döntened kell, keletre is, nyugatra is egy szűk folyosó vezet tovább. [5 pontot használtál fel, van még 373.]

lm 22 mozogsz 22
Egy T elágazásba jutottál. A délre induló járat pár méterre véget ér, kőfal zárja le. [2. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
Egy nagyobb terem tűnik fel előtted. A szemközti falra egy ismeretlen címert festettek, talán hogy ez őrizze a romváros több évezredes nyugalmát. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy pirogólem. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 649 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pirogólem nyakát. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (59 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a pirogólem bal karját. (8 támadással 769 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a pirogólem jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) A pirogólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10469 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 315, gyógyulás: 8, összesen: -307 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kulcskarika nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
A folyosó a lábad alatt elkanyarodik. [4. PONT.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
A szűk járat egy éles kanyart vesz. [5. PONT.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő).
Egy kisebb terembe érkeztél. Mindent por borít, a padlón viszont itt-ott friss lábnyomok rajzolódnak ki előtted. [6. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-3164 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy púpos zsokarg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg szőrös púpját. (8 támadással 778 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 353 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a púpos zsokarg bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 jáde rakshallion. 8502 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1535, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
A térképen is jelölt hármas elágazásba jutottál. [7. PONT.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-12 életerő).
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Fejedet behúzva haladsz a szűk járatban. [8. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-0 varázspont).
(Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
Egy kisebb terembe érkeztél. A szoba északi oldala teljesen beomlott, és ránézésre a többi falat is az összedőlés veszélye fenyegeti. [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy achát gólem! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem fejét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az achát gólem pufók combját. (9 támadással 852 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd az achát gólem jobb karját. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Az achát gólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával jól megszurkálod az achát gólem testét. (3 támadással 292 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 197 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megkarcolod az achát gólem testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Az achát gólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Az achát gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 natharion opál. 12558 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2126, sebződés: 161, gyógyulás: 0, összesen: -161 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-16 életerő).
Bizsergető elégedettség tölt el, amint belépsz a hatalmas terembe. Ez annak idején a rakshallion papok tanácsterme lehetett, ahol a harcászati döntéseiket hozták. Bár a díszítés megkopott azóta, még mindig fényesen tündökölnek a falra akasztott csecsebecsék a félhomályban. [22. PONT.] egy torz gólemet pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a torz gólem fejét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a torz gólem testét. (9 támadással 888 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 412 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megdöfködöd a torz gólem testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) A torz gólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával valamennyire megsebezgeted a torz gólem testét. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 439 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a torz gólem testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) A torz gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A torz gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2664, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 gólemgyűrűt (ld. enc.). Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kholden kulcs nyitja a ládát. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Megnézed, hogy mi a zsákmány: 480 arany, 1 angyalok gyűrűje, 1 szent jogar, 1 gyógykenőcs és 1 rakshallion jogar (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [21. PONTON.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-26 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
[32 pontot használtál fel, van még 341.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 331.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 326.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 316.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 311.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 1. BP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [30 pontot használtál fel, van még 268.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 258.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 36 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 9 lótuszvirág. [3 pontot használtál fel, van még 255.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 253.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 253.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 112 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 99 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő). [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 4, 24.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GÓLEMGYŰRŰ (866. TÁRGY)
Az Esthar papok joggal féltek attól, hogy a titkos ceremóniáikon alkotott őrzőgólemjeik hűségébe hiba csúszhat. Ez a kyorgok minden tudást maga mögé utasító hatalma volt, mellyel bármikor kényük-kedvük szerint tudták formálni a mások által létrehozott mágiát is. A gólemgyűrű olyan hűségbéklyót von tulajdonosa köré, melyet már a legerősebb kyorg hatalom sem képes áttörni. Ez a hatás csupán az Esthar papok mágiával animált szolgáira vonatkozik, így nem valószínű, hogy ha ezt viseled, minden kyorg a lábaid előtt fog heverni. A gólemgyűrű észlelhető hatásai a következők: viselésekor +9 védettséget és +20 max.ép-t kapsz. A gyűrű annyira ragaszkodik gazdájához, hogy sem másik karakternek átadni, sem eladni nem tudod.

RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY)
A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbolikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 711. fordulód.

Erő: 82 (104) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 82 (101) Támadás: 78 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 81 (105) Védekezés: 139 Menekülés: 30 % Életkor: 49/52 év
Egészség: 82 (103) Életpont: 1383/519 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 82 (110) Varázspont: 4381/26 Pénz: 43902 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 42/0 Pszi pont: 901/1055 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 86
Eddig összesen 8827 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 107799 TP-t kaptál. Jelenleg 37479704 TP-d van. A következő szinthez még 3520296 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 687. fordulódban 128584 arany került a bankszámládra. 144014 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 53/43 (+3%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 39/70 (+4%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/52 (+11%) 2. nyomkövetés: 179/68 (+9%) 3. mászás: 36/5 (+3%)
4. csapdakészítés: 9/91 5. csapdaészlelés: 19/21 (+18%) 6. gyógyítás: 336/62 (+60%)
7. titkosírás: 19/86 8. felderítés: 36/81 9. szörnyidomítás: 5/14
10. teológia: 159/75 (+42%) 11. taumaturgia: 268/30 (+23%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 28/60 (+4%) 14. zene: 16/2 15. szörnyismeret: 24/14
16. pszi: *81/100 (+9%) 17. zárnyitás: 3/70 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 4/62 20. bányászat: 55/5 (+8%) 21. úszás: 15/42
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 117
7. tulajdonságpont: 1 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 126 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 488 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dizen kulcs (#472) 6 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260)
9 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 kholden kulcs (#470)
2 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 1 ubuk dobónyíl (#138)
2 varázskő (#305) 36 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
649 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 2 csalánvirág (#582)
5 csillezsályalevél (#1253) 1 gólemgyűrű (#866) 1 gyógykenőcs (#313)
1 jáde rakshallion (#749) 5 jégszilánk (#1128) 9 lótuszvirág (#447)
10 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 natharion opál (#747)
1 rakshallion jogar (#864) 1 sólyomcsőr (#1223) 1 szent jogar (#150)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(254,29) a 104. labirintus bejárata, aranyfecske (#283), oltár, barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), pirogólem (#514), púpos zsokarg (#451), achát gólem (#515), torz gólem (#516)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 138,121-es mezőn levő ősi rúnatorony a 139,121-re költözött.

Üzenet küldése a karakternek