70. forduló, 72. forduló, Ezüstfarkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. nov. 30. 9h:07'
EZ A 766. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
767. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5957
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTFARKAS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,73] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 3 szárnyas hernyó (eladási ár: 400 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 1157. hetének nyerőszámai: 27, 21, 30. 3 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

bb 150 1 beraksz a bankba a 150. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

bb 106 3 beraksz a bankba a 106. tárgyat (3 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 fabontót. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

be 1215 3 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A gyeplőt fogó ráncos öregasszony bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): látsz pár, a távolban elvonuló pókvadászt; 6 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): a távolban sok-sok vadász tatu nyüzsög, szerencsére elég messze vannak.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [6 pontot használtál fel, van még 235.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED

97 98 99
72
73
74

[101,76] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[0 pontot használtál fel, van még 235.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[100,77] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő szürke rinocérosz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával néhányszor megcsapod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy halálhozó.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (14 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 11 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 14 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Most a tudásodat teszik próbára. Egy gnóm terem előtted, és megszór különböző kérdésekkel. Először Ghalla szörnyeiről érdeklődik: miről ismerni fel egy varkaudart, sullárt stb. Miután válaszaidat nem találja túl kielégítőnek, mással próbálkozik: sorold fel néhány megnevezett varázslat összetevőit. Tanácstalanul töprengsz egy darabig, de nem jut eszedbe, hogy mit is kellene válaszolnod. 195 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 195 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [99,78] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [99,79] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával kegyetlenül megütöd az orgyilkos fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [86 pontot használtál fel, van még 149.]

be 598 bemész az 598. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért,
gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, mágiafeloldás (#75) 36 aranyért,
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsital főzése (#100) 150 aranyért,
varázsszem (#184) 65 aranyért, a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért,
mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért,
oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért,
harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összeakadsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight bíborosa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Folytatod utadat.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy.
Összeismerkedtek. Az ő neve Veres Tramman. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy zombi! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó.
Összeismerkedtek. Az ő neve Alaran. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [8 pontot használtál fel, van még 136.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 8 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db, rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db,
láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db,
tankány karom (#237) 20 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db,
tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kvazár sisak (#266) 140 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, gromak páncél (#270) 60 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstkard (#325) 44 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db,
királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vas fejpánt (#408) 30 ap /db, teknőcpajzs (#417) 30 ap /db, kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db,
zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db,
tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, tünde íj (#553) 60 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, törpe szekerce (#1105) 400 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db,
che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db, Halatir kalapja (#1262) 75 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db,
Jerome köpenye (#1527) 900 ap /db, méregtagadó (#1531) 1200 ap /db, féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db,
Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 50 ap /db, bronzsisak (#88) 9 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db,
csontszablya (#64) 2 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, gromak páncél (#270) 30 ap /db,
hosszú íj (#111) 20 ap /db, kvazár sisak (#266) 70 ap /db, Mallon botja (#1526) 180 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, rövid kard (#171) 23 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 31 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 5 ap /db, vassisak (#160) 22 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 131.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db,
fabontó (#106) 10 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db,
vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db,
grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db,
amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db,
remák szív (#264) 24 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db,
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db,
kőszem (#304) 10 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db,
ezüsthegyű lándzsa (#324) 30 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként,
szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db,
moa rubin (#379) 60 ap /db, moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db,
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, moa burát (#384) 24 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, polip szívóka (#391) 4 ap /db,
álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db,
gór formázó minta (#444) 50 ap /db, dizen kulcs (#472) 70 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db,
sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db, alligátorbőr (#661) 20 ap /db,
elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db,
rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfin (#676) 40 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, elf tekercs (#683) 400 ap /db,
troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, Thargodan csont (#1181) 30 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db,
pókláb (#1378) 2 ap /db, teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, azuka vese (#1462) 18 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db,
quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, antilopbőr (#48) 3 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db,
csontkulcs (#74) 4 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyöngymangó (#135) 2 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db,
királygyík bőr (#44) 3 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
lajhár csont (#236) 3 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, sullár hólyag (#168) 7 ap /db,
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db,
távcső (#42) 16 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db,
vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 126.]

ee 231 657 652 eladod a 231. tárgyat a 657. tárgyat a 652. tárgyat
Eladtál 2 acélpengőkét. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 3 aurach fogat. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 4 darázsszárnyat. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 126.]

ee 130 236 677 eladod a 130. tárgyat a 236. tárgyat a 677. tárgyat
Eladtál 2 hebrencs állkapcsot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 4 lajhár csontot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 2 szulfagor agyart. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 126.]

ee 41 33 eladod a 41. tárgyat a 33. tárgyat
Eladtál 2 grákóbőrt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 2 15 megveszed a 2. tárgyat 15
Vásároltál 15 kaját. 30 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

bb 2 15 beraksz a bankba a 2. tárgyat (15 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 83 20 megveszed a 83. tárgyat 20
Vásároltál 20 ragasztót. 40 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 245 1 megveszed a 245. tárgyat 1
Vásároltál 1 márványkulcsot. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

ve 396 10 megveszed a 396. tárgyat 10
Vásároltál 10 álomport. 20 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[101,81] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 10 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Moloch egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 sallank nyilat.

(Továbbmész...) [102,82] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pszi elementál. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [103,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy megsebesített törpemammut. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 76.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[104,84] Továbbra is síkságon vagy.

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [105,85] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,86] Dombos terepre érkeztél. Ezeket az elszórt dombokat együttesen Ibin domnoknak hívják. Régen királyok temetkeztek itt.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Leona formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. [31 pontot használtál fel, van még 45.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. Ez jól esett! (+11 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy mélységi grittang.

Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (ld. enc.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: ef 2 502 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 5, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 212 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKE RINOCÉROSZ (346. SZÖRNY)
Ezek a hatalmas orrszarvúak, bár növényevők, hamar dühbe gurulnak, ha valaki csak úgy betrappol területükre - és akkor aztán kalandozó legyen a talpán, aki elé mer állni a támadó sebességgel rohamozó rinocérosznak. A rinók ellen talán a rohamkor magad elé tartott szúrófegyver a leghatékonyabb, és az ütőfegyverrel fogsz a legkevésbé boldogulni a vastag bőr ellen.

MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

PSZI ELEMENTÁL (221. SZÖRNY)
Ha egy pszi elementállal találkozol, akkor minden valószínűség szerint magad is pszi használó vagy (vagy legalábbis egy pszi használó járt az adott mezőn röviddel előtted). A pszi elementálok anyagtalan, kasztroplanáris jelenségek, amelyeket mágnesként vonz a pszionikus tevékenység. A pszi elementál komoly pszi képességekkel rendelkezik, és kizárólag mágikus úton sebezhető. Igaz, halvány sűrűségű ektoplazmáját sokszor még egy egyszerű lángcsóva is pozdorjává zúzza. A pszi elementál leölésével azonban még nem oldódott meg minden problémád: ugyanis a pszi elementálokat általában poszogó möszék kísérik, szabad szemmel láthatatlan, pszi energiát fogyasztó élősködők. A gazdaállat pusztulásával - vagy sokszor anélkül is - csatlakoznak az új gazdához, és vígan lakmároznak pszionikus és egyéb mentális energiáikból. Hogy hogyan lehet megszabadulni tőlük? Hááát... sokak szerint még a halál sem megoldás. Ja: azzal sem érdemes próbálkozni, hogy BA parancsot adsz ki a pszi elementálra, hiszen egy pszi elementál elől nem bújhatsz el...

SPIRITUSZ (170. TÁRGY)
Vannak szörnykomponensek, amelyeket ha nem tartósítasz valahogyan, néhány nap alatt megromlanak. Erre kiválóan alkalmas a spiritusz. Ezt az alkoholos folyadékot azonban jól elzárva (például egy sullár hólyagban) kell tartanod, nehogy idő előtt elillanjon. Minden alkalommal, amikor olyan szörnyalkatrészt vágsz ki, amelyet tartósítani kell, automatikusan felhasználsz egy csepp spirituszt.

KARAKTERLAP

Ezüstfarkas, egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 18 (21) Szint: 13 Merészség: 7/3 Magasság: 177 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 14 Életpont: 201/69 Jellem: jó (74) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 156/3 Pénz: 292 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/2 Pszi pont: 7/4
Eddig összesen 219 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 246 TP-t kaptál. Jelenleg 43 802 TP-d van. A következő szinthez még 4 198 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, ryuku gárdista, karmos tankány. A 66. fordulódban 5383 arany került a bankszámládra. 5436 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/3 ütőfegyverek: 14/51 (+21%) lőfegyverek: 7/52
dobófegyverek: 4/22

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,86 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/64 (+22%) 2. nyomkövetés: 2/34 3. mászás: 1/49 (+20%)
4. csapdakészítés: 8/33 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 9/54
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/5 9. szörnyidomítás: 2/0
10. teológia: 4/76 (+8%) 11. taumaturgia: 15/105 (+6%) 12. versengés: 4/100 (+27%)
13. zene: 3/84 (+44%) 14. szörnyismeret: 3/0 15. pszi: 1/66
16. zárnyitás: 1/5 17. vadászat: 11/88

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1000 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
75 arany (#50) 2 acélpengőke (#231) 3 aurach fog (#657)
4 darázsszárny (#652) 3 fabontó (#106) 2 grákóbőr (#41)
2 hebrencs állkapocs (#130) 4 lajhár csont (#236) 1 lapockacsont (#33)
8 nyílvessző (#108) 8 sallank karom (#128) 1 szent jogar (#150)
2 szulfagor agyar (#677)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 álompor (#396) 4 kerek kő (#19) 1 márványkulcs (#245)
2 orgyilkos tőr (#225) 12 ragasztó (#83) 8 sallank nyíl (#129)
3 spiritusz (#170) 3 szárnyas hernyó (#69) 5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104 105 106 107
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
(99,78) orgyilkos (#131)
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), orgyilkos (#131)
(100,77) szürke rinocérosz (#346), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, 47. jellempróba, halálhozó (#419)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), orgyilkos (#131), egy árnymanó férfi, Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(101,81) karmazsin huhogó (#185), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(102,82) pszi elementál (#221), patak, Elenios oltár, 43. jellempróba
(103,83) Tharr oltár, törpemammut (#115)
(104,84) Tharr rúnaköve, Tharr oltár, 27. jellempróba
(105,85) 41. jellempróba
(106,86) oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), mélységi grittang (#103)

Üzenet küldése a karakternek