Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 18. 12h:25' EZ A 206. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD 207. játékheted kezdete: okt. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5392 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 4. KP: | energia fejlesztése 1 |
m 6 8 | mozogsz nyugatra, északra |
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. [+10% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [93,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. [+7% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 27 életpontot sebeztél. [+7% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [93,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 31, gyógyulás: 18, összesen: -13 ÉP}
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 11 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért |
RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL) Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra! |
TERHESSÉG Tehát teherbe estél! No igen, jobban kellett volna vigyázni a feltételes udvarlásnál. Esetleg némi ovimon bogyót beszerezni... Most már azonban nem tehetsz semmit: kénytelen vagy végigcsinálni. Gyorsan végiggondolsz mindent azzal kapcsolatban, amit jó anyád tanított a gyermeknemzésről. Akkor azonban nem volt arról szó, hogy ilyen gyorsan megy a dolog - valószínűleg a termomágikus háború okozott olyan zavarokat a tér-idő kontinuumban, hogy a gyermekek ilyen gyorsan fejlődnek. Vigyázat, a terhesség ideje alatt sokkal több ennivalóra van szükséged, mint egyébként! Ha esetleg tudod, ki volt az apa, őt is rábírhatod a kajagyűjtésre... Mivel tapasztalt kalandozó vagy, a terhesség szerencsére nem jelent semmilyen egyéb hátrányt (pl. harcban, mozgásban). |
Erő: | 22 (29) | Szint: | 13 | Merészség: | 3/1 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 27 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 91/91 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 178/126 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 316/4 | Pénz: | 476 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 7/0 | EFejl: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 14/28 (+6%) | vágófegyverek: | 5/74 (+14%) | ütőfegyverek: | 2/59 |
lőfegyverek: | 12/42 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/89 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 19/63 (+24%) | 3. mászás: | 3/15 |
4. csapdakészítés: | 9/88 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 1/9 | 6. gyógyítás: | 17/94 |
7. titkosírás: | 1/30 | 8. felderítés: | 1/83 | 9. szörnyidomítás: | 2/4 |
10. teológia: | 11/70 (+17%) | 11. taumaturgia: | 11/15 (+24%) | 12. szörnyismeret: | 6/24 (+18%) |
13. vadászat: | 6/84 | 14. bányászat: | 3/84 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot ) |
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
acéldarázs (#140), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 6) |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
Összsúly: 60.18 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
20 | víz (#27) |