70. forduló, 72. forduló, Bad Cickány összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 18. 12h:25'
EZ A 206. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
207. játékheted kezdete: okt. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5392
SZÁMLA : XXXX

BAD CICKÁNY KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,47] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+88 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 681. hetének nyerőszámai: 3, 14, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 233.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 223.]

* 3. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 4. KP: energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] A befejezéshez még 3767 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 208.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[93,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász tatu közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. [+10% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A vadász tatu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz Jégviharral. Ruházatát egy kaszabolósáska trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Szépmező Szárnya. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy ryuku köpenyt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy karmos tankány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. [+7% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang farkát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 5, gyógyulás: 7, összesen: +2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 188.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 180.]

m 2 mozogsz keletre
[94,46] Amerre csak a szem ellát, dombok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 170.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 162.]

m 3 mozogsz délkeletre
[95,47] Továbbra is dombság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 27 életpontot sebeztél. [+7% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 152.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 144.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[94,47] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [93,47] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 31, gyógyulás: 18, összesen: -13 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek északra.
[20 pontot használtál fel, van még 124.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 121.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) Korgó gyomrod figyelmet követel. [40 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [11 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 7, 13.
Ahogy mocorogni kezd valami a hasadban, rossz előérzeted támad - lehet, hogy terhes vagy? (ld. enc.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 242 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

TERHESSÉG
Tehát teherbe estél! No igen, jobban kellett volna vigyázni a feltételes udvarlásnál. Esetleg némi ovimon bogyót beszerezni... Most már azonban nem tehetsz semmit: kénytelen vagy végigcsinálni. Gyorsan végiggondolsz mindent azzal kapcsolatban, amit jó anyád tanított a gyermeknemzésről. Akkor azonban nem volt arról szó, hogy ilyen gyorsan megy a dolog - valószínűleg a termomágikus háború okozott olyan zavarokat a tér-idő kontinuumban, hogy a gyermekek ilyen gyorsan fejlődnek. Vigyázat, a terhesség ideje alatt sokkal több ennivalóra van szükséged, mint egyébként! Ha esetleg tudod, ki volt az apa, őt is rábírhatod a kajagyűjtésre... Mivel tapasztalt kalandozó vagy, a terhesség szerencsére nem jelent semmilyen egyéb hátrányt (pl. harcban, mozgásban).

KARAKTERLAP

Bad Cickány, egy kopasz, piros szemű gnóm nő vagy. Bőröd sárga. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 22 (29) Szint: 13 Merészség: 3/1 Magasság: 108 cm
IQ: 27 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 17 Életpont: 178/126 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 Varázspont: 316/4 Pénz: 476 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 7/0 EFejl: 3
Eddig összesen 252 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 354 TP-t kaptál. Jelenleg 39144 TP-d van. A következő szinthez még 8856 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, bibircsók-óriás, rőtmanó berzerker. A 62. fordulódban 1095 arany került a bankszámládra. 1193 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 14/28 (+6%) vágófegyverek: 5/74 (+14%) ütőfegyverek: 2/59
lőfegyverek: 12/42 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/89 (+10%) 2. nyomkövetés: 19/63 (+24%) 3. mászás: 3/15
4. csapdakészítés: 9/88 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 17/94
7. titkosírás: 1/30 8. felderítés: 1/83 9. szörnyidomítás: 2/4
10. teológia: 11/70 (+17%) 11. taumaturgia: 11/15 (+24%) 12. szörnyismeret: 6/24 (+18%)
13. vadászat: 6/84 14. bányászat: 3/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
acéldarázs (#140), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 6)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

Összsúly: 60.18 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 6 spiritusz (#170) 1 vadász tatu bőr (#15)
20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,46) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 23. jellempróba, mélységi grittangok (#103)
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 45. jellempróba, Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), tetemember (#123), Jégvihar (1605. kalandozó), Szépmező Szárnya (3344. kalandozó), ryuku gárdista (#360)
(94,46) Tharr oltár, olvasztókemence (#86), 27. jellempróba, vaskohó (#155), quwarg harcos (#201)
(94,47) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), 40. jellempróba
(95,47) mélységi grittangok (#103), Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.10.18 12:24 Változások a számládon! 180 zsetont átutaltak a(z) 5386. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek