Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 2. 11h:05' EZ A 1144. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD 1145. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3332 SZÁMLA : XXXX |
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
le 11 | leveszed/lerakod a 11. tárgyat |
t 104 | támadod a 104. szörnyet |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 9 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a trikornis testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trikornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
m 4 1 2 | mozogsz délre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [94,10] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmazsin huhogó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [95,10] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm jobb oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a sötét gnóm testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [97,9] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy Quirov. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov bal oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a Quirov jobb vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a Quirov testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a Quirov jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A Quirov összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szereztél 65 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
ea 247 1 | eladod a 247. tárgyat 1 |
ea 105 2 | eladod a 105. tárgyat 2 |
ea 106 6 | eladod a 106. tárgyat 6 |
ea 198 2 | eladod a 198. tárgyat 2 |
ea 41 1 | eladod a 41. tárgyat 1 |
ea 102 2 | eladod a 102. tárgyat 2 |
ea 332 2 | eladod a 332. tárgyat 2 |
ve 135 2 | megveszed a 135. tárgyat 2 |
ve 212 1 | megveszed a 212. tárgyat 1 |
ve 203 1 | megveszed a 203. tárgyat 1 |
ve 317 1 | megveszed a 317. tárgyat 1 |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal vállát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [95,10] Továbbmész a város utcáján. A fogadónál már gyülekezik a nép. Biztos a "kocsmatöltelékek" versenyére készülődnek. (17. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Továbbmész...) [94,10] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
gyk 13 30 | gyakorolsz a 13. tárggyal 30 pontért |
kt 66 | elkészíted a 66. tárgyat |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
VARKAUDAR CSIZMA (317. TÁRGY) A varkaudar csizma valamilyen különös bőrből, ismeretlen eljárással készült igen kényelmes és ellenálló lábbeli. Bár készítésének titkát csak a varkaudarok ismerik, viselni te is tudod, a KF 317 paranccsal. A varkaudar csizma 4-el javítja a védettségedet! |
Erő: | 19 | Szint: | 14 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 141 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 181/170 | Jellem: | jó (22) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 656 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 18 | szúrófegyverek: | 8 | vágófegyverek: | 1 |
ütőfegyverek: | 2 | lőfegyverek: | 10 | dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
94,108 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 26 |
7. felderítés: | 5 (+1) | 8. harcművészetek: | 14 | 9. zene: | 1 |
10. szörnyismeret: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 5 |
13. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 6 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
Bloodwitch (#4592) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 17. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzpáncél (#90) | |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | * | tankány karom (#237) | 1 | varkaudar csizma (#317) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontkés (#11) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | kőkés (#6) | 1 | méregfog (#1553) | 4 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | parittya (#18) | 6 | ubuk tüske (#131) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | obszidián függő (#195) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 5 | + | deus ex machina (#1) | ||
4 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
17 | kaja (#2) | 2 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 11] | ||||||
3 | uzbány csőr (#169) | [bennük 22 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | |||
3 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | 2 | darázsszárny (#652) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kavadu lebeny (#24) | 2 | lajhár csont (#236) | 20 | madártoll (#112) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 14 | pirkit (#153) | 5 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 21 | sallank karom (#128) | 7 | smirglilevél (#29) | |||
1 | sünmedve tüske (#14) | 14 | tigroszlán fog (#63) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vapár ág (#110) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | vasérc (#152) |
Összsúly: 42.68 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | evaporőr háj (#105) | 6 | fabontó (#106) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | huhogó bibe (#332) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 10 | sünmedve tüske (#14) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
3 | víz (#27) | 2 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
104 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | varkaudar csizma (#317) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | |
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|