70. forduló, 72. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 22. 9h:10'
EZ A 97. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
98. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,-20] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.)

d 242 2 eldobod a 242. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

flh 7 108 felt. lőfegyver haszn. 7 a 108. tárggyal
FLH 7 108 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

flh 4 23 felt. lőfegyver haszn. 4 a 23. tárggyal
FLH 4 23 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

flh 5 23 felt. lőfegyver haszn. 5 a 23. tárggyal
Ok, FLH 5 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

fkt 22 20 1 felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. [15 pontot használtál fel, van még 226.]

fkt 23 10 1 felt. készítesz a 23. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

m 6 mozogsz nyugatra
[41,-20] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy süvítő rája nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája lapos testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával megérinted a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a bal válladra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Shaddar városa innét északra fekszik. " Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.)
Összefutsz Thompson99. Tharr követője. Egy bronzpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy rézsisakot és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy karmos tankány trófea és egy lajhárlord trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzpengét, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[12 pontot használtál fel, van még 214.]

kt 80 elkészíted a 80. tárgyat
Itt nincs korongfa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy lapkorongot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 214.]

h 81 80 használod a 81. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
Sajnos nincs nálad lapkorong. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[40,-21] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a rájanyék hártyás szárnyát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szörnyen éhezel. (-3 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 202.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sóhajtó dorony. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérgezett tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mr. Vadászmester, elejtett egy zebrát. Ez a húsmennyiség jó ideig elég lesz! (+6 kaja.) Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 162.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[40,-22] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a rájanyék testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [41,-22] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy északi aurach. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Shaddar városa innét északra fekszik. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [42,-22] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Itt csata lesz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérgezett tüske. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy mérges nyukmár!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mérges nyukmár testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A mérges nyukmár karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 6 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-2 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 112.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[43,-22] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka jobb karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Több csapást kapsz a süvítő rája farkától. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett tüskét.

(Továbbmész...) [44,-22] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,-23] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [38 pontot használtál fel, van még 74.]

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 64.]

f 130 kísérletezel a 130. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [10 pontot használtál fel, van még 54.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 24.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 19.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-7 életerő.) Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 19 pontod maradt, ebből a következő körre 19 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 231 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

VASKOHÓ (155. ÉPÍTMÉNY)
Egy vaskohó megépítése nem kis feladat - nem árt, ha ketten vagy hárman összefognak, hogy gyorsabban menjen a munka. Ha azonban elkészültök, képesek lesztek a vasércet megolvasztva tiszta vashoz jutni, és így vastárgyakat kovácsolni! A vastárgyak elkészítéséhez pirkit szükséges, mert fa égetésével nem tudsz olyan hőmérsékletet elérni, amelyen megolvad a vas. Ezenkívül szükség van általában kőkalapácsra, és magas bányászat szakértelemre, a fegyverek és páncélok finom megmunkálásához. A vaskohó építése az ÉP 155 <TVP> paranccsal történik. A teljes felépítéshez 110 TVP szükséges, és csak dombon vagy alacsonyhegységen hajtható végre, mivel itt van elegendő alapanyag az építéshez.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 71. fordulód.

Erő: 21 Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 141 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 14 Menekülés: 35 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 176/145 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 37/37 Pénz: 19 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 409 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 721 TP-t kaptál. Jelenleg 38 600 TP-d van. A következő szinthez még 9 400 TP szükséges. Trófeáid: khór darázs, sullár, ork sámán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 18
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,32 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 15 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 11
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 2 11. zárnyitás: 2 12. vadászat: 8 (+1)
13. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Thompson99 (#1042)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Én a béke híve vagyok - céljaink szimbolizálására semmisíts meg egy mandibulakaszát oltáromnál.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény!
3.) Egy egyszerű, a természet istenéhez illő áldozat: hozz egy tucat gyöngymangót.

Összsúly: 56.57 kg Megterheltség: 108%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 mérgezett tüske (#23) 2 tüskecsapda (#242) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 2 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2)
6 sünmedve tüske (#14) 4 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

39 40 41 42 43 44 45
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(40,-22) rájanyék (#58)
(40,-21) rájanyék (#58), gumifa (#38), Raia oltár, sóhajtó dorony (#112)
(41,-22) északi aurach (#350), olvasztókemence (#86), 2. jellempróba, Raia oltár
(41,-20) süvítő rája (#113), Elenios oltár, Thompson99 (1042. kalandozó)
(42,-22) sóhajtó dorony (#112), mély kút (#93), Raia oltár, mérges nyukmár (#95)
(43,-22) Elenios rúnaköve, 19. jellempróba, süvítő rája (#113)
(44,-22) 14. jellempróba, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek