Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. nov. 7. 9h:10' EZ A 924. JÁTÉKHETED, 709. FORDULÓD 925. játékheted kezdete: nov. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2099 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 207 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (46 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a gnomori rémszolga jobb karját. (9 támadással 1709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+342 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a gnomori rémszolga fejét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2666, sebződés: 293, gyógyulás: 430, összesen: +137 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 127. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 88. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat a 348. tárgyat |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+25 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1174 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (1 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
* 10. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 24. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 57 192 185 | elmormolod az 57. varázslatot a 192. varázslatot a 185. varázslatot |
v 96 187 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
pbe 5000 | beraksz a bankba 5000 aranyat |
pki 1000 | kiveszel a bankból 1000 aranyat |
kb 673 | kiveszel a bankból a 673. tárgyat |
be 640 200 200 | bemész a 640. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 495 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod az eldüeni vándor testét. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod az eldüeni vándor jobb lábát. (9 támadással 850 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az eldüeni vándor eltorzult arcát. (7 támadással 325 életpontot sebezve.) Az eldüeni vándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-7 TVP). Pengéjét vadul forgatva, az eldüeni vándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) {HD:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod az eldüeni vándor jobb vállát. (8 támadással 743 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az eldüeni vándor jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja az eldüeni vándor nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-9 TVP). Pengéjét vadul forgatva, az eldüeni vándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az eldüeni vándor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23187 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2738, sebződés: 521, gyógyulás: 110, összesen: -411 ÉP}
be 632 1 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 162 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy csillezsályalevél felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a bányászvorthag harántcsíkos testét. (9 támadással 1696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+340 életerő). Transzformálsz! (+169 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a bányászvorthag testét. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 106 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {FM:} Aurgir lándzsájával meghorzsolod a bányászvorthag harántcsíkos testét. (1 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a bányászvorthag testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A bányászvorthag csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A bányászvorthag patája súrolja a combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny megtipor. 98 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
18431 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2782, sebződés: 472, gyógyulás: 567, összesen: +95 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 166 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a khrak kőóriás fejét. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khrak kőóriás szögletes testét. (9 támadással 1664 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a khrak kőóriás kőbőrét. (7 támadással 642 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 470 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {FM:} Aurgir lándzsájával többször eltalálod a khrak kőóriás testét. (2 támadással 359 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a khrak kőóriás testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a khrak kőóriás! (1 támadástól 451 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22339 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3499, sebződés: 921, gyógyulás: 187, összesen: -734 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy kitartás varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a garmhegyi szerzetes testét. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (50 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a garmhegyi szerzetes jobb oldalát. (9 támadással 835 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a garmhegyi szerzetes havas köpenyét. (7 támadással 316 életpontot sebezve.) A garmhegyi szerzetes ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) {HD:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a garmhegyi szerzetes jobb lábát. (9 támadással 836 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a garmhegyi szerzetes bal lábát. (7 támadással 314 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) {FM:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a garmhegyi szerzetes jobb karját. (2 támadással 194 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a garmhegyi szerzetes jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2822, sebződés: 778, gyógyulás: 151, összesen: -627 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (3 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre halálos érintés varázslatot lősz. 10000 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
21947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [283,116] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sötét kaszás nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 343 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sötét kaszás jobb lábát. (7 támadással 568 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (70 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a sötét kaszás testét. (9 támadással 1682 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a sötét kaszás nyakát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A sötét kaszás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22934 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2681, sebződés: 280, gyógyulás: 46, összesen: -234 ÉP}
(Továbbmész...) [283,117] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy smaragdvámpír lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 346 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragdvámpír áttetsző testét. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a smaragdvámpír jobb karját. (9 támadással 1652 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+331 életerő). Transzformálsz! (+82 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A smaragdvámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A smaragdvámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21783 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2655, sebződés: 318, gyógyulás: 422, összesen: +104 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár jobb oldalát. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (3 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 0, gyógyulás: 94, összesen: +94 ÉP}
v 198 284 125 | elmormolod a 198. varázslatot |
[284,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {FM:} Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízdémon testét. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vízdémon bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény idődet lopja (-1 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2691 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 37, gyógyulás: 48, összesen: +11 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. {FM:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a villámrája megcsapja a fejedet. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 54, gyógyulás: 6, összesen: -48 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ryuku átokvarázs. 494 életpontot vesztettél. Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. {HD:} Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízbeölt ryuku elzöldült fejét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A vízbeölt ryuku megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2132 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 528, gyógyulás: 48, összesen: -480 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. {FM:} Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őscápa testét. (3 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az őscápa félig szétrágja a bal válladat! (2 támadástól 502 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +101 ÉP.) {FM:} Szigonnyal tökéletesen perforálod az őscápa vastag bőrét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az őscápa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 416 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +84 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 őscápa fogat. (ld. enc.) 11500 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 918, gyógyulás: 301, összesen: -617 ÉP}
m 8 6 1 | mozogsz északra, nyugatra, északkeletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 159 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a gygyan krokodil testét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gygyan krokodil jobb oldalát. (9 támadással 1695 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+340 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a gygyan krokodil bal első lábát. (4 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A gygyan krokodil fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 453 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 dramoan kő. 19190 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2788, sebződés: 453, gyógyulás: 508, összesen: +55 ÉP}
(Továbbmész...) [283,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korallfövenyt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Jól kivehetőek a távolban. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy wayazamund szirén. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 320 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a wayazamund szirén testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a wayazamund szirén hosszú, fehér haját. (9 támadással 1633 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+327 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a wayazamund szirén testét. (7 támadással 627 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A wayazamund szirén többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 351 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). {GYD:} Aurgir lándzsájával megbököd a wayazamund szirén hosszú, fehér haját. (1 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a wayazamund szirén síkos testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A wayazamund szirén néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 355 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27843 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3431, sebződés: 706, gyógyulás: 660, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [284,123] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy korallföveny van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sebesült gnomori rémszolga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 204 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga nyakát. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (67 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {HD:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a gnomori rémszolga testét. (6 támadással 1079 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+216 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a gnomori rémszolga bal lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A gnomori rémszolga újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16318 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1942, sebződés: 333, gyógyulás: 291, összesen: -42 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1780 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a tl'urlang vadász bal lábát. (9 támadással 821 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a tl'urlang vadász jobb oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 433 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A tl'urlang vadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2646, sebződés: 545, gyógyulás: 91, összesen: -454 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (7 támadással 408 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {KCC:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár testét. (3 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 872, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy istenítélet varázslatot. 1800 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 68 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a tl'urlang vadász jobb lábát. (9 támadással 816 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tl'urlang vadász bal lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 456 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tl'urlang vadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2704, sebződés: 574, gyógyulás: 96, összesen: -478 ÉP}
im 3 6 | imádkozol |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 316 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a patás tanough rövid lábát. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (82 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a patás tanough bal hátsó lábát. (9 támadással 1634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+327 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a patás tanough nyakát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt a patás tanough agyarával a testeden. (1 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Patájával a patás tanough hasadba tapos. (1 támadástól 343 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A patás tanough összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2615, sebződés: 609, gyógyulás: 455, összesen: -154 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 342 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (29 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnygólem jobb karját. (7 támadással 867 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Az árnygólem leken néhány pofont. (2 támadástól 477 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször eltalálod az árnygólem jobb karját. (6 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Az árnygólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 429 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1941, sebződés: 935, gyógyulás: 507, összesen: -428 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 2092 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a fényhozó jobb lábát. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Aurgir lándzsájával megdöfködöd a fényhozó bal lábát. (8 támadással 739 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a fényhozó délceg alakját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A fényhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23604 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3160, sebződés: 223, gyógyulás: 37, összesen: -186 ÉP}
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 324 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough jobb első lábát. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (59 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a patás tanough bal első lábát. (9 támadással 1655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+332 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a patás tanough fejét. (7 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A patás tanough meglök agyarával. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Lábával meglök a patás tanough. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a patás tanough éjsötét bőrét. (2 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a patás tanough éjsötét bőrét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt a patás tanough agyarával a testeden. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A patás tanough beléd rúg patájával. (1 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Véres nyál csordul ki a patás tanough száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3648, sebződés: 795, gyógyulás: 706, összesen: -89 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1836 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Aurgir lándzsájával megdöfködöd a tl'urlang vadász jobb karját. (9 támadással 818 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász bal oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2745, sebződés: 555, gyógyulás: 91, összesen: -464 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1756 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {GYD:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 640 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 69 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 lad tekercs. 27426 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2723, sebződés: 381, gyógyulás: 46, összesen: -335 ÉP}
szk 589 | keresed az 589. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 220. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 2092 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a fényhozó testét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a fényhozó felemelt karját. (8 támadással 747 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a fényhozó bal karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23604 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3164, sebződés: 169, gyógyulás: 27, összesen: -142 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy istenítélet varázslat. 1567 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a varkaudar őslich fejét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {GYD:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a varkaudar őslich testét. (8 támadással 1464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+293 életerő). Transzformálsz! (+29 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a varkaudar őslich jobb karját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varkaudar őslich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gór tekercs. 29721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3688, sebződés: 237, gyógyulás: 336, összesen: +99 ÉP}
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
KHRAK KŐÓRIÁS (592. SZÖRNY) Amíg meg nem mozdul, valószínű, hogy csak egy kolosszális szobornak fogod találni. Ha azonban óriási öklét feléd nyújtja, már nem sok időd marad gondolkozni tévedéseden. A kőóriások kiválóan beleolvadnak a Khrak hegység sziklásabb részein kialakult környezetbe. Nem is csoda, hogy ezen a tájon jól érzik magukat, hiszen a hágók friss levegőjét ritkán bolygatják fel az árnytündérek Leahot megtagadó kétes üzelmei. Hogy a kőóriások élete hogyan kezdődött, arról csak bizonytalan mendemondák keringenek: állítólag a múltban elszabadult mérhetetlen árnymágia adott életet az addig csupán sziklafalba olvadt köveknek. És amikor a kőóriások felébredtek évezredes, tudatlan álmaikból, megtetszett nekik a szabadság mámorító érzése. Ezért támadtak a tündérmágusokra, amikor azok megpróbálták visszacsinálni a folyamatot. És azóta nem bíznak senkiben, aki földjeiket tapodja. Kőbőrük ütőfegyverrel természetesen sebezhetetlen, és vámpirizálni sem lehet belőle. |
ŐSCÁPA FOG (1164. TÁRGY) Ha valaha rábukkansz egy őscápa partravetett tetemére (te magad sosem leszel képes legyőzni a tengerek koronázatlan királyát), kimetszheted a fogát. Ha a fogat a H 1164 paranccsal elmorzsolod és a szájpadlásodra kened, teljes körre immúnis leszel a hullámelementál fojtogatására. |
Erő: | 110 (143) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 102 (112) | Támadás: | 86 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 102 (105) | Védekezés: | 186 (196) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/40 év |
Egészség: | 99 (114) | Életpont: | 2316/2153 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 106 (127) | Varázspont: | 5023/4060 | Pénz: | 281 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/2 | Pszi pont: | 609/21 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 46 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/49 (+12%) | ökölvívás: | *38/100 | szúrófegyverek: | *60/100 (+8%) |
vágófegyverek: | 30/62 | ütőfegyverek: | 21/18 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 46/67 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); hajító csillag (#939) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 268 győzelmeid: 258 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/16 | 2. nyomkövetés: | 207/73 | 3. mászás: | 44/45 |
4. csapdakészítés: | 45/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 28/22 | 6. gyógyítás: | 159/50 |
7. titkosírás: | 4/45 | 8. felderítés: | 48/90 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 17/98 |
10. teológia: | 303/66 (+74%) | 11. taumaturgia: | 190/81 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 6/68 |
13. versengés: | 20/49 | 14. harcművészetek: | 36/30 | 15. szkanderozás: | 36/58 |
16. zene: | 28/25 | 17. szörnyismeret: | 72/83 (+34%) | 18. pszi: | 47/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 5/70 | 20. vadászat: | 11/39 | 21. vitalitás: | 8/19 |
22. bányászat: | 50/51 (+3%) | 23. úszás: | 29/10 (+27%) | 24. főzés: | 13/63 |
25. ősteológia: | 12/61 (+35%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 134 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 5 |
9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 9999 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 9999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), vadász tatu (#10) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), Ekhnagorhu (#291), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +30 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | az elme hatalma (#123) | hadiszerencse II (#24) |
papi aura (#377) | a lélek védelme (#57) | méregsemlegesítés (#14) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | izomernyesztés (#33) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
puha ütés (#60) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dögbűzös liliom (#455) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
istenítélet (#284) | >> | titokzatos kroa (#460) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elemi pulzátor (#440) | izomernyesztés (#33) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | izomernyesztés (#33) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | istenítélet (#284) | >> | káoszszellem (#472) | |
halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan hajadon (#533) | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg álomherceg (#550) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | istenítélet (#284) | >> | hártyás dermesztő (#585) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
halálos érintés (#271) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 vadász, 8 nagymester, 17 parafenomén, 15 rohamosztagos, 13 ősmágus. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 184 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2884. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 3 | hajító csillag (#939) | 1 | halcsont (#390) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 13 | pirkit (#153) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
150 | arany (#50) | 6 | azúrharmat (#1161) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | gór tekercs (#780) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 17 | kaktuszbogyó (#429) | 31 | kerek kő (#19) | |||
1 | lad tekercs (#785) | 8 | nyílvessző (#108) | 1 | őscápa fog (#1164) | |||
1 | rubin fülbevaló (#673) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | ryuku kalapács (#724) | |||
2 | spiritusz (#170) | 12 | víz (#27) |