Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. nov. 2. 10h:02' EZ A 923. JÁTÉKHETED, 706. FORDULÓD 924. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2099 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 127. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 88. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 59. varázslatot a 377. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat a 348. tárgyat |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a kisebb quwarg isten testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP]. 12650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 653, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 26 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Quwargamanga testét. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 térhajlító kavics. 4008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
kpk 9 | kezd. parancs kivétele: 9 |
kpb | kezd. parancs berakása: |
vv 123 24 377 | elmormolod a 123. varázslatot a 24. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 57 192 73 | elmormolod az 57. varázslatot a 192. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 198 274 117 | elmormolod a 198. varázslatot a 274. varázslatot a 117. varázslatot |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (7 támadással 411 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a purifikátor császár testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
kt 925 | elkészíted a 925. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 250 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-56 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy mithril tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bányászvorthag testét. (9 támadással 1706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+342 életerő). Transzformálsz! (+170 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a bányászvorthag fejét. (6 támadással 563 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+56 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-7 TVP). Apró rúgást kapsz a bányászvorthag patájától. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 90 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-65 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A bányászvorthag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
18431 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2519, sebződés: 302, gyógyulás: 478, összesen: +176 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (46 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dranadáni kőtörő fejét. (9 támadással 1701 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+341 életerő). Transzformálsz! (+170 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a dranadáni kőtörő jobb lábát. (7 támadással 648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) A dranadáni kőtörő mancsával oldalba lök. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A dranadáni kőtörő feléd rúg, de nem talál el. Aurgir lándzsájával kicsit megsebzed a dranadáni kőtörő testét. (1 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a dranadáni kőtörő bronzbarna bőrét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A dranadáni kőtörő patája súrolja a combodat. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 99 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21960 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3129, sebződés: 312, gyógyulás: 566, összesen: +254 ÉP}
(Továbbmész...) [274,91] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar őslich lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1597 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy negatív csapás varázslatot dob rád a másik. 155 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich jobb oldalát. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar őslich testét. (8 támadással 1503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+301 életerő). Transzformálsz! (+150 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a varkaudar őslich nyakát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar őslich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3763, sebződés: 263, gyógyulás: 338, összesen: +75 ÉP}
(Továbbmész...) [275,91] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy smaragdvámpír nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a smaragdvámpír testét. (8 támadással 1539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+295 életerő). Transzformálsz! (+76 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a smaragdvámpír testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A smaragdvámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A smaragdvámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21783 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2692, sebződés: 259, gyógyulás: 354, összesen: +95 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {HD:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdvámpír áttetsző testét. (8 támadással 1532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+61 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A smaragdvámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 184 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A smaragdvámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A smaragdvámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21783 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2692, sebződés: 211, gyógyulás: 174, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [277,93] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sötét kaszás lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 330 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás bal lábát. (7 támadással 561 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (75 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a sötét kaszás fejét. (9 támadással 1744 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a sötét kaszás fekete csuháját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 317 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő halgar kulcs. A sötét kaszás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22934 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2728, sebződés: 418, gyógyulás: 68, összesen: -350 ÉP}
kt 925 | elkészíted a 925. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (3 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 0, gyógyulás: 101, összesen: +101 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tlopedmuk testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a tlopedmuk jobb oldalát. (8 támadással 1520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+305 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a tlopedmuk sötét ruháját. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Itt is, ott is célba talál a tlopedmuk ollója. (2 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tlopedmuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2679, sebződés: 259, gyógyulás: 369, összesen: +110 ÉP}
kt 923 10 | elkészíted a 923. tárgyat (10 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a tlopedmuk jobb lábát. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {KCC:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a tlopedmuk bal vállát. (8 támadással 1493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+298 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a tlopedmuk jobb lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A tlopedmuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A tlopedmuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2657, sebződés: 230, gyógyulás: 351, összesen: +121 ÉP}
(Továbbmész...) [278,91] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét kaszás. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 322 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy halálvarázs II varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a sötét kaszás testét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (55 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a sötét kaszás testét. (9 támadással 1746 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a sötét kaszás testét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ryuku karvédő. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22934 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2730, sebződés: 402, gyógyulás: 68, összesen: -334 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tleikan áruló testét. (7 támadással 572 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan áruló testét. (9 támadással 1722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+345 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel megdöfködöd a tleikan áruló robusztus termetét. (7 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). A tleikan áruló csápol, de mindhiába. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A tleikan áruló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23351 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2941, sebződés: 104, gyógyulás: 501, összesen: +397 ÉP}
(Továbbmész...) [278,90] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Jim Beam. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy xantusz-kaktusz van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy patás tanough közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a patás tanough testét. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (75 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {KCC:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a patás tanough jobb oldalát. (9 támadással 1724 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). {FM:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a patás tanough jobb oldalát. (5 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A patás tanough megtaszít agyarával. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Egy hibás mozdulat, és máris a patás tanough belerúg a kezedbe! (1 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A patás tanough szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 iti tekercs. 21062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3260, sebződés: 496, gyógyulás: 281, összesen: -215 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy istenítélet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 399 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 hajító csillag. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor súrolod a tl'urlang vadász bal oldalát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a tl'urlang vadász jobb karját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) A tl'urlang vadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13302 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 432, gyógyulás: 68, összesen: -364 ÉP}
szk 589 | keresed az 589. szörnyet |
im 3 6 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 300 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 574 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (57 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+336 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a gnomori rémszolga véreres karját. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2735, sebződés: 309, gyógyulás: 426, összesen: +117 ÉP}
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (29 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnygólem testét. (8 támadással 972 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Mielőtt észbe kapnál, az árnygólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 423 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +85 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnygólem bal lábát. (5 támadással 879 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Az árnygólem leken néhány pofont. (2 támadástól 484 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +97 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2351, sebződés: 936, gyógyulás: 557, összesen: -379 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a patás tanough testét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (65 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a patás tanough testét. (9 támadással 1738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+348 életerő). {HD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a patás tanough bal vállát. (6 támadással 555 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A patás tanough meglök agyarával. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A patás tanough patája súrolja a combodat. (1 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21062 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3368, sebződés: 407, gyógyulás: 533, összesen: +126 ÉP}
Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltalált téged. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnygólem árnyékos karját. (6 támadással 1090 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Az árnygólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 464 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +93 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnygólem átlátszó hasát. (7 támadással 923 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Az árnygólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 469 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +94 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2513, sebződés: 958, gyógyulás: 595, összesen: -363 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 2092 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fényhozó jobb oldalát. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {GYD:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a fényhozó felemelt karját. (8 támadással 759 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a fényhozó testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Bár ügyesen védekezel, a fényhozó sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Véres nyál csordul ki a fényhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23604 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3180, sebződés: 218, gyógyulás: 36, összesen: -182 ÉP}
Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (33 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az árnygólem testét. (6 támadással 1048 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). Az árnygólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 497 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +100 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnygólem árnyékos karját. (7 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Az árnygólem leken néhány pofont. (2 támadástól 490 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +98 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2464, sebződés: 1020, gyógyulás: 596, összesen: -424 ÉP}
ek 503 | t. energia kisütése: 503 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 220. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy istenítélet. 1810 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Ellenfeled könnyedén félreüti! Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a tl'urlang vadász testét. (9 támadással 849 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a tl'urlang vadász jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a tl'urlang vadász nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 390 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +78 ÉP.) A tl'urlang vadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 bev tekercs. 26605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2704, sebződés: 510, gyógyulás: 82, összesen: -428 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY) Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át. |
Erő: | 109 (142) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 102 (112) | Támadás: | 86 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 102 (105) | Védekezés: | 186 (196) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 99 (114) | Életpont: | 2313/2120 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 105 (126) | Varázspont: | 5023/4507 | Pénz: | 6972 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/5 | Pszi pont: | 595/397 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 46 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/37 | ökölvívás: | 38/93 (+4%) | szúrófegyverek: | 60/74 (+9%) |
vágófegyverek: | 30/62 | ütőfegyverek: | 21/18 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 46/46 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); hajító csillag (#939) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 255 győzelmeid: 258 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/5 | 2. nyomkövetés: | 207/2 (+5%) | 3. mászás: | 44/33 |
4. csapdakészítés: | 44/97 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 28/22 | 6. gyógyítás: | 159/50 |
7. titkosírás: | 4/45 | 8. felderítés: | 50/80 | 9. szörnyidomítás: | 17/98 |
10. teológia: | 300/81 (+83%) | 11. taumaturgia: | 190/13 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 6/68 |
13. versengés: | 20/45 | 14. harcművészetek: | 36/30 | 15. szkanderozás: | 36/41 |
16. zene: | 28/25 | 17. szörnyismeret: | 71/81 (+20%) | 18. pszi: | 46/85 (+15%) |
19. zárnyitás: | 5/70 | 20. vadászat: | 11/39 | 21. vitalitás: | 8/19 |
22. bányászat: | 50/48 (+2%) | 23. úszás: | 28/83 | 24. főzés: | 13/63 (+10%) |
25. ősteológia: | 12/11 (+5%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 5 |
9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 9999 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 9999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), vadász tatu (#10) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), Ekhnagorhu (#291), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +30 vp 26 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | állatvédelem (#192) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | erőpajzs III (#127) |
hatalomvarázs (#220) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | az elme hatalma (#123) |
papi aura (#377) | hadiszerencse II (#24) | a lélek védelme (#57) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | izomernyesztés (#33) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
puha ütés (#60) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dögbűzös liliom (#455) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
istenítélet (#284) | >> | titokzatos kroa (#460) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elemi pulzátor (#440) | izomernyesztés (#33) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | izomernyesztés (#33) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | istenítélet (#284) | >> | káoszszellem (#472) | |
halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan hajadon (#533) | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg álomherceg (#550) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | istenítélet (#284) | >> | hártyás dermesztő (#585) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
halálos érintés (#271) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 vadász, 8 nagymester, 17 parafenomén, 15 rohamosztagos, 13 ősmágus. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 192 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2884. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | halgar kulcs (#877) | 41 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mithril (#352) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | ryuku karvédő (#687) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
167 | arany (#50) | 1 | bev tekercs (#778) | 40 | csillagbot (#929) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | iti tekercs (#782) | 10 | kerek kő (#19) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 6 | víz (#27) |