Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 9. 9h:03' EZ A 754. JÁTÉKHETED, 706. FORDULÓD 755. játékheted kezdete: okt. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1952 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 72. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 188. varázslatot a 86. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 243. varázslatot a 78. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 178. varázslatot a 168. varázslatot |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 996. tárggyal a 466. tárgyat |
* 8. KP: | használod a 892. tárgyat |
ba 415 | nem támadod a 415. szörnyet |
kb 128 10 | kiveszel a bankból a 128. tárgyat (10 darabot) |
vv 53 73 73 | elmormolod az 53. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 287 147 19 | elmormolod a 287. varázslatot a 147. varázslatot a 19. varázslatot |
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 469 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 4723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidérckirály testét. Kritikus ütés! (9 támadással 801 életpontot sebezve.) A lidérckirály még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 456 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós bal oldalát. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14228 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 860, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 460 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Sötétség Hercege gigászi alakját. (5 támadással 411 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 jégkristályt. 14103 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 72, gyógyulás: 4, összesen: -68 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 645 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Marokra fogva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (8 támadással 1093 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 46 kaját. 25562 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1738, sebződés: 114, gyógyulás: 254, összesen: +140 ÉP}
(Továbbmész...) [350,74] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 498 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 113 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 149 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal első lábát. Kritikus ütés! (9 támadással 783 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (93 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Vad csatakiáltással, felemelve az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány óriási karmát. (4 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 26813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1325, sebződés: 944, gyógyulás: 134, összesen: -810 ÉP}
vv 209 11 73 | elmormolod a 209. varázslatot a 11. varázslatot a 73. varázslatot |
kt 1145 1 | elkészíted az 1145. tárgyat (1 darabot) |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy az agy kifacsarása. 462 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. (3 támadással 188 életpontot sebezve.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 10788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 650, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Semmi hatás! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. 450 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 111 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. 147 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány testét. (9 támadással 722 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Nincs időd félrehajolni. (185 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 3 főnixtoll, 10 éjkristály, kis mágneses bigyó, 6 ében toboz, 3 kaktusztüske. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Vad csatakiáltással, felemelve az Urgol lángdárdáját ellenfeledre ugrasz. Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (5 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+139 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 26813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1415, sebződés: 994, gyógyulás: 164, összesen: -830 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. 453 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón nyakát. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 10788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 108 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 156 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 712 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (197 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 2 főnixtoll, kék orchidea, 9 tüske, kreiton fókusz. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával tökéletesen perforálod a zafír sárkány jobb oldalát. (5 támadással 667 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 26813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1379, sebződés: 509, gyógyulás: 152, összesen: -357 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 3 | imádkozol |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. (-20 támadás). Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. 698 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (9 támadással 801 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (96 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd a smaragd sárkány testét. (4 támadással 526 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 26813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1327, sebződés: 875, gyógyulás: 130, összesen: -745 ÉP}
kt 806 1 | elkészíted a 806. tárgyat (1 darabot) |
kt 807 1 | elkészíted a 807. tárgyat (1 darabot) |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled elnyelés varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról isteni átok varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. 3245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 477 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kr'uagon pusztító testét. (9 támadással 796 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Marokra fogva az Urgol lángdárdáját a másikra rontasz. Urgol lángdárdájával jól megszurkálod a kr'uagon pusztító jobb oldalát. (4 támadással 779 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a kr'uagon pusztító. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 kr'uagon származékot. 37427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4820, sebződés: 703, gyógyulás: 58, összesen: -645 ÉP}
(Továbbmész...) [347,72] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Friedurgonoma. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elnyelés mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 645 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy jégvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 269 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 120 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Friedurgonoma bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (9 támadással 801 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (262 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 4 teriád féreg, 4 fáklya, 4 mópat token. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Urgol lángdárdájával meghorzsolod a Friedurgonoma testét. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Friedurgonoma, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 53 életpontot vesztettél. A Friedurgonoma farkával a kezedre csap. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +19 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 28 arany, egy pszi kő és egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 jégrúna-tekercs. 32527 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1586, sebződés: 902, gyógyulás: 82, összesen: -820 ÉP}
(Továbbmész...) [346,71] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy az agy kifacsarása pszit. 462 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre lesújtasz egy az agy kifacsarása pszi támadással. 433 életpontot sebeztél. Ellenfeled alaposan elkábult. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 280 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] 10788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 51, gyógyulás: 4, összesen: -47 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy az agy kifacsarása pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi báró testét. (9 támadással 737 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Marokra fogva az Urgol lángdárdáját ellenfeledre rohansz. Urgol lángdárdájával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró testét. Kritikus ütés! (2 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP]. 19391 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 96, gyógyulás: 77, összesen: -19 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Marokra fogva a tleikan nyársat ellenfeledre támadsz. Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (11 támadással 2046 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+410 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Tleikan nyárssal több döféssel felnyársalod a manaelementál lebernyegét. (11 támadással 1645 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+330 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3865, sebződés: 8, gyógyulás: 746, összesen: +738 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
v 198 327 9 | elmormolod a 198. varázslatot |
[327,9] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy.
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Meglengetve a tleikan nyársat a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a manaelementál testét. (11 támadással 1668 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+334 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 93 életpontot sebeztél. A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a manaelementál testét. (11 támadással 1648 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+330 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Tleikan nyárssal jól megszurkálod a manaelementál testét. (10 támadással 1528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+306 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Véres nyál csordul ki a manaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5122, sebződés: 12, gyógyulás: 977, összesen: +965 ÉP}
h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
h 1268 771 | használod az 1268. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a tleikan nyársat a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Tleikan nyárssal néhányszor teljesen átdöföd a bársony gyilkos testét. Kritikus ütés! (11 támadással 2024 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+268 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 547 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +110 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Tleikan nyárssal megdöfködöd a bársony gyilkos bal oldalát. (2 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a bársony gyilkos nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 468 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +94 ÉP.) Véres nyál csordul ki a bársony gyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 raskhiir talizmán. 29901 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2413, sebződés: 1015, gyógyulás: 539, összesen: -476 ÉP}
be 141 | bemész a 141. titkos labirintusba |
v 75 258 | elmormolod a 75. varázslatot |
lm 4 26 29 | mozogsz 4 26 29 |
lm 16 10 15 | mozogsz 16 10 15 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy isteni átok varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy éjfattyak végzete varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3245 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dr'thanox vérivó testét. (9 támadással 794 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (213 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az Urgol lángdárdáját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Urgol lángdárdájával több döféssel felnyársalod a dr'thanox vérivó testét. (11 támadással 2712 életpontot sebezve.) A dr'thanox vérivó néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Többször megcsíp a dr'thanox vérivó. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Többször megcsíp a dr'thanox vérivó. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A dr'thanox vérivó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dr'thanox esszencia. 83173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6751, sebződés: 257, gyógyulás: 23, összesen: -234 ÉP}
v 1 9999 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
kf 994 | kézbeveszed/felveszed a 994. tárgyat |
szk 329 328 327 | keresed a 329. szörnyet a 328. szörnyet a 327. szörnyet |
in 2596 289 557 | leírod a 2596. kalandozónak a 289. szörnyet az 557. tárgyat |
in 2596 355 558 | leírod a 2596. kalandozónak a 355. szörnyet az 558. tárgyat |
in 2596 348 532 | leírod a 2596. kalandozónak a 348. szörnyet az 532. tárgyat |
in 2596 349 590 | leírod a 2596. kalandozónak a 349. szörnyet az 590. tárgyat |
in 2596 352 638 | leírod a 2596. kalandozónak a 352. szörnyet a 638. tárgyat |
in 2596 353 639 | leírod a 2596. kalandozónak a 353. szörnyet a 639. tárgyat |
in 2596 403 640 | leírod a 2596. kalandozónak a 403. szörnyet a 640. tárgyat |
in 2596 411 647 | leírod a 2596. kalandozónak a 411. szörnyet a 647. tárgyat |
in 2596 416 648 | leírod a 2596. kalandozónak a 416. szörnyet a 648. tárgyat |
in 2596 457 708 | leírod a 2596. kalandozónak a 457. szörnyet a 708. tárgyat |
* 1. BP: | beraksz a bankba a 957. tárgyat (5 darabot) |
* 2. BP: | használod a 305. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 168. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | t. energia kisütése: 273 9 212 |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal |
* 10. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 27 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 27 pontért |
ISZAPFALÓ (667. SZÖRNY) Az iszapfalók hosszú és vastag csápokkal rendelkező, buta lények. Legalábbis a hiedelmek szerint. Manapság már nem sok létezik belőlük, talán csupán egy tucatnyian. Ott érzik legjobban magukat, ahol senki nem jár, így a város alatti csatornarendszert egyfajta búvóhelyként használják, hiszen itt biztosan nem találkozhatnak a civilizált társadalom megannyi vadászával. Hangos cuppanással közlekednek, ahogy csápjaikat a csatorna oldalára tapasztják, majd hirtelen mozdulatokkal előre lendítik vézna testüket. Harc közben részben ugyanezt a technikát követik, a lendület az erősségük, valamint az, hogy a csatorna bűzétől mocskos csápjuk szinte mindent keresztül tud roppantani. |
KIÜTÉSES NEGÁTOR (785. SZÖRNY) A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Mivel anyagcseréjük rendkívül lassú, hosszú ideig bírják elvackolódva. Ha azonban éhesek, bármelyik Thargodan, sőt egy magadfajta kalandozó is könnyen eledelnek minősülhet számukra. Nevüket az emésztésük utolsó időszakában a testükön megjelenő foltokról kapták, melyek olyanok, mintha valamilyen bőrbetegségük lenne. Ezek azonnal elmúlnak, amint a negátorok élelemhez jutnak. |
FATTYLORD (791. SZÖRNY) A Chara-din fattyak íratlan vezetői ezek a tőlük csupán méretben különböző szörnyetegek. Míg egy Chara-din fatty átlagos magassága az egy métert sem éri el, a fattylordoké ennek három-négyszerese is lehet. Többnyire magasabbak a legnyúlánkabb embernél is. Ha harcról van szó, istenüktől örökölt mágikus hatalmukat vetik be, illetve egy falándzsát használnak, aminek végén szikrázó, hegyes tüskék gondoskodnak a megfelelő sebzésokozásról. Állítólag ebbe a fegyverbe is szorult némi mágia. Ha nem harcról van szó, csupán egy-egy engedetlen Chara-din fattyat kell megfegyelmezni, szintén e fegyver erejét használják - miután alacsonyabbrendű fajtársaik rendkívül félik a lándzsa hatalmát, ez hosszú évszázadok alatt az uralkodásuk szimbóluma is lett. A fattyak lordjának legyőzése elsőrangú feladatod legyen, hiszen még ha Chara-din hívő is vagy, a szörny nem fog kegyelmezni neked. Akkor már jobb, ha te csapsz először. |
SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal. |
ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY) Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned. |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
Erő: | 99 (119) | Szint: | 59 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 99 (110) | Támadás: | 90 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 98 (106) | Védekezés: | 141 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 186/548 év |
Egészség: | 102 (105) | Életpont: | 2540/2778 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 101 (109) | Varázspont: | 5535/3567 | Pénz: | 1470 arany | Kép. pont: | 100 |
Tudatpont: | 42/39 | Pszi pont: | 946/899 | Halhatatlanság: | 36 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/63 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 66/65 (+2%) |
vágófegyverek: | 41/2 | ütőfegyverek: | 44/69 | lőfegyverek: | 26/31 |
dobófegyverek: | 58/29 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Urgol lángdárdája (#1191) (140%) << Daramoula pálcája (#950) (140%) << Fókuszpenge (#639) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -23.); vas dobónyíl (#189) (24 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -45.); vas dobónyíl (#189) (46 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/98 | 2. nyomkövetés: | 277/73 (+36%) | 3. mászás: | 53/40 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 34/13 | 5. csapdaészlelés: | 27/38 (-471%) | 6. gyógyítás: | 104/76 |
7. titkosírás: | 8/15 | 8. felderítés: | 33/51 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 17/22 |
10. teológia: | 421/19 (+69%) | 11. taumaturgia: | 275/86 (+78%) | 12. szerencsejáték: | 9/13 |
13. versengés: | 25/37 | 14. zene: | 33/1 | 15. szörnyismeret: | 135/8 (-200%) |
16. pszi: | 67/66 (+20%) | 17. zárnyitás: | 42/80 (-300%) | 18. vadászat: | 17/28 (-200%) |
19. vitalitás: | 7/53 | 20. bányászat: | 50/37 (+6%) | 21. úszás: | 16/79 |
22. főzés: | 10/82 | 23. ősteológia: | 36/88 (+4%) | 24. csapatmunka: | 4/89 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 639 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 4(5) | 7. tulajdonságpont: 1 |
9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10(12) | 11. kincskeresés: 10 | 12. halhatatlanság: 3 |
14. plusz tp: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 7 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ) |
elfogod eszement trappolót (#549) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) rakshallion hálóval (#940), pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), purifikátor császár (#393), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), aranyfecske (#283), Raia angyala (#333), fokozott burjánzás (#715), élőholt drakolder (#628), teriád varázsló (#798) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
elf (#2), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +136 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 340 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) | esszenciavédelem (#165) | mentális pajzs (#72) |
esszenciavédelem 2 (#188) | csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | láth. észlelése (#78) |
óriáserő (#53) | mágikus ütés (#147) | vámpirizáció (#1) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), életpajzs (#142), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 53, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | fekélyes hernyó (#489) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | armageddon (#218) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | armageddon (#218) | >> | fényhozó (#602) | |
armageddon (#218) | >> | tl'urlang vadász (#610) | bo'adhun csapás (#266) | >> | 43. szintű lényekre | |
armageddon (#218) | >> | P. Vlagyimir (#570) | Asylux csapdája (#233) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | rothadó borzalom (#633) | armageddon (#218) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | varkaudar őslich (#402) | bo'adhun csapás (#266) | >> | nekromanta kóborló (#596) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | Asylux csapdája (#233) | >> | 38. szintű lényekre | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | |
armageddon (#218) | >> | árnygólem (#586) | bo'adhun csapás (#266) | >> | eldüeni vándor (#601) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | 15. szintű lényekre | isteni átok (#307) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | kísértetvándor (#568) | istenítélet (#284) | >> | ítélethozó (#731) | |
istenítélet (#284) | >> | 54. szintű lényekre | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
isteni átok (#307) | >> | 48. szintű lényekre | istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | |
istenítélet (#284) | >> | Tobias Ak'radal (#613) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 53, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Zt'tuzzarxn (#743) | védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
életpajzs (#142) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | elnyelés (#236) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | tompítás (#40) | >> | lidérctűz (#457) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy erdei tündér. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál! |
2.) Járulj színem elé az Istenek Talizmánjával a nyakadban! |
3.) A következő cél a 60. Tapasztalati Szint legyen! Imádkozz hozzám, ha már azon jársz! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XV. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 189. |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28690. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 120. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 6 | ében toboz (#578) | |||
10 | éjkristály (#958) | 5 | fáklya (#36) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
10 | gh'raiton származék (#789) | 1 | idézőszőnyeg (#771) | 3 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 18 | kr'uagon származék (#791) | |||
1 | kreiton fókusz (#853) | 1 | ml'othag esszencia (#801) | 4 | mópat token (#585) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 9 | rd'alv származék (#790) | 4 | teriád féreg (#1276) | |||
1 | tl'urlang fiola (#788) | 9 | tüske (#22) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vg'axtol esszencia (#802) | 1 | kreiton agy (#1142) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1470 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | dr'thanox esszencia (#1187) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 59 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | jégrúna-tekercs (#1575) | 39 | kaja (#2) | 1 | kreiton főzet (#1145) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | ősi nyaklánc (#806) | 1 | ősi sisak (#807) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | raskhiir talizmán (#774) | 9 | sallank karom (#128) | |||
1 | tűzbimbó (#623) | 1 | varázskő (#305) |