Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 18. 9h:59' EZ A 725. JÁTÉKHETED, 704. FORDULÓD 726. játékheted kezdete: febr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1872 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! (Immunitáskő védte meg.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy bo'adhun csapás varázslatot. Semmi eredménye! (Az immunitáskő védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod Brutal Lady testét. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 7 vas dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a jobb karodat. (7 támadástól 401 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Elszántan a másikra rontasz. Ősi karddal kegyetlenül összevagdalod Brutal Lady testét. (9 támadással 1279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+256 életerő). (bőre védelmezi.) Möszehát pajzzsal néhányszor megcsapod Brutal Lady testét. (7 támadással 465 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). (bőre védelmezi.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 63 életpontot sebeztél. Kudlar ostorával Brutal Lady borzalmas ütéseket mérve rá összetöri a jobb válladat. (8 támadástól 1038 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +208 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hangcsapás varázslat. 500 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Zarknod szemével Brutal Lady párszor keményen megüti a testedet. (6 támadástól 440 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +88 ÉP.) Ellenfeled káoszcsapás varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2202, sebződés: 2438, gyógyulás: 733, összesen: -1705 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 64. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 220. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot a 11. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 178. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 247. varázslatot a 70. varázslatot |
kf 1469 2 | kézbeveszed/felveszed az 1469. tárgyat a bal kezedbe |
at 4138 15 | TU-t adsz át a 4138. kalandozónak 15 |
fog 470 1280 | elfogod a 470. szörnyet az 1280. tárggyal |
h 1271 1161 | használod az 1271. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 866, sebződés: 0, gyógyulás: 107, összesen: +107 ÉP}
fkt 4 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 338 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 132 életpontot sebeztél. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 366, gyógyulás: 46, összesen: -320 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája áramvonalas testét. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 290 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a villámrája farkát. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 142 életpontot sebeztél. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy fullasztás varázslat. Meglengetve a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a hullámelementál testét. (4 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 168 életpontot sebeztél. Egy hullámkeltés varázslatot dob rád a másik. 130 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
5084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 130, gyógyulás: 74, összesen: -56 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mugrath páncélos hátát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ősi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a harci mugrath páncélos hátát. (9 támadással 1220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+245 életerő). Transzformálsz! (+122 varázspont.) Karmaival a harci mugrath megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Ősi karddal párszor kilyukasztod a harci mugrath jobb hátsó lábát. (6 támadással 849 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Transzformálsz! (+84 varázspont.) Félrehajolsz, de a harci mugrath karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a harci mugrath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13596 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2456, sebződés: 116, gyógyulás: 443, összesen: +327 ÉP}
v 198 215 123 | elmormolod a 198. varázslatot |
[215,123] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontakt. II pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon ocsmány fejét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 242 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 47, gyógyulás: 64, összesen: +17 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal bal vállát. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 287 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 556, sebződés: 146, gyógyulás: 86, összesen: -60 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal bal oldalát. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 149 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3596 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 121, gyógyulás: 66, összesen: -55 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg testét. (3 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 130 életpontot sebeztél. A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 halcsontot. 5622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 137, gyógyulás: 117, összesen: -20 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 147 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az adamantit gólem testét. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az adamantit gólem sziklaszilárd bőrét. (7 támadással 787 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Transzformálsz! (+39 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Az adamantit gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 72 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1238, sebződés: 335, gyógyulás: 265, összesen: -70 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a purifikátor császár testét. (5 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 773, sebződés: 0, gyógyulás: 156, összesen: +156 ÉP}
im 0 9 | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor bal karját. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 682, sebződés: 2, gyógyulás: 49, összesen: +47 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor jobb lábát. (7 támadással 380 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 2, gyógyulás: 49, összesen: +47 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (2 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A tyrannoszaurusz rex belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2977 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 17, gyógyulás: 52, összesen: +35 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gólem mellkasát. (7 támadással 184 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A ryuku gólem egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a ryuku gólem mellkasát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A ryuku gólem egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 690, sebződés: 20, gyógyulás: 79, összesen: +59 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem fémes combját. (7 támadással 188 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A ryuku gólem egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a ryuku gólem bal lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A ryuku gólem feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 19, gyógyulás: 82, összesen: +63 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor tüskés hátát. (7 támadással 360 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor jobb oldalát. (2 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 2, gyógyulás: 51, összesen: +49 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem mellkasát. (7 támadással 183 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gólem testét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A ryuku gólem egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Daramoula pálcájával többször eltalálod a ryuku gólem jobb lábát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku gólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4872 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 31, gyógyulás: 82, összesen: +51 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ősdentor nyakát. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 2, gyógyulás: 48, összesen: +46 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vezérfarkas jobb lábát. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (3 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Félrehajolsz, de a vezérfarkas karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vezérfarkas karma a fejed mellett suhan el! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vezérfarkas összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 18, gyógyulás: 75, összesen: +57 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra nyálkás testét. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hidra nyálkás testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 62 életpontot gyógyultál. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 9 vizet. 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 32, gyógyulás: 101, összesen: +69 ÉP}
(Továbbmész...) [212,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felfedeztél egy korallfövenyt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy nekrofunt. Nyugatra nézve látsz egy tűzbokrot. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy amniosz-fa van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy hidra. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 2d9+20.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra bal első lábát. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a hidra testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. (Nincs mibe rakni 2 vizet.) 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 28, gyógyulás: 41, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [211,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor keletre nézel, észreveszel egy nekrofunt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy tűzbokor van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {támadása: 50.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (7 támadással 269 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rohansz. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 0, gyógyulás: 87, összesen: +87 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával végigmetszed a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 10, gyógyulás: 27, összesen: +17 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hidra két fejét is. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával felnyitod a hidra testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 10 vizet.) 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 28, gyógyulás: 23, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [209,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 838, sebződés: 0, gyógyulás: 104, összesen: +104 ÉP}
(Továbbmész...) [208,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze nyugatra látsz egy ryuku hajóroncsot. Északnyugatra nézve látsz egy korallfövenyt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Felismered a közeledőt. Csak egy purifikátor. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 6x 1d8+3.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A purifikátor megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 7, gyógyulás: 48, összesen: +41 ÉP}
m 6 1 | mozogsz nyugatra, északkeletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája testét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 257 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája testét. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 143 életpontot sebeztél. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 378 életpontot vesztettél. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
2150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 404, gyógyulás: 47, összesen: -357 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy fullasztás. Meglengetve a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a hullámelementál lengedező haját. (4 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hullámkeltés. 124 életpontot vesztettél. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
5084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 124, gyógyulás: 78, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [208,124] A partot elhagyva, egy sűrű erdőben találod magadat. Találsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy kronotapír nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 6d6+14.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. A kronotapír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Nyelvével a kronotapír eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 43 életpontot gyógyultál. A kronotapír feléd harap, de sikertelenül. Nyelvét a kronotapír feléd löki, de eredménytelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 25, gyógyulás: 114, összesen: +89 ÉP}
jlk 2230 | jelszó kimondása 2230 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a massza duzzadt orrát. (5 támadással 569 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A massza vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 10 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. [magszim bél ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 7656 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 639, sebződés: 24, gyógyulás: 125, összesen: +101 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (9 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+154 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 0, gyógyulás: 157, összesen: +157 ÉP}
v 281 1320 724 | elmormolod a 281. varázslatot |
v 281 1320 724 | elmormolod a 281. varázslatot |
szk 250 | keresed a 250. szörnyet |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 326. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 38 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért |
Erő: | 92 (129) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 92 (112) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 (251) kg |
Ügyesség: | 86 (105) | Védekezés: | 162 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 48/51 év |
Egészség: | 86 (114) | Életpont: | 1583/1876 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 119 (167) | Varázspont: | 3560/1478 | Pénz: | 10313 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 35/1 | Pszi pont: | 328/436 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 33/35 (+6%) | ökölvívás: | 7/61 | szúrófegyverek: | 28/19 |
vágófegyverek: | 64/65 (+8%) | ütőfegyverek: | 35/88 (+4%) | lőfegyverek: | 21/52 |
dobófegyverek: | 48/70 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (130%) << ősi kard (#810) (130%) << Daramoula pálcája (#950) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); ezüstshuriken (#327) (14 .); bumeráng (#249) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 96 győzelmeid: 411 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/38 | 2. nyomkövetés: | 227/53 (+52%) | 3. lopás: | 1/98 |
4. mászás: | 27/26 | 5. csapdakészítés: | 43/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/12 |
7. gyógyítás: | 70/36 | 8. titkosírás: | 4/68 (+11%) | 9. felderítés: | 42/3 (+9%) |
10. szörnyidomítás: | 9/12 | 11. teológia: | 360/5 (+83%) | 12. taumaturgia: | 157/39 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 5/8 | 14. versengés: | 24/40 | 15. harcművészetek: | 4/37 |
16. szkanderozás: | 48/46 (+2%) | 17. zene: | 9/15 | 18. szörnyismeret: | 80/93 (+20%) |
19. pszi: | 70/35 (+2%) | 20. zárnyitás: | 2/39 | 21. vadászat: | 19/97 |
22. vitalitás: | 4/54 | 23. bányászat: | 36/92 | 24. úszás: | 126/29 (+65%) |
25. ősteológia: | 29/89 (+18%) | 26. csapatmunka: | 2/40 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 7 darabot, csak egyszer) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
purifikátor császár (#393), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), Ovgun (#325), ködmágus (#597), élőholt drakolder (#628), P. Vlagyimir (#570), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), őrjáratozó katona (#274), manaelementál (#290), trakuun lidérc (#576), kísértetvándor (#568), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
tleikan áruló (#606), élőholt pöffeteg (#557), szörnyszülött-fióka (#561), bársony gyilkos (#546), quwarg széltáncos (#540), káoszdémon (#547) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
sebfertőzés (#333, 100 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +99 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4943) | Pörhemór köre (#205) (109,10,2) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse III (#59) |
hatalomvarázs (#220) | mágikus ütés (#147) | erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) |
nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | elme dominanciája (#247) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 59, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | jégoszlop (#231) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
jégoszlop (#231) | >> | kronoelementál (#287) | villámcsapás (#50) | >> | lidércóriás (#401) | |
jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | agybénítás (#114) | >> | jégdémon (#652) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | jégoszlop (#231) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | Lord Daramoula (#615) | |
istenítélet (#284) | >> | Szépséges Ma'yia (#614) | istenítélet (#284) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | smaragdvámpír (#605) | istenítélet (#284) | >> | Tobias Ak'radal (#613) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | sötét kaszás (#591) | |
istenítélet (#284) | >> | Mindabala (#504) | istenítélet (#284) | >> | Buqqe (#572) | |
istenítélet (#284) | >> | Toodrok Din (#503) | istenítélet (#284) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
istenítélet (#284) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Kromhor Xanathal (#618) | istenítélet (#284) | >> | tündöklő griff (#466) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ezeréves lélek (#634) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | kémsárkány (#545) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
istenítélet (#284) | >> | eszement trappoló (#549) | puha ütés (#60) | >> | 30. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 59, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | fürgülés (#92) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
fürgülés (#92) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Buqqe (#572) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Mindabala (#504) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Szépséges Ma'yia (#614) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | hósárkány (#659) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
agytaposás (#180) | >> | Sötétség Hercege (#296) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 0) |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Bézs-Korona érdemrendet viselsz. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 élőholt, 19 vadász, 23 nagymester, 18 parafenomén, 27 rohamosztagos, 2 ősmágus. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | madártoll (#112) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | ryuku kalapács (#724) | 2 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
394 | arany (#50) | 7 | azúrharmat (#1161) | 1 | bot (#4) | |||
3 | ében toboz (#578) | 1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | halcsont (#390) | 3 | kaja (#2) | 16 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 2 | ryuku evező (#1152) | |||
1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | 1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | ryuku vállvédő (#1323) | 3 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tyrex csont (#280) |