Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. febr. 5. 9h:08' EZ A 723. JÁTÉKHETED, 703. FORDULÓD 724. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1872 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a noth szellem nyakát. (2 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal alaposan megvágod a noth szellem testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 0, gyógyulás: 63, összesen: +63 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a noth szellem testét. (2 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a noth szellem testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 64. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot a 220. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 147. varázslatot a 11. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 178. varázslatot a 120. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 247. varázslatot a 70. varázslatot |
kf 1467 820 | kézbeveszed/felveszed az 1467. tárgyat a 820. tárggyal |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
hu 280 158 281 | hulladék: 280 158 281 |
fkt 10 1 | felt. készítesz a 10. tárgyat (1 darabot) |
fkt 6 7 | felt. készítesz a 6. tárgyat (7 darabot) |
hh 1153 1164 | használod az 1153. tárgyat az 1164. tárgyat |
jlk 2230 | jelszó kimondása 2230 |
Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza teknőcpáncélját. (2 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a massza egyik karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 120 életpontot sebeztél. A massza mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. [fémrúd ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 2, gyógyulás: 62, összesen: +60 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (9 támadással 759 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 137 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1024, sebződés: 0, gyógyulás: 165, összesen: +165 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 5 2 2 | mozogsz délnyugatra, keletre, keletre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra rohansz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 424 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 79 életpontot sebeztél. A purifikátor császár meglök a szarvával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 898, sebződés: 6, gyógyulás: 100, összesen: +94 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+18 varázspont.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. A szikrázó manahal megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 150, gyógyulás: 30, összesen: -120 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Megmarkolva a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon bal vállát. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. A vízdémon nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
2714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal jobb vállát. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 253 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
3596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 154, gyógyulás: 31, összesen: -123 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal több döféssel felnyársalod a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (3 támadással 417 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 162 életpontot sebeztél. A vérkeszeg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 5622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 148, gyógyulás: 30, összesen: -118 ÉP}
(Továbbmész...) [208,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy purifikátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 21 szúró, 21 vágó, 21 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával végigmetszed a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a purifikátor testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 112 életpontot sebeztél. A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 14, gyógyulás: 41, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [209,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 300 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár szürke hengertestét. (7 támadással 283 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a purifikátor császár ruganyos törzsét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a purifikátor császár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 100 életpontot sebeztél. A purifikátor császár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 4, gyógyulás: 112, összesen: +108 ÉP}
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal alaposan megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 81 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 12, gyógyulás: 63, összesen: +51 ÉP}
(Továbbmész...) [211,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy korallfövenyt. Keletre nézve látsz egy nekrofunt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy tűzbokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Egy hidra nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 36 szúró, 36 vágó, 36 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hidra bal első lábát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával megvágod a hidra testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal végigvágod a hidra nyálkás testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 99 életpontot sebeztél. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 8 vizet. 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 29, gyógyulás: 34, összesen: +5 ÉP}
(Továbbmész...) [212,124] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 6x 3d8+9.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 271 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor császár testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 90 életpontot sebeztél. A purifikátor császár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 6, gyógyulás: 100, összesen: +94 ÉP}
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hidra jobb hátsó lábát. (7 támadással 293 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a hidra testét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod a hidra bal hátsó lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 50 életpontot sebeztél. A hidra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A hidra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A hidra feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 10 vizet. (Nincs mibe rakni 3 vizet.) 3321 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 28, gyógyulás: 53, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [214,122] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délkeletre egy ryuku hajóroncs van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősdentor. {max. életpontja: 521-540.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor fejét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ősdentor bal oldalát. (2 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal végigvágod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 48 életpontot sebeztél. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 19, gyógyulás: 69, összesen: +50 ÉP}
im 0 9 | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az ősdentor tüskés hátát. (7 támadással 373 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal végigvágod az ősdentor bal karját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 56 életpontot sebeztél. Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 2, gyógyulás: 63, összesen: +61 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (7 támadással 366 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ősdentor bal karját. (2 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod az ősdentor testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 65 életpontot sebeztél. Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 2, gyógyulás: 33, összesen: +31 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor testét. (7 támadással 364 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ősdentor fejét. (2 támadással 230 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 62 életpontot sebeztél. Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem nyakát. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gólem jobb oldalát. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 66 életpontot sebeztél. Elhajolsz a ryuku gólem ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Daramoula pálcájával meghorzsolod a ryuku gólem bal karját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 70 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. A ryuku gólem újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 765, sebződés: 39, gyógyulás: 11, összesen: -28 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vezérfarkas testét. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vezérfarkas támadó fejét. (3 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a vezérfarkas támadó fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 80 életpontot sebeztél. A vezérfarkas csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A vezérfarkas harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A vezérfarkas kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vezérfarkas száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 958, sebződés: 77, gyógyulás: 48, összesen: -29 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (7 támadással 367 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvágod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 72 életpontot sebeztél. Az ősdentor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 817, sebződés: 11, gyógyulás: 60, összesen: +49 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor bal lábát. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod az ősdentor testét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvágod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 66 életpontot sebeztél. Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor fejét. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod az ősdentor testét. (2 támadással 245 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megcsapod az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 51 életpontot sebeztél. Az ősdentor karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (186,106)-> 35 arany, -2 ÉP] 3944 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 819, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem bal lábát. (7 támadással 181 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Daramoula pálcáját. Megmarkolva a Daramoula pálcáját a másikra támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gólem fémes combját. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 68 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 42 életpontot sebeztél. A ryuku gólem egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a ryuku gólem fémes combját. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 50 életpontot sebeztél. A ryuku gólem egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 766, sebződés: 29, gyógyulás: 8, összesen: -21 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontakt. II pszi támadást. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízdémon testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
2714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy hullámkeltés varázslat. 140 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
3596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 139, gyógyulás: 28, összesen: -111 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a villámrája szikrázó uszonyát. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 272 életpontot sebeztél. A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vérkeszeg vörös pikkelyeit. (3 támadással 411 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 135 életpontot sebeztél. A vérkeszeg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 halcsontot. 5622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 155, gyógyulás: 31, összesen: -124 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a purifikátor császár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 89 életpontot sebeztél. A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. 4003 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 994, sebződés: 11, gyógyulás: 115, összesen: +104 ÉP}
v 198 222 122 | elmormolod a 198. varázslatot |
[222,122] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) A tengervíz itt hidegebb, mint gondoltad, állapítod meg, miután tárgyaidat elrejtetted a parton, és úszni kezdesz befelé. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy szikrázó manahal jön feléd. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} [védettséged: 56]
Elszántan ellenfeledre támadsz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal testét. (3 támadással 271 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
3596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 137, gyógyulás: 28, összesen: -109 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 192 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
3596 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 133, gyógyulás: 27, összesen: -106 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 351 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a vízbeölt ryuku jobb lábát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 112 életpontot sebeztél. A vízbeölt ryuku megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
2150 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 375, gyógyulás: 42, összesen: -333 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a triton testét. (3 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy hullámkeltés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled káoszcsapás varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Szereztél 1 szigonyt. [szigony ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3945 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 102, gyógyulás: 64, összesen: -38 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pikkelyes ptog bal első lábát. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával párszor kilyukasztod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (9 támadással 1039 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal megvagdalod a pikkelyes ptog pikkelyes bőrét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 75 életpontot sebeztél. A pikkelyes ptog hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A pikkelyes ptog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11931 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1745, sebződés: 99, gyógyulás: 265, összesen: +166 ÉP}
szk 393 | keresed a 393. szörnyet |
a 1158 3142 1 | átadod az 1158. tárgyat a 3142. kalandozónak (1 darabot) |
v 281 694 696 | elmormolod a 281. varázslatot |
v 281 694 696 | elmormolod a 281. varázslatot |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 522. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 326. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 28 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 28 pontért |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az algaleioda jobb szárnyát. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Shengoroth karmát. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (9 támadással 1011 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 74 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Möszehát pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az algaleioda jobb vállát. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 48 életpontot sebeztél. Az algaleioda belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1768, sebződés: 131, gyógyulás: 279, összesen: +148 ÉP}
ŐSI KIGYÓBŐR ÖV (1467. TÁRGY) A legenda szerint Hulcarhud magától Hgoomlh-tól, a Voltak urától kapta ajándékba a halálvarázslatait. Persze ez csak egy ostoba babona, az viszont biztos, hogy eleddig nem sokan mondhatják el magukról, hogy ellenálltak a vén Kígyókirály varázslatainak. Ha te is közéjük tartozol, és valahogyan győzedelmeskedtél felette, ne feledd el leszakítani a bestia nyaki lebernyegét! Sajnos csak ritkán marad egyben, mert rendkívül sérülékeny, ám ha sikerrel jársz, egy keskeny bőrcsíkot kapsz, amit övként akár KF-elhetsz is. S hogy ezt miért érdemes megtenned? A +5 védekezésért, a +5 támadásért, és a +2 IQ-ért, amit biztosítani fog. Ráadásul, ha viseled, ellenfeleid -5 büntetést kapnak a varázslataid elleni mentődobásukra. Hulcarhud mágiája a gyengéket nem segíti, ezért, ha még nem érted el a 49. szintet, nem használhatod. |
TERIÁD DOBÓHÁLÓ (1281. TÁRGY) Miután legyőztél egy teriád vadászt, magadhoz veheted a nála talált tárgyakat. Mivel ezek a teremtmények zsákmányszerző körútjaik során nem sok dolgot hordanak maguknál, többnyire ez a tárgy egy-egy darab teriád dobóháló lesz. Az erős csomózású, a kötélnél erősebb anyagból készült, jókora felületű és borzasztóan nehéz dobóháló olyan, mintha az eddig ismert dobóháló pár mérettel nagyobb kivitelű nagytestvére lenne. A teriádok hosszú karjuknak és izmos felsőtestüknek köszönhetően könnyen az áldozatra vethetik ezt a hálót, de ezek ők, neked nem biztos, hogy menne. Talán némi kísérletezgetéssel lemérhetnéd ezirányú szakképzettséged. |
ŐSI TEKNŐCPAJZS (1469. TÁRGY) A teknősök páncélja már a történelem kezdetén vívott háborúkban megjelent, mint a természet adta védőeszköz. A kisebbekből sisakot, a közepes méretűekből pajzsot, és a nagyobbakból vértet készítettek maguknak a primitív népek. Vén Doemon páncélja persze egészen más, nem egy közönséges anyag! Már önmagában az is hőstettnek számít, ha élve túléled a teknőcök öregapjának támadást, ha azonban legyőzöd őt, és igen-igen szerencsés csillagzat alatt születtél, esetleg meglazíthatsz egy megfelelő hátpáncél-darabot, amit nem kell tovább alakítgatni. A nyolcszögletű, enyhén domború, meglepően könnyű képződményt alulról jól meg tudod markolni. Bár a teljes páncél adta mágiaimmunitást sajnos nem élvezheted, azért ez a pajzs, még így is remek felszerelés! A védettségedet 27-tel növeli, ad 12-t a szerencsédhez, és 100-at a max. Ép-dhez. Ráadásul a téged ért fizikai sebződéseket ütésenként 10-el csökkenti. Az már csak egy piciny hátrány, hogy ha nem vagy még legalább 49. szintű, elképzelni sem tudod, hogyan kell használni. |
SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY) Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet). Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból. |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
Erő: | 92 (129) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 91 (111) | Támadás: | 66 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 (251) kg |
Ügyesség: | 86 (105) | Védekezés: | 144 | Menekülés: | 15 % | Életkor: | 48/51 év |
Egészség: | 86 (114) | Életpont: | 1483/1738 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 119 (155) | Varázspont: | 3561/1407 | Pénz: | 8094 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 35/12 | Pszi pont: | 328/381 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 33/29 (+3%) | ökölvívás: | 7/61 | szúrófegyverek: | 28/19 |
vágófegyverek: | 64/57 (+9%) | ütőfegyverek: | 35/84 (+1%) | lőfegyverek: | 21/52 |
dobófegyverek: | 48/67 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: Shengoroth karma (#1520) (130%) << ősi kard (#810) (130%) << Daramoula pálcája (#950) (130%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); ezüstshuriken (#327) (14 .); bumeráng (#249) (15 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 96 győzelmeid: 409 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/38 (-300%) | 2. nyomkövetés: | 227/1 (+47%) | 3. lopás: | 1/98 (-300%) |
4. mászás: | 27/26 | 5. csapdakészítés: | 43/36 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 18/12 (-300%) |
7. gyógyítás: | 70/36 | 8. titkosírás: | 4/57 (+11%) | 9. felderítés: | 41/94 (+13%) |
10. szörnyidomítás: | 9/12 | 11. teológia: | 359/20 (+63%) | 12. taumaturgia: | 157/26 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 5/8 | 14. versengés: | 24/40 | 15. harcművészetek: | 4/37 |
16. szkanderozás: | 48/44 (+1%) | 17. zene: | 9/15 | 18. szörnyismeret: | 80/73 (+52%) |
19. pszi: | 70/33 (+4%) | 20. zárnyitás: | 2/39 (-300%) | 21. vadászat: | 19/97 |
22. vitalitás: | 4/54 | 23. bányászat: | 36/92 | 24. úszás: | 125/64 (+75%) |
25. ősteológia: | 29/71 (+3%) | 26. csapatmunka: | 2/40 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 25 | |||
9. gyors fejlődés: 4 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz azúrharmatot (#1161) (max. 999 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 50 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 7 darabot, csak egyszer) |
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
purifikátor császár (#393), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), Ovgun (#325), ködmágus (#597), élőholt drakolder (#628), P. Vlagyimir (#570), eszement trappoló (#549), bosszúálló (#562), őrjáratozó katona (#274), manaelementál (#290), trakuun lidérc (#576), kísértetvándor (#568), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
tleikan áruló (#606), élőholt pöffeteg (#557), szörnyszülött-fióka (#561), bársony gyilkos (#546), quwarg széltáncos (#540), káoszdémon (#547) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
sebfertőzés (#333, 100 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +99 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (4943) | Pörhemór köre (#205) (109,10,2) | vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse III (#59) |
hatalomvarázs (#220) | mágikus ütés (#147) | erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) |
nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | elme dominanciája (#247) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 59, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | jégoszlop (#231) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
jégoszlop (#231) | >> | kronoelementál (#287) | villámcsapás (#50) | >> | lidércóriás (#401) | |
jégoszlop (#231) | >> | Folrang (#331) | agybénítás (#114) | >> | jégdémon (#652) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
pajzszúzás (#251) | >> | lidérctűz (#457) | jégoszlop (#231) | >> | varkaudar böllér (#692) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | Lord Daramoula (#615) | |
istenítélet (#284) | >> | Szépséges Ma'yia (#614) | istenítélet (#284) | >> | Dranadáni Salamon (#616) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | smaragdvámpír (#605) | istenítélet (#284) | >> | Tobias Ak'radal (#613) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | sötét kaszás (#591) | |
istenítélet (#284) | >> | Mindabala (#504) | istenítélet (#284) | >> | Buqqe (#572) | |
istenítélet (#284) | >> | Toodrok Din (#503) | istenítélet (#284) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
istenítélet (#284) | >> | ősöreg hósárkány (#663) | istenítélet (#284) | >> | P. Vlagyimir (#570) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Kromhor Xanathal (#618) | istenítélet (#284) | >> | tündöklő griff (#466) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ezeréves lélek (#634) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | rothadó borzalom (#633) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | kémsárkány (#545) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
istenítélet (#284) | >> | eszement trappoló (#549) | puha ütés (#60) | >> | 30. szintű lényekre | |
istenítélet (#284) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 59, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | fürgülés (#92) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | |
fürgülés (#92) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Ssszissszenő (#617) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Toodrok Din (#503) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Buqqe (#572) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | Mindabala (#504) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Szépséges Ma'yia (#614) | |
tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | hósárkány (#659) | agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
agytaposás (#180) | >> | Sötétség Hercege (#296) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
tompítás (#40) | >> | éjkornis (#228) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | |
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) | tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 0) |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
Bézs-Korona érdemrendet viselsz. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 élőholt, 19 vadász, 23 nagymester, 18 parafenomén, 27 rohamosztagos, 2 ősmágus. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | őscápa fog (#1164) | 1 | ryuku amfora (#1153) | 2 | ryuku buzogány (#696) | |||
1 | ryuku vadászing (#1158) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | rókafarok (#124) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
729 | arany (#50) | 6 | azúrharmat (#1161) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
3 | ében toboz (#578) | 8 | halcsont (#390) | 3 | kaja (#2) | |||
3 | nyílvessző (#108) | 15 | purifikátor háj (#269) | 2 | ryuku kalapács (#724) | |||
1 | ryuku kesztyű (#690) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 2 | ryuku szablya (#695) | |||
1 | ryuku vállvédő (#1323) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 200 | víz (#27) |