Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 20. 10h:14' EZ A 804. JÁTÉKHETED, 702. FORDULÓD 805. játékheted kezdete: júl. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2099 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 127. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 88. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: | elmormolod a 123. varázslatot az 59. varázslatot a 377. varázslatot |
* 10. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1253. tárgyat a 348. tárgyat |
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (2 támadással 266 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 19 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 2 mocsári penke. 3105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
fno 3 2 | fejl. pont elköltés 3 2 |
t 589 | támadod az 589. szörnyet |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 300 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga bal oldalát. (7 támadással 562 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a gnomori rémszolga nyakát. (9 támadással 1710 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+171 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2664, sebződés: 253, gyógyulás: 50, összesen: -203 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a purifikátor császár testét. (2 támadással 264 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár jobb oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tlopedmuk bal oldalát. (9 támadással 1706 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+170 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel többször eltalálod a tlopedmuk bal oldalát. (3 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+27 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a tlopedmuk összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). A tlopedmuk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A tlopedmuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
19531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2482, sebződés: 318, gyógyulás: 69, összesen: -249 ÉP}
(Továbbmész...) [285,67] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Analotha. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy sötét kaszás. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 332 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a sötét kaszás jobb oldalát. (7 támadással 579 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a sötét kaszás bal karját. (9 támadással 1754 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a sötét kaszás jobb lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A sötét kaszás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22934 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2760, sebződés: 352, gyógyulás: 63, összesen: -289 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár testét. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (2 támadással 276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 115 | bemész a 115. titkos labirintusba |
lm 21 17 23 | mozogsz 21 17 23 |
lm 27 28 37 | mozogsz 27 28 37 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Semmi hatás! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az ében árnylidérc testét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {HD:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod az ében árnylidérc nyakát. (8 támadással 1581 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+79 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod az ében árnylidérc testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ében árnylidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 380 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20910 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2745, sebződés: 380, gyógyulás: 80, összesen: -300 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja az ősi csontvázúr testét. (7 támadással 577 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősi csontvázúr testét. (8 támadással 1527 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+76 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted az ősi csontvázúr bal karját. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 364 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az ősi csontvázúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21707 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2699, sebződés: 426, gyógyulás: 77, összesen: -349 ÉP}
lm 38 14 20 | mozogsz 38 14 20 |
Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 575 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a rothadó tetem testét. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a rothadó tetem testét. (9 támadással 1318 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+65 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a rothadó tetem dögbűzös testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A rothadó tetem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-77 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18848 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2429, sebződés: 342, gyógyulás: 55, összesen: -287 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az ében árnylidérc jobb lábát. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod az ében árnylidérc jobb karját. (9 támadással 1727 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+86 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted az ében árnylidérc testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) Az ében árnylidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20910 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2885, sebződés: 324, gyógyulás: 69, összesen: -255 ÉP}
lm 27 4 4 | mozogsz 27 4 4 |
vv 109 277 25 | elmormolod a 109. varázslatot a 277. varázslatot a 25. varázslatot |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
m 4 3 2 | mozogsz délre, délkeletre, keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1822 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a tl'urlang vadász bal oldalát. (9 támadással 836 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a tl'urlang vadász testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a tl'urlang vadász minden csapását hárítanod. (2 támadástól 374 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) A tl'urlang vadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
26605 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2746, sebződés: 489, gyógyulás: 79, összesen: -410 ÉP}
(Továbbmész...) [286,69] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi rúnatornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy elemi pulzátor!
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor jobb lábát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (3 támadással 408 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az elemi pulzátor bal lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 10392 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1554, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 793 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a kreiton bűvölő nyakát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 kreiton agy. 14378 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1923, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kreiton idéző egyik csápját. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a kreiton idéző egyik csápját. (7 támadással 1062 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+21 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a kreiton idéző szellemalakját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton idéző csápol, de mindhiába. A kreiton idéző még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 bronz nyakörv. 15539 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2102, sebződés: 70, gyógyulás: 4, összesen: -66 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tlopedmuk véres pofáját. (7 támadással 571 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tlopedmuk bal oldalát. (8 támadással 1522 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel megérinted a tlopedmuk véres pofáját. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a tlopedmuk ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tlopedmuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tlopedmuk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19531 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2684, sebződés: 325, gyógyulás: 56, összesen: -269 ÉP}
(Továbbmész...) [287,69] Az erdőt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő varkaudar őslich mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1570 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich fejét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. {HD:} Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a varkaudar őslich bal karját. (8 támadással 1517 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a varkaudar őslich testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy negatív csapás varázslat. 156 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varkaudar őslich most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29721 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3757, sebződés: 316, gyógyulás: 26, összesen: -290 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod az átokmurgattyú jobb lábát. (1 támadással 130 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel teljesen átdöföd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nanda testét. (2 támadással 339 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nanda testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) A nanda megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 261 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel felnyársalod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Karmaival a Mnebolath megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 vasérc. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus jobb lábát. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 509 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 55 életpontot vesztettél. A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 106, gyógyulás: 4, összesen: -102 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (3 támadással 418 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a purifikátor császár ruganyos törzsét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 300 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga jobb oldalát. (7 támadással 565 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (76 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a gnomori rémszolga fejét. (9 támadással 1636 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a gnomori rémszolga bal oldalát. (2 támadással 181 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2682, sebződés: 356, gyógyulás: 57, összesen: -299 ÉP}
(Továbbmész...) [289,71] Továbbra is síkságon vagy. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy quwarg ikerbolyt. Jól kivehetőek a távolban. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy fényhozó közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 2092 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a fényhozó testét. (7 támadással 284 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {GYD:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a fényhozó jobb lábát. (8 támadással 730 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a fényhozó testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a fényhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23604 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3150, sebződés: 197, gyógyulás: 32, összesen: -165 ÉP}
(Továbbmész...) [290,70] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nekromanta kóborló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1774 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló bal oldalát. (7 támadással 285 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a nekromanta kóborló nyakát. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a nekromanta kóborló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a nekromanta kóborló gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 71 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27426 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2741, sebződés: 390, gyógyulás: 47, összesen: -343 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 hajító csillag. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten fejét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) A kisebb quwarg isten szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (186,61)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 arany és egy aranytű. 12650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1121 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 66 életpontot vesztettél. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a quwarg széltáncos vörös páncélját. (6 támadással 683 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) {HD:} Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos testét. (2 támadással 225 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 251, gyógyulás: 31, összesen: -220 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (30 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd az árnygólem testét. (6 támadással 770 életpontot sebezve.) Az árnygólem leken néhány pofont. (2 támadástól 474 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod az árnygólem árnyékos karját. (5 támadással 849 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az árnygólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 478 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2119, sebződés: 982, gyógyulás: 193, összesen: -789 ÉP}
(Továbbmész...) [288,68] Még mindig füves síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nekromanta kóborló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre istenítélet varázslatot lősz. 1786 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló jobb lábát. (7 támadással 286 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {FM:} Aurgir lándzsájával megdöfködöd a nekromanta kóborló fekete csuháját. (7 támadással 659 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a nekromanta kóborló bal vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 287 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 74 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27426 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2778, sebződés: 474, gyógyulás: 62, összesen: -412 ÉP}
szk 611 | keresed a 611. szörnyet |
vv 73 73 25 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 25. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 220. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 300 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a gnomori rémszolga testét. (7 támadással 578 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (65 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1691 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a gnomori rémszolga testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2661, sebződés: 309, gyógyulás: 50, összesen: -259 ÉP}
TUDATI PORTYA (501. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati térben felbukkant fenyegetés hatására a Közös Tudatoknak rá kellett ébredniük, hogy nem használhatják többé a megszokott szabadsággal ezt a különös dimenziót, mert annak nem csak jótékony, hanem bizony káros hatásai is lehetnek. A kezdeti sokk után a védekezés megalkotásán kezdtek el dolgozni, ekképpen születtek meg a tudati erődök. A Közös Tudatok tagjai ezen mentális építmények falai mögött biztonságban érezhetik ugyan magukat, ám hogy ne legyenek teljesen elzárva mindenki mástól, kifejlesztették a tudati portyázás képességét. Az EK 501 <x> <y> paranccsal lehet aktiválni ezt a képességet, ahol x a távolságot, y pedig a próbálkozások számát jelenti. A portyázó olyan x távolságra fürkészi a tudati teret. Ha ezen távolságon belül talál egy kalandozót, akivel barátságos találka lehetséges, akkor ez a találka megtörténik a nélkül, hogy fizikailag bármelyikük is elmozdult volna a helyéről. A portya mindig a legközelebbi kalandozóval történő találkozásig tart, de y-szor megismételhető, és akkor már a mással is találkozhat a portyázó. A parancs költsége annyiszor 2 TVP, ahány mező távolságra volt az illető. A következő fejlesztéseket már a KT vezetője adhatja meg. Az EK 500 (fejlesztendő képesség száma) paranccsal. --&&-- |
CSATABÁRD (555. TÁRGY) A törpék klasszikus fegyvere, csoda, hogy csak most jutott valakinek az eszébe, hogy el kellene készíteni :) A csatabárdot kizárólag törpék készíthetik el és használhatják. Egy harci fejszére hasonlít, vágófegyvernek számít, de technikájában ütőfegyverként is használod. A törpék ráadásul igazi mesterei ennek a fegyvernek: használatakor a vágófegyver szakértelmed normális mértékben nő, de emellett pluszban ütőfegyver szakértelmed is fejlődik, úgy, mint egy balkezes fegyver! Nem csoda, hogy ideális fegyver törpék számára, még akkor is, ha csak 4D6 a sebzése, és használatához 12-es szintű vágó és ütőfegyver szakértelem szükséges. A csatabárd elkészítése egy vaskohónál történik, kőkalapáccsal, 6 vasérc, 12 pirkit és egy bot felhasználásával. Elkészítéséhez legalább 8-as bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges. A csatabárd használatakor +2 támadást kapsz. |
QUWARG IKERBOLY (1740. TEREPTÁRGY) Még Téged is - aki látott már quwargok építette bolyt -, meglep, hogy milyen hatalmas erődítményeket képesek létrehozni ezek a szapora rovarok. Ez az óriási, ikertornyú vár félelmet sugároz magából. Sokáig nem érted, mitől is riasztó annyira, de minél tovább bámulod, annál inkább biztos vagy benne: ez a torony él! Ezer, mit ezer, millió rovar nyüzsgése lepi be! Nagyot nyelsz, de úgy ítéled meg, egy bátor kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban néhány követelménynek meg kell felelned. Először is védelmed legyen legalább 90-es, hogy túléld a behatolás közben téged ért csípéseket. Ha ez megvan, vedd elő hátizsákodból a mászókarmodat (H 78), és a legalább 28-os mászás szakértelmedet latba vetve, 50 Tvp-nyi időt rászánva mászd meg! De vigyázz, a Vasalt Bunkók óva intenek! Ahogyan ennek az építménynek a megjelenését is megjövendölték, épp úgy jósolják most neked: fertelmes jószágok laknak odabenn! |
Erő: | 108 (141) | Szint: | 55 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 101 (111) | Támadás: | 86 (91) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 101 (104) | Védekezés: | 180 (190) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/33 év |
Egészség: | 99 (114) | Életpont: | 2279/2281 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 104 (127) | Varázspont: | 4977/2424 | Pénz: | 2320 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/2 | Pszi pont: | 595/444 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/37 | ökölvívás: | 38/57 (+4%) | szúrófegyverek: | 60/38 (+9%) |
vágófegyverek: | 30/62 | ütőfegyverek: | 21/18 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 46/26 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -21.); hajító csillag (#939) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 255 győzelmeid: 257 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/5 | 2. nyomkövetés: | 206/97 | 3. mászás: | 44/7 (+11%) |
4. csapdakészítés: | 44/73 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 27/74 (+18%) | 6. gyógyítás: | 159/50 |
7. titkosírás: | 4/45 | 8. felderítés: | 50/72 | 9. szörnyidomítás: | 17/98 |
10. teológia: | 297/51 (+83%) | 11. taumaturgia: | 189/64 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 6/68 |
13. versengés: | 20/41 (+5%) | 14. harcművészetek: | 36/30 | 15. szkanderozás: | 36/40 (+1%) |
16. zene: | 28/25 | 17. szörnyismeret: | 71/27 (+20%) | 18. pszi: | 46/28 (+14%) |
19. zárnyitás: | 5/60 (+6%) | 20. vadászat: | 11/39 | 21. vitalitás: | 8/19 |
22. bányászat: | 50/45 | 23. úszás: | 28/83 | 24. főzés: | 13/33 (+10%) |
25. ősteológia: | 10/87 (+63%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 136 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 5 |
9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 60 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 400 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), vadász tatu (#10) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), Ekhnagorhu (#291), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +20 vp 15 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (115,3,2) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | nagyobb agypajzs (#120) |
tűzmágia (#157) | az elme hatalma (#123) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 55, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | izomernyesztés (#33) | >> | fekélyes hernyó (#489) | |
puha ütés (#60) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | izomernyesztés (#33) | >> | algaleioda (#474) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dögbűzös liliom (#455) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
istenítélet (#284) | >> | titokzatos kroa (#460) | istenítélet (#284) | >> | zseléféreg (#453) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | elemi pulzátor (#440) | izomernyesztés (#33) | >> | tleikan házőrző (#507) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | ködmágus (#597) | |
istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | |
istenítélet (#284) | >> | árnytündér csontváz (#629) | izomernyesztés (#33) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
istenítélet (#284) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | istenítélet (#284) | >> | káoszszellem (#472) | |
halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | |
istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
halálos érintés (#271) | >> | tleikan hajadon (#533) | istenítélet (#284) | >> | kísértetvándor (#568) | |
istenítélet (#284) | >> | Alkotó (#578) | istenítélet (#284) | >> | Teremtő (#579) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg álomherceg (#550) | kiszáradás (#268) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | istenítélet (#284) | >> | hártyás dermesztő (#585) | |
háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
istenítélet (#284) | >> | fertőzött ent (#403) | istenítélet (#284) | >> | ősi matéria (#600) | |
istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | |
halálos érintés (#271) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 55, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 vadász, 8 nagymester, 17 parafenomén, 15 rohamosztagos, 13 ősmágus. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 4234. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
46 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 17 | kerek kő (#19) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
153 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronz nyakörv (#761) | |||
2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | fokhagyma (#403) | 12 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | káoszkulcs (#884) | 1 | kreiton agy (#1142) | 2 | madártoll (#112) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 4 | quwarg tojás (#360) | 4 | vasérc (#152) |