700. forduló, 702. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 6. 9h:39'
EZ A 731. JÁTÉKHETED, 701. FORDULÓD
732. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [254,63] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 vámpírölőt (1600 arany kikiáltási áron), 1 Xanathal karkötőjét (600 arany kikiáltási áron), 1 Baghar fétisét (1000 arany kikiáltási áron), 17 adamantitot (600 arany kikiáltási áron), 1 artikula bélhólyagot (370 arany kikiáltási áron), 4 aurach fogat (80 arany kikiáltási áron), 7 bunthar bőrt (6500 arany kikiáltási áron), 32 csalánvirágot (1700 arany kikiáltási áron), 70 csillezsályalevelet (1000 arany kikiáltási áron), 30 ében tobozt (3000 arany kikiáltási áron), 110 teriád férget (140 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 vámpírölőt (1600 arany kikiáltási áron), 1 Xanathal karkötőjét (600 arany kikiáltási áron), 1 Baghar fétisét (1000 arany kikiáltási áron), 17 adamantitot (600 arany kikiáltási áron), 1 artikula bélhólyagot (370 arany kikiáltási áron), 4 aurach fogat (80 arany kikiáltási áron), 7 bunthar bőrt (6500 arany kikiáltási áron), 32 csalánvirágot (1700 arany kikiáltási áron), 70 csillezsályalevelet (1000 arany kikiáltási áron), 30 ében tobozt (3000 arany kikiáltási áron), 110 teriád férget (140 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 fülemüle agyart (50 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 3 fülemüle agyart (30 arany), 4 fülemüle agyart (15 arany). Átveszed a sikeresen eladott 17 adamantit (eladási ár: 600 arany, ebből a kezelési költség: 48 arany), 30 ében toboz (eladási ár: 3000 arany, ebből a kezelési költség: 240 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 artikula bélhólyag (eladási ár: 370 arany, ebből a kezelési költség: 29 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 vámpírölő (eladási ár: 4000 arany, ebből a kezelési költség: 320 arany), 1 Baghar fétise (eladási ár: 2850 arany, ebből a kezelési költség: 228 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Xanathal karkötőjét, 4 aurach fogat, 110 teriád férget.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 69 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1830 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+296 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 887. hetének nyerőszámai: 19, 26, 12. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 792.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 790.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 788.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 784.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 784.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 782.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 782.]
Beizzik a turbómágia. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 780.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 780.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 780.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 780.]

* 6. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 779.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +10 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 773.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 771.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 769.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 767.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 765.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 200% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 585 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 755.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 743.]

ef 30 501 energia fejlesztése 30
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-23 TU.] [161 pontot használtál fel, van még 582.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 580.]

hu 831 893 104 hulladék: 831 893 104
Hulladék, ezért nem gyűjtesz Batharak vállemezét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tleikan kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

dd 68 56 68 eldobod a 68. tárgyat az 56. tárgyat a 68. tárgyat
Elhajítasz 7 kék orchideát. Elhajítasz 191 mákrózsa virágot. Sajnos nincs nálad kék orchidea. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

bb 1314 1301 326 beraksz a bankba az 1314. tárgyat (1301 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Aurgir lándzsáját. Beraksz a bank széfjébe 1 draklen csizmát. Beraksz a bank széfjébe 3 ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

bb 310 2 398 beraksz a bankba a 310. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 45 kaját. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

v 22 182 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vashegyű lándzsát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 3 vasérc, 6 pirkit, 1 fémrúd [fémrúd ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP]. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 575.]

vv 11 73 73 elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 573.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 568.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 563.]

kt 449 4 elkészíted a 449. tárgyat (4 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Legyártottál 4 kristályfolyadékot. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 543.]

vv 11 73 73 elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 541.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 536.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 531.]

kt 49 4 elkészíted a 49. tárgyat (4 darabot)
Sajnos nincs nálad surranó kígyó bőr, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kígyóbőr kesztyűt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 531.]

vv 11 73 73 elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 524.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 519.]

kt 49 4 elkészíted a 49. tárgyat (4 darabot)
Sajnos nincs nálad surranó kígyó bőr, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kígyóbőr kesztyűt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 519.]

a 403 5271 6 átadod a 403. tárgyat az 5271. kalandozónak (6 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 6 fokhagymát Lulu King részére. [5 pontot használtál fel, van még 514.]

aa 313 150 119 átadod a 313. tárgyat a 150. tárgyat a 119. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 gyógykenőcsöt Lulu King részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 szent jogart Lulu King részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 4 púderkövet Lulu King részére. [15 pontot használtál fel, van még 499.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[255,62] A bozótost dombság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kazmárt. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy homogén artikula. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 607 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a homogén artikula bal középső lábát. (9 támadással 558 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a homogén artikula bamba madárfejét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) A homogén artikula belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 73 életpontot vesztettél. A homogén artikula ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A homogén artikula most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 artikula bélhólyagot. 11382 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 168, gyógyulás: 8, összesen: -160 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 16 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [256,62] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. Elönt a forróság. A talajból árad, sőt most mintha még a nap is jobban tűzne. Egy szellemdarázs védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 534 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs farkát. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (9 támadással 867 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9467 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1658, sebződés: 285, gyógyulás: 8, összesen: -277 ÉP}

Ruhád ujjába törlöd izzadt tenyered. Remélhetőleg egyedül volt az imént legyőzött rusnyaság. Egy csontvázra botlasz. Teljesen leolvadt testéről a bőr, a sav még a csontjait is kikezdte. Amikor arrébb gördíted, meglepődsz, miket találsz alatta. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 sallank karom. Egy ezeréves lélek védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 636 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezeréves lélek testét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával többször eltalálod az ezeréves lélek testét. (9 támadással 643 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 234 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd az ezeréves lélek testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 65 életpontot vesztettél. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 325 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Biethlan lándzsával megdöfködöd az ezeréves lélek testét. (8 támadással 569 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 220 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd az ezeréves lélek áttetsző testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 68 életpontot vesztettél. Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 313 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-112 életerő). Az ezeréves lélek összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20720 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2891, sebződés: 883, gyógyulás: 8, összesen: -875 ÉP}

Apró sikoly hagyja el ajkaid, amikor váratlan nesz érkezik oldalról. Egy újabb szörny! Egy ködmágus támad rád. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. (Önanalízis: +8% felderítés.)
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Chara-din avatárja egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy dögbűzös liliom. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+1235 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-39 életerő).

(Továbbmész...) [257,63] Tovább barangolsz a fák között. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [174 pontot használtál fel, van még 325.]

m 3 5 6 mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra
[258,64] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Találsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Hát nem semmi pusztulást végeztek itt az ősi háborúk. Szinte semmi nem maradt épen. A csatamező belseje felé néhány kortárs kalandozó holttestére bukkansz. A szerencsétlenek! Egy gothag döglidérc intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc testét. (9 támadással 846 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a gothag döglidérc bal lábát. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a gothag döglidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11698 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1783, sebződés: 49, gyógyulás: 8, összesen: -41 ÉP}

Még egy utolsó pillantást vetsz az imént legyőzött szörny hullájára, és megállapítod magadban: jó kis csata volt. Egy csontvázra botlasz. Teljesen leolvadt testéről a bőr, a sav még a csontjait is kikezdte. Amikor arrébb gördíted, meglepődsz, miket találsz alatta. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Egy rothadó borzalom készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 568 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a rothadó borzalom testét. (9 támadással 855 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 116 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a rothadó borzalom testét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 115 életpontot vesztettél. Biethlan lándzsával többször eltalálod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (9 támadással 808 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a rothadó borzalom testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 108 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kij tekercs. 21118 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3120, sebződés: 923, gyógyulás: 8, összesen: -915 ÉP}

Rémülten tapasztalod, hogy megmozdult a lábad alatt a föld, mintha valami a felszínre törne. Pár lépésre egy újabb szörny áll. Egy rothadó borzalom védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gyógyítás:) Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+1029 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-38 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [257,65] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Találsz egy ősi rúnatornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Süsü vigyorog kajánul. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. (Önanalízis: +7% mászás.) A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 597 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a púpos zsokarg testét. (5 támadással 470 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a púpos zsokarg jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
7360 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 25, gyógyulás: 8, összesen: -17 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz. Rémülten észleled, hogy a faltörmelékek közül egy újabb alak nyomul feléd. Egy kreiton bűvölő!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 624 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a kreiton bűvölő testét. (9 támadással 836 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 431 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a kreiton bűvölő vaskos nyúlványait. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-10 TVP). Véres nyál csordul ki a kreiton bűvölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
13010 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2000, sebződés: 92, gyógyulás: 8, összesen: -84 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy tleikan hadúr!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 584 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan hadúr testét. (9 támadással 811 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 403 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megkarcolod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A tleikan hadúr fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 351 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
13417 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1946, sebződés: 351, gyógyulás: 8, összesen: -343 ÉP}

Reménykedve, hogy az ősi birodalmak néhány relikviájára bukkanhatsz a falak között, kutakodni kezdesz. Egy eldugott sarokban ládikát találsz. Kiüríted. Szereztél 3 angyalok gyűrűjét. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-41 életerő).

(Továbbmész...) [256,65] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy szellemdarázs. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 584 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szellemdarázs testét. (9 támadással 827 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 197 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a szellemdarázs testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 262 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9467 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1789, sebződés: 262, gyógyulás: 8, összesen: -254 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+777 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [219 pontot használtál fel, van még 96.]

m 6 3 2 mozogsz nyugatra, délkeletre, keletre
[255,65] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy leviathán lárva. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 622 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a leviathán lárva nyakát. (9 támadással 809 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (68 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy őselemi savcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 378 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a leviathán lárva alattomos csápját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A leviathán lárva fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A leviathán lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13092 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1975, sebződés: 80, gyógyulás: 8, összesen: -72 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-41 életerő).

(Továbbmész...) [256,66] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Jókora, imádkozó majmot ábrázoló szobor mellett visz el az utad. Sötétbarna raaba-fa törzséből faragták, amit eléggé megviseltek az eltelt évszázadok. Találsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Dred Hornwill előtt.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő).

(Továbbmész...) [257,66] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy bo'adhun éjhozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 560 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun éjhozó testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun éjhozó fejét. (9 támadással 651 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 57 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 83 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13298 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1695, sebződés: 181, gyógyulás: 4, összesen: -177 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-49 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 72.]

m 2 mozogsz keletre
[258,66] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ashym orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy fekete kaktuszt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy fekélyes hernyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 595 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekélyes hernyó fejét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (19 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra rontasz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 809 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 205 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a fekélyes hernyó jobb vállát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 to'aghan orrkarika. 11527 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2123, sebződés: 208, gyógyulás: 8, összesen: -200 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő). Találsz néhány eldobott tárgyat: 86 kék orchidea. Magadhoz veszed őket. [8 pontot használtál fel, van még 64.]

v 198 246 57 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(254,63) aranyfecske (#283)
(255,62) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Fairlight oltár, vaskohó (#155), 42. jellempróba, érclelőhely, homogén artikula (#434)
(255,65) Fairlight oltár, leviathán lárvák (#476)
(256,62) szellemdarázs (#481), ezeréves lélek (#634), drakolder csatamező (#966), oltár, művészi porolit (#720), dögbűzös liliom (#455)
(256,65) szellemdarázsok (#481)
(256,66) nekrofun (#173), Fairlight oltár, 31. jellempróba, művészi porolit (#720)
(257,63) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(257,65) ősi rúnatorony (#852), 255. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), púpos zsokarg (#451), kreiton bűvölő (#506), tleikan hadúr (#509)
(257,66) bo'adhun éjhozók (#468), 31. jellempróba, Fairlight oltár
(258,64) gothag döglidérc (#429), rothadó borzalom (#633), drakolder csatamező (#966), oltár, 21. jellempróba
(258,66) Sheran oltár, 255. jellempróba, 40. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), fekélyes hernyók (#489)

[246,57] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy testzabáló közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 596 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a testzabáló testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (88 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával gyengén megszurkálod a testzabáló testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 377 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával megdöfködöd a testzabáló bal karját. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Távolról őselemi savcsapás varázslatot lősz a másikra. 392 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megbököd a testzabáló pikkelytestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 93 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11485 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 33% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1916, sebződés: 289, gyógyulás: 8, összesen: -281 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+933 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-40 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% tau] [50 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csillezsályalevél. [-34 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: energia fejlesztése 26
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-10 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 22, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 781 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 701. fordulód.

Erő: 82 (103) Szint: 52 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 82 (100) Támadás: 77 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 81 (104) Védekezés: 139 Menekülés: 30 % Életkor: 49/52 év
Egészség: 81 (101) Életpont: 1364/1181 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 82 (109) Varázspont: 4332/1732 Pénz: 59483 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 40/0 Pszi pont: 888/895 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 60
Eddig összesen 8705 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 167041 TP-t kaptál. Jelenleg 36316811 TP-d van. A következő szinthez még 4683189 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 687. fordulódban 128584 arany került a bankszámládra. 137584 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 52/84 (+6%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 39/55 (+4%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/31 (+11%) 2. nyomkövetés: 177/18 (+44%) 3. mászás: 35/11 (+7%)
4. csapdakészítés: 9/79 5. csapdaészlelés: 19/3 6. gyógyítás: 326/72 (+120%)
7. titkosírás: 19/86 8. felderítés: 37/65 (+8%) 9. szörnyidomítás: 5/14
10. teológia: 155/56 (+52%) 11. taumaturgia: 265/28 (+35%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 28/28 14. zene: 15/75 15. szörnyismeret: 23/89
16. pszi: 80/98 (+8%) 17. zárnyitás: 3/70 18. vadászat: 10/24
19. vitalitás: 4/47 20. bányászat: 54/82 (+4%) 21. úszás: 15/42
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 36
7. tulajdonságpont: 1 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), halálmadár (#351) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), Thargodan kufár (#335), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tárgyvédelem (#178) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) A szellemdarazsak mágikus interferenciát keltenek, varázslataink néha kudarcot vallanak a közelünkben. Ritkítsd őket, ölj meg tizet! (számláló: 4)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 105 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 258 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Aurgir lándzsája (#1314) 1 draklen csizma (#1301) 3 ezüstdarab (#326)
10 fokhagyma (#403) 2 galachmit (#310) 2 gyógykenőcs (#313)
6 ilkin érc (#232) 2 isteni könnycsepp (#260) 41 kaja (#2)
6 kerek kő (#19) 185 mákrózsa virág (#56) 8 púderkő (#119)
4 szent jogar (#150) 1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
182 arany (#50) 3 angyalok gyűrűje (#529) 1 artikula bélhólyag (#927)
1 csillezsályalevél (#1253) 5 jégszilánk (#1128) 80 kék orchidea (#68)
1 kij tekercs (#784) 4 kristályfolyadék (#449) 6 pirkit (#153)
2 sallank karom (#128) 9 szögletes kő (#17) 1 to'aghan orrkarika (#760)
3 vasérc (#152) 36 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(246,57) testzabálók (#438), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek