Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. márc. 2. 23h:24' EZ A 322. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD 323. játékheted kezdete: márc. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5187 SZÁMLA : XXXX |
d 9 2 | eldobod a 9. tárgyat (2 darabot) |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
jlk 7621 | jelszó kimondása 7621 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 202.]
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [59,39] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Észreveszel egy gumifát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy gyilkos sallank. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyilkos sallank bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 183 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [59,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nukleáris cickány jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 1 271 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a köpködő bruhatag bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigmetszed az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az óriáspók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriáspók csupasz testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 1 279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. Karmait felemelve, a karmos tankány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a karmos tankány testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a karmos tankány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 1 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 938 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (3 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 aranyat. 1 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriáspók testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
m 2 1 3 | mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az evaporőr. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [61,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy királygyík. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+1.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 királygyík bőrt. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [62,38] Síkság, továbbra is csak síkság.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen rambó bogár nyomokra bukkansz! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Tágra nyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy a rambó bogár megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy ő túl éber. Talán majd legközelebb! Később elgondolkozol még a dolgon egy kicsit, és arra a következtetésre jutsz, hogy ez a csapda teljesen alkalmatlan ennek a lénynek az elfogására. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [64,37] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
im 0 2 | imádkozol |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
e 16 | élelemszerzés -4 pontért |
h 234 20 | használod a 234. tárgyat |
szk 112 | keresed a 112. szörnyet |
PSZI A pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY) Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható. |
A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY) A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel. |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.) A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjánaknak a parancsban megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát. Figyelem! Az FVK nem működik többszemélyes kalandokban!] |
MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY) A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is. |
MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT) Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni). A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni. |
HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT) A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért. |
Erő: | 22 (37) | Szint: | 15 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 17 (28) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 83 kg |
Ügyesség: | 13 (24) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 14 (25) | Életpont: | 425/374 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (35) | Varázspont: | 319/44 | Pénz: | 56 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 8/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 16 | vágófegyverek: | 9 | ütőfegyverek: | 10 |
lőfegyverek: | 17 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (180%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
64,80 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 188 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 22 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 7 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 18 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 8 | 11. zene: | 3 | 12. szörnyismeret: | 7 |
13. pszi: | 1 (+1) | 14. zárnyitás: | 5 | 15. vadászat: | 2 |
16. bányászat: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot ) |
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), sóhajtó doronyt (#112) fedett veremmel (#219), trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), tesh alligátor (#353), nektoraf (#355), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) | csupasz izom (#28) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 27, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 28. Szerzett pont: 2982. Beállított erő: 0 Összpont: 2982 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$4 | csontkés ($11) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
$2 | * | orgyilkos tőr ($225) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzpenge (#126) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | * | szöges bunkó (#8) | ||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | parittya (#18) | 1 | * | rövid íj (#107) | ||||
Lövedékek | ||||||||
3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 7 | kerek kő (#19) | 16 | mérgezett tüske (#23) | |||
41 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 6 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | bronzpáncél (#90) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | rézsisak (#72) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | ||
6 | tankány karom (#237) | |||||||
Csizmák | ||||||||
$2 | * | bakkura csizma ($96) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0) | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+3) | ||||||||
1 | * | klasszik rézmedál (#2511) | 1 | * | klasszikus kitűző (#2514) | 1 | * | mind. igazgyöngye (#2694) |
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
5 | kavadu iszák (#25) | [bennük 45 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 5] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 96] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 46 csepp ugh méreg (#166), fér még: 38] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 71 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | acéltű (#334) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
5 | + | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 3 | fenőkő (#1618) | ||
37 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | |||
1 | lant (#238) | 2 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | tatu dob (#234) | 2 | távcső (#42) | 1 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 2 | varázskő (#305) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | acélpengőke (#231) | 19 | álompor (#396) | 2 | amniosz (#203) | |||
27 | aurach fog (#657) | 1 | bakkura bőr (#95) | 2 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
21 | drótszőr (#37) | 1 | eknozol (#540) | 11 | evaporőr háj (#105) | |||
5 | ezüstdarab (#326) | 3 | fabontó (#106) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | fémrúd (#104) | 1 | galachmit (#310) | 6 | grákóbőr (#41) | |||
8 | gyöngymangó (#135) | 3 | hattyútoll (#1222) | 3 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | ilkin érc (#232) | 2 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kreiton esszencia (#892) | 21 | madártoll (#112) | |||
2 | magszim bél (#103) | 16 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manaszilánk (#2686) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 12 | óndarab (#85) | 54 | pirkit (#153) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 1 | rákpáncél (#97) | 8 | rézdarab (#70) | |||
8 | rókafarok (#124) | 36 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
6 | smirglilevél (#29) | 20 | sünmedve tüske (#14) | 4 | surranó kígyó bőr (#47) | |||
7 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szuperkötél (#209) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
16 | tigroszlán fog (#63) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | vapár ág (#110) | 2 | varányszem (#30) | $1 | varkaudar csont ($1113) | |||
10 | vasérc (#152) |
Összsúly: 116.54 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | arany (#50) | 2 | bunkósbot (#9) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | madártoll (#112) | 5 | nyílvessző (#108) | 1 | pszi kő (#248) | |||
4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | evaporőr háj (#105) | 4 | ezüstdarab (#326) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
1 | manaszilánk (#2686) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 2 | pirkit (#153) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 3 | rókafarok (#124) | 5 | sallank karom (#128) | |||
3 | tankány karom (#237) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 14 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) | 2 | vasérc (#152) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | |
36 | |
|
|
|
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) |
lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) |
Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) |
gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) |
orgyilkos (#131) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) |
szőrlajhár (#141) | kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | nukleáris cickány (#155) |
sírlidérc (#172) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) | pszi elementál (#221) |
óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) |
tesh alligátor (#353) | nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | köpködő bruhatag (#773) |
ork bérgyilász (#781) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | $csontkés (#11) |
csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | $bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
$lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) |
gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) |
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges bőrpajzs (#66) |
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) |
rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) |
korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) |
bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | $bakkura csizma (#96) |
rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) |
vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
dözmöng szív (#122) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) |
sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) |
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | két kard szimbólum (#144) |
oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) |
vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | vasvért (#164) |
mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) |
márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | vashegyű lándzsa (#182) |
vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) |
aranylánc (#191) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | obszidián függő (#195) | trófea nyaklánc (#196) |
karbin plazma (#199) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) |
óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) |
hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) |
acélpengőke (#231) | ilkin érc (#232) | furulya (#233) | tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) |
tankány karom (#237) | lant (#238) | tüskecsapda (#242) | pszi kő (#248) | purifikátor háj (#269) |
varázskő (#305) | galachmit (#310) | ezüstdarab (#326) | huhogó bibe (#332) | acéltű (#334) |
ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
bronz fejpánt (#407) | vas fejpánt (#408) | Vlagyimir szobra (#433) | szent liget (#439) | térkapu (#452) |
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | tudás gyöngye (#522) | Chara-din monolitja (#534) |
eknozol (#540) | sámán erszény (#650) | aurach fog (#657) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) |
tubarkő (#700) | művészi porolit (#720) | kreiton esszencia (#892) | sáfránykő (#979) | varkaudar falu (#1109) |
$varkaudar csont (#1113) | sámán gyógykenőcs (#1139) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
vámpírfog (#1221) | hattyútoll (#1222) | bruhatagnyelv (#1230) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) |
Ramirez feszítővasa (#1261) | megsemmisítő (#1540) | grifftoll kesztyű (#1578) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
fenőkő (#1618) | krónika (#1725) | varkaudar fellegvár (#1821) | Beholder csapda (#2107) | leviatán hólyag (#2182) |
varkaudar barlang (#2200) | mind. ametisztje (#2207) | klasszik rézmedál (#2511) | klasszikus kitűző (#2514) | termikfészek (#2685) |
manaszilánk (#2686) | mind. igazgyöngye (#2694) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása ÉP épület TVP TVP építkezés ERO [százalék] minieseményben maximális erősítés ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FVK százalék - feltételes varázskő használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése SZV téma szavazat - szavazás T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás | Auracsatorna |