Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. szept. 7. 12h:09' EZ A 186. JÁTÉKHETED, 70. FORDULÓD 187. játékheted kezdete: szept. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1309 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bandita testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita sunyi fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a bandita bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bandita összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 12 aranyat. 747 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 10, gyógyulás: 11, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [104,115] Fák, mindenütt csak fák.
(Továbbmész...) [104,116] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Vad szamóca illatát hozza a szél. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 16, gyógyulás: 9, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [104,118] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Mély Grum. (ld. enc.) {támadása: 30.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Mély Grum jobb lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával néhányszor megcsapod a Mély Grum jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Mély Grum bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Mély Grum pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Mély Grum bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a Mély Grum szélles vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Mély Grum pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vasalt bunkó és 1 kis vaspajzs. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis rücskös gigaféreg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő Mély Grum trófeát. 1399 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 45, gyógyulás: 18, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [105,117] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy agyfröccsentő.
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a khór darázs nyakát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a khór darázs bal első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 15, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [106,116] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő lajhárlord nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [107,116] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy lajhárlord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a lajhárlord szőrcsomós testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a lajhárlord fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a lajhárlord jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A lajhárlord meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 16, gyógyulás: 7, összesen: -9 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 5 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó jobb lábát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó jobb szárnyát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 17 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1070 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 55, gyógyulás: 10, összesen: -45 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bávatag golombár ragyás testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bávatag golombár egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a bávatag golombár jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 70 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal csak érinted a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A bávatag golombár rávág a derekadra. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (33 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak varkaudar bajnok trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő bávatag golombár trófeát. 1356 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 119, gyógyulás: 17, összesen: -102 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
le 223 | leveszed/lerakod a 223. tárgyat |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
kf 254 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
szk 351 | keresed a 351. szörnyet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 3 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod. |
MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL) Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni. |
HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY) Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak. |
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY) A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját. |
Erő: | 17 (20) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 27 (30) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 20 (22) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/39 év |
Egészség: | 15 (16) | Életpont: | 248/84 | Jellem: | gonosz (24) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 18 (23) | Varázspont: | 361/0 | Pénz: | 449 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 7/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | * 19 | dobófegyverek: | 16 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 4 | 5. csapdakészítés: | 6 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 6 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. teológia: | 7 (+1) | 11. taumaturgia: | 16 | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 7 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 1 | 17. vadászat: | 5 | 18. bányászat: | 2 |
19. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) mocsári penkét (#148), az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | gigaféreg lárva (#7037) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában . |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
71 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | darázsszárny (#652) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | |||
4 | lajhár csont (#236) | 1 | vasalt bunkó (#181) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | drótszőrű pincsi (#22) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | gnóm boltos (#32) |
sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) |
csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | goldugar (#65) |
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) |
gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
púpos burástya (#92) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) |
piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) |
törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) |
bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | Lord Kovács József (#129) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) |
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) |
vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | nukleáris cickány (#155) | ongóliant (#159) |
bávatag golombár (#165) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar bajnok (#190) | élőholt quwarg (#202) |
massza (#217) | tormikus egér (#218) | pszi elementál (#221) | vadász quwarg (#241) | manaelementál (#290) |
óriáspók (#303) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) |
halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) |
ryuku gárdista (#360) | ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) | smaragdgólem (#417) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | csontlepke (#746) |
pacaszúnyog (#751) | érző szívű dromedár (#753) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) |
ork bérgyilász (#781) | Jerome (#956) | Mallon (#960) | Quirov (#975) | Öregsámán Krough (#7008) |
gigaféreg lárva (#7037) | csupasz gigaféreg (#7038) | rücskös gigaféreg (#7039) | Mély Grum (#7122) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) |
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) |
víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) |
szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) |
távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) |
surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
mákrózsa bokor (#55) | $mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) |
szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) |
rézpáncél (#71) | $rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | fekete gyöngy (#99) |
aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) |
rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | mandibulapenge (#125) |
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | $hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) |
ubuk dobónyíl (#138) | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) |
mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) |
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) |
vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) |
téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) |
szopógödör (#177) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) |
ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) |
vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranygyűrű (#193) | arany karperec (#194) | trikornis szarv (#198) |
amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) |
ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) |
dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | lánckesztyű (#230) |
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | kis aranykulcs (#240) |
tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | nagy aranykulcs (#246) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) |
smaragd koszorú (#252) | regeneráló gyűrű (#254) | templom (#256) | szent kehely (#257) | nehezék (#258) |
isteni könnycsepp (#260) | remák szív (#264) | kvazár sisak (#266) | aranytű (#272) | rejtőköpeny (#277) |
umbatari karkötő (#278) | varázskő (#305) | gyógykenőcs (#313) | varkaudar csizma (#317) | ezüsttőr (#322) |
csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | királyi korona (#338) |
rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | shinai gömb (#348) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) |
fény szentélye (#376) | szigony (#389) | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | főutca (#399) | ház (#400) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) |
kígyóbőr öv (#410) | aranypikkely (#415) | bogyógránát (#430) | Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) |
törpe bánya (#435) | arany masszariasztó (#437) | szent liget (#439) | kristályfolyadék (#449) | térkapu (#452) |
barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | pusztulás sírjai (#489) | sárkánytanya (#492) |
manakristály (#500) | varkaudar szablya (#516) | Chara-din monolitja (#534) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) |
darázsfarok (#654) | aurach bőr (#658) | elkarog szőr (#665) | nektoraf faggyú (#667) | sáska amulett (#668) |
rakolits por (#669) | nyomkereső talizmán (#671) | szulfagor agyar (#677) | elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) |
elf tekercs (#683) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | csontamulett (#711) |
művészi porolit (#720) | gólem talizmán (#811) | teremtés zsákja (#818) | örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) |
cetbőr válltömés (#1091) | csodák kútja (#1096) | varkaudar látógömb (#1107) | örökkéval.smaragdja (#1115) | örökkéval. zafírja (#1116) |
párducbőr övtáska (#1117) | párducbőr pénztárca (#1118) | sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) |
Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | vark. pecsétgyűrű (#1171) | malom (#1204) | régészeti lelőhely (#1208) |
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | ork csodaszer (#1228) | fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) |
csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | csodabazár (#1404) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) |
Mallon botja (#1526) | Jerome köpenye (#1527) | nodonrod kitűző (#1533) | grifftoll kesztyű (#1578) | griff nyakék (#1579) |
tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | féregíz nyakpánt (#1601) | ezüstszelence (#1602) | vérvörös rózsa (#1622) |
ork kunyhó (#1683) | elhagyott bánya (#1685) | ork sör (#1701) | krónika (#1725) | koponya gyűrű (#1733) |
varkaudar fellegvár (#1821) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGO TVP TVP feltételes gonoszkodás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HH tárgy [tárgy] [tárgy] par*(?+1) gyors tárgyhasználat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TKB beállítás beállítás - többszemélyes kaland beállítása TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |