Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 30. 12h:20' EZ A 98. JÁTÉKHETED, 7. FORDULÓD 99. játékheted kezdete: júl. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2713 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
cir | vándorcirkusz látogatása |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 581 | bemész az 581. épületbe |
bb 127 1546 114 | beraksz a bankba a 127. tárgyat (1546 darabot) |
bb 221 131 112 | beraksz a bankba a 221. tárgyat (131 darabot) |
bb 14 114 225 | beraksz a bankba a 14. tárgyat (114 darabot) |
bb 2 40 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
ve 198 4 | megveszed a 198. tárgyat 4 |
ve 15 8 | megveszed a 15. tárgyat 8 |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
be 572 4 | bemész az 572. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezt a támadást elhibáztad! Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 569 | bemész az 569. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 48.]
bpb 2 | bef. parancs berakása: 2 |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
FOGADÓI IDŐTÖLTÉSEK A fogadóban a pihenésedet nemcsak alvással, hanem szórakoztató tevékenységekkel is töltheted [ez a visszanyert életerőt nem befolyásolja]. Ezek a szkanderezés, a dart-dobálás és a kockázás. A fogadóban való megszállást jelző parancs 3. paramétereként kell megadnod, hogy a fenti mókák közül melyekkel akarsz foglalkozni. 1: szkander, 2: dartozás, 3: szkander és dart, 4: kockázás, 5: szkander és kocka, 6: dart és kocka, 7: mindegyik. Pl. BE <kocsma> 20 5 hatására a padláson szállsz meg, és a pihenés alatt a többi vendéget szkanderezni és kockázni hívod ki. Ha nem írsz harmadik paramétert, a fentiek közül egyikkel sem foglalkozol. A parancs végrehajtása úgy történik, hogy a fogadóban megszálló más vendégek közül azzal játszol, aki szintén szeretne részt venni ugyanabban az elfoglaltságban. Mivel a rendelkezésre álló idő korlátozott, maximum annyi mókában veszel részt, ahány napot pihenéssel töltöttél (de maximum 10 alkalommal). Az ellenfél választása véletlenszerű, bár azokkal a kalandozókkal, akikre direkt BA parancsod van kiadva, nagyobb eséllyel fogsz kiállni. 1. Szkander. Kizárólag az erőn múlik, egy jóval gyengébb ellenfélnek csak nagyon kis esélye van a győzelemre. 2. Dart-dobálás. Itt nem az erő, hanem a dobófegyver szakértelem és az ügyesség számít. 3. Kockázás. Csak akkor kockázol valakivel, ha van legalább 10 aranyad (maximum ennyit veszíthetsz a játék folyamán.) A nyerés esélye főként a szerencsédtől és a szerencsejáték szakértelmedtől függ. Vigyázat, minden esetben van egy pici esélye a nyerésre a gyengébbnek még akkor is, ha a tudásbeli különbség nagyon nagy! |
BANKI ÁTUTALÁSOK A növekvő elvárás miatt a Fairlight bankrendszer úgy döntött, hogy mostantól elfogad banki átutalásokat is, a következő feltételek mellett: 1. Az átutalás mindig készpénzben történik, tehát egyszerűen a PBE <arany> <kalandozó> paranccsal a nálad levő aranyból a saját bankszámlád helyett rakhatsz be egy másik kalandozó számlájára is. 2. Az átutalást azonnal teljesítik, költséget nem számítanak fel, de az átutalt összeg min. 20 arany kell, hogy legyen. Ha ennél kisebb számot adsz meg, akkor is 20 aranyat fogsz átutalni! 3. Ha az illetőnek van pénz a számláján, akkor az aktuális kamatokat kiszámolják, hozzáadják a betétjéhez, úgy tekintik, mintha a legutóbbi fordulójában rakta volna be a pénzt, és hozzáadják az átutalt összeget. Mivel a maximális kamat eléréséhez a pénzednek min. 7 nap/eltelt forduló ideje a számládon kell lennie, ha ennél sűrűbben léptél, és nem akarod a kamatból veszíteni, kérd meg üzleti partneredet, hogy ne utalja át a pénzt, amíg nem szólsz. 4. A Fairlight bank a csatorna keleti oldaláról a nyugati irányba átutalást nem teljesít. Pénzt persze olyannak is lehet átutalni, akinek tartozása van, így az acélkolosszustól rettegő kalandozót kisegíthetik bajtársai. |
Erő: | 16 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 258 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 112/112 | Jellem: | semleges (+10) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 116 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 9/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 2 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 3 (+1) | lőfegyverek: | 2 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 2 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. szkanderozás: | 1 | 15. zene: | 1 |
16. szörnyismeret: | 1 | 17. pszi: | 1 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 1 | 20. bányászat: | 1 | 21. testépítés: | 1 |
22. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot ) |
elfogod woor-antilopot (#31) fedett veremmel (#219), királygyíkot (#26) háló-csapdával (#220), démontetűt (#15) háló-csapdával (#220) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), gonoszok (#988) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
122 | arany (#50) | 1 | dobóháló (#221) | 40 | kaja (#2) | |||
50 | kaktusztüske (#114) | 83 | madártoll (#112) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 10 | sünmedve tüske (#14) | |||
36 | ubuk tüske (#131) | 1 | varázskorsó (#1546) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | trikornis szarv (#198) |