Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 11. 9h:22' EZ A 738. JÁTÉKHETED, 699. FORDULÓD 739. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
kf 351 | kézbeveszed/felveszed a 351. tárgyat |
v 22 258 | elmormolod a 22. varázslatot |
kb 739 2 280 | kiveszel a bankból a 739. tárgyat (2 darabot) |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
kf 327 | kézbeveszed/felveszed a 327. tárgyat |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy negatív csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 288 életpontot vesztettél. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a kr'uagon pusztító ködlő alakját. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a kr'uagon pusztító testét. (10 támadással 1301 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhányszor megcsapod a kr'uagon pusztító testét. (8 támadással 1450 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a kr'uagon pusztító gomolygó testét. (6 támadással 435 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A kr'uagon pusztító csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 3859, sebződés: 925, gyógyulás: 137, összesen: -788 ÉP}
(Továbbmész...) [327,39] Tovább kóborolsz a pusztán. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy smaragd sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 1 ezüstshuriken. Becsapódva, megdöfi a smaragd sárkány farkát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (27 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány bal első lábát. (8 támadással 1046 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). Transzformálsz! (+104 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A smaragd sárkány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1532, sebződés: 105, gyógyulás: 251, összesen: +146 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a taalru tigristestét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Ököllel eltalálod a taalru testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 18 arany, 3 vasérc [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], 8 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 3631 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 8, gyógyulás: 53, összesen: +45 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 406 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lidérckirály nyakát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály bal lábát. (3 támadással 408 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a lidérckirály testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1053, sebződés: 18, gyógyulás: 110, összesen: +92 ÉP}
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (3 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Földelementálod támad. (12 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megcsapod a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5819 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 0, gyógyulás: 117, összesen: +117 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (10 támadással 1304 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (6 támadással 447 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a ml'othag szürcsölő nyelve! (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel párszor keményen megütöd a ml'othag szürcsölő testét. (9 támadással 1211 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (6 támadással 436 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő lesújt nyelvével a jobb karodra. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a ml'othag szürcsölő fodrozódó testét. (8 támadással 1061 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) A ml'othag szürcsölő lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21544 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 4841, sebződés: 576, gyógyulás: 124, összesen: -452 ÉP}
(Továbbmész...) [328,40] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy bíborcserjét. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy méregelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a méregelementál testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd a méregelementál csöpögő állkapcsát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) A méregelementál megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A méregelementál nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A méregelementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 4 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> 32 arany, -2 ÉP] 4031 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 2, gyógyulás: 48, összesen: +46 ÉP}
v 198 387 77 | elmormolod a 198. varázslatot |
[387,77] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) A Notermanthi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 39 arany, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3709 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 406 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály bal oldalát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel eltalálod a lidérckirály jobb karját. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 22, gyógyulás: 120, összesen: +98 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 414 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály testét. (2 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a lidérckirály fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 23, gyógyulás: 82, összesen: +59 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a Rém testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Rém sötét esszenciáját. (6 támadással 809 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+162 életerő). Transzformálsz! (+40 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a Rém testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápol, de mindhiába. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém elhibázza az ütést csápjával. A Rém összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. [rémplazma ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP] 12363 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1236, sebződés: 16, gyógyulás: 189, összesen: +173 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy Asylux csapdája varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 2 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány bal oldalát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 1047 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+210 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megcsapod a smaragd sárkány bal vállát. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány farkával megérint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], 5 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1602, sebződés: 113, gyógyulás: 268, összesen: +155 ÉP}
(Továbbmész...) [387,79] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testét a Sötét Földön kockáztatni. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy gh'raiton ölész. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a gh'raiton ölész testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a gh'raiton ölész testét. (10 támadással 1347 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 440 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a bal oldaladon. (1 támadástól 164 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A gh'raiton ölész éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a gh'raiton ölész jobb oldalát. (10 támadással 1321 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 158 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 138 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a gh'raiton ölész sötét tömegét. (8 támadással 1082 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a gh'raiton ölész sötét tömegét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű és elég!)
{Csatastatisztika; sebzés: 4993, sebződés: 1306, gyógyulás: 269, összesen: -1037 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[386,78] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Mozgást észlelsz oldalról. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. Itt csata lesz.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (9 támadással 1194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a smaragd sárkány óriási karmát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 96 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1350, sebződés: 256, gyógyulás: 294, összesen: +38 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (94 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd sárkány jobb hátsó lábát. (10 támadással 1322 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+265 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a smaragd sárkány testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1500, sebződés: 234, gyógyulás: 312, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [386,80] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy lávatavat. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Mozgást észlelsz oldalról. Úgy gondolod, hogy a közeledő mópat gigász nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mópat gigász testét. (9 támadással 1190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a mópat gigász testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mópat gigász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
10303 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1369, sebződés: 28, gyógyulás: 264, összesen: +236 ÉP}
(Továbbmész...) [386,81] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vg'axtol torzító. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 1065 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (8 támadással 1054 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel többször eltalálod a vg'axtol torzító testét. (6 támadással 864 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Ocsmány csáprágóját a vg'axtol torzító hasadba mélyeszti. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 993 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a vg'axtol torzító testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig).
{Csatastatisztika; sebzés: 4733, sebződés: 1040, gyógyulás: 211, összesen: -829 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[385,82] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél.
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [384,84] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy lidércúr! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lidércúr jobb oldalát. (3 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lidércúr testét. (1 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Karmaival a lidércúr megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2800 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 0, gyógyulás: 101, összesen: +101 ÉP}
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 6. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 8. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 9. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 10. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
Erő: | 111 (146) | Szint: | 52 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 107 (126) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 107 (130) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 43/59 év |
Egészség: | 97 (119) | Életpont: | 763/382 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 109 (128) | Varázspont: | 4001/331 | Pénz: | 38852 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 42/15 | Pszi pont: | 742/338 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 55/42 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 42/14 (+6%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 301 győzelmeid: 370 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 66/45 | 2. nyomkövetés: | 182/41 (+4%) | 3. mászás: | 39/87 |
4. csapdakészítés: | 55/95 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/1 | 6. gyógyítás: | 106/81 |
7. titkosírás: | 33/26 | 8. felderítés: | 45/16 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/17 |
10. teológia: | 341/86 (-423%) | 11. taumaturgia: | 101/5 (-489%) | 12. versengés: | 20/22 |
13. harcművészetek: | 55/38 | 14. szkanderozás: | 37/70 | 15. zene: | 9/81 |
16. szörnyismeret: | 44/54 | 17. pszi: | 53/37 (+9%) | 18. zárnyitás: | 3/17 |
19. vadászat: | 9/51 | 20. vitalitás: | 6/46 | 21. bányászat: | 45/57 |
22. úszás: | 23/12 | 23. csapatmunka: | 5/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 196 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
papi aura (#377) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy nincs nálad hatalmasabb sárkányölő - hozz 20 sárkányfogat! |
2.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 9) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 106 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 142 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3834. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | |||
7 | ezüstshuriken (#327) | 2 | gyöngymangó (#135) | 7 | kerek kő (#19) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nehezék (#258) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1220 | arany (#50) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | halcsont (#390) | |||
529 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
7 | tyrex csont (#280) | 5 | ugh méreg (#166) | 3 | vas dobónyíl (#189) |