697. forduló, 699. forduló, Anna Bella összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. máj. 19. 9h:30'
EZ A 735. JÁTÉKHETED, 698. FORDULÓD
736. játékheted kezdete: máj. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2129
SZÁMLA : XXXX

ANNA BELLA KALANDJAI


28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [318,40] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 9 sáfrányport (1500 arany), 30 csillezsályalevelet (3000 arany).
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2010. jún. 15., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a jún. 21-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Zu'lit tarsolya termel 4 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+244 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+928 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+196 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 865. hetének nyerőszámai: 6, 26, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 980.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 978.]
Beizzik a turbómágia. Beléd csap egy villám (-22 életpont). [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 976.]

* 2. KP: elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 976.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 974.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 972.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 972.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a Korrissh sisakját. [0 pontot használtál fel, van még 972.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Megjelenik egy izzó, vörös szemű démon, és lesújt rád (-26 életpont). [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 970.]
Fürgén varázsolsz! Remegni kezd a föld. Kisebb földrengést csináltál! [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 968.]
Gyorsvarázsolsz! Irtózatos fájdalmat érzel (-31 életpont). [-47 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 966.]

* 5. KP: elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Fuldoklani kezdesz (-28 életpont). Magadhoz térsz. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 966.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Hatalma. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 964.]
Gyorsvarázsolsz! Az ég színe vörösről zöldre vált. Sajnos, az érdekes természeti tünemény rövid ideig tart. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 954. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Megdermedsz, és hosszú ideig mozdulni sem tudsz (-10 TVP). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 942.]
Szupersebesen mormolsz. Sötét energia áramlik beléd (+35 életpont). [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 940.]
Gyorsvarázsolsz! Az ég színe vörösről zöldre vált. Sajnos, az érdekes természeti tünemény rövid ideig tart. [-46 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 938.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 928. Kapsz 2 VP-t.]

* 8. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Hosszú fogaid nőnek, és szinte öntudatlanul harapsz bele egy előtted megjelenő nyusziba (+34 életpont). [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 926.]
Gyorsvarázsolsz! Sutty! Az ősvortex beszippantott valamit a hátizsákodból: egy Eldereth szilánk [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 926.]
Beizzik a turbómágia. Irtózatos fájdalmat érzel (-29 életpont). [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 924.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. A mozgásod lelassul, percekbe telik az is, hogy az ujjadat megmozdítsd (-10 TVP). [1 pontot használtál fel, van még 913.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +12 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 907. Kapsz 1 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 907.]

* 10. KP: elmormolod a 377. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a papi aura varázslatot! Trollként kezdesz regenerálni (+38 életpont). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 902. Kapsz 1 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[317,40] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy rd'alv lélektipró ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánybarlangot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP]
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [18 pontot használtál fel, van még 884. Kapsz 3 VP-t.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
SZK 315 427 338 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 884.]

bpb bef. parancs berakása:

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 879. Kapsz 1 VP-t.]
[A parancs tárolásra került.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Remegve beóvakodsz az óriási barlangba. A méretek lenyűgözők, de nyilván egy ilyen gigászi szörnynek szüksége is van ekkora lakhelyre. Mocorgást hallasz. Úristen, csak nem a sárkány? De nem, ez a valami annál sokkal apróbb: mindössze egy drakón vicsorog rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a márvány drakón bal szárnyát. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón farkát. (4 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel megütöd a márvány drakón bal szárnyát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) A márvány drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A márvány drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6305 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 809, sebződés: 18, gyógyulás: 118, összesen: +100 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. Elérkezel a hatalmas központi barlangba. Középen aranykincs és egyéb tárgyak mérhetetlen tömege van felhalmozva. Most már csak a kincs tetején trónoló óriási sárkánnyal kéne egyezkedned. A hüllő gonosz szemét feléd fordítja, és üdvözlete jeléül felkészül lehelete használatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (83 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány farkát. (8 támadással 796 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) Ököllel csak érinted a márvány sárkány fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1269, sebződés: 270, gyógyulás: 212, összesen: -58 ÉP}

Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy lánckesztyű [lánckesztyű ládikóba-> (310,64)-> 15 arany, -2 ÉP], 2 ubuk dobónyíl, 123 arany, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy szöges páncél [szöges páncél ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy varázskő. Dübörgést hallasz: kövek potyognak fentről, a barlang kezd beomlani! Menekülsz, fájó szívvel hagyod hátra a maradék kincset. [30 pontot használtál fel, van még 849. Kapsz 6 VP-t.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[316,39] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. A démoni lények röhögve fogadnak, tudván, hogy ez még jobb móka lesz a mópatkínzásnál. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Ököllel eltalálod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 2761 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 50, gyógyulás: 52, összesen: +2 ÉP}

Nocsak, ez váratlan fordulat volt a szörnyek számára! Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Thargodan esszencia. Egy Thargodan mágus jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 84 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan mágus jobb karját. (5 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel csak érinted a Thargodan mágus bal vállát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 8143 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 972, sebződés: 86, gyógyulás: 129, összesen: +43 ÉP}

Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy lidérckirály védelmezi a vadászterületét.

Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 410 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a lidérckirály testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály bal karját. (3 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ököllel súrolod a lidérckirály köpenyét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 909, sebződés: 26, gyógyulás: 114, összesen: +88 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy gh'raiton ölész intéz feléd kihívást.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gh'raiton ölész bal oldalát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a gh'raiton ölész testét. (8 támadással 1155 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A gh'raiton ölész karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A gh'raiton ölész karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a gh'raiton ölész jobb oldalát. (10 támadással 1047 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor megcsapod a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 686 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a jobb oldaladon. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A gh'raiton ölész karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször eltalálod a gh'raiton ölész testét. (8 támadással 822 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (6 támadással 346 életpontot sebezve.) A gh'raiton ölész éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A gh'raiton ölész karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ez egy halálos csapás volt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4406, sebződés: 1321, gyógyulás: 272, összesen: -1049 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Shee előtt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ezerszemű bestia. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [69 pontot használtál fel, van még 780. Kapsz 13 VP-t.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+514 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(316,39) Orkhan Thai (#238), Thargodan mágus (#318), lidérckirály (#316), gh'raiton ölész (#412), Thargodan tábor (#588), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ezerszemű bestia (#288)
(317,40) rd'alv lélektipró (#413), sárkánybarlang (#620), Elenios oltár, érclelőhely, márvány drakón (#322), márvány sárkány (#328)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[315,39] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón testét. (5 támadással 525 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Ököllel meghorzsolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki az áldott okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 0, gyógyulás: 126, összesen: +126 ÉP}

Látsz egy gyilkos csalánt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 780.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[315,40] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy márvány sárkány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (88 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány testét. (10 támadással 1038 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a márvány sárkány testét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A márvány sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A márvány sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó, egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 316, gyógyulás: 277, összesen: -39 ÉP}

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP]
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ.

(Továbbmész...) [315,41] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kr'uagon pusztító lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 136 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a kr'uagon pusztító testét. (10 támadással 1031 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a kr'uagon pusztító testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Hatalmas csáp csókolja ki a véredet a mellkasodon keresztül. (1 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A kr'uagon pusztító csápja halálos szorítással satuba fogja a nyakadat. Lassan elfogy a levegőd... (1 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1373, sebződés: 541, gyógyulás: 90, összesen: -451 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+185 életerő). [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+172 életerő). [-37 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).

(Továbbmész...) [315,42] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy smaragd sárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (80 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a smaragd sárkány fejét. (10 támadással 1040 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Transzformálsz! (+52 varázspont.) Ököllel megpöccinted a smaragd sárkány testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 31 arany, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1309, sebződés: 196, gyógyulás: 255, összesen: +59 ÉP}

[50 pontot használtál fel, van még 730. Kapsz 10 VP-t.]

v 198 327 39 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(315,39) áldott okerónok (#336), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(315,40) márvány sárkány (#328), érclelőhely
(315,41) kr'uagon pusztító (#414)
(315,42) smaragd sárkány (#326)

[327,39] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Fegyvereddel már az első csapásra készülsz. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Notermanthi jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi testét. (2 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ököllel eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Notermanthi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A Notermanthi megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. 3709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 487, sebződés: 10, gyógyulás: 65, összesen: +55 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szögletes kő. Egy lidérckirály intéz feléd kihívást.

A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lidérckirály köpenyét. (7 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel meghorzsolod a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
7040 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 20, gyógyulás: 167, összesen: +147 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy Thargodan zsoldos készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos bal karját. (4 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ököllel csak érinted a Thargodan zsoldos bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Thargodan zsoldos karma a fejed mellett suhan el! A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 0, gyógyulás: 104, összesen: +104 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Rém védelmezi a vadászterületét. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [70 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 14 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[326,39] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Mozgást észlelsz oldalról. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy áldott okerón. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áldott okerón jobb hátsó lábát. (7 támadással 716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel épp hogy eltalálod az áldott okerón testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1030 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 0, gyógyulás: 160, összesen: +160 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy drótszőrű mópat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 169 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-15 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (10 támadással 1029 életpontot sebezve.) Ököllel többször eltalálod a drótszőrű mópat testét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat testét. (3 támadással 306 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a jobb oldaladon. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP] 16484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1860, sebződés: 419, gyógyulás: 46, összesen: -373 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [325,39] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában.


(Továbbmész...) [324,39] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Találsz egy viharóriás barlangot. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [30 pontot használtál fel, van még 630. Kapsz 6 VP-t.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Harciasan, becsörtetsz az óriások barlangjába. A viharóriás a barlang közepén épp valamilyen mágikus rituálét gyakorol. Kezdődjék hát a csata!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás jobb lábát. (7 támadással 722 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a viharóriás testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 83 aranyat. 7245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 73, gyógyulás: 166, összesen: +93 ÉP}

Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 620. Kapsz 2 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[325,38] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy bíborcserjét.

[9 pontot használtál fel, van még 611. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 611.]

* 2. BP: imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 581. Kapsz 6 VP-t.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 551. Kapsz 6 VP-t.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 521. Kapsz 6 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 521.]

* 4. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 516. Kapsz 1 VP-t.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 506. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. BP: használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 20 isteni könnycseppet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 1 Thargodan esszenciát kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 503.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 503.]
Leveszed a Korrissh sisakját, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 503.]

* 8. BP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 463. Kapsz 8 VP-t.]

* 9. BP: használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+310 varázspont, -620 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 463.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 43 TVP-t kell elköltened.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+176 életerő). [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+173 életerő). [-37 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 413. Kapsz 10 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 373. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 333. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 293. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 253. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 8 VP-t.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [13 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 2 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Különös érzéseid támadnak. Mintha valahonnan a távolból, kelet messzi rónáiról egy nagyhatalmú ősi varázslat hívó szavát hallanád. Talán épp istened hívja magához a híveit! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-12 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 13, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a gránitelementál. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KARAKTERLAP

Anna Bella, egy vörös, tüsi hajú, piros szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr képviselője (az istenek tanácsában) vagy. Papi hited: 2104. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 698. fordulód.

Erő: 111 (120) Szint: 52 Merészség: 7/5 Magasság: 132 cm
IQ: 107 (127) Támadás: 84 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 107 (128) Védekezés: 128 Menekülés: 18 % Életkor: 43/59 év
Egészség: 97 (117) Életpont: 765/368 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 109 (129) Varázspont: 4045/430 Pénz: 37632 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 42/10 Pszi pont: 742/225 Halhatatlanság: 9 % EFejl: 30
Eddig összesen 8622 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 113618 TP-t kaptál. Jelenleg 32337785 TP-d van. A következő szinthez még 8662215 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, tl'urlang vadász, csáp entitás. A 664. fordulódban 87938 arany került a bankszámládra. 102887 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 16/24 ökölvívás: 55/33 (+9%) szúrófegyverek: 8/6
vágófegyverek: 22/44 ütőfegyverek: 7/22 lőfegyverek: 9/3
dobófegyverek: 42/8 (+1%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Szkander vereségeid: 301 győzelmeid: 370
A negatív esszencia az öklödre van kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 66/45 (+32%) 2. nyomkövetés: 182/37 3. mászás: 39/87
4. csapdakészítés: 55/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 15/1 6. gyógyítás: 106/81
7. titkosírás: 33/26 8. felderítés: 45/9 9. szörnyidomítás: 15/17
10. teológia: 346/9 (+84%) 11. taumaturgia: 105/94 (+10%) 12. versengés: 20/22
13. harcművészetek: 55/38 14. szkanderozás: 37/70 15. zene: 9/81
16. szörnyismeret: 44/54 17. pszi: 53/28 (+9%) 18. zárnyitás: 3/17
19. vadászat: 9/51 20. vitalitás: 6/46 21. bányászat: 45/57 (+8%)
22. úszás: 23/12 23. csapatmunka: 5/31

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 196
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69) nagyobb agypajzs (#120)
az elme hatalma (#123) vámpirizáció (#1)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> autentikus vámpír (#154) tűzeső (#61) >> ongóliant (#159)
puha ütés (#60) >> kisebb quwarg isten (#213) puha ütés (#60) >> vark. kardtáncos (#693)
méregfelhő II (#193) >> több ellenfél elleni harcban (#985)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy nincs nálad hatalmasabb sárkányölő - hozz 20 sárkányfogat!
2.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
3.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 9)

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szkanderozás (129)
kasztropl. trafó (145)
szkanderozás II (161)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
kőbőr (299)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 106 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 142 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3834.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 angyalok gyűrűje (#529) 1 Eldereth szilánk (#512) 8 kaja (#2)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
7 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 1 varázskő (#305)
4 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27) 1 sáfránypor (#211)
1 csillezsályalevél (#1253)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
963 arany (#50) 2 áldott kő (#642) 1 fokhagyma (#403)
1 fűszertartó (#210) 5 gyöngymangó (#135) 1 kerek kő (#19)
1 sárkányfog (#617) 2 Thargodan esszencia (#328) 2 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(324,39) viharóriás barlang (#612), érclelőhely, viharóriás (#278)
(325,38) bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623)
(326,39) áldott okerónok (#336), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), drótszőrű mópat (#426)
(327,39) Notermanthi (#257), lidérckirály (#316), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan tábor (#588)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2010. jún. 19-én, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Négy különböz‹ fajta vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés, tombola, Mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted az TF olimpiai fordulódat is. Az TF olimpiára való jelentkezés határideje 2010. jún. 15. kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A ganüid mágiafaló 33 % eséllyel dob tl'urlang gömböt, és kapott egy fészket is.

Üzenet küldése a karakternek