Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. aug. 28. 15h:31' EZ A 761. JÁTÉKHETED, 698. FORDULÓD 762. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1427 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 84 261 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. (A(z) tűztagadó védett meg.) Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trikornis herceg farkát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis herceg hófehér sörényét. (2 támadással 291 életpontot sebezve.) Az ősi szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (44 sebzést okozott.) A trikornis herceg feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +30 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 34, gyógyulás: 4, összesen: -30 ÉP}
* 2. KP: v 185 0 0 | elmormolod a 185. varázslatot |
* 3. KP: vv 4 23 297 | elmormolod a 4. varázslatot a 23. varázslatot a 297. varázslatot |
* 4. KP: vv 209 301 303 | elmormolod a 209. varázslatot a 301. varázslatot a 303. varázslatot |
* 5. KP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos torát. (1 támadással 202 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (35 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos torát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (2 támadással 289 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (31 sebzést okozott.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 698 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 188 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (39 sebzést okozott.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2 058 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén bal oldalát. (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (55 sebzést okozott az ellenfélnek.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 6. KP: hh 1133 2306 1253 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 7. KP: hh 1271 447 0 | használod az 1271. tárgyat a 447. tárgyat |
* 8. KP: hh 1398 292 0 | használod az 1398. tárgyat a 292. tárgyat |
* 9. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
vv 71 138 295 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 295. varázslatot |
vv 287 53 243 | elmormolod a 287. varázslatot az 53. varázslatot a 243. varázslatot |
vv 443 26 24 | elmormolod a 443. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot |
vv 57 127 209 | elmormolod az 57. varázslatot a 127. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 165 188 210 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 210. varázslatot |
vv 120 363 72 | elmormolod a 120. varázslatot a 363. varázslatot a 72. varázslatot |
vv 8 303 185 | elmormolod a 8. varázslatot a 303. varázslatot a 185. varázslatot |
vv 4 23 297 | elmormolod a 4. varázslatot a 23. varázslatot a 297. varázslatot |
v 6 9999 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 9999 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 302 1 | t. energia kisütése: 302 1 |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
281 | 282 | 283 | |
10 | |
|
|
11 | |
|
|
12 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar che-pap fejét. (9 támadással 1474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+368 életerő). Az ősi szilmill támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (57 sebzést okozott az ellenfélnek.) A varkaudar che-pap a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (7 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 353 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 66, gyógyulás: 386, összesen: +320 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 296 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
281 | 282 | 283 | |
10 | |
|
|
11 | |
|
|
12 | |
|
|
[296,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ryuku hajóroncsot.
(Feltételes kutatás:) (Önanalízis: +9% úszás.) Tárgyaidat lepakolod a tengerparti homokba ásott lyukba, majd be is temeted, hogy rajtad kívül senki se találhasson rá. Aztán úszni kezdesz befelé. A parttól távolodva gyorsan mélyül a tenger, és a víz hőmérséklete is meglehetősen meredeken ível lefelé. Még látod a tenger fenekét, csak le kell dugnod hozzá a fejed a víz alá. Helyenként kisebb-nagyobb sziklák fedik, arrébb, összefüggő növénytakaró uralja. Egy szikrázó manahal intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 20d6+12.} [védettséged: 103]
Megmarkolva a sziránusz szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal több döféssel felnyársalod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (56 sebzést okozott.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
6 477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 7, gyógyulás: 83, összesen: +76 ÉP}
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Meglengetve a sziránusz szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal több döféssel felnyársalod a vízdémon jobb vállát. (2 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (35 sebzést okozott.) Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 csigakagyló. 4 888 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 2, gyógyulás: 78, összesen: +76 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontakt. II pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal tökéletesen perforálod a vízdémon fejét. (2 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (47 sebzést okozott az ellenfélnek.) Érdes nyelvével a vízdémon néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 csigakagyló. 4 888 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 2, gyógyulás: 54, összesen: +52 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a sziránusz szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal tökéletesen perforálod a mélytengeri kráken testét. (4 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (56 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csápjaival a mélytengeri kráken csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 17 777 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 8, gyógyulás: 11, összesen: +3 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a wayazamund szirén testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a wayazamund szirén bal oldalát. (8 támadással 1334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+333 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (45 sebzést okozott az ellenfélnek.) Félrehajolsz, de a wayazamund szirén karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 3 életpont sebzés. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a wayazamund szirén testét. (8 támadással 1289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+322 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) A wayazamund szirén karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 1 életpont sebzés. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a wayazamund szirén farkát. (4 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+159 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (40 sebzést okozott az ellenfélnek.) A wayazamund szirén karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 2 életpont sebzés.
A wayazamund szirén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 38 381 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3389, sebződés: 183, gyógyulás: 868, összesen: +685 ÉP}
(Továbbmész...) [294,121] A tengerpart mögötted marad. Bozótos terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy nekromanta kóborló! Ezt kerested. {fizikai sebezhetőség: 50%.} {max. életpontja: 2601-2650.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés besül. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nekromanta kóborló testét. Kritikus ütés! (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nekromanta kóborló testét. (12 támadással 1456 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (52 sebzést okozott az ellenfélnek.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. {HD:} Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a nekromanta kóborló testét. (10 támadással 1211 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 1 életpont sebzés. A nekromanta kóborló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 37 802 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2770, sebződés: 27, gyógyulás: 18, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [293,122] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tleikan áruló. {szintje: 45.} {védettsége: 65 szúró, 200 vágó, 65 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tleikan áruló testét. (10 támadással 1613 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+337 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (53 sebzést okozott az ellenfélnek.) A tleikan áruló csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tleikan áruló bal lábát. (8 támadással 1272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (57 sebzést okozott az ellenfélnek.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tleikan áruló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
32 187 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3021, sebződés: 25, gyógyulás: 365, összesen: +340 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy fehér glóbusz mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a fényhozó testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az ősi szilmill is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fényhozó jobb karját. (12 támadással 1372 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (52 sebzést okozott az ellenfélnek.) Hárításod megcsúszik, a fényhozó fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-60 varázspont.) {HD:} Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a fényhozó felemelt karját. (12 támadással 1407 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (35 sebzést okozott.) A fényhozó megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) {GYD:} Pusztító lándzsával megdöfködöd a fényhozó fejét. (3 támadással 349 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (47 sebzést okozott.) A fényhozó fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A fényhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 32 537 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3308, sebződés: 3, gyógyulás: 12, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [293,124] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Látsz egy korallfövenyt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze délre látsz egy ryuku hajóroncsot. Nyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Ráismersz a lényre. Egy gygyan krokodil. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {háló varázslat nem hat rá.} {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gygyan krokodil fejét. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Az ősi szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gygyan krokodil bal hátsó lábát. (10 támadással 1617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (40 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-1 erő forduló végéig). Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 9 életpont sebzés. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (6 támadással 942 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Az ősi szilmill is bekapcsolódik a harcba. (6 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (35 sebzést okozott az ellenfélnek.) A gygyan krokodil feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 dramoan kő. 26 450 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2771, sebződés: 253, gyógyulás: 257, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [293,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
Meglengetve a sziránusz szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (46 sebzést okozott.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
6 477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a sziránusz szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a szikrázó manahal fejét. (2 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (46 sebzést okozott.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
6 477 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+1401 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 14, gyógyulás: 12, összesen: -2 ÉP}
Megmarkolva a sziránusz szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szikrázó manahal vibráló pikkelyeit. (2 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (45 sebzést okozott.) A szikrázó manahal kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
6 477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 17, gyógyulás: 13, összesen: -4 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a sziránusz szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal több döféssel felnyársalod az őscápa farkát. (4 támadással 571 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (46 sebzést okozott.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vörös immunitáskő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 őscápa fogat. 20 915 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 247, gyógyulás: 59, összesen: -188 ÉP}
ek 559 284 125 | t. energia kisütése: 559 284 125 |
292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | |
118 | |
|
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|
|
123 | |
|
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
|
[284,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik.
A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sziránusz szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a villámrája áramvonalas testét. Kritikus ütés! (1 támadással 176 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (38 sebzést okozott.) A villámrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 3 342 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 30, gyógyulás: 5, összesen: -25 ÉP}
Marokra fogva a sziránusz szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal tökéletesen perforálod a szikrázó manahal testét. (2 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (49 sebzést okozott.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
6 477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 10, gyógyulás: 11, összesen: +1 ÉP}
Távolról ryuku átokvarázs varázslatot lő rád a másik. 659 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vízbeölt ryuku jobb karját. (2 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (37 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
3 757 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 660, gyógyulás: 9, összesen: -651 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Sziránusz szigonnyal tökéletesen perforálod a vérkeszeg testét. (2 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (31 sebzést okozott.) A vérkeszeg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a csatabárdot, szereztél 4 halcsontot. 10 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 81, gyógyulás: 26, összesen: -55 ÉP}
m 1 3 6 | mozogsz északkeletre, délkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [286,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
(Továbbmész...) [285,125] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ryuku hajóroncsot. Északnyugatra egy korallföveny van. Északra egy Fairlight oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
ef 40 530 | energia fejlesztése 40 |
szk 590 | keresed az 590. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: v 84 330 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
* 4. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a gygyan krokodil farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Az ősi szilmill segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gygyan krokodil bal oldalát. (10 támadással 1620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+406 életerő). Az ősi szilmill nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (57 sebzést okozott az ellenfélnek.) A gygyan krokodil feléd harap, de sikertelenül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gygyan krokodil sötétzöld bőrét. (7 támadással 1092 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+273 életerő). A pikkelyes ptog is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (35 sebzést okozott.) A gygyan krokodil feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26 450 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2913, sebződés: 0, gyógyulás: 691, összesen: +691 ÉP}
* 5. BP: ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
* 6. BP: e 10 0 0 | élelemszerzés 10 pontért |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a wayazamund szirén bal oldalát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a wayazamund szirén testét. (12 támadással 2903 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (30 sebzést okozott az ellenfélnek.) A wayazamund szirén karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 3 életpont sebzés. {HD:} Pusztító lándzsával többször eltalálod a wayazamund szirén testét. (2 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (45 sebzést okozott.) Félrehajolsz, de a wayazamund szirén karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Erős pajzscsapással hárítod ellenfeled ütését, aki saját magát sebzi meg a pajzsodon 1 életpont sebzés. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 38 381 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3443, sebződés: 143, gyógyulás: 358, összesen: +215 ÉP}
* 7. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 8. BP: v 84 261 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. (A(z) tűztagadó védett meg.) Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 35 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a trikornis herceg fehér hátát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Az eszement trappoló nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis herceg fehér hátát. (2 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Az ősi szilmill is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (46 sebzést okozott.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trikornis herceg öklelő szarvai elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 trikornis szarvat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 35, gyógyulás: 75, összesen: +40 ÉP}
VARKAUDAR PUSZTÍTÓ (7134. SZÖRNY) A hegyek mélyi városokban régóta készülhetett már valami. Ennek ékes bizonyítéka az a harcos, akivel szembekerültél. Páncélzata vastag, fegyverzete kiváló minőségű, ráadásul egy hasznosnak tűnő mutáció miatt iszonyatosan nagyra nőtt és kettő helyett négy fegyverforgató karja van! Ez a páncélba burkolt, négykarú veszedelem minden offenzív hadvezér álma, kiválóan alkalmazható egyedül és támadó ékben egyaránt. Nem retten meg semmitől, remekül harcol, ráadásul sok varázslatra még immúnis is. |
Erő: | 126 (166) | Szint: | 62 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 77 (131) | Támadás: | 141 (151) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 75 (116) | Védekezés: | 214 (226) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 48/1140 év |
Egészség: | 75 (124) | Életpont: | 3250/4839 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 12 |
Szerencse: | 87 (149) | Varázspont: | 5004/400 | Pénz: | 12184 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 96/0 | Pszi pont: | 1595/5177 | Halhatatlanság: | 36 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 28/44 (+6%) | ökölvívás: | 42/4 (+4%) | szúrófegyverek: | 70/8 (+1%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 52/57 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csatabárd (#555) << pusztító lándzsa (#1805) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -57.); ében dobónyíl (#849) (58 -); jégpasztilla (#1566) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
285,125 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 281,14 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2020. évben 4. hónapban. |
Legfeljebb 135 TU-t válthatsz TVP-re. |
A negatív esszencia épp pusztító lándzsa fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/3 | Max életkor 1781 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 319 TVP | E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 103/86 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 117/96 (+12%) | 3. mászás: | 47/71 |
4. hajózás: | 17/20 | 5. csapdakészítés: | 80/39 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 63/42 |
7. gyógyítás: | 59/59 | 8. titkosírás: | 8/42 | 9. felderítés: | 55/65 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 22/85 | 11. teológia: | 360/64 (+69%) | 12. taumaturgia: | 248/93 (+32%) |
13. szerencsejáték: | 7/79 | 14. versengés: | 31/68 | 15. harcművészetek: | 36/1 |
16. zene: | 107/4 | 17. szörnyismeret: | 49/91 (+22%) | 18. pszi: | 138/55 (+18%) |
19. zárnyitás: | 55/30 | 20. vadászat: | 86/82 (+24%) | 21. vitalitás: | 12/25 |
22. bányászat: | 60/99 | 23. testépítés: | 96/98 | 24. úszás: | 61/99 (+77%) |
25. főzés: | 32/94 (+11%) | 26. csapatmunka: | 6/10 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 339 | |||
1. sebzés bónusz: 5 | 2. támadás bónusz: 4 | 3. védekezés: 3 | 4. max. életpont: 3 |
6. regeneráció: 10(11) | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 3(4) | 11. kincskeresés: 10 |
14. plusz tp: 2 | 15. rezisztencia: 10 | 16. tulajdonságpajzs: 10 | 17. mágiaerő: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 31 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
kutatsz max. 600 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 1 darabot, csak egyszer), árvalányhajat (#1909) (max. 999 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 1 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 9999 darabot, csak egyszer), Éjvadász karmát (#847) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
elfogod hoarián sárkánybébit (#830) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 400 TVP-ért |
úszol max. Feltételes úszás max. 261 TVP-ért. |
vásárolsz tarantulakarmot (#887) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 200 darabot ), Éjvadász karmát (#847) (max. 30 darabot ), rémplazmát (#616) (max. 10 darabot ), xirnox szivet (#213) (max. 20 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 50, max: 50) |
zombi mágus (#389), vérkeszeg (#407), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), rothadó borzalom (#633), fényhozó (#602), tleikan ölőművész (#535), kreiton átokmester (#537), fertőzött dr.lárva (#630), trix harcos (#7089), élőholt drakolder (#628), quwarg ölész (#855), trikornis herceg (#261), Notermanthi báró (#323), kreiton idéző (#510), kreiton lich (#536), smaragdvámpír (#605), inváziós ellenfelek (#9089), xenomorfok (#9091), őscápa (#719), rubin sárkány (#330), smaragd sárkány (#326), ősöreg Zinthurg (#724), gh'raiton ölész (#412), ml'othag szürcsölő (#415), rd'alv lélektipró (#413), kr'uagon pusztító (#414), vg'axtol torzító (#416), Éjvadász (#502), árnytündér messiás (#730), ítélethozó (#731), halál csatlósa (#732), negatív elementál (#734), nt'lagod csámcsogó (#735), dr'thanox vérivó (#736), bn'oxrad szaggató (#737), zg'umrad facsaró (#738), nekromanta kóborló (#596), kereszteslovag (#729), sötétségszellem (#733), sötét kaszás (#591), Ekhnagorhu (#291), kronotapír (#286), tleikan főbíra (#512), kyorg őrgólem (#567), éjfattyak (#9096), sötét ölész (#314), széleshátú bahrot (#7013), Virotac (#7099), kronoelementál (#287), sikolyféreg (#7256) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 50 vp; taumaturgia: 50 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (140,17,1) | feltámadás (#168) | vízlélegzés (#185) | jellemrejtés (#23) |
pszi-ernyő III (#297) | önanalízis III (#303) | Techiulan aurája (#261) | szürkeáll. aktiv (#71) |
óriáserő (#53) | harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse II (#24) |
a lélek védelme (#57) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | nagyobb agypajzs (#120) |
Morgan rúnája (#363) | áldomás (#6) (9978,0) | vámpirizáció (#1) (9981,0) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 45, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
halálvarázslat (#124) | >> | greén örvény (#443) | halálvarázslat (#124) | >> | zafír drakón (#320) | |
halálos érintés (#271) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | halálos érintés (#271) | >> | lidérctűz (#457) | |
halálos érintés (#271) | >> | baljós árny (#588) | halálos érintés (#271) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | éjfattyak végzete (#260) | >> | gh'raiton ölész (#412) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | kr'uagon pusztító (#414) | éjfattyak végzete (#260) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | vg'axtol torzító (#416) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
armageddon (#218) | >> | mágiamorfáló (#7623) | armageddon (#218) | >> | bűbájlidérc (#761) | |
kiszáradás (#268) | >> | ősi matéria (#600) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kereszteslovag (#729) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | halál csatlósa (#732) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ítélethozó (#731) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | árnytündér messiás (#730) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | sötétségszellem (#733) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | negatív elementál (#734) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálos morf (#7618) | |
halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | éjfattyak végzete (#260) | >> | dr'thanox vérivó (#736) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | bn'oxrad szaggató (#737) | éjfattyak végzete (#260) | >> | nt'lagod csámcsogó (#735) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | ősöreg vérfarkas (#7046) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | ősvámpír (#7056) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | gnorrathi vérfarkas (#7047) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | veszett vérfarkas (#7048) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | vámpír őrszem (#7057) | |
armageddon (#218) | >> | Virotac (#7099) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | császári gárdista (#7112) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 45, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | éjfattyak (#9096) | pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | quwarg ölész (#855) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | |
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | quwarg széltáncos (#540) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +65 kg teher) státusz: OK |
bumshir óriásmacska (#492) státusz: OK |
ősi szilmill (#7455) (-8 mentődobás ellenfeleidnek a varázslataid ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kiégett föld a halál szimbóluma. Változtass egy mezőt kiégett földdé! (számláló: 0) |
2.) Ha a test el is pusztul, a szellem tovább él. Felkészült tehát a szellemed? Bizonyítsd, amint max. pszid legalább 200! |
3.) Imádkozz, amikor már a plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): új. vályogviskó (739): kész. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 137, 138, 139, 140, 141, 163, 167, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 11, 12, 13, 15, 16, 20, 24, 26, 35, 36, 42, 43, 46, 49, 50, 51, 52. |
Kész: 4, 7, 8, 10, 23, 40, 44. |
HŐSTETTEID | ||
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 1656, az összesen kapott pontszám: 175250. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 920, az összesen kapott pontszám: 120526. | ||
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 élőholt, 3 vadász, 4 nagymester, 3 parafenomén, 1 rohamosztagos. | ||
A második Végzet Vermében 23 szintet teljesítettél. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 134. Szerzett pont: 14368. Beállított erő: 0 Összpont: 31304 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 138 295, vv 287 53 243, vv 443 26 24, vv 57 127 209, vv 165 188 210, vv 120 363 72, vv 8 303 185, vv 4 23 297, v 6 9999, v 1 9999. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
magiometer (314) |
harci mágia (334) |
vadászidény (351) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
holtidő fűrkészése (420) |
kronoérintő (422) |
kronopáncél (423) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 90 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) OK |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) OK |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
tudati védelem (546) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) OK |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) OK |
totemmester (553) OK |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
varázslómester V (557) OK |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) OK |
tudatunk hatalma (560) OK |
kincsvadászat (561) OK |
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2504 TU szükséges.) |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 150 | álompor (#396) | 5 | fejsze (#1240) | $350 | gyöngymangó ($135) | 250 | kaktusztüske (#114) | 183 | mihlanil (#539) | 2 | olló (#335) | 250 | quwarg tojás (#360) | $250 | sárkánypikkely ($292) | 360 | tükör (#43) | 1 | tűzsárkány ital (#1400) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | varázskő (#305) | 29 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
60 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 6 | azúrharmat (#1161) | |||
2 | csigakagyló (#1131) | 1 | dramoan kő (#967) | 3 | halcsont (#390) | |||
19 | kaja (#2) | 1 | őscápa fog (#1164) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | ryuku amfora (#1153) | 4 | ryuku evező (#1152) | 1 | ryuku harmatgyűjtő (#1159) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 3 | spiritusz (#170) | |||
6 | tinta (#101) | 4 | trikornis szarv (#198) | 1 | vörös immunitáskő (#978) |
283 | 284 | 285 | 286 | 287 | |
123 | |
|
|
|
|
124 | |
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|