Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. ápr. 21. 9h:23' EZ A 731. JÁTÉKHETED, 697. FORDULÓD 732. játékheted kezdete: ápr. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
tno 2 2 | növeled a 2. tulajdonságodat |
tno 3 2 | növeled a 3. tulajdonságodat |
kt 347 1 | elkészíted a 347. tárgyat (1 darabot) |
kno 10 3 | képesség-növelés 10 |
v 198 309 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[309,44] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. A messzeségben füstoszlopot látsz. Látsz egy rejtett kolostort. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Cornebara előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot!
hh 473 34 1098 | használod a 473. tárgyat a 34. tárgyat az 1098. tárgyat |
be 493 | bemész a 493. épületbe |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
m 2 | mozogsz keletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány farkát. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány testét. (6 támadással 789 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+78 varázspont.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a zafír sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1476, sebződés: 137, gyógyulás: 23, összesen: -114 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón farkát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megütöd a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Földelementálod támad. (15 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a smaragd drakón jobb szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón melléd csap a farkával! A smaragd drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6305 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 851, sebződés: 1, gyógyulás: 8, összesen: +7 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5258 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 581, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón farkát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (33 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón bal szárnyát. (2 támadással 233 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A zafír drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír drakón farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6305 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege gigászi alakját. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Sötétség Hercege bal karját. (5 támadással 657 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+65 varázspont.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a Sötétség Hercege gigászi alakját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Sötétség Hercege karma a fejed mellett suhan el! A Sötétség Hercege összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 13 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és 5 gyöngymangó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 8242 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1009, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 49 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány jobb vállát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány sárkány óriási karmát. (5 támadással 648 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+64 varázspont.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a márvány sárkány testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 9 arany, 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 4 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1364, sebződés: 189, gyógyulás: 31, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [312,42] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (arkog kő) rejt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zafír sárkány közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (26 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány testét. (5 támadással 891 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+44 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) A zafír sárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15670 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1610, sebződés: 156, gyógyulás: 19, összesen: -137 ÉP}
(Továbbmész...) [313,41] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy gh'raiton ölész nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a gh'raiton ölész testét. (10 támadással 1311 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A gh'raiton ölész karmaival felhasítja a bőrt a bal karodon. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Karmait végighúzza a gh'raiton ölész a bal oldaladon. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1895, sebződés: 321, gyógyulás: 70, összesen: -251 ÉP}
m 1 8 2 | mozogsz északkeletre, északra, keletre |
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áldott okerón jobb hátsó lábát. (2 támadással 258 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1030 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 991, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (7 támadással 1279 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat feléd szúr agyarával, de nem talál. A drótszőrű mópat feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP] 16484 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2010, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [314,39] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy halálelementál került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál jobb lábát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálelementál jobb lábát. (6 támadással 780 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+39 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a halálelementál vörösen izzó képét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) A halálelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7898 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1011, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször eltalálod a manaelementál testét. (10 támadással 1300 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Földelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 433 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a manaelementál testét. (10 támadással 1293 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3954, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [315,39] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hmm, csak egy áldott okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 273 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel eltalálod az áldott okerón fejét. (1 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (78 életpontot sebezve.) Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki az áldott okerón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 áldott követ. 1030 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gh'raiton ölész testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a gh'raiton ölész testét. (10 támadással 1312 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a gh'raiton ölész kavargó masszáját. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (81 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1930, sebződés: 397, gyógyulás: 85, összesen: -312 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru egyik lábát. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a taalru jobb oldalát. (1 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel iszonyatosan megcsapod a taalru bal oldalát. (1 támadással 148 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A taalru összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 3631 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan mágus jobb lábát. (4 támadással 519 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi hatás! Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 8143 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály köpenyét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lidérckirály testét. (6 támadással 788 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megcsapod a lidérckirály bal vállát. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) A lidérckirály csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1054, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 34 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 896 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl, egy ezüstshuriken, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 8242 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 1088, sebződés: 119, gyógyulás: 8, összesen: -111 ÉP}
(Továbbmész...) [317,40] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánybarlangot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón fejét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány drakón nyakát. (4 támadással 537 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Ököllel megütöd a márvány drakón jobb oldalát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A márvány drakón melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a márvány drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6305 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 907, sebződés: 25, gyógyulás: 7, összesen: -18 ÉP}
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[318,40] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy talriai behemót. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 1323 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Ököllel párszor keményen megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 100 kaját. 14939 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1703, sebződés: 123, gyógyulás: 25, összesen: -98 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 310 63 | elmormolod a 181. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | imádkozol |
* 3. BP: | keresed a 315. szörnyet a 427. szörnyet a 338. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 7. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 9. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 10. BP: | használod a 697. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 31 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
TÖKÉLETES MOZGÁS A kolostorban elsajátított mozdulatok használata akkor válik gyönyörűséges, csodálni való művészetté, ha eléred a tökéletes mozgás stádiumát. Amikor minden távolság hajszálnyira pontos, amikor minden ütés, és minden hárítás szemrebbenésnyire azonos ritmusra történik, amikor... nos, mikor már te is közel jársz ahhoz a tudáshoz, amit a Mesterek birtokolnak. A tökéletes mozgás technikája tehát nem más, mint a harcművészet egy következő foka a mesterré válás igen meredek lépcsőjén. Mostantól a szakértelmed szintje másfélszeres szorzóval számít be az általad kiosztott sebzésbe! A képesség permanens. |
Erő: | 110 (145) | Szint: | 52 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 107 (129) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 107 (130) | Védekezés: | 135 | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 43/59 év |
Egészség: | 96 (118) | Életpont: | 764/479 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 109 (131) | Varázspont: | 4050/408 | Pénz: | 41169 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 42/5 | Pszi pont: | 742/113 | Halhatatlanság: | 9 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 55/24 (+10%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 42/7 (+6%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 301 győzelmeid: 370 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 66/13 | 2. nyomkövetés: | 182/37 (+9%) | 3. mászás: | 39/87 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 55/83 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/1 | 6. gyógyítás: | 106/81 (+46%) |
7. titkosírás: | 33/26 | 8. felderítés: | 45/9 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 15/17 |
10. teológia: | 345/25 (+365%) | 11. taumaturgia: | 105/84 (+14%) | 12. versengés: | 20/22 |
13. harcművészetek: | 55/38 | 14. szkanderozás: | 37/70 | 15. zene: | 9/81 |
16. szörnyismeret: | 44/54 | 17. pszi: | 53/19 (+9%) | 18. zárnyitás: | 3/17 |
19. vadászat: | 9/51 | 20. vitalitás: | 6/46 | 21. bányászat: | 45/49 (+13%) |
22. úszás: | 23/12 | 23. csapatmunka: | 5/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 196 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) |
az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy nincs nálad hatalmasabb sárkányölő - hozz 20 sárkányfogat! |
2.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
3.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 9) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 106 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 142 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3834. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3720 | arany (#50) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | 25 | csalánvirág (#582) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | fiatalság itala (#473) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 2 | nehezék (#258) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 8 | szögletes kő (#17) | 1 | tükör (#43) | |||
11 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | ezüstdarab (#326) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | 93 | kaja (#2) | |||
6 | kerek kő (#19) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
3 | sárkányfog (#617) | 1 | súlyzó (#347) | 20 | tüske (#22) | |||
3 | varázskő (#305) |