Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. aug. 29. 15h:14' EZ A 708. JÁTÉKHETED, 695. FORDULÓD 709. játékheted kezdete: szept. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3857 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 78. varázslatot |
* 2. KP: | használod az 1097. tárgyat a 841. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 184. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1629. tárgyat az 1269. tárgyat az 1101. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 363. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1760. tárgyat a 916. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 297. varázslatot a 247. varázslatot |
h 1586 998 | használod az 1586. tárgyat |
kre 2 36 6 | kreálsz a 2. tárggyal a 36. tárgyat (6 darabot) |
vv 382 157 | elmormolod a 382. varázslatot a 157. varázslatot |
hu 1224 | hulladék: 1224 |
hh 1253 937 1618 | használod az 1253. tárgyat a 937. tárgyat az 1618. tárgyat |
hh 1554 504 | használod az 1554. tárgyat az 504. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elnyelés varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás III. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (Önanalízis: +1% pszi.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 708 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 212 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 106 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (368 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: 25 azúrharmat, vasérc, 3 nyílvessző. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a ködsárkány bal oldalát. (9 támadással 1642 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+238 életerő). Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a ködsárkány farkát. (8 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A ködsárkány farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A ködsárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal megvagdalod a ködsárkány testét. (9 támadással 1590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Tűzelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Sárkánypengével végigvagdosod a ködsárkány ködlő végtagjait. (8 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A ködsárkány hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (3 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A ködsárkány többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik!
Lovagi karddal néhányszor megcsapod a ködsárkány jobb hátsó lábát. (9 támadással 1619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+235 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Sárkánypengével párszor súrolva eltalálod a ködsárkány jobb első lábát. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. A ködsárkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Ütéseket mér a ködsárkány a farkával a jobb válladra. (3 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A ködsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 vasérc, 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (448,19)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (450,19)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (450,19)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (450,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a lovagi kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 55557 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6939, sebződés: 2617, gyógyulás: 1214, összesen: -1403 ÉP}
v 367 341 | elmormolod a 367. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás III pszi támadással. Az ellenfél agya átmenetileg lebénult! (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Meglengetve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnelord testét. (4 támadással 709 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Sárkánypengével felnyitod a dűnelord testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7139 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 347 1514 | elmormolod a 347. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a teknős vezér nyakát. (8 támadással 444 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 70 életpontot sebződik. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 17 aranyad is. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a teknős vezér kemény hátpáncélját. (9 támadással 1628 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 68 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a teknős vezér testét. (8 támadással 664 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Tárgyaid ellenállnak. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-72 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 17 aranyad is. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a teknős vezér kemény hátpáncélját. (6 támadással 1108 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kissé megkarcolod a teknős vezér testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A teknős vezér megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 303 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) Ajjaj! Darabokra tört a birtokodban levő vastag ryuku kulcs! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-73 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 19 aranyad. A teknős vezér szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27302 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4210, sebződés: 1411, gyógyulás: 249, összesen: -1162 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 78 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. (8 támadással 431 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány jobb oldalát. (5 támadással 885 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod a zafír sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír sárkány melléd csap a farkával! Félrehajolsz, de a zafír sárkány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (450,19)-> 100 arany, -2 ÉP], 8 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (448,19)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a lovagi kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 87, gyógyulás: 3, összesen: -84 ÉP}
h 1477 6 5 | használod az 1477. tárgyat |
[452,34] A terep vált: bozótos területen vagy.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már elektromos pajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 62 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott elektromos pajzs védelmed.) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal vállát. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 77 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Mosolyogva bámulod a kék szikrákat. Fegyvert váltasz: előkapod az Alkotó kalapácsot. Marokra fogva az Alkotó kalapácsot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Alkotó kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány jobb szárnyát. (6 támadással 731 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 67 életpontot sebződik. Sárkánypengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A zafír sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (450,19)-> 30 arany, -2 ÉP], 5 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (448,19)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany, egy aranytű, 3 fűszertartó, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (450,19)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (450,19)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a lovagi kardot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1457, sebződés: 94, gyógyulás: 8, összesen: -86 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
usz 20 | úszol 20 pontért |
A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Sárkánypengével végigmetszed a kacagó szépia jobb oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. A kacagó szépia csápol, de mindhiába. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a lovagi kardot, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> (448,19)-> 6 arany, -2 ÉP] 474 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Sárkánypengével végigmetszed a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a lovagi kardot, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> (448,19)-> 3 arany, -2 ÉP] 197 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a sárkánypengét ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Sárkánypengével alaposan megvágod a mélység fattya förtelmes plazmáját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) A mélység fattya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A mélység fattya elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
345 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +3% víziharc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Ellenfeled gömbvillám varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a zafír sárkány farkát. (8 támadással 452 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a zafír sárkány jobb oldalát. (5 támadással 885 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Sárkánypengével kicsit megvágod a zafír sárkány bal vállát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány melléd csap a farkával! A zafír sárkány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (450,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (450,19)-> 14 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (448,19)-> 60 arany, -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (450,19)-> 10 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (448,19)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (447,18)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a lovagi kardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1571, sebződés: 94, gyógyulás: 4, összesen: -90 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy ongóliant tombolás varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás III pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy átok varázslatot, majd rád küldi. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Egy átok varázslatot dob rád a másik. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 mihlanil dobótőr. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled kitátja pofáját, és magmatüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (138 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed az óriásmassza testét. (9 támadással 1630 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod az óriásmassza testét. (8 támadással 667 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Kritikus pontot ért a találat. A halál azonnal beáll. 3012 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és magmatüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (142 életpontot vesztettél.) Az óriásmassza átharapja a torkodat! (3 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) A lény őstüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (84 életpontot vesztettél.) Az óriásmassza csőrét tövig a torkodba vájja. (3 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és magmatüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (138 életpontot vesztettél.) Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 2387, sebződés: 4154, gyógyulás: 121, összesen: -4033 ÉP}
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [453,31] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Távolabb varjak köröznek valami vagy valaki felett. Mi készülhet ott? Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy teriád ámokfutó. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) { halál alapú varázslat nem hat rá.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás III pszit. A lény immúnis erre a varázslatra! Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 363 életpontot vesztettél. Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a teriád ámokfutó jobb vállát. (9 támadással 1580 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a teriád ámokfutó testét. (8 támadással 655 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Karmával néhányszor a teriád ámokfutó megcsapja a fejedet. (4 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a teriád ámokfutó jobb lábát. (9 támadással 1603 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolod a teriád ámokfutó testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A teriád ámokfutó harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Egy káoszcsapás varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. A teriád ámokfutó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a lovagi kardot, szereztél 2 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 37683 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4074, sebződés: 1411, gyógyulás: 205, összesen: -1206 ÉP}
(Továbbmész...) [454,30] Hegyvidékre értél. Ez a hegység egy Weehgji nevű draklen hatalmasságról kapta a nevét, de persze a ryukuk másképp hívják. Ők Feitou-hiiro, azaz Égbenyúló Szirt néven emlegetik. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. (Önanalízis: +2% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ryuku aranybányát. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
m 2 | mozogsz keletre |
be 1512 | bemész az 1512. épületbe |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [457,32] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy quwarg ölész. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. { energia alapú varázslat nem hat rá.} {támadása: 250.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás III pszi támadással. Az ellenfél agya átmenetileg lebénult! Meglengetve a lovagi kardot a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal végigvagdosod a quwarg ölész jobb első lábát. (9 támadással 1614 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Sárkánypengével néhányszor súrolod a quwarg ölész testét. (8 támadással 679 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A quwarg ölész megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 446 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 843 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +169 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod a quwarg ölész jobb hátsó lábát. (9 támadással 1634 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Sárkánypengével kissé megkarcolgatod a quwarg ölész jobb hátsó lábát. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) A quwarg ölész csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 480 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) A quwarg ölész fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 843 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +169 ÉP.) Lovagi karddal néhányszor megcsapod a quwarg ölész testét. (9 támadással 1602 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Sárkánypengével párszor súrolva eltalálod a quwarg ölész fejét. (8 támadással 683 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a quwarg ölész hasadba mélyeszti. (1 támadástól 454 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) A quwarg ölész végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 838 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +168 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 7172, sebződés: 3904, gyógyulás: 785, összesen: -3119 ÉP}
(Továbbmész...) [457,33] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Ennek a lápnak a mélyén a legenda szerint Vuhtakoa, a híres kalóz elsüllyedt, titkos kikötője rejtőzik. Az átkot, ami erre a sorsra juttatta, az összerabolt mérhetetlen kincs hozta rá. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy nekrofunt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
m 4 | mozogsz délre |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
be 174 | bemész a 174. titkos labirintusba |
lm 52 3 11 | mozogsz 52 3 11 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás III pszi támadással. A lény immúnis erre a varázslatra! (Önanalízis: +1% pszi.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot ellenfeledre rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a hrutemocha inda nyúlékony szárait. (9 támadással 1559 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a hrutemocha inda testét. (8 támadással 653 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Csápjaival a hrutemocha inda lecsap a bal karodra. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Hirtelen valami csúszós, és villámgyors tekeredik a lábadra. Szerencsére ez nem gátol semmiben, harcolsz tovább. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a hrutemocha inda egyik csápját. (7 támadással 1243 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a hrutemocha inda testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (74 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A hrutemocha inda csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A hrutemocha inda csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Hirtelen valami csúszós, és villámgyors tekeredik a lábadra. Odacsapsz egyet, minek következtében a csáp elenged. A hrutemocha inda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
20684 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3719, sebződés: 688, gyógyulás: 142, összesen: -546 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás III. A lény immúnis erre a varázslatra! (Önanalízis: +1% pszi.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a hrutemocha inda nyúlékony szárait. (9 támadással 1549 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Sárkánypengével megvagdalod a hrutemocha inda testét. (8 támadással 651 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Csápjaival a hrutemocha inda lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Csápjaival a hrutemocha inda csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Valami váratlanul a lábadra tekeredik, és megszorítja a bokád. Szerencsére ez nem gátol semmiben, harcolsz tovább. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hrutemocha inda testét. (8 támadással 1454 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Sárkánypengével súrolod a hrutemocha inda nyúlékony szárait. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Csápjaival a hrutemocha inda lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Csápjaival a hrutemocha inda csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A hrutemocha inda csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ajjaj, valami erős, és gyors megszorítja a bokád! Szorítani próbál, de te ellenállsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
21722 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3926, sebződés: 674, gyógyulás: 139, összesen: -535 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás III pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (Önanalízis: +1% pszi.) Meglengetve a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a mélylápféreg testét. (9 támadással 1581 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 57 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a mélylápféreg testét. (8 támadással 639 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ajjaj, valami erős, és gyors megszorítja a bokád! Ügyes próbálkozás, de ennél többre nem képes, lerázod magadról. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 327 életpontot vesztettél. A mélylápféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a mélylápféreg szelvényeit. (9 támadással 1558 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Sárkánypengével épp hogy eltalálod a mélylápféreg testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. A mélylápféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Valami váratlanul a lábadra tekeredik, és megszorítja a bokád. Szerencsére ez nem gátol semmiben, harcolsz tovább. A mélylápféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 365 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a lovagi kardot, szereztél 1 féregbelet. [féregbél ládikóba-> (448,19)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 24060 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4090, sebződés: 865, gyógyulás: 40, összesen: -825 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás III pszit. A lény immúnis erre a varázslatra! (Önanalízis: +1% pszi.) Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hrutemocha inda bal oldalát. (9 támadással 1592 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 18 életpontot sebződik. Sárkánypengével végigvagdosod a hrutemocha inda jobb oldalát. (8 támadással 665 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Csápjaival a hrutemocha inda lecsap a bal karodra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 143 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A hrutemocha inda csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Hirtelen valami csúszós, és villámgyors tekeredik a lábadra. A következő pillanatban a felszín alá ránt egy ellenállhatatlan erő. Érzed, ahogy fogy a levegőd, és a csápok szorításában hamar megfulladsz. 2077 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 2325, sebződés: 2389, gyógyulás: 66, összesen: -2323 ÉP}
vv 365 | elmormolod a 365. varázslatot |
lm 11 17 17 | mozogsz 11 17 17 |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
kf 1381 | kézbeveszed/felveszed az 1381. tárgyat |
tv 108 387 302 | támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot a 387. varázslatot a 302. varázslatot |
tv 155 | támadó/véd. varázslat a 155. varázslatot |
lm 26 26 | mozogsz 26 26 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy mentesség varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat árnyak segítsége varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. 199 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy armageddon varázslat. 188 életpontot vesztettél. Mérg. teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 mérg. teriád tőr. Pár lövedéked átjárja a Vuhtakoa kapitány testét. (8 támadással 546 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Vuhtakoa kapitány bal oldalát. (9 támadással 1594 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 58 életpontot sebződik. Sárkánypengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Vuhtakoa kapitány testét. (8 támadással 630 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 24 életpontot sebződik. A Vuhtakoa kapitány borzalmas csapása előtt nem áll meg a hárításod. (1 támadástól 895 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +179 ÉP.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Lovagi karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Vuhtakoa kapitány testét. (9 támadással 1503 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvagdalod a Vuhtakoa kapitány jobb lábát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A Vuhtakoa kapitány fegyvere, "átbújva" a hárításodon, végigvágja a jobb karodat. (1 támadástól 731 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +147 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Előveszed a gyémánt okulárét. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 mérg. teriád tőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 47216 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4991, sebződés: 2144, gyógyulás: 332, összesen: -1812 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 490 111 | elmormolod a 198. varázslatot |
[490,111] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. A zöld félhományban sejtelmes sárga szempárok villannak. Egy sárkány itt? Eddig azt hitted, hogy csak a Sötét Földön tanyáznak! Mielőtt esztelenül nekirontanál, előbb meglapulsz egy kicsit. Kíváncsi lettél, milyen fajta. Hiszen ez csak egy gyémántsárkány! Egy magadfajtának csak ujjgyakorlat! Már indulnál, hogy kifektesd, mikor feltűnnek a hoariánok. Aztán még két gyémántsárkány, és még több hoarián. Talán épp a ryukuk, vagy egy rivális falu ellen vonulnak? Mindenesetre már áldod az eszed, hogy nem rohantál vakon a halálba. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hayamu Oyabura előtt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy barátság szent tüzét.
h 1168 2 | használod az 1168. tárgyat |
be 726 | bemész a 726. épületbe |
szm 470 | megölöd a 470. szörnyet |
Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 661 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (53 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a pikkelyes ptog testét. (7 támadással 1166 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. Sárkánypengével megkarcolod a pikkelyes ptog bal hátsó lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Purifikálódsz. (+0 jóság.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
10511 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1981, sebződés: 86, gyógyulás: 9, összesen: -77 ÉP}
id 830 400 | idomítod a 830. szörnyet 336 pontért |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
VÍVÓNADRÁG (1490. TÁRGY) Ha egy ryuku nemes ifjú heccelődésre, és az ezzel óhatatlanul együtt járó párbajra készül, valószínűleg ehhez illő ruhadarabot vesz fel, és így vonul be az úri társaság körébe. Ez a kényelmes, de rendkívül szívós anyagból készült nadrág nem csak a szende hölgyikék "étvágyának" felkorbácsolására való, de a párbaj során is hasznos viselet (a közelharcban, jobb kézzel leadott támadásaid számát ugyanis eggyel növeli meg). Apró hátránya, hogy kizárólag rikító színekből szövik, és ez nem csak az ellenfeled figyelmét hívja fel rád, de téged is zavar némiképp az összpontosításban (ha viseled, a távolsági fegyvereddel kettővel kevesebb támadást fogsz leadni, mint egyébként). A vívónadrág értékesebb holmi annál, mint hogy elajándékozd, vagy elkótyavetyéld a kereskedőnél. |
TERIÁD ÁMOKFUTÓ (797. SZÖRNY) A teriádok fejében apró szimbióta férgek munkálkodnak. Miközben gazdájuk agyvizével táplálkoznak, olyan anyagot bocsátanak ki, amely serkenti a teriádok agyműködését és lassítja az agysejtek pusztulását, ezáltal megnövelve affinitásukat a mágia irányában. Persze ez az együttélési egyensúly néha megborulhat, és előre beláthatatlan következményekkel járhat. Ha a férgek túlságosan elszaporodnak, és ezáltal a szervezet által megengedettnél több agyvizet fogyasztanak, a teriád megbetegedik. A teriád ámokfutón pontosan ilyesféle betegség hatalmasodott el, és elméjét az őrületbe kergette. Ha semmilyen veszélyeset nem tesz a jövőben, rövid időn belül akkor is meghal. A menthetetlenség szülte őrület arra sarkalja a teriád elmét, hogy adjon a testnek parancsot, minden létező elpusztítására e világban. A teriád ámokfutó nem válogatja meg célpontjait, akár még saját fajtársainak is nekitámad. Épp ezért a faj tagjai is üldözik megborult elméjű társaikat. |
KYELI JEGYZETFÜZETE (1294. TÁRGY) Minden, a varázslatok iránt érdeklődő ryuku tanonc álma ezen a kontinensen, hogy legalább egyszer bepillanthasson Kyeli Intluka, a neves teriád főmágus jegyzeteibe. Szerencsére nem ők, hanem te jutottál el eddig a megtiszteltetésig. Elszalasztani ezt a lehetőséget semmiképp nem akarod, így az, hogy olvasatlanul továbbadd másnak e tárgyat, eszedbe sem jutna. A teriádok belső szentélyében talált jegyzetfüzetet a H 1294 paranccsal olvashatod el, ha szánsz rá némi időt. |
IMMUNITÁSKRISTÁLY (1340. TÁRGY) A hoarián törzsfőnök egy ékkövekkel kirakott ládikóból előveszi a kristályt, amit neked ígért szolgálataidért cserébe. Amint az ásvány a levegőre kerül, minden zöld lesz a közelben a belőle áradó fénytől. Olyan, mintha sötét lenne, és az infralátás varázslat hatása alatt szemlélnéd a környezeted. A hoarián törzsfőnök áhítatos mozdulatokkal nyújtja át neked a kristályt, és az arcodra terülő bizonytalanság láttán hosszan ecseteli, mit kell vele tenned. Az immunitáskristályt a H 1340 <varázslat száma> paranccsal 10 TVP-ért beállíthatod egy támadó varázslatra, amire azon nyomban immúnissá válsz (a kristály mindig megvéd, ha ilyen mágiát használnak ellened). A varázslatot ehhez ismerned kell. Ha a kristályt elveszted, vagy egy későbbi H paranccsal átállítod, az erre a varázslatra való immunitásodat elveszted. Több immunitáskristály birtoklása esetén is csak egy varázslatra válhatsz immúnissá. [Azt, hogy a kristályt éppen mire állítottad, a karakterlapod "Feltételes parancsaid" rovatában ellenőrizheted.] A tárgy nem átadható. |
Erő: | 88 (133) | Szint: | 57 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 191 cm |
IQ: | 82 (104) | Támadás: | 120 (128) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 70 kg |
Ügyesség: | 88 (110) | Védekezés: | 183 (194) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 54/74 év |
Egészség: | 74 (98) | Életpont: | 3053/2609 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 20 |
Szerencse: | 85 (142) | Varázspont: | 3501/3501 | Pénz: | 20132 arany | Kép. pont: | 63 |
Tudatpont: | 92/90 | Pszi pont: | 1626/2917 | Halhatatlanság: | 44 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 17/89 (+9%) | ökölvívás: | 12/91 | szúrófegyverek: | 3/0 |
vágófegyverek: | *67/100 (+1%) | ütőfegyverek: | 38/23 (+2%) | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 49/63 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Alkotó kalapács (#921) (200%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp lovagi kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/82 | 2. nyomkövetés: | 125/56 (+33%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 53/97 | 5. hajózás: | 22/34 | 6. csapdakészítés: | 47/84 (+6%) |
7. csapdaészlelés: | 36/36 (+6%) | 8. gyógyítás: | 175/8 (+120%) | 9. titkosírás: | 12/52 (+11%) |
10. felderítés: | 46/58 (+3%) | 11. szörnyidomítás: | 29/67 (+386%) | 12. taumaturgia: | 294/4 (+57%) |
13. szerencsejáték: | 9/66 | 14. versengés: | 25/64 | 15. zene: | 16/62 |
16. szörnyismeret: | 77/85 | 17. pszi: | 153/82 (+9%) | 18. zárnyitás: | 59/62 |
19. vadászat: | 5/44 | 20. vitalitás: | 14/72 | 21. bányászat: | 49/54 (+3%) |
22. úszás: | 26/99 (+18%) | 23. főzés: | 15/72 (+10%) | 24. őstaumaturgia: | 42/64 (+2%) |
25. csapatmunka: | 12/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32 | |||
2. támadás bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 5 | 6. regeneráció: 5(6) | 10. vp regeneráció: 5(9) |
11. kincskeresés: 5 | 14. plusz tp: 3 | 16. tulajdonságpajzs: 6 | 17. mágiaerő: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), jokonbia ágat (#1477) (max. 100 darabot ), kulcsoskönyvet (#1411) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 500 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Szörnykeresés: tl'urlang keresővel Dl'orkhaugrukot. |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), trikornis herceg (#261), zafír sárkány (#329), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), élőholt drakolder (#628), dűnelord (#341), draklen családfő (#820), élőholt draklen (#819) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
9375. szövetség (#9375) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | varázspajzs (#288, 55 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | hangcsapás (#344, 95 VP) | keltetés (#347, 200 VP, 25 TVP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | holtak szava (#354, 180 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | sebezhetőség (#366, 50 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | távolbalátás (#374, 40 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | mentesség (#387, 40 VP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
fegyvertánc (#391, 60 VP) | vérfürdő (#392, 80 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
szingulár. védelem (#322, 50 VP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +72 vp 90 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | gyilkos ösztönök (#298) | Pörhemór köre (#205) (174,3,4) |
szürkeáll. aktiv (#71) | láth. észlelése (#78) | hadiszerencse III (#59) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | varázsszem (#184) | varázsenergia (#161) | hangzatos melódia (#345) |
tárgyvédelem (#178) | csupasz izom (#28) | Morgan rúnája (#363) | nagyobb agypajzs (#120) |
esszenciavédelem 2 (#188) | önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) | elme dominanciája (#247) |
tűzmágia (#157) | átok (#294) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
ősjég (#311), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
mentesség (#387) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzgolyó (#155) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | tűzgolyó (#155) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | |
tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | energiaelementál (#577) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | halálos érintés (#271) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | méregfelhő II (#193) | >> | fényhozó (#602) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | ősöreg Orkhan Thai (#726) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
halálos érintés (#271) | >> | ud'mroag tépő (#741) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kaotikus ősvégzet (#894) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | massza (#217) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | esszenciavámpír (#895) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | zöld ekinda (#907) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | bundás yeti (#912) | |
agybénítás II (#246) | >> | arhomad varangy (#908) | agybénítás III (#302) | >> | arachnid sámán (#910) | |
agybénítás III (#302) | >> | tarajos khazdar (#913) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | álomosztó őrszellem (#7014) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | Kyeli Intluka (#807) | halálos érintés (#271) | >> | teriád főmágus (#808) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | varkaudar katona (#691) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | draklen családfő (#820) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | élőholt draklen (#819) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | teriád törzsfő (#805) | |
ryuku átokvarázs (#280) | >> | teriád harcos (#804) | agybénítás III (#302) | >> | féregtenyészet (#803) | |
agybénítás III (#302) | >> | ryuku lovas (#835) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kővarangy (#860) | mentális tükör (#306) | >> | cunami teknős (#944) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) | tompítás (#40) | >> | kaotikus ősvégzet (#894) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | bundás yeti (#912) | elektromos pajzs (#51) | >> | teriád íjász (#802) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ködsárkány (#947) | mentális tükör (#306) | >> | varkaudar katona (#691) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | sangin yeti (#857) | pszi-acéltorony (#98) | >> | og'hlobn mészáros (#742) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | tükörpajzs (#101) | >> | kreiton jótündér (#538) | |
elnyelés (#236) | >> | nők (#999) | elnyelés (#236) | >> | férfiak (#998) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tompítás (#40) | >> | teriád főmágus (#808) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
felcsermanó (#7020) státusz: OK |
dűnelord (#341) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +135 kg teher) státusz: OK |
hoarián sárkánybébi (#830) (idomítás alatt) státusz: OK |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 4. Legjobb pontszámod: 135. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) OK tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 257 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 107 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | azúrharmat (#1161) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
3 | deus ex machina (#1) | 1 | fenőkő (#1618) | 13 | féregbél (#1071) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | jokonbia ág (#1477) | |||
21 | kaja (#2) | 8 | katonai kötszer (#1508) | 1 | lótuszfőzet (#448) | |||
8 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | mutáns csont (#331) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
2 | og'lhobn esszencia (#1202) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | raaba-főzet (#937) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 1 | teknőstojás (#1514) | 1 | varányszem (#30) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2095 | arany (#50) | 3 | aranyrög (#1251) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | fáklya (#36) | 1 | fekete immunitáskő (#1362) | 3 | fűszertartó (#210) | |||
1 | immunitáskristály (#1340) | 1 | Kyeli jegyzetfüzete (#1294) | 3 | rum (#1419) | |||
5 | sáfránypor (#211) | 19 | sárkánypikkely (#292) | 1 | szaké (#1295) | |||
1 | vasérc (#152) | 1 | vívónadrág (#1490) |